Nee, dus ik heb hem ook maar even ge'pm'd. Ik had die Fantagirl even willen uithoren, maar die kwam alleen maar om naar Roevka te vragen en vertrok meteen na mijn reactie.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:53 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik volg het ook, wat zijn de laatste ontwikkelingen?
Is Akveor al gesignaleerd voor uitleg?
Owww vind ik ook zo leuk,dit nummer!quote:Op maandag 30 juni 2008 22:54 schreef HoneyBunny het volgende:
Voor mijn vriendinnetje:
Blurk![]()
Goeiesavonds allen
ja, die zag ik al staan bij de related items, die is ookquote:Op maandag 30 juni 2008 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die onderste zat ik net al zelf te luisteren![]()
En deze is ook lekker vrolijk.
spannend, die Akveor ... aan de flirtquote:Op maandag 30 juni 2008 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dus ik heb hem ook maar even ge'pm'd. Ik had die Fantagirl even willen uithoren, maar die kwam alleen maar om naar Roevka te vragen en vertrok meteen na mijn reactie.
Naadje van de kous, weten.
Mooie binnenkomer!quote:Op maandag 30 juni 2008 22:54 schreef HoneyBunny het volgende:
Voor mijn vriendinnetje:
Blurk![]()
Goeiesavonds allen
Een slabbetje, nog beterquote:
Ik wacht die ontwikkelingen niet af en duik lekker mijn mand in. Filmpje kijken en dan onder zeil.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:53 schreef 2live het volgende:
Ik volg het ook, wat zijn de laatste ontwikkelingen?
Is Akveor al gesignaleerd voor uitleg?
Hey ik had over je heen gelezen....quote:Op maandag 30 juni 2008 22:40 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
mooi dat ontslag bericht gaat hem dus niet worden.kahaarin
Good thoughts natuurlijk.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:58 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Goede gedachtes?Of nare gedachtes?
Nou, als dat zo was dan zou ie z'n hotmail wel elke minuut in de gaten houden... Fantagirl is naar hem op zoek!quote:
Welterusten!quote:Op maandag 30 juni 2008 22:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wacht die ontwikkelingen niet af en duik lekker mijn mand in. Filmpje kijken en dan onder zeil.
Tot morgen FOK! ers, sleep tight , bloody benauwd nachtje voor de boeg.
Hoe was je tentamen ???????quote:Op maandag 30 juni 2008 22:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Good thoughts natuurlijk.
Hoe anders?!
Zuchtquote:Op maandag 30 juni 2008 22:59 schreef cindy10 het volgende:
[..]
WAT NOU,WAT NOU....???
Pas op want ik tang je dood hoor muis,heb ik geen muizenval voor nodig!
Trusten.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wacht die ontwikkelingen niet af en duik lekker mijn mand in. Filmpje kijken en dan onder zeil.
KEURIG gedaan Dude !!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
8 voor theorie, praktijk krijg ik eind deze week te horen.
4 uur slaap = cijfer 8.
Nighty nightquote:Op maandag 30 juni 2008 22:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huh, vandaag al het cijfer van het tentamen van vandaag?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:01 schreef Dementor het volgende:
4 uur slaap = cijfer 8.
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
4 uur slaap = cijfer 8.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |