quote:Op maandag 30 juni 2008 17:07 schreef noekje het volgende:Aaah Mazaruutje!
Ben zo blij voor je. Je klinkt zo gelukkig und froh!
Gefeliciteerd, beter 10 jaar te laat dan nooit!
Goed hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 17:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een grijns van oor tot oor, die gaat voorlopig niet meer weg
Ja, wacht maar. Voordat ik je ga teisteren, ga ik eerst een snotei bakken die ik delicaat op brood leg en ondersmeer met ketchup!quote:Op maandag 30 juni 2008 17:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb nooit nachtmerries.
Alleen mooie dromen.
Bring it on!quote:Op maandag 30 juni 2008 17:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, wacht maar. Voordat ik je ga teisteren, ga ik eerst een snotei bakken die ik delicaat op brood leg en ondersmeer met ketchup!![]()
Eet smakelijk allemaal!
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:57 schreef mazaru het volgende:
Niet te volgen, maar ik ben er wel heel blij mee.
Eindelijk zicht op een baan in de toekomst, en een normaal inkomen
Jaloerse lui.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:39 schreef PeterNB het volgende:
Kom ik net thuis (om effe te eten en weer terug naar de zaak te crossen) hebben ze
GVD mijn mooie roestige motorbordje ('motorcycle always a trusty friend') wat ik van mijn
Moeder had gekregen van de garagemuur af staan te rukken![]()
![]()
BLIJF MET JE POTEN VAN ANDERMANS SPULLEN AF. Ding zal nog geen twee tientjes
gekost hebben, maar daar word ik dan zo pestchagrijnig van....
Het was een hartstikke leuk metalen bord. Hang er dan een briefje onder met jequote:
Ach verdorie, dat kon er ook nog wel bij, je humeur zal nu echt wel minder zijn.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:39 schreef PeterNB het volgende:
Kom ik net thuis (om effe te eten en weer terug naar de zaak te crossen) hebben ze
GVD mijn mooie roestige motorbordje ('motorcycle always a trusty friend') wat ik van mijn
Moeder had gekregen van de garagemuur af staan te rukken![]()
![]()
BLIJF MET JE POTEN VAN ANDERMANS SPULLEN AF. Ding zal nog geen twee tientjes
gekost hebben, maar daar word ik dan zo pestchagrijnig van....
Van dat soort dingen word ik echt chagrijnig. Neem je een peperdure garage bij je flatquote:Op maandag 30 juni 2008 17:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ach verdorie, dat kon er ook nog wel bij, je humeur zal nu echt wel minder zijn.![]()
![]()
Ze moeten er gewoon met hun vurige tengels vanaf blijven, punt.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Van dat soort dingen word ik echt chagrijnig. Neem je een peperdure garage bij je flat
jatten ze nog de wielen onder je auto vandaan (bij een buurman gebeurt).
En zoals ik zei: het is een stukkie metaal van de blokker ofzo van nog geen 2 tientjes denk
ik, maar toch.....het was een hartstikke leuk ding en van mijn Mamsie gekregen. Daar hoor je
dan vanaf te blijven !!![]()
Principekwestie, de waarde doet er toch niet toe?quote:Op maandag 30 juni 2008 17:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Van dat soort dingen word ik echt chagrijnig. Neem je een peperdure garage bij je flat
En zoals ik zei: het is een stukkie metaal van de blokker ofzo van nog geen 2 tientjes denk
ik, maar toch.....het was een hartstikke leuk ding en van mijn Mamsie gekregen. Daar hoor je
Ja, en als je dan een nieuwe op de kop weet te tikken dan is het nog niet hetzelfde als die van je ma, het gaat ook helemaal niet om de waarde maar om het idee, het is van jou en een ander moet daar vanaf blijven.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou haten is een groot woord inderdaad maar ik heb al zoveel ellende met junks hierquote:Op maandag 30 juni 2008 17:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Principekwestie, de waarde doet er toch niet toe?
Ach Peet je kunt beter niet haten dat is zo'n negatieve emotie.
Dus dat ! En dan mag je hier straks ook niet meer roken. In wat voor land leven wequote:Op maandag 30 juni 2008 17:54 schreef kahaarin het volgende:
het is van jou en een ander moet daar vanaf blijven.
Ik weet hetquote:Op maandag 30 juni 2008 17:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou haten is een groot woord inderdaad maar ik heb al zoveel ellende met junks hier
meegemaakt (in je brievenbus pissen, in het portiek pissen etc. etc) dat er echt geen enkele
meer wat van me krijgt. Ga maar es wat doen voor je centen !
Ik was in het begin toen ik hier net kwam wonen nog zo gek om tegen de buren tequote:Op maandag 30 juni 2008 17:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik weet het
Junks worden vertroeteld in Rotterdam.
Er ligt er zelfs eentje naast het stadhuis in die holle kubus
Die kerel heeft een peperdure locatie uitgekozen om in te wonen.
Ik ben dan ook voor werkverschaffing.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik was in het begin toen ik hier net kwam wonen nog zo gek om tegen de buren te
zeggen: "ach laat ze maar slapen in het portiek bij de brievenbussen. Anders is het ook zo
koud buiten"....................................totdat je een keer de post zeiknat (letterlijk) uit je bus
haalt
Deden ze maar een 'brian' . De meeste zijn nog te stom om te kunnen praten.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:08 schreef Dementor het volgende:
laten ze overdag valse klanken op een door vocht kromgetrokken gitaar voortbrengen.
quote:Op maandag 30 juni 2008 18:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Die liggen bij mij hier beneden in het portiek
Heb ik er iig geen last vanquote:Op maandag 30 juni 2008 18:11 schreef PeterNB het volgende:
Die liggen bij mij hier beneden in het portiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |