voor jouw vanavond geen alchol meer wat fris drinken ?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Les was niet voor niets dus idioot ... Leer es posten
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:07 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
voor jouw vanavond geen alchol meer wat fris drinken ?
Nou ja zeg, wat een een gedoe allemaal.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:06 schreef tipsch het volgende:
sssttt. ook een secret message voor soury.![]()
http://www.acapela-group.com/Greetings/fish-1-1-b95f523eaa512
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
sssttt. ook een secret message voor soury.![]()
http://www.acapela-group.com/Greetings/fish-1-1-b95f523eaa512
Tenenkrommend slechtquote:Op maandag 30 juni 2008 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat een een gedoe allemaal.
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:11 schreef Disana het volgende:
Het kan heel goed zijn dat ik de enige ben, maar ik vond het zonder al die smileys en drankjes eerlijk gezegd wel plezierig. De lol is er toch een beetje af zo langzamerhand.
Kijk !! Ik bedoel het niet zo slecht hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 22:13 schreef Dementor het volgende:
Ietsje minder spammen met drankjes mag ook wel.
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou ja zeg, wat een een gedoe allemaal.
http://www.acapela-group.com/Greetings/fish-1-4-b95f5746ba1a5
gewéldige secret message, superlief.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:17 schreef beequeen het volgende:
Nou mark, je hebt het gehoord. Iets minderen meer gezellig meeposten.
![]()
http://www.acapela-group.com/Greetings/fish-1-4-b95f5746ba1a5
vraag dan maar een ontslag ronde met meerderheid van stemmen dan ben ik geen butler meerquote:Op maandag 30 juni 2008 22:11 schreef Disana het volgende:
Het kan heel goed zijn dat ik de enige ben, maar ik vond het zonder al die smileys en drankjes eerlijk gezegd wel plezierig. De lol is er toch een beetje af zo langzamerhand.
Ja denk het ook. Jij was toch die er een hekel aan had vanwegen de posts zonder komma's en hoofdletters. Ik weet er één en das Huubjequote:
Thanks.quote:
Meerderheid? Ontslagrondes moeten unaniem toch?quote:Op maandag 30 juni 2008 22:23 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
vraag dan maar een ontslag ronde met meerderheid van stemmen dan ben ik geen butler meer
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:23 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
vraag dan maar een ontslag ronde met meerderheid van stemmen dan ben ik geen butler meer
En dát gaat hem nooit worden.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Meerderheid? Ontslagrondes moeten unaniem toch?
Jeeeeez, wat een "mosterd na de maaltijd" bericht zeg, pathetic.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:25 schreef Lady-night het volgende:
Claire opent beautysalon met geld Gouden Kooi
Geplaatst op 30-06 om 21:52
Bron: De Pers
Wat lief, dat helptquote:
Ik heb nog een gouwe ouwe voor je, ook leuk voor PeterNB.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:28 schreef Deisyy het volgende:
Wat lief, dat helpt![]()
Ik zie mezelf al helemaal liggen in de zon, lekker briesje en en lekker drankje erbij
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat lief, dat helpt![]()
Ik zie mezelf al helemaal liggen in de zon, lekker briesje en en lekker drankje erbij
Het ging er toen om dat er mensen waren die de manier van posten vanquote:Op maandag 30 juni 2008 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja denk het ook. Jij was toch die er een hekel aan had vanwegen de posts zonder komma's en hoofdletters. Ik weet er één en das Huubje
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb nog een gouwe ouwe voor je, ook leuk voor PeterNB.![]()
Wat klinkt dat spannend. WTF is Fantagirl?quote:Op maandag 30 juni 2008 22:34 schreef Disana het volgende:
AKVEOR
Fantagirl zegt dat je je hotmail moet checken.
I repeat:
roevka, hotmail van Fantagirl checken.
Een groupie???quote:Op maandag 30 juni 2008 22:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat klinkt dat spannend. WTF is Fantagirl?
Jahaaa, dat wil ik ook wel eens weten. Beetje met meisjes gaan zitten hotmailen zonder ons in de vreugde mee te laten delen!quote:Op maandag 30 juni 2008 22:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat klinkt dat spannend. WTF is Fantagirl?
My two favo's, I love jazz.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:36 schreef Deisyy het volgende:
En ik kon nog mee zingen ook
![]()
Gooi ze er maar in, die zomerhits
mooi dat ontslag bericht gaat hem dus niet worden.quote:
Maar, maar hoe weet dat nou? Stond dat soms op NL?quote:Op maandag 30 juni 2008 22:38 schreef Disana het volgende:
Jahaaa, dat wil ik ook wel eens weten. Beetje met meisjes gaan zitten hotmailen zonder ons in de vreugde mee te laten delen!
Nee, op een heel geheime plek... <spannend muziekje eronder>quote:Op maandag 30 juni 2008 22:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar, maar hoe weet dat nou? Stond dat soms op NL?
Jaja, zo lust ik er nog wel een.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:42 schreef Disana het volgende:
Nee, op een heel geheime plek... <spannend muziekje eronder>
Las het ff anders maar kwijl maar hoor ..quote:Op maandag 30 juni 2008 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ging er toen om dat er mensen waren die de manier van posten vanmarkvanrinsum
nogal irritant vonden en ik dan zoiets denk van: ach ieder zijn manier van posten. Ik vind het irritant als mensen in stukken tekst geen punten en komma's gebruiken, maar nou ook weer niet zo erg dat ik er een hekel aan heb.
En inderdaad, Huub heeft er ook nogal een handje van
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik kon nog mee zingen ook
![]()
Gooi ze er maar in, die zomerhits
Je haat me echt hequote:
Asje.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:44 schreef cindy10 het volgende:
ach als we toch muziekjes horen uit de oude doos...doe dan effe jermain jackson en pia zadorra! (when the rains begins to fall of zo iets??).![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |