Nou,kijk, mijn man is een IT-er, als hij zegt: lieverd ik moet er heel even bij om een up-date te installeren dan is het nooit heel even.......quote:Op maandag 30 juni 2008 21:14 schreef markvanrinsum het volgende:
wat is het rustig hier ??????????????
En er staat ook al drinken klaar, wat een service!quote:Op maandag 30 juni 2008 20:38 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
met die mooie ketting ?[ afbeelding ]
kweet niet was je werk is.... maar nieuwe indrukken, kan idd best vermoeiend zijnquote:Op maandag 30 juni 2008 21:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Eeerlijk, ik was wel bekaf na die 4 uurtjes.
Dat kan ik me voorstellen. Veel nieuwe indrukken.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat leuk Desii!quote:Op maandag 30 juni 2008 21:47 schreef Desii het volgende:
[..]
secret message voor tipschy en marc
http://www.acapela-group.com/Greetings/fish-1-4-b95f4746325f9
Tuurlijk, nieuw werk, nieuwe mensen ontmoeten, allemaal nieuwe indrukken.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Les was niet voor niets dus idioot ... Leer es postenquote:
Volgens mij is Jaap een krent en een freeloaderquote:Op maandag 30 juni 2008 21:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
9 ton en dan met zo'n shirt lopen.
Jaap toch..
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:58 schreef Desii het volgende:
[..]
verrek wil ik je quoten, verander je inene je tekst
puber
Zeg!quote:Op maandag 30 juni 2008 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Les was niet voor niets dus idioot ... Leer es posten
Zeg ikquote:
och alle begin is moeilijk, je moet gewoon tussen de regels doorlezen.... dan vertelt tie hele verhalenquote:Op maandag 30 juni 2008 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Les was niet voor niets dus idioot ... Leer es posten
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:02 schreef Desii het volgende:
[..]
och alle begin is moeilijk, je moet gewoon tussen de regels doorlezen.... dan verteld tie hele verhalen
Oh ja welke regelsquote:Op maandag 30 juni 2008 22:02 schreef Desii het volgende:
[..]
och alle begin is moeilijk, je moet gewoon tussen de regels doorlezen.... dan vertelt tie hele verhalen
Marc
![]()
sssttt. ook een secret message voor soury.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Bovenaan de post lijstjes staan.. Cool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |