quote:
O lord, daar gaan we weer, was net sober..nou ja, kan mij het schelen, doe maar een perensapje alsjeblieft met een klein ploempje jeweetwelquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 19:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Yes!
Mag ik een lekkere cocktail?
Ha meneer start direct met een triple post
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O lord, daar gaan we weer, was net sober..nou ja, kan mij het schelen, doe maar een perensapje alsjeblieft met een klein ploempje jeweetwel
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist,waarom wasMark
geband.
Als er een een lieverd is,dan is hetMar
wel.
Gekkie,was je ze daar ook allemaal drinken aan het gevenquote:Op maandag 30 juni 2008 20:08 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
rooie
heb een dag of 4 een ban gehad heb off topic gepost in het ek topic en had vorige week al een bericht gehad dat ik daarmee moest stoppen maar ik ging gewoon off-topic door.ps langste bericht ooit van markvanrinsum
ik post alleen maarquote:Op maandag 30 juni 2008 20:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gekkie,was je ze daar ook allemaal drinken aan het geven![]()
gnavond bent er ff van tussen geweest slaai en verduisterde gelden??????????vertel......quote:Op maandag 30 juni 2008 20:10 schreef beequeen het volgende:mark
, je bent er weer, toppie. We hebben het te lang zonder butler moeten stellen.
Voor de liefhebbers; Straks Huub op NL Radio en Slaaaaaaj heeft het maar moeilijk met de verduisterde gelden.
Hey meis, leuk je weer te zien hier.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:12 schreef ericahysterica het volgende:
gnavond bent er ff van tussen geweest slaai en verduisterde gelden??????????vertel......
Schreef het net al bij commotie Huub topic.Het is daar echt een soap aan het worden.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:10 schreef beequeen het volgende:mark
, je bent er weer, toppie. We hebben het te lang zonder butler moeten stellen.
Voor de liefhebbers; Straks Huub op NL Radio en Slaaaaaaj heeft het maar moeilijk met de verduisterde gelden.
Hoi Erica, wat leuk!quote:Op maandag 30 juni 2008 20:12 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
gnavond bent er ff van tussen geweest slaai en verduisterde gelden??????????vertel......
Echt hè, wat een zooitje daar.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:16 schreef rooie3 het volgende:
Schreef het net al bij commotie Huub topic.Het is daar echt een soap aan het worden.
Gaat over geld voor taarten,bureaustoelen en reisje voor Huub.
Wat heb ik nu weer aan m'n fiets hangen?quote:Op maandag 30 juni 2008 20:18 schreef markvanrinsum het volgende:
sly:nowlive nowlive nowlive
Zal zo wel weer 5 minuten wat vragen zijn aan Huub en een kwartier opscheppen over hem zelf enzo.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè, wat een zooitje daar.
Volgens Slaaaaaaj hoor je dingen op NL Radio die je nergens anders hoort. Dat klopt wel, die stem alleen al.
WB MvR.quote:
Voor je het weet gaan we hier een SLY adoratie topic openenquote:Op maandag 30 juni 2008 20:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal zo wel weer 5 minuten wat vragen zijn aan Huub en een kwartier opscheppen over hem zelf enzo.
nauw nauw nauw het is me allemaal wat daar bij die sekte ;firma list en bedrog is er niets bij......quote:Op maandag 30 juni 2008 20:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoi Erica, wat leuk!![]()
Ik weet niet wat er precies aan de hand is, ben niet op NL.
Edit Rooie en BQ hebben het al beschreven
Ja hoor hij is al aan het opscheppen.Straks als Huub weg is dalen de cijfers meteenquote:Op maandag 30 juni 2008 20:24 schreef akveor het volgende:
[..]
WB MvR.
Ik heb daar wel respect voor hoor.... die gast heeft wel mooi een forum met 20.000 leden en dat vind ik best knap.
Ik vind hem soms een beetje overheersend maar heb een keer 20 minuten met die gast aan de telefoon gesproken en dat viel me echt mee.
Zoiets ja.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:22 schreef rooie3 het volgende:
Zal zo wel weer 5 minuten wat vragen zijn aan Huub en een kwartier opscheppen over hem zelf enzo.
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:23 schreef kahaarin het volgende:Mark!
Ballack
Duitsland
maar van Rinsum......
![]()
Mag ik ook wat lekkers? Weet je het nog?![]()
Heh, ik was jullie kwijt, ga je even eten en zijn ze verhuisd......![]()
![]()
Vind het een beste vent verder,maar opscheppers heb ik een hekel aan.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Voor je het weet gaan we hier een SLY adoratie topic openen
Ik ken heul die slaai niet maar als ik zijn tirannie zie in dat forum mwah...quote:Op maandag 30 juni 2008 20:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja hoor hij is al aan het opscheppen.Straks als Huub weg is dalen de cijfers meteen
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Kon jij mooi even naar de groothandel om nieuwe voorraad in te slaan Mark
Hij had zo veel beloofd voor na de kooi.Alle duistere zaken zouden dan boven komen.Nou ik wacht nog steedsquote:Op maandag 30 juni 2008 20:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik ken heul die slaai niet maar als ik zijn tirannie zie in dat forum mwah...
Hij heeft electronisch huisarrest en dit is zijn nieuwe hobby.quote:
Oeh, ook lekker, ik dacht meer aan dubbelfris maar goed, het staat er nu toch al, thnx!quote:
Ik vind het gewoion jammer dat die persoonlijke sheit altijd zo op de voorgrond komt.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:29 schreef beequeen het volgende:
Kijk, hij krijgt nu al hate mail, het is altijd hetzelfde.
Skattie, dat doet hij zelf. Hij hoeft die mails toch niet voor te lezen, hij roept het op zichzelf af.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:31 schreef akveor het volgende:
Ik vind het gewoion jammer dat die persoonlijke sheit altijd zo op de voorgrond komt.
Huub on the phone. Hij is op z'n werk.
Ja stel je voor dat je naar Scheveningen gaat en er niet iemand uit de buurt van Amsterdam in dat programma komtquote:Op maandag 30 juni 2008 20:33 schreef rooie3 het volgende:
Ze gaan zoeken in Bloemendaal naar mensen.
Nou Rooie, morgen je Amanda bikini aan en go for it.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:33 schreef rooie3 het volgende:
Ze gaan zoeken in Bloemendaal naar mensen.
Haha ja, ik zeg ook niet dat ie dat niet zelf doet....quote:Op maandag 30 juni 2008 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, dat doet hij zelf. Hij hoeft die mails toch niet voor te lezen, hij roept het op zichzelf af.
Nou dan slaan ze me zeker over.Na drie kids is het niet meer zo strakquote:Op maandag 30 juni 2008 20:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou Rooie, morgen je Amanda bikini aan en go for it.![]()
Is LS nu al weer bezigquote:Op maandag 30 juni 2008 20:29 schreef beequeen het volgende:
Kijk, hij krijgt nu al hate mail, het is altijd hetzelfde.
Daar kom je nu pas achter??quote:Op maandag 30 juni 2008 20:35 schreef Charmian het volgende:
Wat een debiel lachje heeft die Sly eigenlijk.
Ik luister bij voorkeur niet naar Sly of NL radio en meestal zittie SUKKOL te roepenquote:
met die mooie ketting ?quote:Op maandag 30 juni 2008 20:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh, ook lekker, ik dacht meer aan dubbelfris maar goed, het staat er nu toch al, thnx!![]()
Yés! Dat zijn leuke berichtenquote:Op maandag 30 juni 2008 20:36 schreef Disana het volgende:
Begin volgend jaar misschien toch weer een DGK.
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:33 schreef Disana het volgende:
Drie maanden (dus toch) en met live streams.
Slimme zet van ome John.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:38 schreef beequeen het volgende:
Moet toch gek zijn voor Huub om in het hokje te zitten en geen wannabe te zijn maar medewerker van het nieuwe programma CBML.
HELEMAAL LOS BLOMST HELEMAAL LOSSSSSSSSSSSSSSquote:
Heb 1 keer gebeld...(geef ik toe met schaamrood op mn kaken) en dit is weer de eerste keer dat ik uit verveling die zender opzet.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik luister bij voorkeur niet naar Sly of NL radio en meestal zittie SUKKOL te roepen
huub laat de streams vast wel aan staanquote:
Vind dat inderdaad een beetje flauw,elke keer het zelfde antwoord... zeg dan ik mag niets zeggen!quote:Op maandag 30 juni 2008 20:42 schreef beequeen het volgende:
Komt Huub weer aan met het recept van de Verkade koekjes, zo flauw.
Hij kan en mag niks zeggen, zeker niet nu Ome Sjon weer zijn werkgever is.
Huub heeft vast wederom niets te vertellen,en zal zich moeten schikken aan het tv maken?quote:Op maandag 30 juni 2008 20:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
huub laat de streams vast wel aan staan
Geen idee waar die gast het over heeft. Misschien heeft het iets te maken met bandbreedte of wil hij weer geld?quote:
Ja, van sponsors, zei hij daarna. Blijkbaar kost uitzenden bij hem geld, raar hoor.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee waar die gast het over heeft. Misschien heeft het iets te maken met bandbreedte of wil hij weer geld?
Zo vind ik je leuk meepostenquote:Op maandag 30 juni 2008 20:47 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
huub laat de streams vast wel aan staan
Alle trouwe leen maar weer geld storten.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee waar die gast het over heeft. Misschien heeft het iets te maken met bandbreedte of wil hij weer geld?
http://www.stream-server.nl/streams/NowliveRadio.waxquote:Op maandag 30 juni 2008 20:51 schreef 2live het volgende:
Linkje van NL radio iemand?
De muziek van Slaaaaaj is niet echt om over naar huis te schrijven hoor, wat een bagger.quote:
Peter moet overwerken, en ik dacht dat ie zei dat ie donderdag weer voor ons gaat draaien.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
De muziek van Slaaaaaj is niet echt om over naar huis te schrijven hoor, wat een bagger.
Iemand zin om wat leuke muziek in de dinges te gooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |