ik bedoelde meer dat de warme lucht van het frituren zo blijft hangen enzoquote:
Mwah. Ramen openquote:Op woensdag 2 juli 2008 18:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat de warme lucht van het frituren zo blijft hangen enzo
Ik wil donder horen verdulleme!quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:56 schreef Dr_Flash het volgende:
A, nu plenst het wel flinkMaar het onweer stelt nog niet veel voor
Moet je hier wonen, het is net pas stil geworden. Bijna een dik uur. donder en bliksem.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik wil donder horen verdulleme!
Zon schijnt hier nog steeds
oeh dan ga ik mijn raam weer open zettenquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier begint het eindelijk ook wat af te koelenen het lijkt erop dat er nog meer regen aankomt
acherm paps moest werken vanaaf, heeft ie het erg drukquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
In Limburg is het goed losgegaan zo te zienhttp://www.nu.nl/news/163(...)minslag_Limburg.html
Beetje verdwaalt. Fidel?quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:33 schreef Fidelio9889 het volgende:
Hallo menschjes
hij wil ook al naar een fot meetquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je zit in de lounge? Kom je hier wel vaker??
niet voor mijquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lijkt me wel een fotogeniek type. Wie weet goed oefenpersoon Yns?
New guy, dus ik orienteer me even.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je zit in de lounge? Kom je hier wel vaker??
Blijkbaar kan je niet goed lezen dan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:05 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
New guy, dus ik orienteer me even.
Maar als ik moet weggaan, dan heb ik de boodschap begrepen
bijvoorbeeldquote:
dat zou dan wel heel duidelijk gezegd wordenquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:05 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
New guy, dus ik orienteer me even.
Maar als ik moet weggaan, dan heb ik de boodschap begrepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |