Ach, de gezellige blauwe kleedjes over de tafels maken alles goed toch?quote:
Waarom zoek je dan geen leukere baan?quote:Op maandag 30 juni 2008 15:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook voortaan betaald voor de sex ???? YES YES YES MIJN DROOM KOMT UIT
(Het wordt overwerken vanavond. Blijkt midden in de dvd een track niet goed te zijn en ik kan niet
schuiven, dus alles na die track moet er weer opnieuw ingezet/gesynchroniseerd worden. IK SPUUG
OP MIJN WERK![]()
)
Arme ziel. De enige troost die ik kan bedenken is dat het weer morgen en overmorgen nog beter wordt dan vandaag, dus dat je dan wel een etentje op een terrasje hebt verdiend.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
(Het wordt overwerken vanavond. Blijkt midden in de dvd een track niet goed te zijn en ik kan niet
schuiven, dus alles na die track moet er weer opnieuw ingezet/gesynchroniseerd worden. IK SPUUG
OP MIJN WERK![]()
)
Heb jij je daar echt geregistreerd? Heheh.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het forum van T-lex, ken je dat niet?
Ik kan wel zoeken, maar wie wil er nou nog een 36 (zaterdag 37) jarige gozer in dienstquote:Op maandag 30 juni 2008 16:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom zoek je dan geen leukere baan?
Wist ik maar watquote:Op maandag 30 juni 2008 16:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik kan wel zoeken, maar wie wil er nou nog een 36 (zaterdag 37) jarige gozer in dienst
die ook nog eens niet langer dan 4 dagen per week wil werken ???
Als je wat weet.......................ik kan over (opzegtermijn check.....) 2 maanden beginnen
Hmm, een baas met een 36 urige werkweek? Dan kun je 4keer9 uur werken en maak je dus gewoon je uren, dat komt tegenwoordig steeds vaker voor, mijn broer heeft een zoontje en hij doet dat ook zo, dan heeft hij 1 dag in de week met het jongetje.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:10 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik kan wel zoeken, maar wie wil er nou nog een 36 (zaterdag 37) jarige gozer in dienst
die ook nog eens niet langer dan 4 dagen per week wil werken ???
Als je wat weet.......................ik kan over (opzegtermijn check.....) 2 maanden beginnen
Het instituut heeft me geaccepteerd!quote:Op maandag 30 juni 2008 15:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
En, vertel eens wat meer over die cursus, het hoe en wat enzo.
Geweldig Mazaru! Vooral die baangarantie, gefeliciteerdquote:Op maandag 30 juni 2008 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het instituut heeft me geaccepteerd!![]()
Maar ja, je kent die ambtelijke regeltjes he? Nu moet het eerst nog naar Rotterdam, van Rotterdam moet het naar het hoofdkantoor van het UWV en die moeten dan ook nog goedkeuring geven
Maar ik ben met deze eerste stap al heel erg blij
Ik krijg een opleiding moderne kantoorpraktijk, met een baangarantie![]()
Hey, gefeliciteerd!quote:Op maandag 30 juni 2008 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar ja, je kent die ambtelijke regeltjes he? Nu moet het eerst nog naar Rotterdam, van Rotterdam moet het naar het hoofdkantoor van het UWV en die moeten dan ook nog goedkeuring geven
gefeliciteerd.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dank je wel allemaalquote:Op maandag 30 juni 2008 16:48 schreef Dementor het volgende:
Top Mazaru.
Maar wat houd die functie in?
Niet om voor haar te praten maar het principe is dat je dan een cursus mag volgen en dat er na het einde van de cursus een baan voor je gezocht word die bij jou en je afgeronde opleiding past, dus er wordt dan samen met haar gekeken wat ze leuk vindt.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:48 schreef Dementor het volgende:
Top Mazaru.
Dementor, jij ook nog gefeliciteerd met je 8quote:Op maandag 30 juni 2008 16:48 schreef Dementor het volgende:
Top Mazaru.
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Niet om voor haar te praten maar het principe is dat je dan een cursus mag volgen en dat er na het einde van de cursus een baan voor je gezocht word die bij jou en je afgeronde opleiding past, dus er wordt dan samen met haar gekeken wat ze leuk vindt.
Mooi, fijn voor jequote:Op maandag 30 juni 2008 16:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit is echt gaaf!
Hier heb ik zo'n dikke tien jaar geleden al om gevraagd, maar toen kon het zogenaamd niet.
Het was te zwaar voor me, het was te duur, etc. etc.
Maar nu ik met die nieuwe herkeuringsprocedure ineens wonderbaarlijk genezen ben verklaard, komen ze er zelf ineens mee aan![]()
Niet te volgen, maar ik ben er wel heel blij mee.
Eindelijk zicht op een baan in de toekomst, en een normaal inkomen
Het is ook niet te volgen.quote:Op maandag 30 juni 2008 17:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mooi, fijn voor je, die instanties zijn idd vaak niet te volgen......
![]()
![]()
De keerzijde is alleen voor de mensen die ook ineens (gedeeltelijk) goed worden gekeurd maar eigenlijk niet in staat zijn om een vaste baan te houden (qua geestelijke of lichamelijke gezondheid) maar jij wil zelf heel graag dus WOOHOO!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja, zie je wel, maar goed, fijn dat je je mag laten omscholen en aan de slag kan, beter laat dan nooit.....quote:Op maandag 30 juni 2008 17:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook niet te volgen.
Ik heb 26 jaar in de WAO gezeten voor 80/100% afgekeurd.
Ik ben er nu nog rotter aan toe dan toen ik er in ging, en ik ben nu gewoon voor 100% goedgekeurd![]()
Zelfs in hoger beroep kreeg ik dezelfde uitslag.
Maar ik heb altijd geroepen dat ik na een omscholing best in staat zou kunnen zijn om parttime te gaan werken.
Daar kun je echt al normaal denkend mens met je pet niet bij.
Maar uiteindelijk heb ik nu toch mijn zin gekregen
Beter laat dan nooit
Wie ben jij?quote:Op maandag 30 juni 2008 17:07 schreef noekje het volgende:Aaah Mazaruutje!
Ben zo blij voor je. Je klinkt zo gelukkig und froh!
Gefeliciteerd, beter 10 jaar te laat dan nooit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |