quote:Op zondag 29 juni 2008 15:32 schreef Muck het volgende:
mijn ex is een boer
een lompe boer welteverstaan
Crossoverquote:
jaquote:Op zondag 29 juni 2008 15:39 schreef crossover het volgende:
Ben ik dat ja?
Dat was wel mijn laatste slotjespost
quote:Op zondag 29 juni 2008 15:39 schreef crossover het volgende:
Ben ik dat ja?
Dat was wel mijn laatste slotjespost
quote:
Muckquote:
Me ex is een hoerquote:
jaquote:MPG muckt![]()
Poolyquote:Croos stopt![]()
quote:Muck muckt niet
quote:
Kuttopic.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Me ex is een hoer
Als MPG écht zulke dingen zou schrijven, had ie van mij op zijn donder gekregen![]()
quote:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ja
Pooly
quote:[..]goed he?
Feliquote:Op zondag 29 juni 2008 17:04 schreef indahnesia.com het volgende:
hee, Mugabe heeft de verkiezingen gewonnen.
Zie hier:quote:Op zondag 29 juni 2008 17:30 schreef DaMart het volgende:
Zo, 9 km gewandeld vanmiddag. Geen herten tegengekomen, maar wel een fotogenieke vos.
Die ging zo maar liggen poseren?quote:
Jaquote:Op zondag 29 juni 2008 18:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die ging zo maar liggen poseren?
Tof! De volgende keer wil ik met je meequote:
Is goed hoor. Ik hoop alleen at dit beestje er dan nog rondloopt. Was volgens mij zo tam als het maar zijn kon, en vertrouwt voor voedsel veel te veel op mensen om zelf te kunnen jagen. De vos liep ook achter iedereen aan die langs kwam en was duidelijk enorm vermagerdquote:Op zondag 29 juni 2008 18:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tof! De volgende keer wil ik met je mee
Al was mensen kijken ook wel errug leuk
quote:Op zondag 29 juni 2008 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is goed hoor. Ik hoop alleen at dit beestje er dan nog rondloopt. Was volgens mij zo tam als het maar zijn kon, en vertrouwt voor voedsel veel te veel op mensen om zelf te kunnen jagen. De vos liep ook achter iedereen aan die langs kwam en was duidelijk enorm vermagerd.
Later werd ik trouwens nog wel aandachtig bestudeerd door een andere vos, die een stuk minder tam was.
[ afbeelding ]
Mwa, ze rennen hard weg als je in de buurt komtquote:
quote:Op zondag 29 juni 2008 18:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, ze rennen hard weg als je in de buurt komt.
...behalve die eerste dan, die gedroeg zich bijna als een schootkat.
Klinkt alsof jij je middag ook goed besteed hebt!quote:Op zondag 29 juni 2008 19:13 schreef Klonk het volgende:
Ik heb vooral Duitsers gezien vanmiddag tijdens het fietsen, voornamelijk omdat we in Duitsland aan het fietsen waren. Eerst een heel stuk door de prachtige bossen en daarna over een voormalig Engelse legerbasis die nu toegangelijk is voor fietsers en wandelaars, lekker fietsen zonder brommers en auto´s. Daarna nog lekker link gedaan en op een te smal zandpad met bijna 40 per uur naar beneden gescheurd
Ze hebben je op de foto gezet toen je de route bestudeerde!quote:Op zondag 29 juni 2008 19:42 schreef Klonk het volgende:
http://celesta.roger-leunissen.nl/NaturparkBracht.html
hier hebben wij gefietst vanmiddag
"Verboden de wilde dieren te voederen!"quote:Op zondag 29 juni 2008 19:47 schreef Klonk het volgende:
Dat is geen route beschrijving maar hoe je je moet gedragen bij de wilde beesten in de buurt, er lopen wat paarden en koeien enzo in de rondte
Ik ben blij dat ze dat hier niet doen. Je kunt gewoon van de hoofdpaden afwijken, tussen de bosjes doorstruinen, langs het water banjeren... alleen moet je oppassen voor de tekenquote:Op zondag 29 juni 2008 19:56 schreef Klonk het volgende:
aber dan aufs Deutsch, alles is verboten daarzo
vroeger net na de openstelling kon je het hele terrein over dwalen, nu staat er overal prikkeldraad (goeie traditie in Duitsland) en mag je alleen nog maar over de hoofdpaden...
quote:
Welkom bij de club, jongenquote:
Pooly!quote:
Kopje zwarte koffie dan maar?quote:
Zoals Klonk al zei, is dat daar dus VERBOTEN!quote:Op zondag 29 juni 2008 19:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Verboden de wilde dieren te voederen!"
"Verboden in rode kleding langs de stieren te lopen."
"Verboden de koeien te melken."
...en meer van die waarschuwingen, neem ik aan?
Ghehehquote:Op zondag 29 juni 2008 20:47 schreef Klonk het volgende:
Duitsers zijn best aardige mensen hoor, je moet er mee weten om te gaan (lees ze manipuleren), maar dan heb je ook wat
truequote:Op zondag 29 juni 2008 21:33 schreef Klonk het volgende:
nee, leraren zijn erger
En leraren Duits danquote:Op zondag 29 juni 2008 21:33 schreef Klonk het volgende:
nee, leraren zijn erger
Werken. Heel spannend.quote:Op maandag 30 juni 2008 07:01 schreef Klonk het volgende:
en gaan er mensen nog spannende dingen doen ?
quote:
quote:Top 100 van vrijdag 27 juni 2008
02. 191 Pheno
05. 160 JortK
10. 134 Papierversnipperaar
12. 125 Fha
26. 091 marcb1974
51. 061 OA
63. 055 Sjowhan
64. 054 MPG
68. 053 Muck
74. 050 Kuukske
74. 050 vrolijke-frits
78. 049 Dark_Angelus
92. 043 Sander170
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
quote:Top 100 van zaterdag 28 juni 2008
02. 241 JortK
13. 080 Dark_Angelus
18. 072 Papierversnipperaar
19. 071 Pheno
20. 070 Fha
30. 062 Sjowhan
34. 057 DaMart
55. 046 marcb1974
64. 045 Klonk
74. 041 Muck
quote:Top 100 van zondag 29 juni 2008
15. 095 JortK
37. 061 indahnesia.com
63. 042 Papierversnipperaar
76. 038 marcb1974
82. 037 vrolijke-frits
+2 consequentquote:
Heb ik ook weleens gedaan daar, maar tering wat kunnen Finnen dat ding heet zettenquote:Op maandag 30 juni 2008 08:06 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mogguh. Dit weekend een echte originele traditionele finse houten sauna gedaan.++.
klein dingetjequote:Op maandag 30 juni 2008 08:05 schreef JortK het volgende:
En vandaag me tijdelijke auto ophalen bij me baas, ik hoop op een klein dingetje zodat de bijtelling meevalt
Viel me wel meequote:Op maandag 30 juni 2008 08:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens gedaan daar, maar tering wat kunnen Finnen dat ding heet zetten
krijg je een brommobiel meequote:
Tijdelijle auto sjowquote:Op maandag 30 juni 2008 09:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het is toch zo'n Frans ding? Die zijn niet klein
Ik sta er weer eens in...quote:
Komt voornamelijk door de Maddoxx show en de sex discussie met indah en cablegunmaster gister hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 09:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik sta er weer eens in....
En JortSpam heeft ook weer aardig zijn best gedaan.
En een goedemorgen.
Ah, MaddoxX...vandaar dat ik zaterdag in de top stondquote:Op maandag 30 juni 2008 09:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Komt voornamelijk door de Maddoxx show en de sex discussie met indah en cablegunmaster gister hoor
Sexdiscussie met Indah en CGM...quote:Op maandag 30 juni 2008 09:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Komt voornamelijk door de Maddoxx show en de sex discussie met indah en cablegunmaster gister hoor
O ja, CGM dacht dat hij in de PUB-SC zat. Ik had dat alweer weggestopt in de krochten van mijn geheugenquote:Op maandag 30 juni 2008 09:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja CGM had ze vriendin één keer genomen en nu kon die 2 dagen niet want ze had een ruwe kut
quote:Op maandag 30 juni 2008 09:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja CGM had ze vriendin één keer genomen en nu kon die 2 dagen niet want ze had een ruwe kut
Ja, lach maar. Die jongen zat er best mee hoor. Want zijn voorhuid was door die ruwe kut ook min of meer gefileerd, waardoor zelfs het handwerk te pijnlijk werdquote:
Dat zeiden wij dus ookquote:Op maandag 30 juni 2008 09:59 schreef Pheno het volgende:
Ruwe kut? Ze was niet nat genoeg, was het een verkrachting?
Dat was de rest van KSC dan ook van mening, alleen hield CGM vol van nietquote:Op maandag 30 juni 2008 09:59 schreef Pheno het volgende:
Ruwe kut? Ze was niet nat genoeg, was het een verkrachting?
quote:
Ik lees niet terug, dat weet je toch.quote:
je vergeet het achterste gedeeltequote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 10:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Vanaf hier lezen dan val je er midden in
[KSC #905] Trailer Coffee
quote:Op maandag 30 juni 2008 10:15 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Eerste hit op google images bij "gozaimasu"
Je zou er kamikaze voor doenquote:
quote:
Een ernstig goede vraag. Ze willen denk ik met het juiste kapsel nog dood gaan.quote:Op maandag 30 juni 2008 10:22 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom hebben kamikaze piloten eigenlijk een helm op?
Eensch.quote:
Alaska ligt daar heul niet!!quote:
Het gaat dan ook om Ohioquote:
Wel subforum zal er geschikt voor zijn om er een topic voor aan te makenquote:Op maandag 30 juni 2008 10:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een ernstig goede vraag. Ze willen denk ik met het juiste kapsel nog dood gaan.
DEFquote:Op maandag 30 juni 2008 10:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Wel subforum zal er geschikt voor zijn om er een topic voor aan te maken
Goed .quote:Op maandag 30 juni 2008 10:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Wel subforum zal er geschikt voor zijn om er een topic voor aan te maken
Als je een helm opzet, heeft je kapsel daar doorgaans flink onder te lijden...quote:Op maandag 30 juni 2008 10:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een ernstig goede vraag. Ze willen denk ik met het juiste kapsel nog dood gaan.
Ook eens. Nog geen heel pakje leeggemaakt in m'n hele leven...quote:
Ben jij een kloon van mijquote:Op maandag 30 juni 2008 10:29 schreef OA het volgende:
[..]
Ook eens. Nog geen heel pakje leeggemaakt in m'n hele leven...
Je bent bans aan het aanvragen?quote:Op maandag 30 juni 2008 10:33 schreef Klonk het volgende:
Zucht, formulier invullen, compleet onlogisch, ga je bellen krijg je te horen ja dat klopt niet helemaal, gewoon die vraag doorstrepen en vervangen door de volgende vraag...
Ambtenarij?quote:Op maandag 30 juni 2008 10:33 schreef Klonk het volgende:
Zucht, formulier invullen, compleet onlogisch, ga je bellen krijg je te horen ja dat klopt niet helemaal, gewoon die vraag doorstrepen en vervangen door de volgende vraag...
Duh. Onlogisch en ambtenarij is een pleonasme.quote:
Ik ook niet.quote:
Die heb ik laatst allemaal weg gedaan. Ander kind weer blijquote:
uiteraard, ze moeten waarschijnlijk eerst de oude formulieren opmaken ofzoquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 10:41 schreef Klonk het volgende:
[..]
uiteraard, ze moeten waarschijnlijk eerst de oude formulieren opmaken ofzo
Wederom: Eensch.quote:
En zelfs daar gebruiken ze die dingen niet. AIDS lijers.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 10:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
En zelfs daar gebruiken ze die dingen niet. AIDS lijers.
Broodquote:Op maandag 30 juni 2008 10:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb vanmorgen een nieuw brood gekocht
Koop een macquote:
Voor design betaal je, een kunstwerk van een goede kunstenaar kost ook meer dan een schilderijtje van de IKEA.quote:
quote:
Die lijkt wel wat op de laptop die ik besteld hebquote:
quote:HP Compaq 8510wIntel® Core2Duo T9300 processor (2.5-GHz, 6-MB L2 cache, 800-MHz FSB) 4096-MB (2*2GB) memory (DDR2 SDRAM 667-MHz) 200 GB harddisk, 7200 rpm DVD+/-RW Drive 15,4” WSXGA+ TFT, (1680x1050 resolution) NVIDIA Quadro FX 570 M, 256 Mb dedicated memory Wireless LAN 802.11 a/g/n Integrated Intel 10/100/1000 network connection onboard 56K V.92 modem PCMCIA slot: 1 type I/II 4 x USB 2.0 SmartCard reader Secure Digital (SD) slot Firewire 1394 connector HDMI connector Bluetooth Fingerprint security Dimensions: 27,5 mm * 357 mm * 260 mm Weight: 2,8 kg
design is voor mietjes...quote:Op maandag 30 juni 2008 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor design betaal je, een kunstwerk van een goede kunstenaar kost ook meer dan een schilderijtje van de IKEA.
Nee, voor mensen die het kunnen betalenquote:
Helaas, een mac krijg ik er bij mijn baas ook niet door. Dus dan maar zelfquote:
Link?quote:Op maandag 30 juni 2008 10:49 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Die lijkt wel wat op de laptop die ik besteld heb
[..]
Mijn inboxquote:
Dat krijg ik van een Dell.quote:
Helemaal mee eens. 2x toetsenbord kapot en twee HD crashquote:Op maandag 30 juni 2008 10:59 schreef Pheno het volgende:
Ik heb al een derde dell van mijn baas. Kutdingen.
Dat heeft mijn baas ook gehadquote:Op maandag 30 juni 2008 11:04 schreef Pheno het volgende:
Bij mij, toetsenbord.
En twe ekeer het scherm, eerste scherm kapot, komen ze het maken, nadat ze weg zijn, tweede scherm ook weer kapot
Wat ga je allemaal halen?quote:Op maandag 30 juni 2008 10:51 schreef Pheno het volgende:
Straks polynesisch gerecht bij elkaar scharrelen om te maken vandaag
Mits je hem een linkje geeftquote:
jo-rtquote:
Netjes, ik krijg het nog druk hoor ikquote:Op maandag 30 juni 2008 11:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jo-rt
Heb gisteren nog twee nummers voor je binnengehaald. Leuke grietjes, nog lekker jong en een beetje verlegen.
Tofquote:Op maandag 30 juni 2008 11:38 schreef Pheno het volgende:
Zo, boodschappen doen
MPG, je pc is bijna klaar.
goed he?quote:
wat? zo saai ben ik toch niet?quote:
Ja, snel editten, omdat ik ook druk ben met lerenlerenleren, typte ik de verkeerde smiley met een "O"quote:Op maandag 30 juni 2008 11:56 schreef Muck het volgende:
[..]
goed he?
[..]
wat? zo saai ben ik toch niet?
snel editten he
dat zou ik ook zeggenquote:Op maandag 30 juni 2008 11:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, snel editten, omdat ik ook druk ben met lerenlerenleren, typte ik de verkeerde smiley met een "O"![]()
slariejoequote:Op maandag 30 juni 2008 11:58 schreef Slarioux het volgende:
Heya, terug van een lange vergadering en lunch bij de subway =).
Vergaderingquote:Op maandag 30 juni 2008 11:58 schreef Slarioux het volgende:
Heya, terug van een lange vergadering en lunch bij de subway =).
Het was een toffe en hippe vergadering; iedereen stond om mijn laptop heen.quote:
Ik had de spicy italianquote:Op maandag 30 juni 2008 12:00 schreef Klonk het volgende:
oeh, subway, die kip met honingdressing ofzo
Goed goed.. laatste loodjes op stage; en het is hier niet zo warm als in die niederlande heb ik begrepenquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:03 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het was een toffe en hippe vergadering; iedereen stond om mijn laptop heen.
Geen koffie, en tot mijn schrik begon mijn screensaver te draaien met Picasa foto's... Uiteraard met allemaal foto's van uitgaan. Ik met mijn zatte kop, mijn ex met haar zatte kop, gooien met bier... duurde een paar foto's voor ik hem weg had![]()
Gister had ik ook zoiets; was op een feestje, ik snij een plak cake af. Was dus een hele hoge taart, had ik heul niet in de smiezen. Donder ik zo een halve kilo aardbeientaart op mijn bordjequote:
Het is echt zoquote:
Hotpantsquote:Op maandag 30 juni 2008 12:03 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik had de spicy italian. En toen ik terugfietste twee lekkere dingen met hotpants voor me.
zomerquote:Op maandag 30 juni 2008 12:03 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik had de spicy italian. En toen ik terugfietste twee lekkere dingen met hotpants voor me.
Het is hier vies plakkerig en benauwdquote:Op maandag 30 juni 2008 12:04 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Goed goed.. laatste loodjes op stage; en het is hier niet zo warm als in die niederlande heb ik begrepen
Goed bezigquote:Op maandag 30 juni 2008 12:05 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Gister had ik ook zoiets; was op een feestje, ik snij een plak cake af. Was dus een hele hoge taart, had ik heul niet in de smiezen. Donder ik zo een halve kilo aardbeientaart op mijn bordje. Snel maar gedeeld met iemand anders
Je bent een mannelijke Muck?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:05 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Gister had ik ook zoiets; was op een feestje, ik snij een plak cake af. Was dus een hele hoge taart, had ik heul niet in de smiezen. Donder ik zo een halve kilo aardbeientaart op mijn bordje. Snel maar gedeeld met iemand anders
dat wordt eerst zweten daarna zeiknat regenenquote:Op maandag 30 juni 2008 12:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is hier vies plakkerig en benauwd
Maar MPG en ik zijn bikkels, we gaan woensdag gewoon naar de dierentuin
Hoe warm is het bij jou dan?
Ik moest online checkenquote:Op maandag 30 juni 2008 12:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is hier vies plakkerig en benauwd
Maar MPG en ik zijn bikkels, we gaan woensdag gewoon naar de dierentuin
Hoe warm is het bij jou dan?
ik kijk er nu al naar uitquote:Op maandag 30 juni 2008 12:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat wordt eerst zweten daarna zeiknat regenen
Dat soort dingen overkomen jou ook?quote:
das goed te doen jaquote:Op maandag 30 juni 2008 12:07 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik moest online checken, maar het is hier nu ongeveer 18 graden.
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat soort dingen overkomen jou ook?
quote:Ik kwam ook compleet underdressed aan daar. Was voor een geslaagd iemand, een "feestje". Dus ik een goeie spijkerbroek, leuke trui (het was bij papa en mama dus een beetje conservatief) en ik daarheen. Zit de tent vol met ooms en tantes, iedereen jurk en of pak. Sta je daar. Hallo allemaal, i am from teh netherlands!
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:10 schreef Klonk het volgende:
Burgers is geweldig, kan me nog goed herinneren hoe ik op mijn balkon aan de beethovenstraat zat en ondertussen de apen hoorde gillen
Ideaal voor extreem witte mensenquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:16 schreef crossover het volgende:
Ik durf niet naar beneden, volgens mij ligt m'n broertje vunzig te doen met z'n vriendin
jij hoefde tenminste niet elke dag die rottige cattepoelseweg op te fietsen...quote:Op maandag 30 juni 2008 12:14 schreef Muck het volgende:
[..]![]()
ik woonde op De Wetstraat
nét ver genoeg om geen beesten te horen, maar dichtbij genoeg om te fietsen
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:13 schreef Muck het volgende:
[..]
vanmorgen nog
Ik zat diep in gedachten in de trein wat oude examens door te bladeren, hoor ik ineens omroepen: "Wehl, station Wehl!" Dat is dus 1 stationnetje verder dan Didam
Ach, dan kom je iig chique over. Vandaag zit ik hier in een witte bloes (wel een hippe) en een mooie pantalon (voor die vergadering). Was ik juist weer overdressedquote:
Dat heb ik weleens andersom gehad
Ik moest naar een feestje van mensen die ik niet zo goed kende, dus ik een leuk rokje en kittige hakjes aan, leuk truitje, voila. Kom ik daar, loopt iedereen in zijn werkkleding
gewoon de trap afstampenquote:Op maandag 30 juni 2008 12:16 schreef crossover het volgende:
Ik durf niet naar beneden, volgens mij ligt m'n broertje vunzig te doen met z'n vriendin
Whehe. Gewoon gaanquote:Op maandag 30 juni 2008 12:16 schreef crossover het volgende:
Niet, ik wilde alleen de lusten, niet de lastenquote:
wil je die van mij lenen?quote:
neequote:Op maandag 30 juni 2008 12:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
jij hoefde tenminste niet elke dag die rottige cattepoelseweg op te fietsen...
of je valt in slaap en schrikt wakker van je eigen gesnurkquote:Op maandag 30 juni 2008 12:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
. Dat overkwam me ooit tussen Nijmegen en Arnhem. Werd in Dieren wakker
.
het is ook moeilijkquote:[..]
Ach, dan kom je iig chique over. Vandaag zit ik hier in een witte bloes (wel een hippe) en een mooie pantalon (voor die vergadering). Was ik juist weer overdressed
Bah nee. Bovendien is mijn vriendin veel mooierquote:
* JortK wacht in spanning afquote:Op maandag 30 juni 2008 12:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Bah nee. Bovendien is mijn vriendin veel mooier
Oke ik storm naar beneden en kom dan terug om verslag uit te brengen
Als yvonne het niet zietquote:
Hard genoeg stampenquote:Op maandag 30 juni 2008 12:24 schreef crossover het volgende:
Ze lagen inderdaad op de bank, maar ik heb geen naakte lichaamsdelen gezien.
(alleen moet ik dalijk nog een keer naar beneden)
Ja dat soort dingen idd. Ik weet het vaak te verprutsenquote:Op maandag 30 juni 2008 12:20 schreef Muck het volgende:
of je valt in slaap en schrikt wakker van je eigen gesnurk
[..]
het is ook moeilijk
Ofquote:
*doek erover gooitquote:
Neem een emmer water meequote:Op maandag 30 juni 2008 12:24 schreef crossover het volgende:
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:24 schreef crossover het volgende:
Nee, Klonk zit in het wonderschone Noord-Limburgquote:
Ik heb ook nog eens het richtingsgevoel van een dronken baksteenquote:Op maandag 30 juni 2008 12:25 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen idd. Ik weet het vaak te verprutsen.
Wat is dat dan met die cattepoelseweg? Al zal elke stad die wel hebbenquote:Op maandag 30 juni 2008 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, Klonk zit in het wonderschone Noord-Limburg.
Belfeld, om precies te zijn.
sssssttquote:Op maandag 30 juni 2008 12:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb ook nog eens het richtingsgevoel van een dronken baksteen
Dat met een totaal gebrek aan oog/hand-coördinatie levert wonderlijke taferelen op
Maar MPG kan er ook wat van hoor!
En ik in Didam, vlakbij Arnhemquote:Op maandag 30 juni 2008 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, Klonk zit in het wonderschone Noord-Limburg.
Belfeld, om precies te zijn.
Het gaat over vroeger, toen de gulden nog van hout wasquote:Op maandag 30 juni 2008 12:32 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Wat is dat dan met die cattepoelseweg? Al zal elke stad die wel hebben.
Ik kan me nog een voorval herinneren van afgelopen februariquote:
Nog voordat die van zilver was?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Het gaat over vroeger, toen de gulden nog van hout was.
maak je voor mij ook een broodje?quote:
Toen je Koen nog met een korte oe schreef; toen de bergen nog plat waren en Amerika nog niet ontdekt.quote:
Was klonk toen al geboren?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:38 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Toen je Koen nog met een korte oe schreef; toen de bergen nog plat waren en Amerika nog niet ontdekt.
quote:
is dat ook al een reden? Da's wel jammer ja.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:21 schreef JortK het volgende:
Zo had ik laatst was ik bij me schoonvader thuis, was onder de zonnebank geweest, sta te douchen, stap uit de douche, staat in eens de vriendin van het broertje van me vriendin in de douche NAAKT, ja die wou ook douchen.
Ik me haar doen enzo, en die griet douchen en een lulpraatje ophouden.
Alleen jammer dat ze 17 is
Wat ist?quote:Op maandag 30 juni 2008 13:58 schreef Slarioux het volgende:
Vrouwen...
Was dit weekend met een vriendin op stap. Nu heeft mijn vriendin haar toegevoegd op faceboek, en nu zit ze (de "een vriendin") te panieken want er is misschien wel ruzie tussen mij en mn vriendin en dan is het haar schuld en bla en bla bla. Irritant.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 14:11 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Was dit weekend met een vriendin op stap. Nu heeft mijn vriendin haar toegevoegd op faceboek, en nu zit ze (de "een vriendin") te panieken want er is misschien wel ruzie tussen mij en mn vriendin en dan is het haar schuld en bla en bla bla. Irritant.
Tijdelijk en lease, dus who cares...quote:
Sowieso, het ding rijdt rond in ZH, dus who caresquote:
Fhaquote:
Donketblauw mettalicquote:Op maandag 30 juni 2008 15:06 schreef Klonk het volgende:
ook in die kleur ? of zilver ?
quote:Op maandag 30 juni 2008 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Sowieso, het ding rijdt rond in ZH, dus who cares.
Das wel netjes!quote:
Inwoners van ZHquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |