Ik heb het hem gisteren gevraagd in zijn fobo, hij kon nog niet op het forum posten.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat komt omdatmarkvanrinsum
een ban heeft.
Waar blijft die gast trouwens, hij is allang banvrij.
Je bent nu een COS dinges josti Peet.
die zal ze wel gebruiken op Brian zoet te houden, of nee dat doet ze met een ander gaatje.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik las even dat ze niks met haar kut deed
quote:Op maandag 30 juni 2008 15:37 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik heb het hem gisteren gevraagd in zijn fobo, hij kon nog niet op het forum posten.
lange 48 uur hanteren ze op fok.
Je moet wel zelf mailen om ge-unband te worden.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:37 schreef blomst het volgende:
Ik heb het hem gisteren gevraagd in zijn fobo, hij kon nog niet op het forum posten.
lange 48 uur hanteren ze op fok.
een slijmmailtje dus.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Unbannen doen ze alleen als je een lief mailtje stuurt
Neuh. Gewoon: Hoi, mijn 48 uur verbanning zit erop. Mag ik weer posten?quote:
Ik werd destijds na 48 uur vanzelf vrijgelatenquote:Op maandag 30 juni 2008 15:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Unbannen doen ze alleen als je een lief mailtje stuurt
Ik heb ook niet hoeven te mailen. En kwam zelfs eerder vrij dan gezegd. Geen levenslange ban, maar slechts (...) een maand of vier.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:45 schreef Disana het volgende:
Ik werd destijds na 48 uur vanzelf vrijgelaten
Heb jij vast een streepje voorquote:Op maandag 30 juni 2008 15:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik werd destijds na 48 uur vanzelf vrijgelaten
Dat zal tante Til dan ook wel opgevallen zijn, ze was er nl ook.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:21 schreef noekje het volgende:
Wat mij dan opvalt is dat ze al een tijd niet meer bij tante Til is geweest en dat ze geen kut met haar certificaatje doet.
Maar ja, what the hell! Ik ga naar huis, zonnen!
En wat had jij dan wel niet gedaan (als dat in een paar woorden te vatten is)? Bij mij was het ingaan tegen de moderatie.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ook niet hoeven te mailen. En kwam zelfs eerder vrij dan gezegd. Geen levenslange ban, maar slechts (...) een maand of vier.
en mevrouw slijm was er ook.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zal tante Til dan ook wel opgevallen zijn, ze was er nl ook.
[ afbeelding ]
Zon ze.
een stakende mod????quote:Op maandag 30 juni 2008 15:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ook niet hoeven te mailen. En kwam zelfs eerder vrij dan gezegd. Geen levenslange ban, maar slechts (...) een maand of vier.
Die modrel was ze geloof ik bij betrokkenquote:Op maandag 30 juni 2008 15:49 schreef Disana het volgende:
[..]
En wat had jij dan wel niet gedaan (als dat in een paar woorden te vatten is)? Bij mij was het ingaan tegen de moderatie.
4 maanden, holy shit. Wat had je gedaan of gezegd dan?quote:Op maandag 30 juni 2008 15:47 schreef Copycat het volgende:
Ja.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:50 schreef blomst het volgende:
een stakende mod????
Yep, ik word spontaan misselijk en dan krijg je er gratis Coño Bo Mama bij.quote:
Waar haal je al die ellende toch vandaan?quote:Op maandag 30 juni 2008 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, ik word spontaan misselijk en dan krijg je er gratis Coño Bo Mama bij.
[ afbeelding ]
Krijg ik dan ook voortaan betaald voor de sex ???? YES YES YES MIJN DROOM KOMT UITquote:
Het forum van T-lex, ken je dat niet?quote:
Ach, de gezellige blauwe kleedjes over de tafels maken alles goed toch?quote:
Waarom zoek je dan geen leukere baan?quote:Op maandag 30 juni 2008 15:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook voortaan betaald voor de sex ???? YES YES YES MIJN DROOM KOMT UIT
(Het wordt overwerken vanavond. Blijkt midden in de dvd een track niet goed te zijn en ik kan niet
schuiven, dus alles na die track moet er weer opnieuw ingezet/gesynchroniseerd worden. IK SPUUG
OP MIJN WERK![]()
)
Arme ziel. De enige troost die ik kan bedenken is dat het weer morgen en overmorgen nog beter wordt dan vandaag, dus dat je dan wel een etentje op een terrasje hebt verdiend.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
(Het wordt overwerken vanavond. Blijkt midden in de dvd een track niet goed te zijn en ik kan niet
schuiven, dus alles na die track moet er weer opnieuw ingezet/gesynchroniseerd worden. IK SPUUG
OP MIJN WERK![]()
)
Heb jij je daar echt geregistreerd? Heheh.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het forum van T-lex, ken je dat niet?
Ik kan wel zoeken, maar wie wil er nou nog een 36 (zaterdag 37) jarige gozer in dienstquote:Op maandag 30 juni 2008 16:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom zoek je dan geen leukere baan?
Wist ik maar watquote:Op maandag 30 juni 2008 16:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik kan wel zoeken, maar wie wil er nou nog een 36 (zaterdag 37) jarige gozer in dienst
die ook nog eens niet langer dan 4 dagen per week wil werken ???
Als je wat weet.......................ik kan over (opzegtermijn check.....) 2 maanden beginnen
Hmm, een baas met een 36 urige werkweek? Dan kun je 4keer9 uur werken en maak je dus gewoon je uren, dat komt tegenwoordig steeds vaker voor, mijn broer heeft een zoontje en hij doet dat ook zo, dan heeft hij 1 dag in de week met het jongetje.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik kan wel zoeken, maar wie wil er nou nog een 36 (zaterdag 37) jarige gozer in dienst
die ook nog eens niet langer dan 4 dagen per week wil werken ???
Als je wat weet.......................ik kan over (opzegtermijn check.....) 2 maanden beginnen
Het instituut heeft me geaccepteerd!quote:Op maandag 30 juni 2008 15:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
En, vertel eens wat meer over die cursus, het hoe en wat enzo.
Geweldig Mazaru! Vooral die baangarantie, gefeliciteerdquote:Op maandag 30 juni 2008 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het instituut heeft me geaccepteerd!![]()
Maar ja, je kent die ambtelijke regeltjes he? Nu moet het eerst nog naar Rotterdam, van Rotterdam moet het naar het hoofdkantoor van het UWV en die moeten dan ook nog goedkeuring geven
Maar ik ben met deze eerste stap al heel erg blij
Ik krijg een opleiding moderne kantoorpraktijk, met een baangarantie![]()
Hey, gefeliciteerd!quote:Op maandag 30 juni 2008 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar ja, je kent die ambtelijke regeltjes he? Nu moet het eerst nog naar Rotterdam, van Rotterdam moet het naar het hoofdkantoor van het UWV en die moeten dan ook nog goedkeuring geven
gefeliciteerd.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dank je wel allemaalquote:Op maandag 30 juni 2008 16:48 schreef Dementor het volgende:
Top Mazaru.
Maar wat houd die functie in?
Niet om voor haar te praten maar het principe is dat je dan een cursus mag volgen en dat er na het einde van de cursus een baan voor je gezocht word die bij jou en je afgeronde opleiding past, dus er wordt dan samen met haar gekeken wat ze leuk vindt.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:48 schreef Dementor het volgende:
Top Mazaru.
Dementor, jij ook nog gefeliciteerd met je 8quote:Op maandag 30 juni 2008 16:48 schreef Dementor het volgende:
Top Mazaru.
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Niet om voor haar te praten maar het principe is dat je dan een cursus mag volgen en dat er na het einde van de cursus een baan voor je gezocht word die bij jou en je afgeronde opleiding past, dus er wordt dan samen met haar gekeken wat ze leuk vindt.
Mooi, fijn voor jequote:Op maandag 30 juni 2008 16:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is echt gaaf!
Hier heb ik zo'n dikke tien jaar geleden al om gevraagd, maar toen kon het zogenaamd niet.
Het was te zwaar voor me, het was te duur, etc. etc.
Maar nu ik met die nieuwe herkeuringsprocedure ineens wonderbaarlijk genezen ben verklaard, komen ze er zelf ineens mee aan![]()
Niet te volgen, maar ik ben er wel heel blij mee.
Eindelijk zicht op een baan in de toekomst, en een normaal inkomen
Het is ook niet te volgen.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mooi, fijn voor je, die instanties zijn idd vaak niet te volgen......
![]()
![]()
De keerzijde is alleen voor de mensen die ook ineens (gedeeltelijk) goed worden gekeurd maar eigenlijk niet in staat zijn om een vaste baan te houden (qua geestelijke of lichamelijke gezondheid) maar jij wil zelf heel graag dus WOOHOO!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja, zie je wel, maar goed, fijn dat je je mag laten omscholen en aan de slag kan, beter laat dan nooit.....quote:Op maandag 30 juni 2008 17:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook niet te volgen.
Ik heb 26 jaar in de WAO gezeten voor 80/100% afgekeurd.
Ik ben er nu nog rotter aan toe dan toen ik er in ging, en ik ben nu gewoon voor 100% goedgekeurd![]()
Zelfs in hoger beroep kreeg ik dezelfde uitslag.
Maar ik heb altijd geroepen dat ik na een omscholing best in staat zou kunnen zijn om parttime te gaan werken.
Daar kun je echt al normaal denkend mens met je pet niet bij.
Maar uiteindelijk heb ik nu toch mijn zin gekregen
Beter laat dan nooit
Wie ben jij?quote:Op maandag 30 juni 2008 17:07 schreef noekje het volgende:Aaah Mazaruutje!
Ben zo blij voor je. Je klinkt zo gelukkig und froh!
Gefeliciteerd, beter 10 jaar te laat dan nooit!
quote:Op maandag 30 juni 2008 17:07 schreef noekje het volgende:Aaah Mazaruutje!
Ben zo blij voor je. Je klinkt zo gelukkig und froh!
Gefeliciteerd, beter 10 jaar te laat dan nooit!
Goed hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 17:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een grijns van oor tot oor, die gaat voorlopig niet meer weg
Ja, wacht maar. Voordat ik je ga teisteren, ga ik eerst een snotei bakken die ik delicaat op brood leg en ondersmeer met ketchup!quote:Op maandag 30 juni 2008 17:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb nooit nachtmerries.
Alleen mooie dromen.
Bring it on!quote:Op maandag 30 juni 2008 17:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, wacht maar. Voordat ik je ga teisteren, ga ik eerst een snotei bakken die ik delicaat op brood leg en ondersmeer met ketchup!![]()
Eet smakelijk allemaal!
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:57 schreef mazaru het volgende:
Niet te volgen, maar ik ben er wel heel blij mee.
Eindelijk zicht op een baan in de toekomst, en een normaal inkomen
Jaloerse lui.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:39 schreef PeterNB het volgende:
Kom ik net thuis (om effe te eten en weer terug naar de zaak te crossen) hebben ze
GVD mijn mooie roestige motorbordje ('motorcycle always a trusty friend') wat ik van mijn
Moeder had gekregen van de garagemuur af staan te rukken![]()
![]()
BLIJF MET JE POTEN VAN ANDERMANS SPULLEN AF. Ding zal nog geen twee tientjes
gekost hebben, maar daar word ik dan zo pestchagrijnig van....
Het was een hartstikke leuk metalen bord. Hang er dan een briefje onder met jequote:
Ach verdorie, dat kon er ook nog wel bij, je humeur zal nu echt wel minder zijn.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:39 schreef PeterNB het volgende:
Kom ik net thuis (om effe te eten en weer terug naar de zaak te crossen) hebben ze
GVD mijn mooie roestige motorbordje ('motorcycle always a trusty friend') wat ik van mijn
Moeder had gekregen van de garagemuur af staan te rukken![]()
![]()
BLIJF MET JE POTEN VAN ANDERMANS SPULLEN AF. Ding zal nog geen twee tientjes
gekost hebben, maar daar word ik dan zo pestchagrijnig van....
Van dat soort dingen word ik echt chagrijnig. Neem je een peperdure garage bij je flatquote:Op maandag 30 juni 2008 17:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ach verdorie, dat kon er ook nog wel bij, je humeur zal nu echt wel minder zijn.![]()
![]()
Ze moeten er gewoon met hun vurige tengels vanaf blijven, punt.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Van dat soort dingen word ik echt chagrijnig. Neem je een peperdure garage bij je flat
jatten ze nog de wielen onder je auto vandaan (bij een buurman gebeurt).
En zoals ik zei: het is een stukkie metaal van de blokker ofzo van nog geen 2 tientjes denk
ik, maar toch.....het was een hartstikke leuk ding en van mijn Mamsie gekregen. Daar hoor je
dan vanaf te blijven !!![]()
Principekwestie, de waarde doet er toch niet toe?quote:Op maandag 30 juni 2008 17:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Van dat soort dingen word ik echt chagrijnig. Neem je een peperdure garage bij je flat
En zoals ik zei: het is een stukkie metaal van de blokker ofzo van nog geen 2 tientjes denk
ik, maar toch.....het was een hartstikke leuk ding en van mijn Mamsie gekregen. Daar hoor je
Ja, en als je dan een nieuwe op de kop weet te tikken dan is het nog niet hetzelfde als die van je ma, het gaat ook helemaal niet om de waarde maar om het idee, het is van jou en een ander moet daar vanaf blijven.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou haten is een groot woord inderdaad maar ik heb al zoveel ellende met junks hierquote:Op maandag 30 juni 2008 17:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Principekwestie, de waarde doet er toch niet toe?
Ach Peet je kunt beter niet haten dat is zo'n negatieve emotie.
Dus dat ! En dan mag je hier straks ook niet meer roken. In wat voor land leven wequote:Op maandag 30 juni 2008 17:54 schreef kahaarin het volgende:
het is van jou en een ander moet daar vanaf blijven.
Ik weet hetquote:Op maandag 30 juni 2008 17:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou haten is een groot woord inderdaad maar ik heb al zoveel ellende met junks hier
meegemaakt (in je brievenbus pissen, in het portiek pissen etc. etc) dat er echt geen enkele
meer wat van me krijgt. Ga maar es wat doen voor je centen !
Ik was in het begin toen ik hier net kwam wonen nog zo gek om tegen de buren tequote:Op maandag 30 juni 2008 17:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik weet het
Junks worden vertroeteld in Rotterdam.
Er ligt er zelfs eentje naast het stadhuis in die holle kubus
Die kerel heeft een peperdure locatie uitgekozen om in te wonen.
Ik ben dan ook voor werkverschaffing.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik was in het begin toen ik hier net kwam wonen nog zo gek om tegen de buren te
zeggen: "ach laat ze maar slapen in het portiek bij de brievenbussen. Anders is het ook zo
koud buiten"....................................totdat je een keer de post zeiknat (letterlijk) uit je bus
haalt
Deden ze maar een 'brian' . De meeste zijn nog te stom om te kunnen praten.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:08 schreef Dementor het volgende:
laten ze overdag valse klanken op een door vocht kromgetrokken gitaar voortbrengen.
quote:Op maandag 30 juni 2008 18:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Die liggen bij mij hier beneden in het portiek
Heb ik er iig geen last vanquote:Op maandag 30 juni 2008 18:11 schreef PeterNB het volgende:
Die liggen bij mij hier beneden in het portiek
In west niet?quote:
Nee ik heb het over echte junks. (spuiten, zwalkend over straat, auto ruiten ingooien, the works).quote:Op maandag 30 juni 2008 18:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die gasten die zo'n blaadje verkopen? Als je die ook meetelt ja dan wel, maar die zien er fatsoenlijk uit, zuipen of spuiten iig niet in 't zicht dus dan gooi ik ze niet in de zwervercategorie.
Ja dat bedacht ik me ook na het schrijven van het stukjequote:Op maandag 30 juni 2008 18:51 schreef Disana het volgende:
Dementor, zou het niet gewoon in elke grotere stad zo'n beetje hetzelfde zijn.
Wat zou je ervan vinden als je de speedfreak nog regelmatig bij je supermarkt zag die eens een stoeptegel door je voorruit gooide. Gewoon omdat er op tien minuten loopafstand zo'n soort bezigheidscentrum voor dat soort figuren zit. Da's toch uitermate frustrerend, zeker als ie ook nog groet omdat ie zich van het hele voorval niets herinnert.
Wat die junk deed was levensgevaarlijk. Het minste wat ze hadden kunnen doen was hem in een andere stad uit zetten.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me ook na het schrijven van het stukje
Maar ik mag niet constant editen van honingnijntje.
Natuurlijk is dat frustrerend maar ze verdienen wel een 2e kans.
Hij gooide een stoeptegel door de ruit van een rijdende auto?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat die junk deed was levensgevaarlijk. Het minste wat ze hadden kunnen doen was hem in een andere stad uit zetten.
Nee, door de dubbele beglazing van mijn kamer aan de straat. Zo iemand wil je niet meer tegenkomen.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij gooide een stoeptegel door de ruit van een rijdende auto?
Ha dat kan ik begrijpen.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, door de dubbele beglazing van mijn kamer aan de straat. Zo iemand wil je niet meer tegenkomen.
Jemig, dan schrik je je ook de pleuris. En dat loopt gewoon vrij rond neem ik aan?quote:Op maandag 30 juni 2008 19:00 schreef Disana het volgende:
Nee, door de dubbele beglazing van mijn kamer aan de straat. Zo iemand wil je niet meer tegenkomen.
Hoe ik het doe?quote:Op maandag 30 juni 2008 19:05 schreef beequeen het volgende:
Beetje late reactie maar van harte Mazaru, het is je van harte gegund.
En een 2e felicitatie voor onze luchtige heerlijkheid. Hoe doe je het toch?![]()
Good for you!!quote:Op maandag 30 juni 2008 19:01 schreef Dementor het volgende:
Het gaat me weer extreem goed voor de wind vandaag.
Alsof God een plan heeft.
Die griezel heeft 6 weken vast gezeten, maar daarna liep ie gewoon weer hier rond vanwege dat centrum dat niet al te ver weg zit van ons winkelcentrum. En hij loopt er nog steeds bij alsof hij elk moment door het lint kan gaan, ik vind hem doodeng.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jemig, dan schrik je je ook de pleuris. En dat loopt gewoon vrij rond neem ik aan?
Ze hebben de Hobbiton set geheel moeten slopen, dat is wel jammer.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:10 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Good for you!!
Ik ben vandaag begonnen met mijn to-do-list voor Nieuw-Zeeland.Ik ga sowieso skydiven in Queenstown, met dolfijntjes zwemmen bij Bay of Islands, LOTR tour vanuit Wellington en leren surfen in Coromandel Peninsula. Hoeveel zin kan je in iets hebben!
Ach, eigenlijk maakt het ook niks uit, geluk of een doel voor ogen hebben. Het gaat je voor de wind op dit moment, dat is toch heerlijk. BQ is gek op goeie berichten, ook die van Smash-it. Klinkt goed wijffie.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:09 schreef Dementor het volgende:
Hoe ik het doe?
Door een bepaald doel voor ogen te houden + een hoop geluk denk ik?
Ik ben een beetje fan van LOTRquote:Op maandag 30 juni 2008 19:16 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik weet het ook. En het gaat mij ook meer om de locaties hoor.
Holy shit en dan zeggen ze dat Nederland een verzorgingsstaat is, duh.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:11 schreef Disana het volgende:
Die griezel heeft 6 weken vast gezeten, maar daarna liep ie gewoon weer hier rond vanwege dat centrum dat niet al te ver weg zit van ons winkelcentrum. En hij loopt er nog steeds bij alsof hij elk moment door het lint kan gaan, ik vind hem doodeng.
Mijn vriend zat maar anderhalve meter van dat raam af, en er had ook een kat op de stoel eronder kunnen zitten. Stel je voor, een hele stoeptegel.
Mazaru........ gefeliciteerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |