quote:
O lord, daar gaan we weer, was net sober..nou ja, kan mij het schelen, doe maar een perensapje alsjeblieft met een klein ploempje jeweetwelquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 19:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Yes!
Mag ik een lekkere cocktail?
Ha meneer start direct met een triple post
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O lord, daar gaan we weer, was net sober..nou ja, kan mij het schelen, doe maar een perensapje alsjeblieft met een klein ploempje jeweetwel
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist,waarom wasMark
geband.
Als er een een lieverd is,dan is hetMar
wel.
Gekkie,was je ze daar ook allemaal drinken aan het gevenquote:Op maandag 30 juni 2008 20:08 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
rooie
heb een dag of 4 een ban gehad heb off topic gepost in het ek topic en had vorige week al een bericht gehad dat ik daarmee moest stoppen maar ik ging gewoon off-topic door.ps langste bericht ooit van markvanrinsum
ik post alleen maarquote:Op maandag 30 juni 2008 20:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gekkie,was je ze daar ook allemaal drinken aan het geven![]()
gnavond bent er ff van tussen geweest slaai en verduisterde gelden??????????vertel......quote:Op maandag 30 juni 2008 20:10 schreef beequeen het volgende:mark
, je bent er weer, toppie. We hebben het te lang zonder butler moeten stellen.
Voor de liefhebbers; Straks Huub op NL Radio en Slaaaaaaj heeft het maar moeilijk met de verduisterde gelden.
Hey meis, leuk je weer te zien hier.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:12 schreef ericahysterica het volgende:
gnavond bent er ff van tussen geweest slaai en verduisterde gelden??????????vertel......
Schreef het net al bij commotie Huub topic.Het is daar echt een soap aan het worden.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:10 schreef beequeen het volgende:mark
, je bent er weer, toppie. We hebben het te lang zonder butler moeten stellen.
Voor de liefhebbers; Straks Huub op NL Radio en Slaaaaaaj heeft het maar moeilijk met de verduisterde gelden.
Hoi Erica, wat leuk!quote:Op maandag 30 juni 2008 20:12 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
gnavond bent er ff van tussen geweest slaai en verduisterde gelden??????????vertel......
Echt hč, wat een zooitje daar.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:16 schreef rooie3 het volgende:
Schreef het net al bij commotie Huub topic.Het is daar echt een soap aan het worden.
Gaat over geld voor taarten,bureaustoelen en reisje voor Huub.
Wat heb ik nu weer aan m'n fiets hangen?quote:Op maandag 30 juni 2008 20:18 schreef markvanrinsum het volgende:
sly:nowlive nowlive nowlive
Zal zo wel weer 5 minuten wat vragen zijn aan Huub en een kwartier opscheppen over hem zelf enzo.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hč, wat een zooitje daar.
Volgens Slaaaaaaj hoor je dingen op NL Radio die je nergens anders hoort. Dat klopt wel, die stem alleen al.
WB MvR.quote:
Voor je het weet gaan we hier een SLY adoratie topic openenquote:Op maandag 30 juni 2008 20:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal zo wel weer 5 minuten wat vragen zijn aan Huub en een kwartier opscheppen over hem zelf enzo.
nauw nauw nauw het is me allemaal wat daar bij die sekte ;firma list en bedrog is er niets bij......quote:Op maandag 30 juni 2008 20:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoi Erica, wat leuk!![]()
Ik weet niet wat er precies aan de hand is, ben niet op NL.
Edit Rooie en BQ hebben het al beschreven
Ja hoor hij is al aan het opscheppen.Straks als Huub weg is dalen de cijfers meteenquote:Op maandag 30 juni 2008 20:24 schreef akveor het volgende:
[..]
WB MvR.
Ik heb daar wel respect voor hoor.... die gast heeft wel mooi een forum met 20.000 leden en dat vind ik best knap.
Ik vind hem soms een beetje overheersend maar heb een keer 20 minuten met die gast aan de telefoon gesproken en dat viel me echt mee.
Zoiets ja.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:22 schreef rooie3 het volgende:
Zal zo wel weer 5 minuten wat vragen zijn aan Huub en een kwartier opscheppen over hem zelf enzo.
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:23 schreef kahaarin het volgende:Mark!
Ballack
Duitsland
maar van Rinsum......
![]()
Mag ik ook wat lekkers? Weet je het nog?![]()
Heh, ik was jullie kwijt, ga je even eten en zijn ze verhuisd......![]()
![]()
Vind het een beste vent verder,maar opscheppers heb ik een hekel aan.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Voor je het weet gaan we hier een SLY adoratie topic openen
Ik ken heul die slaai niet maar als ik zijn tirannie zie in dat forum mwah...quote:Op maandag 30 juni 2008 20:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja hoor hij is al aan het opscheppen.Straks als Huub weg is dalen de cijfers meteen
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Kon jij mooi even naar de groothandel om nieuwe voorraad in te slaan Mark
Hij had zo veel beloofd voor na de kooi.Alle duistere zaken zouden dan boven komen.Nou ik wacht nog steedsquote:Op maandag 30 juni 2008 20:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik ken heul die slaai niet maar als ik zijn tirannie zie in dat forum mwah...
Hij heeft electronisch huisarrest en dit is zijn nieuwe hobby.quote:
Oeh, ook lekker, ik dacht meer aan dubbelfris maar goed, het staat er nu toch al, thnx!quote:
Ik vind het gewoion jammer dat die persoonlijke sheit altijd zo op de voorgrond komt.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:29 schreef beequeen het volgende:
Kijk, hij krijgt nu al hate mail, het is altijd hetzelfde.
Skattie, dat doet hij zelf. Hij hoeft die mails toch niet voor te lezen, hij roept het op zichzelf af.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:31 schreef akveor het volgende:
Ik vind het gewoion jammer dat die persoonlijke sheit altijd zo op de voorgrond komt.
Huub on the phone. Hij is op z'n werk.
Ja stel je voor dat je naar Scheveningen gaat en er niet iemand uit de buurt van Amsterdam in dat programma komtquote:Op maandag 30 juni 2008 20:33 schreef rooie3 het volgende:
Ze gaan zoeken in Bloemendaal naar mensen.
Nou Rooie, morgen je Amanda bikini aan en go for it.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:33 schreef rooie3 het volgende:
Ze gaan zoeken in Bloemendaal naar mensen.
Haha ja, ik zeg ook niet dat ie dat niet zelf doet....quote:Op maandag 30 juni 2008 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, dat doet hij zelf. Hij hoeft die mails toch niet voor te lezen, hij roept het op zichzelf af.
Nou dan slaan ze me zeker over.Na drie kids is het niet meer zo strakquote:Op maandag 30 juni 2008 20:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou Rooie, morgen je Amanda bikini aan en go for it.![]()
Is LS nu al weer bezigquote:Op maandag 30 juni 2008 20:29 schreef beequeen het volgende:
Kijk, hij krijgt nu al hate mail, het is altijd hetzelfde.
Daar kom je nu pas achter??quote:Op maandag 30 juni 2008 20:35 schreef Charmian het volgende:
Wat een debiel lachje heeft die Sly eigenlijk.
Ik luister bij voorkeur niet naar Sly of NL radio en meestal zittie SUKKOL te roepenquote:
met die mooie ketting ?quote:Op maandag 30 juni 2008 20:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh, ook lekker, ik dacht meer aan dubbelfris maar goed, het staat er nu toch al, thnx!![]()
Yés! Dat zijn leuke berichtenquote:Op maandag 30 juni 2008 20:36 schreef Disana het volgende:
Begin volgend jaar misschien toch weer een DGK.
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:33 schreef Disana het volgende:
Drie maanden (dus toch) en met live streams.
Slimme zet van ome John.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:38 schreef beequeen het volgende:
Moet toch gek zijn voor Huub om in het hokje te zitten en geen wannabe te zijn maar medewerker van het nieuwe programma CBML.
HELEMAAL LOS BLOMST HELEMAAL LOSSSSSSSSSSSSSSquote:
Heb 1 keer gebeld...(geef ik toe met schaamrood op mn kaken) en dit is weer de eerste keer dat ik uit verveling die zender opzet.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik luister bij voorkeur niet naar Sly of NL radio en meestal zittie SUKKOL te roepen
huub laat de streams vast wel aan staanquote:
Vind dat inderdaad een beetje flauw,elke keer het zelfde antwoord... zeg dan ik mag niets zeggen!quote:Op maandag 30 juni 2008 20:42 schreef beequeen het volgende:
Komt Huub weer aan met het recept van de Verkade koekjes, zo flauw.
Hij kan en mag niks zeggen, zeker niet nu Ome Sjon weer zijn werkgever is.
Huub heeft vast wederom niets te vertellen,en zal zich moeten schikken aan het tv maken?quote:Op maandag 30 juni 2008 20:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
huub laat de streams vast wel aan staan
Geen idee waar die gast het over heeft. Misschien heeft het iets te maken met bandbreedte of wil hij weer geld?quote:
Ja, van sponsors, zei hij daarna. Blijkbaar kost uitzenden bij hem geld, raar hoor.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee waar die gast het over heeft. Misschien heeft het iets te maken met bandbreedte of wil hij weer geld?
Zo vind ik je leuk meepostenquote:Op maandag 30 juni 2008 20:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
huub laat de streams vast wel aan staan
Alle trouwe leen maar weer geld storten.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee waar die gast het over heeft. Misschien heeft het iets te maken met bandbreedte of wil hij weer geld?
http://www.stream-server.nl/streams/NowliveRadio.waxquote:Op maandag 30 juni 2008 20:51 schreef 2live het volgende:
Linkje van NL radio iemand?
De muziek van Slaaaaaj is niet echt om over naar huis te schrijven hoor, wat een bagger.quote:
Peter moet overwerken, en ik dacht dat ie zei dat ie donderdag weer voor ons gaat draaien.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
De muziek van Slaaaaaj is niet echt om over naar huis te schrijven hoor, wat een bagger.
Iemand zin om wat leuke muziek in de dinges te gooien?
Dan doen we het toch zelf en misschien wil Dentall zijn steentje ook wel bijdragen.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:58 schreef Disana het volgende:
Peter moet overwerken, en ik dacht dat ie zei dat ie donderdag weer voor ons gaat draaien.
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan doen we het toch zelf en misschien wil Dentall zijn steentje ook wel bijdragen.![]()
En de prijs is een drankje, je mag hem zelf inschenken.quote:
wat voor boek ben je aan het lezen ?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
En de prijs is een drankje, je mag hem zelf inschenken.![]()
Ik heb niet zoveel te melden op dit moment en mijn boek is nogal spannend.
nog maar een muziekje dan ?quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:36 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
desii
wat wil je drinken perensap witte wijn dubbel fris rode wijn champagne coctail ???
secret message voor tipschy en marcquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heeee,markvanrinsum
![]()
![]()
Ik las gisteren dat je een ban had wegens drank schenken zonder vergunning![]()
maar heb intussen al bijgelezen![]()
M'n werkdag was erg kort, maar ook erg leuk. Woensdag weer.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:47 schreef Desii het volgende:
[..]
secret message voor tipschy en marc
http://www.acapela-group.com/Greetings/fish-1-4-b95f4746325f9
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:47 schreef Desii het volgende:
[..]
O, het was leuk Tipsch?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
M'n werkdag was erg kort, maar ook erg leuk. Woensdag weer.Desii
Nou,kijk, mijn man is een IT-er, als hij zegt: lieverd ik moet er heel even bij om een up-date te installeren dan is het nooit heel even.......quote:Op maandag 30 juni 2008 21:14 schreef markvanrinsum het volgende:
wat is het rustig hier ??????????????
En er staat ook al drinken klaar, wat een service!quote:Op maandag 30 juni 2008 20:38 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
met die mooie ketting ?[ afbeelding ]
kweet niet was je werk is.... maar nieuwe indrukken, kan idd best vermoeiend zijnquote:Op maandag 30 juni 2008 21:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Eeerlijk, ik was wel bekaf na die 4 uurtjes.
Dat kan ik me voorstellen. Veel nieuwe indrukken.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat leuk Desii!quote:Op maandag 30 juni 2008 21:47 schreef Desii het volgende:
[..]
Tuurlijk, nieuw werk, nieuwe mensen ontmoeten, allemaal nieuwe indrukken.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Les was niet voor niets dus idioot ... Leer es postenquote:
Volgens mij is Jaap een krent en een freeloaderquote:Op maandag 30 juni 2008 21:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
9 ton en dan met zo'n shirt lopen.
Jaap toch..
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:58 schreef Desii het volgende:
[..]
verrek wil ik je quoten, verander je inene je tekst
puber
Zeg!quote:Op maandag 30 juni 2008 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Les was niet voor niets dus idioot ... Leer es posten
Zeg ikquote:
och alle begin is moeilijk, je moet gewoon tussen de regels doorlezen.... dan vertelt tie hele verhalenquote:Op maandag 30 juni 2008 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:02 schreef Desii het volgende:
[..]
och alle begin is moeilijk, je moet gewoon tussen de regels doorlezen.... dan verteld tie hele verhalen
Oh ja welke regelsquote:Op maandag 30 juni 2008 22:02 schreef Desii het volgende:
[..]
och alle begin is moeilijk, je moet gewoon tussen de regels doorlezen.... dan vertelt tie hele verhalen
Marc
![]()
sssttt. ook een secret message voor soury.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Bovenaan de post lijstjes staan.. Cool
voor jouw vanavond geen alchol meer wat fris drinken ?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:07 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
voor jouw vanavond geen alchol meer wat fris drinken ?
Nou ja zeg, wat een een gedoe allemaal.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:06 schreef tipsch het volgende:
sssttt. ook een secret message voor soury.![]()
http://www.acapela-group.com/Greetings/fish-1-1-b95f523eaa512
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
sssttt. ook een secret message voor soury.![]()
http://www.acapela-group.com/Greetings/fish-1-1-b95f523eaa512
Tenenkrommend slechtquote:Op maandag 30 juni 2008 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat een een gedoe allemaal.
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:11 schreef Disana het volgende:
Het kan heel goed zijn dat ik de enige ben, maar ik vond het zonder al die smileys en drankjes eerlijk gezegd wel plezierig. De lol is er toch een beetje af zo langzamerhand.
Kijk !! Ik bedoel het niet zo slecht hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 22:13 schreef Dementor het volgende:
Ietsje minder spammen met drankjes mag ook wel.
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat een een gedoe allemaal.
http://www.acapela-group.com/Greetings/fish-1-4-b95f5746ba1a5
gewéldige secret message, superlief.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:17 schreef beequeen het volgende:
Nou mark, je hebt het gehoord. Iets minderen meer gezellig meeposten.
![]()
http://www.acapela-group.com/Greetings/fish-1-4-b95f5746ba1a5
vraag dan maar een ontslag ronde met meerderheid van stemmen dan ben ik geen butler meerquote:Op maandag 30 juni 2008 22:11 schreef Disana het volgende:
Het kan heel goed zijn dat ik de enige ben, maar ik vond het zonder al die smileys en drankjes eerlijk gezegd wel plezierig. De lol is er toch een beetje af zo langzamerhand.
Ja denk het ook. Jij was toch die er een hekel aan had vanwegen de posts zonder komma's en hoofdletters. Ik weet er één en das Huubjequote:
Thanks.quote:
Meerderheid? Ontslagrondes moeten unaniem toch?quote:Op maandag 30 juni 2008 22:23 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
vraag dan maar een ontslag ronde met meerderheid van stemmen dan ben ik geen butler meer
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:23 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
vraag dan maar een ontslag ronde met meerderheid van stemmen dan ben ik geen butler meer
En dįt gaat hem nooit worden.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Meerderheid? Ontslagrondes moeten unaniem toch?
Jeeeeez, wat een "mosterd na de maaltijd" bericht zeg, pathetic.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:25 schreef Lady-night het volgende:
Claire opent beautysalon met geld Gouden Kooi
Geplaatst op 30-06 om 21:52
Bron: De Pers
Wat lief, dat helptquote:
Ik heb nog een gouwe ouwe voor je, ook leuk voor PeterNB.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Wat lief, dat helpt![]()
Ik zie mezelf al helemaal liggen in de zon, lekker briesje en en lekker drankje erbij
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat lief, dat helpt![]()
Ik zie mezelf al helemaal liggen in de zon, lekker briesje en en lekker drankje erbij
Het ging er toen om dat er mensen waren die de manier van posten vanquote:Op maandag 30 juni 2008 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja denk het ook. Jij was toch die er een hekel aan had vanwegen de posts zonder komma's en hoofdletters. Ik weet er één en das Huubje
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb nog een gouwe ouwe voor je, ook leuk voor PeterNB.![]()
Wat klinkt dat spannend. WTF is Fantagirl?quote:Op maandag 30 juni 2008 22:34 schreef Disana het volgende:
AKVEOR
Fantagirl zegt dat je je hotmail moet checken.
I repeat:
roevka, hotmail van Fantagirl checken.
Een groupie???quote:Op maandag 30 juni 2008 22:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat klinkt dat spannend. WTF is Fantagirl?
Jahaaa, dat wil ik ook wel eens weten. Beetje met meisjes gaan zitten hotmailen zonder ons in de vreugde mee te laten delen!quote:Op maandag 30 juni 2008 22:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat klinkt dat spannend. WTF is Fantagirl?
My two favo's, I love jazz.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:36 schreef Deisyy het volgende:
En ik kon nog mee zingen ook
![]()
Gooi ze er maar in, die zomerhits
mooi dat ontslag bericht gaat hem dus niet worden.quote:
Maar, maar hoe weet dat nou? Stond dat soms op NL?quote:Op maandag 30 juni 2008 22:38 schreef Disana het volgende:
Jahaaa, dat wil ik ook wel eens weten. Beetje met meisjes gaan zitten hotmailen zonder ons in de vreugde mee te laten delen!
Nee, op een heel geheime plek... <spannend muziekje eronder>quote:Op maandag 30 juni 2008 22:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar, maar hoe weet dat nou? Stond dat soms op NL?
Jaja, zo lust ik er nog wel een.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:42 schreef Disana het volgende:
Nee, op een heel geheime plek... <spannend muziekje eronder>
Las het ff anders maar kwijl maar hoor ..quote:Op maandag 30 juni 2008 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ging er toen om dat er mensen waren die de manier van posten vanmarkvanrinsum
nogal irritant vonden en ik dan zoiets denk van: ach ieder zijn manier van posten. Ik vind het irritant als mensen in stukken tekst geen punten en komma's gebruiken, maar nou ook weer niet zo erg dat ik er een hekel aan heb.
En inderdaad, Huub heeft er ook nogal een handje van
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik kon nog mee zingen ook
![]()
Gooi ze er maar in, die zomerhits
Je haat me echt hequote:
Asje.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:44 schreef cindy10 het volgende:
ach als we toch muziekjes horen uit de oude doos...doe dan effe jermain jackson en pia zadorra! (when the rains begins to fall of zo iets??).![]()
riep sly het om, maar die draait geen spannend muziekjequote:Op maandag 30 juni 2008 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, op een heel geheime plek... <spannend muziekje eronder>
Owww het favo glijmiddel van mn moeder!quote:Op maandag 30 juni 2008 22:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb nog een gouwe ouwe voor je, ook leuk voor PeterNB.![]()
Niet dan?quote:
GATVERdammequote:Op maandag 30 juni 2008 22:47 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Owww het favo glijmiddel van mn moeder!![]()
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:44 schreef cindy10 het volgende:
ach als we toch muziekjes horen uit de oude doos...doe dan effe jermain jackson en pia zadorra! (when the rains begins to fall of zo iets??).![]()
Heb je een spuugdoekje voor me?quote:Op maandag 30 juni 2008 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Las het ff anders maar kwijl maar hoor ..
Nou ja zeg, je kende hem al?quote:Op maandag 30 juni 2008 22:46 schreef Disana het volgende:
Je haat me echt heMaar ik ben er mooi niet ingetrapt
Peter is weer thuis. (1 dvd staat te brandenquote:Op maandag 30 juni 2008 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Peter moet overwerken, en ik dacht dat ie zei dat ie donderdag weer voor ons gaat draaien.
thanks,een trip naar jeugdsentimenten!!!quote:
Met Zappa? Altijdquote:
Die onderste zat ik net al zelf te luisterenquote:
Ik volg het ook, wat zijn de laatste ontwikkelingen?quote:
heb al 3 verzoeknummertjes.... maar hoeveel per persoon had je in de planning, DJ Peterovskiquote:Op maandag 30 juni 2008 22:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Peter is weer thuis. (1 dvd staat te brandenen aan de andere 2 heb ik maximaal
een uurtje per dvd nodig nog)
Vrijdag of donderdag doen we weer 2 uur nowliveradio
Sly presenteert het he ! Ik ben alleen de technicus. Sly komt dan hiernaartoe.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:53 schreef Desii het volgende:
[..]
heb al 3 verzoeknummertjes.... maar hoeveel per persoon had je in de planning, DJ Peterovski
ene als je uit meerdere persoonlijkheden bestaat, is ut dan nog andersder
Yay!quote:Op maandag 30 juni 2008 22:54 schreef HoneyBunny het volgende:
Voor mijn vriendinnetje:
Blurk![]()
Goeiesavonds allen
JE MOEDER JE MOEDER ..quote:Op maandag 30 juni 2008 22:53 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Jij vind alles gatverdamme frigide muis!
Jermaine Jackson vond ik zo goedquote:
Nee, dus ik heb hem ook maar even ge'pm'd. Ik had die Fantagirl even willen uithoren, maar die kwam alleen maar om naar Roevka te vragen en vertrok meteen na mijn reactie.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:53 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik volg het ook, wat zijn de laatste ontwikkelingen?
Is Akveor al gesignaleerd voor uitleg?
Owww vind ik ook zo leuk,dit nummer!quote:Op maandag 30 juni 2008 22:54 schreef HoneyBunny het volgende:
Voor mijn vriendinnetje:
Blurk![]()
Goeiesavonds allen
ja, die zag ik al staan bij de related items, die is ookquote:Op maandag 30 juni 2008 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die onderste zat ik net al zelf te luisteren![]()
En deze is ook lekker vrolijk.
spannend, die Akveor ... aan de flirtquote:Op maandag 30 juni 2008 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dus ik heb hem ook maar even ge'pm'd. Ik had die Fantagirl even willen uithoren, maar die kwam alleen maar om naar Roevka te vragen en vertrok meteen na mijn reactie.
Naadje van de kous, weten.
Mooie binnenkomer!quote:Op maandag 30 juni 2008 22:54 schreef HoneyBunny het volgende:
Voor mijn vriendinnetje:
Blurk![]()
Goeiesavonds allen
Een slabbetje, nog beterquote:
Ik wacht die ontwikkelingen niet af en duik lekker mijn mand in. Filmpje kijken en dan onder zeil.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:53 schreef 2live het volgende:
Ik volg het ook, wat zijn de laatste ontwikkelingen?
Is Akveor al gesignaleerd voor uitleg?
Hey ik had over je heen gelezen....quote:Op maandag 30 juni 2008 22:40 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
mooi dat ontslag bericht gaat hem dus niet worden.kahaarin
Good thoughts natuurlijk.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:58 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Goede gedachtes?Of nare gedachtes?
Nou, als dat zo was dan zou ie z'n hotmail wel elke minuut in de gaten houden... Fantagirl is naar hem op zoek!quote:
Welterusten!quote:Op maandag 30 juni 2008 22:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wacht die ontwikkelingen niet af en duik lekker mijn mand in. Filmpje kijken en dan onder zeil.
Tot morgen FOK! ers, sleep tight , bloody benauwd nachtje voor de boeg.
Hoe was je tentamen ???????quote:Op maandag 30 juni 2008 22:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Good thoughts natuurlijk.
Hoe anders?!
Zuchtquote:Op maandag 30 juni 2008 22:59 schreef cindy10 het volgende:
[..]
WAT NOU,WAT NOU....???
Pas op want ik tang je dood hoor muis,heb ik geen muizenval voor nodig!
Trusten.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wacht die ontwikkelingen niet af en duik lekker mijn mand in. Filmpje kijken en dan onder zeil.
KEURIG gedaan Dude !!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
8 voor theorie, praktijk krijg ik eind deze week te horen.
4 uur slaap = cijfer 8.
Nighty nightquote:Op maandag 30 juni 2008 22:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh, vandaag al het cijfer van het tentamen van vandaag?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:01 schreef Dementor het volgende:
4 uur slaap = cijfer 8.
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
4 uur slaap = cijfer 8.
Gefeli!!! Knap hoor!!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
4 uur slaap = cijfer 8.
goed gedaan jochiequote:Op maandag 30 juni 2008 23:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
4 uur slaap = cijfer 8.
Netjes!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
4 uur slaap = cijfer 8.
Wat ben je toch een Skattie......quote:
Nee dat zijn angst aanvallen. Net ff anadersquote:Op maandag 30 juni 2008 23:04 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Pas je wel op voor hyperventilatie?? je zucht zovaak...
Haha, afschuwelijkheid!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:05 schreef PeterNB het volgende:
Als je een ventje van 18 was geweest zonder borsthaar HAD IK JE GETONGD !!
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:05 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wat ben je toch een Skattie......
Als je een ventje van 18 was geweest zonder borsthaar HAD IK JE GETONGD !!
Heerlijk he!!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:02 schreef cindy10 het volgende:
step by step,oehhhh babyyyy....***doet gekke danspasjes na***
Toch leuk die ouwe clips
ahhh oke,net zoiets als je spelling zeg maar??quote:Op maandag 30 juni 2008 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat zijn angst aanvallen. Net ff anaders
HOE DAN ???quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Good thoughts natuurlijk.
Hoe anders?!
Mijn huisarsts rade het Fok forum aanquote:Op maandag 30 juni 2008 23:07 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ahhh oke,net zoiets als je spelling zeg maar??
new kids on the block was gewoon toppie!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:06 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heerlijk he!!
Zat helemaal te swingen op de bank![]()
(had zelfs NKOTB-veters destijds, maar hey, ik was 11, dan kan dat! )
FFWD Dance Parade in de stad, Ex-Pornstar heeft altijd een eigen wagen (of 2), gooien ze condooms naar iedereen. Zal die vast wel op zo'n kar zitten!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
HOE DAN ???
(Ik mis Wicawdo eigenlijk best wel een beetje. Iemand zin om OOIT naar een expornstarparty
te gaan ? )
Tonightquote:Op maandag 30 juni 2008 23:06 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heerlijk he!!
Zat helemaal te swingen op de bank![]()
(had zelfs NKOTB-veters destijds, maar hey, ik was 11, dan kan dat! )
Speciaal voor jou:quote:Op maandag 30 juni 2008 23:07 schreef PeterNB het volgende:
Ik mis Wicawdo eigenlijk best wel een beetje.
Na vandaag is uit gaan toch net even iets anders.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis hiero allemaal een beetje langs me heen gegaan fokkerts, zat een filmpje te kijken op SBS6![]()
Maar ik geloof wel dat jullie hier gezellig bezig zijn.![]()
Moet er zo weg van (om 4 uur me busje voorgloeien)
Maar eerst nog een sigaretje, voordat dat in mijn eigen hut ook niet meer mag
Dat meen je nietquote:Op maandag 30 juni 2008 23:10 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ohhh okeee,dan hebben we toch nog wat gemeen!
Ik heb een goede band met de docent in kwestie.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:03 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Huh, vandaag al het cijfer van het tentamen van vandaag?
Hoe dan?!
Ja maar dan kan ik niet 'aan de deur sparren' met hemquote:Op maandag 30 juni 2008 23:10 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
FFWD Dance Parade in de stad, Ex-Pornstar heeft altijd een eigen wagen (of 2), gooien ze condooms naar iedereen. Zal die vast wel op zo'n kar zitten!
Ik heb me van de week suf gezocht naar die fotoquote:Op maandag 30 juni 2008 23:10 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
En herinner je nog die foto's die een keer in de COS stonden van EPS? Die mensen waren allemaal 1000 en ze droegen seethroughlatex. Eng. Heel erg eng.
Nederland was ooit zo'n heerlijk progressief en vrij land. Het gaat naar de klote zo als wequote:Op maandag 30 juni 2008 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na vandaag is uit gaan toch net even iets anders.
Het personeel van het ziekenhuis hier mag ook niet meer op de parkeerplaats roken, zelfs niet als ze in hun auto gaan zitten. Ze mogen alleen buiten de slagbomen roken, maar mogen niet in hun uniform buiten de slagbomen.
Alsof het zo gezond is als ik dagelijks uren op de A2 vooruit probeer te komen GVDquote:Op maandag 30 juni 2008 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het personeel van het ziekenhuis hier mag ook niet meer op de parkeerplaats roken, zelfs niet als ze in hun auto gaan zitten. Ze mogen alleen buiten de slagbomen roken, maar mogen niet in hun uniform buiten de slagbomen.
*Proest* daar gaat m'n dubbelfris, niet visualiseren Karin.....quote:Op maandag 30 juni 2008 23:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik niet 'aan de deur sparren' met hemIk wil wel eens afgewezen
worden bij de deur![]()
En dan zijn hele repertoire 'tegen' hem gebruiken : "HOE DAN ??? IK BEN TOCH HARTSTIKKE
TACKY ZO ? EN IK HEB EEN WIKKEL OM MIJN SNIKKEL ! "
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nederland was ooit zo'n heerlijk progressief en vrij land. Het gaat naar de klote zo als we
straks ALLES in regeltjes opstellen....................
Ik zeg wat ik denk en ik denk wat ik doe en ik doe wat ik zei en ik zei wat ik dacht.....ehhhhquote:
Nou ja !! als je al aandacht aan mij besteed. Mag je ook wel es naar de huisarstsquote:Op maandag 30 juni 2008 23:14 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Yep,begin serieus na te denken over de naam ieniemini!
Dat is pas harteloos en onredelijk zeg.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach als het stemmen op een splinterpartij je geweten voor 4 jaar sust....quote:Op maandag 30 juni 2008 23:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zeg wat ik denk en ik denk wat ik doe en ik doe wat ik zei en ik zei wat ik dacht.....ehhhh
(en ik stem GroenLinks. Alsof dat zin heeft....)
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:17 schreef kahaarin het volgende:
Zal ik de volgende maken? met als titel: [DGK 36] In the summertime!
Ik blijf een zwak voor Ricardo hebben. Ik moet HELEMAAL NIETS van die nichterigheidquote:Op maandag 30 juni 2008 23:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
*Proest* daar gaat m'n dubbelfris, niet visualiseren Karin.....![]()
Okay dan!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik blijf een zwak voor Ricardo hebben. Ik moet HELEMAAL NIETS van die nichterigheid
van hem hebben. Ik vind het VRESELIJK als jongens zich in jurken hijsen. Die stem van hem
daar moet ik van kotsen.................
............maar hij heeft wel ietszou het er best een keer op kunnen
Doen!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:17 schreef kahaarin het volgende:
Zal ik de volgende maken? met als titel: [DGK 36] In the summertime!
Ben al vast klant bij de huisartsquote:Op maandag 30 juni 2008 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja !! als je al aandacht aan mij besteed. Mag je ook wel es naar de huisarsts
Done: [DGK 36] In the summertime!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:18 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Met YT-linkje in de OP
Je kannut!!
Nee maar daar zitten we voorlopig nog wel aan vast.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach als het stemmen op een splinterpartij je geweten voor 4 jaar sust....
Ik geloof niet meer in het huidige partijensysteem.
Das niet zo mooi !!! Sterkte enzoquote:Op maandag 30 juni 2008 23:19 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Ben al vast klant bij de huisartsvolgens hem lijd ik aan een muizenval??
Ook als ie er zo bijloopt?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:18 schreef PeterNB het volgende:
Ik blijf een zwak voor Ricardo hebben.
............maar hij heeft wel ietszou het er best een keer op kunnen
He da's een herhaling, deze had je gisteren al gepost! (of eergisteren... weet ik veel)quote:Op maandag 30 juni 2008 23:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Okay dan!
Aangezien dit topic bijna vol is post ik nog lekker een filmpje!
Nee ze gaat niet dood, ze is in dat seizoen schijndood (door een vaag kruidenmiddeltje).quote:Op maandag 30 juni 2008 23:23 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
He da's een herhaling, deze had je gisteren al gepost! (of eergisteren... weet ik veel)
"He meets the love of his life, and she....... DIES"
Kuttrailer, ze gaat gewoon dood... dan wil ik al niet meer kijken
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:22 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ook als ie er zo bijloopt?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |