Het blijft hilarisch om te zien, ik had al bij sec 0.31 over de vloer gelegen van het lachen, hoe kan iemand dat serieus doen, grin...quote:
Wat is de doelgroep dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:39 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Fijne optimist, er is ook nog zoiets al uitgaan van het positieve, al is dat voor sommige mensen niet zo makkelijk... Laten we eerst maar eens zien wat er op tv komt van Huub voordat we erover oordelen. Ik zeg alleen maar dat wat ik erover heb gelezen en gehoord dat dat me erg aanspreekt en dat ik er zeker naar zal kijken als het op tv is, hoewel ik met mijn 28 jaar volgens mij al buiten de doelgroep val
Huub vertelde ergens in een interview, ik geloof bij TMF, dat het programma gemaakt wordt voor jongeren. Dat is volgens mij de groep tussen 15 en 25 jaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:26 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Wat is de doelgroep dan?
Volgens mij heeft Huub ook meer een oudere doelgroep fans no offence verder
Ja, dat was ik ook wat ik dacht, hij klonk alsof ie niet op zijn gemak zat, anders als dat ie thuis op de bank zit zegmaar...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:11 schreef sunny16947 het volgende:
Als Huub vrijuit praat komt het ehh ehh niet zo vaak voor. Maar er zijn dingen waarover hij niet uit de school mag klappen. Ja en dan moet je tijdrekken om na te denken, vandaar de vele ehhhhhhhh's
Mooi, dan slaap ik nog.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap morgenochtend bij Radio Veronica om 7:45 bij Jan Papperazzi.
Ik draai me nog lekker een keertje om dan!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap morgenochtend bij Radio Veronica om 7:45 bij Jan Papperazzi.
Was helemaal geen Huubfandag.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:53 schreef Lady-night het volgende:
DGK fandag oftewel de Huubfandag whahah
Hij mag alles bijhouden wat hij wil.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:18 schreef Suikeroom het volgende:
kingjaap.nl is dood? of mag ie van zn wurgcontract het niet meer bijhouden? wel grappig om te lezen trouwens dat Huub nu dagelijks weer in Eemnes is.. moet toch raar voelen.. gaan ze daar trouwens alles hetzelfde laten of wordt alles weer flink verbouwd?
Hier het interview van gisterenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:29 schreef Kinga het volgende:
Ik lees steeds posts over een interview met Sly. Waar kan ik dat beluisteren?
voor de mensen die niet op die site kunnen:quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:34 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hier het interview van gisteren
http://www.nowlive.eu/index.php?action=readnews&id=5927
En nog een gesprek van afgelopen zaterdag
http://www.nowlive.eu/index.php?action=readnews&id=5904
(Telefonisch Interview met Nowlive-radio)quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:33 schreef Huubdgk het volgende:
maar moest goed nadenken over wat ik zei, maar dat is niet erg.
Werd ook een beetje overvallen, ook al had ik afgesproken dat ik rond dat tijdstip
werd gebeld, maar was nog bezig met die screening dus dat
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:54 schreef Huubdgk het volgende:
vandaag weer screenen maar nu in Scheveningen!
lees mijn blog op www.rocketmiljonairs.nl,
laters!
Snap heel niet wat ze op dat strand moeten doen,er zijn toch zat mensen die zich opgeven.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:47 schreef Elske6 het volgende:
[..]
zou het nu echt helpen als Huub mee loopt op strand op zoek naar............
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:54 schreef Huubdgk het volgende:
vandaag weer screenen maar nu in Scheveningen!
lees mijn blog op www.rocketmiljonairs.nl,
laters!
quote:VERBRAND IN BLOEMENDAAL
Gisteren dus de hele dag op het strand gescreend, van Bloemendaal naar Zandvoort gelopen en weer terug... maar we hebben zeker een aantal leuke mensen gevonden. Enne met dit weer op het strand lopen...er is vervelender werk te bedenken!
Ben nu bezig met een plan uitschrijven voor de fandag, die wordt echt super! Wel veel werk, en dat moet er allemaal even tussendoor, maar dat geeft niets. Wordt zometeen weer door security opgehaald en ga weer met een collega screenen, vandaag op het strand in Scheveningen! Goed smeren want ben gisteren enorm verbrand in mijn nek
Daarna, verder aan de fandag werken, en vnvnd wasmachine verslepen van het huis hiernaast naar hiernaartoe..... en dan morgen om 1 uur...naar vakantie!
tot later,
Huub
zul je zien dat na al de screeningen? de bol uit den bosch binnen staptquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap heel niet wat ze op dat strand moeten doen,er zijn toch zat mensen die zich opgeven.
Was bij de kooi ook al zo,zat aanmeldingen,maar iedereen kwam via via binnen.
of het Tilburgse matras (Sabine)quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:35 schreef blomst het volgende:
[..]
zul je zien dat na al de screeningen? de bol uit den bosch binnen stapt
Nou dat mens was zo lelijk als de nacht.Zullen wel weer van die Amanda types worden.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:35 schreef blomst het volgende:
[..]
zul je zien dat na al de screeningen? de bol uit den bosch binnen stapt
Dat is toch vreemd, het gaat alleen maar over het screenen van vrouwen. Oh wacht, misschien gaat Brian over het screenen van de mannen, kinderarmpjes zijn een pré.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:37 schreef rooie3 het volgende:
Nou dat mens was zo lelijk als de nacht.Zullen wel weer van die Amanda types worden.
Over mannen hoor ik ze helemaal niet
Ja ben ik het mee eens.Doe Tommy en Mitch dan ook maar.Die Jeroen was echt gaaf,lekker eigenwijs en schijt aan alles.Daar kunnen we toch veel meer om lachen dan al dat gewip.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:43 schreef Desii het volgende:
Weet je dat ik ook al die Bossche Bol heb zitten denken...![]()
Hebben we iig weer iemand waar we ons heerlijk aan kunnen ergeren, snel over de zeik aan het krijgen is(kan de humor er wel van in zien)
Weet ik zeker voor wie ik niet ben
edit: en Rooie zullen wij de screening voor de mannen doen![]()
heb alvast een pre-selectie gedaan
Kenneth het ietwat onnozele type
Die belgische Nerd (en veul, heel veul laten drinken)
Joris, gewoon een lekker jong
en tenslotte Ivar de verschrikkelijke goeie pianoleraar
..en dan in kleine lettertjes Ivar erbij zetten he Desiiquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:43 schreef Desii het volgende:
Weet je dat ik ook al die Bossche Bol heb zitten denken...![]()
Hebben we iig weer iemand waar we ons heerlijk aan kunnen ergeren, snel over de zeik aan het krijgen is(kan de humor er wel van in zien)
Weet ik zeker voor wie ik niet ben
edit: en Rooie zullen wij de screening voor de mannen doen![]()
heb alvast een pre-selectie gedaan
Kenneth het ietwat onnozele type
Die belgische Nerd (en veul, heel veul laten drinken)
Joris, gewoon een lekker jong
en tenslotte Ivar de verschrikkelijke goeie pianoleraar
Verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:10 schreef Elske6 het volgende:
Volgens de agenda van Huub en Jaap , op de Rocketmiljonairs site , hebben ze 23 en 25 juni opgetreden in Voom Voom, discotheek in Cariuela Spanje ( nog nooit gehoord van die plaats......... ) Maar Huub was gewoon in Nederland... Jaap zit er al wel ????
Bron: Huub Hyves.quote:Het is echt te gaaf maar ik wacht nog even met vertellen, daarnaast ga ik daarom dus waarschijnlijk maandag al met Claire op vakantie! 11 dagen, wordt waarschijnlijk Italie want Egypte is nu erg warm! Daarna zijn we aan het regelen dat Jaap, Cora, Claire en ik 14,15,16,17 juli in Noord Spanje in de buurt van Barcelona een aantal boekingen hebben en we zijn al geboekt van 18-25 juli in Zuid Spanje aan de Costa del Sol!
Torremolinos, in gewoon Nederlands.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:10 schreef Elske6 het volgende:
hebben ze 23 en 25 juni opgetreden in Voom Voom, discotheek in Cariuela Spanje ( nog nooit gehoord van die plaats......... )
Ja Nadia was ook zo mooi en leuk vplgens Huub en goed voor de kijkcijfersquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:11 schreef beequeen het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik wil helemaal niemand meer terug. Nieuw bloed hebben we nodig en geen uitgewoonde DGK gasten. Ik vertrouw op Huub en zijn screening, zullen best lekkere wijven zijn toch?![]()
Nu de mannen nog, ik ben benieuwd.
Kut, hij zal toch niet.......quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:26 schreef rooie3 het volgende:
Ja Nadia was ook zo mooi en leuk vplgens Huub en goed voor de kijkcijfers![]()
och, zdngmw is wel gaaf voor de "leuke" irritatie-factorquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kut, hij zal toch niet.......
Ach, dat zeiden ze ook over Zdngmw en in dit geval lult Huub echt uit zijn nek volgens mij.
Iets te politiek correct en nooit die vreselijke gesprekken van Klef en Bef teruggekeken denk ik.
Dat riep hij al in de kooi,had het hokje hem wijsgemaakt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, dat zeiden ze ook over Zdngmw en in dit geval lult Huub echt uit zijn nek volgens mij.
Iets te politiek correct en nooit die vreselijke gesprekken van Klef en Bef teruggekeken denk ik.
Nou, dikke kans dus op Nadia-typesquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geweldig, ik verheug me enorm op CBMY als dit soort types meedoen.quote:
Vet zwangere vrouwenquote:
Eens. Je zou bijna denken dat het een ons kent ons gebeuren is. Of de rest van Nederland waagt zich niet aan die debiele programma's en zie je daarom steeds dezelfde lui terug (je moet tenslotte wel een beetje maf zijn om aan rltv mee te doen).quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:11 schreef beequeen het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik wil helemaal niemand meer terug. Nieuw bloed hebben we nodig en geen uitgewoonde DGK gasten. Ik vertrouw op Huub en zijn screening, zullen best lekkere wijven zijn toch?![]()
Nu de mannen nog, ik ben benieuwd.
Ik zie ook het liefst geen DGK-addept terug... Enne, hoe 'ons kent ons' was DGK wel niet, zo werkt het nu eenmaal in tv land.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
Eens. Je zou bijna denken dat het een ons kent ons gebeuren is. Of de rest van Nederland waagt zich niet aan die debiele programma's en zie je daarom steeds dezelfde lui terug (je moet tenslotte wel een beetje maf zijn om aan rltv mee te doen).
Als in stoer, breed, intelligent, grappig, lief en een beetje fout?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:57 schreef Huubdgk het volgende:
tuurlijk geen gouden kooi addept! enne over die mannen, die hebben we, en veel en leuk ook!
Wij zijn nieuws-addicts, maar eh, wellicht wil Eric hem wel even vervangen de komende week? Ik vind dat vakantie ook vakantie moet zijn, al neem ik het liefst ook mijn laptop mee naar mijn vakantiehuis, grin..quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:10 schreef happyme28 het volgende:
Huub blijf je ook bloggen in Griekenland en Spanje? We kunnen niet zolang zonder nieuws![]()
Can't Buy Me Love heet het programma, ze zoeken leuke jongen mensen, die op zoek zijn naar de liefde van hun leven en/of veel geld, wat denk je zelf?quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:17 schreef Lady-night het volgende:
Huub wordt het weer een sex-georienteerd gebeuren? Want dan ga ik in ieder geval niet kijken
Mij maakt het niet uit...als Karel maar af en toe effe binnenwipt met de rest van de spuitgastenquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:22 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Can't Buy Me Love heet het programma, ze zoeken leuke jongen mensen, die op zoek zijn naar de liefde van hun leven en/of veel geld, wat denk je zelf?
Eric was gaaf,hij was een beetje boos op bepaalde mensen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wij zijn nieuws-addicts, maar eh, wellicht wil Eric hem wel even vervangen de komende week? Ik vind dat vakantie ook vakantie moet zijn, al neem ik het liefst ook mijn laptop mee naar mijn vakantiehuis, grin..
Waar hangt Eric eigenlijk uit vraag ik me af, komt ie gezellig langs, is ie ineens weer verdwenen. Joehoe Eric, waar ben je?
Je bedoeld zeker Klaas de brandweermanquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:27 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit...als Karel maar af en toe effe binnenwipt met de rest van de spuitgasten
het is heel raar om daar rond te lopen, het maakt enorm veel in mij los. Maar vooral weemoedige en nostalgische gevoelens hoe raar het ook klinkt. Kom er graag, en het voelt, gek genoeg... ook een beetje als thuiskomen...quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:25 schreef zanta het volgende:
Nu je op het terrein werkt waar je zolang hebt gewoond, kan ik me voorstellen dat er veel herinneringen terugkomen. Je hebt ooit eens gezegd dat iedere plek wel verbonden is aan een bepaalde gebeurtenis. Zijn het vooral de positieve voorvallen die je je herinnert of is het juist zo dat het terugkomen op die plek waar je zoveel hebt meegemaakt veel frusttratie bij je losmaakt?
Ik wens jou en Claire een geweldige vakantie . Jullie hebben het wel verdiend.
even nog om jullie nog meer veren ergens in te steken..super dat jullie zoveel van je laten lezen. Fijn om te horen dat het jullie zo goed gaat, weer midden in het 'gewone' leven staan, genieten van alle kansen en goede mensen die op jullie pad komen. Ik word er blij van!quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:21 schreef Huubdgk het volgende:
nou kan jullie verzekeren, wij gaan niet naar een toeristencentra......
sterker nog hoop dat ik geen Nederlanders tref
x
Zulke types dan he, Joep zelf hoeft dan ook weer nietquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je bedoeld zeker Klaas de brandweerman
Helaas voor ons ben je wel naar huis gegaan.Gaaf voor jouw dat je in het hokje gaat werken,maar helaas voor ons geen streams meer met Huub.Of ga je in die drie maanden per ongeluk express effe door het beeld heen wandelenquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:30 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
het is heel raar om daar rond te lopen, het maakt enorm veel in mij los. Maar vooral weemoedige en nostalgische gevoelens hoe raar het ook klinkt. Kom er graag, en het voelt, gek genoeg... ook een beetje als thuiskomen...
nooit meer naar huis.... toch een beetje waar geworden!
Das wel lekker, gewoon zo'n dorpje met een paar oude opa's en oma's, boekjes lezen in de schaduw.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:21 schreef Huubdgk het volgende:
x
Dat was een van de leukste keren op het forum.Iedereen noemde hem anders en ook iedereen ging meedoen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zulke types dan he, Joep zelf hoeft dan ook weer niet
Jullie zijn in ieder geval wel zo slim om niet zoals Dennis en Nadia naar Center Parcs of Disneyworld Parijs te gaan, om dan vervolgens verbaasd te zijn dat je nergens rustig kan eten, grin...quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:21 schreef Huubdgk het volgende:
x
dat zeg ik...quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je bedoeld zeker Klaas de brandweerman
Waarom moest jeroen zo gauw vertekken uit die villa,weet je wel hoe leuk wij hem vonden.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:09 schreef Huubdgk het volgende:
o.a. en nog veel meer!
werkt monique daar nog?quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:30 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
het is heel raar om daar rond te lopen, het maakt enorm veel in mij los. Maar vooral weemoedige en nostalgische gevoelens hoe raar het ook klinkt. Kom er graag, en het voelt, gek genoeg... ook een beetje als thuiskomen...
nooit meer naar huis.... toch een beetje waar geworden!
Ja, Thijs zou een week blijven en was na 2 dagen al weer weg of zo. Waarom was dat Huub?quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waarom moest jeroen zo gauw vertekken uit die villa,weet je wel hoe leuk wij hem vonden.
Hij was echt een verademing en was totaal anders dan de rest.We lagen echt in een deuk om hem en vonden het niet leuk dat hij weg moest.
Bedoel die gast uit Belgie,jij moet mij niet commanderen en hoppa plons het zwembad in.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja, Thijs zou een week blijven en was na 2 dagen al weer weg of zo. Waarom was dat Huub?
Ow, die van hoe heet dat programma nou, het vriendje van Selenequote:Op woensdag 2 juli 2008 22:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Bedoel die gast uit Belgie,jij moet mij niet commanderen en hoppa plons het zwembad in.
Speak for yourself, de Kooi was top, maar aan alles komt een eind. Het is altijd jammer dat iets waar je plezier aan beleefd eindigd, maar ik vond het juist een prettig idee dat Huub en Claire samen buiten de Kooi hun relatie carierre, enz. kunnen voortzetten, zonder gedoe van een tv programma er omheen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Helaas voor ons ben je wel naar huis gegaan.Gaaf voor jouw dat je in het hokje gaat werken,maar helaas voor ons geen streams meer met Huub.Of ga je in die drie maanden per ongeluk express effe door het beeld heen wandelen
Ook maf dat een gastspeler dan zoveel invloed kon uitoefenen. En dat er ongelukken hadden kunnen gebeuren ochquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:46 schreef Huubdgk het volgende:
jeroen moest weg omdat selene hem weg wilde hebben, Selene wilde al dat hij veel eerder vertrok, zeker nadat Jaap en ik hem dronken voerden en hem helemaal opstookten.... hij was ook veels te dronken en anders gingen er misschien wel ongelukken gebeuren...... maar god wat ik heb ik mij suf gelachen
ja wij ook..vooral toen ie niet meer uit dat zwembad wou komen en we een SL kregen omdat hij door Security eruit gecommandeerd moest worden.. Ik had dat wel willen zien, Stijn/Polo en/of Flens plonzend door het water op drijfjacht op die dronken Jeroen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:46 schreef Huubdgk het volgende:
jeroen moest weg omdat selene hem weg wilde hebben, Selene wilde al dat hij veel eerder vertrok, zeker nadat Jaap en ik hem dronken voerden en hem helemaal opstookten.... hij was ook veels te dronken en anders gingen er misschien wel ongelukken gebeuren...... maar god wat ik heb ik mij suf gelachen
Jeroen was gaaf en had overal maling aan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:50 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ja wij ook..vooral toen ie niet meer uit dat zwembad wou komen en we een SL kregen omdat hij door Security eruit gecommandeerd moest worden.. Ik had dat wel willen zien, Stijn/Polo en/of Flens plonzend door het water op drijfjacht op die dronken Jeroen.
En toen mocht ie helemaal in een taxi naar z'n Belgische huis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |