riep sly het om, maar die draait geen spannend muziekjequote:Op maandag 30 juni 2008 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, op een heel geheime plek... <spannend muziekje eronder>
Owww het favo glijmiddel van mn moeder!quote:Op maandag 30 juni 2008 22:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb nog een gouwe ouwe voor je, ook leuk voor PeterNB.![]()
Niet dan?quote:
GATVERdammequote:Op maandag 30 juni 2008 22:47 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Owww het favo glijmiddel van mn moeder!![]()
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:44 schreef cindy10 het volgende:
ach als we toch muziekjes horen uit de oude doos...doe dan effe jermain jackson en pia zadorra! (when the rains begins to fall of zo iets??).![]()
Heb je een spuugdoekje voor me?quote:Op maandag 30 juni 2008 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Las het ff anders maar kwijl maar hoor ..
Nou ja zeg, je kende hem al?quote:Op maandag 30 juni 2008 22:46 schreef Disana het volgende:
Je haat me echt heMaar ik ben er mooi niet ingetrapt
Peter is weer thuis. (1 dvd staat te brandenquote:Op maandag 30 juni 2008 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Peter moet overwerken, en ik dacht dat ie zei dat ie donderdag weer voor ons gaat draaien.
thanks,een trip naar jeugdsentimenten!!!quote:
Met Zappa? Altijdquote:
Die onderste zat ik net al zelf te luisterenquote:
Ik volg het ook, wat zijn de laatste ontwikkelingen?quote:
heb al 3 verzoeknummertjes.... maar hoeveel per persoon had je in de planning, DJ Peterovskiquote:Op maandag 30 juni 2008 22:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Peter is weer thuis. (1 dvd staat te brandenen aan de andere 2 heb ik maximaal
een uurtje per dvd nodig nog)
Vrijdag of donderdag doen we weer 2 uur nowliveradio
Sly presenteert het he ! Ik ben alleen de technicus. Sly komt dan hiernaartoe.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:53 schreef Desii het volgende:
[..]
heb al 3 verzoeknummertjes.... maar hoeveel per persoon had je in de planning, DJ Peterovski
ene als je uit meerdere persoonlijkheden bestaat, is ut dan nog andersder
Yay!quote:Op maandag 30 juni 2008 22:54 schreef HoneyBunny het volgende:
Voor mijn vriendinnetje:
Blurk![]()
Goeiesavonds allen
JE MOEDER JE MOEDER ..quote:Op maandag 30 juni 2008 22:53 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Jij vind alles gatverdamme frigide muis!
Jermaine Jackson vond ik zo goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |