Vergaderingquote:Op maandag 30 juni 2008 11:58 schreef Slarioux het volgende:
Heya, terug van een lange vergadering en lunch bij de subway =).
Het was een toffe en hippe vergadering; iedereen stond om mijn laptop heen.quote:
Ik had de spicy italianquote:Op maandag 30 juni 2008 12:00 schreef Klonk het volgende:
oeh, subway, die kip met honingdressing ofzo
Goed goed.. laatste loodjes op stage; en het is hier niet zo warm als in die niederlande heb ik begrepenquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:03 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het was een toffe en hippe vergadering; iedereen stond om mijn laptop heen.
Geen koffie, en tot mijn schrik begon mijn screensaver te draaien met Picasa foto's... Uiteraard met allemaal foto's van uitgaan. Ik met mijn zatte kop, mijn ex met haar zatte kop, gooien met bier... duurde een paar foto's voor ik hem weg had![]()
Gister had ik ook zoiets; was op een feestje, ik snij een plak cake af. Was dus een hele hoge taart, had ik heul niet in de smiezen. Donder ik zo een halve kilo aardbeientaart op mijn bordjequote:
Het is echt zoquote:
Hotpantsquote:Op maandag 30 juni 2008 12:03 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik had de spicy italian. En toen ik terugfietste twee lekkere dingen met hotpants voor me.
zomerquote:Op maandag 30 juni 2008 12:03 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik had de spicy italian. En toen ik terugfietste twee lekkere dingen met hotpants voor me.
Het is hier vies plakkerig en benauwdquote:Op maandag 30 juni 2008 12:04 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Goed goed.. laatste loodjes op stage; en het is hier niet zo warm als in die niederlande heb ik begrepen
Goed bezigquote:Op maandag 30 juni 2008 12:05 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Gister had ik ook zoiets; was op een feestje, ik snij een plak cake af. Was dus een hele hoge taart, had ik heul niet in de smiezen. Donder ik zo een halve kilo aardbeientaart op mijn bordje. Snel maar gedeeld met iemand anders
Je bent een mannelijke Muck?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:05 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Gister had ik ook zoiets; was op een feestje, ik snij een plak cake af. Was dus een hele hoge taart, had ik heul niet in de smiezen. Donder ik zo een halve kilo aardbeientaart op mijn bordje. Snel maar gedeeld met iemand anders
dat wordt eerst zweten daarna zeiknat regenenquote:Op maandag 30 juni 2008 12:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is hier vies plakkerig en benauwd
Maar MPG en ik zijn bikkels, we gaan woensdag gewoon naar de dierentuin
Hoe warm is het bij jou dan?
Ik moest online checkenquote:Op maandag 30 juni 2008 12:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is hier vies plakkerig en benauwd
Maar MPG en ik zijn bikkels, we gaan woensdag gewoon naar de dierentuin
Hoe warm is het bij jou dan?
ik kijk er nu al naar uitquote:Op maandag 30 juni 2008 12:07 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat wordt eerst zweten daarna zeiknat regenen
Dat soort dingen overkomen jou ook?quote:
das goed te doen jaquote:Op maandag 30 juni 2008 12:07 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik moest online checken, maar het is hier nu ongeveer 18 graden.
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat soort dingen overkomen jou ook?
quote:Ik kwam ook compleet underdressed aan daar. Was voor een geslaagd iemand, een "feestje". Dus ik een goeie spijkerbroek, leuke trui (het was bij papa en mama dus een beetje conservatief) en ik daarheen. Zit de tent vol met ooms en tantes, iedereen jurk en of pak. Sta je daar. Hallo allemaal, i am from teh netherlands!
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:10 schreef Klonk het volgende:
Burgers is geweldig, kan me nog goed herinneren hoe ik op mijn balkon aan de beethovenstraat zat en ondertussen de apen hoorde gillen
Ideaal voor extreem witte mensenquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:16 schreef crossover het volgende:
Ik durf niet naar beneden, volgens mij ligt m'n broertje vunzig te doen met z'n vriendin
jij hoefde tenminste niet elke dag die rottige cattepoelseweg op te fietsen...quote:Op maandag 30 juni 2008 12:14 schreef Muck het volgende:
[..]![]()
ik woonde op De Wetstraat
nét ver genoeg om geen beesten te horen, maar dichtbij genoeg om te fietsen
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:13 schreef Muck het volgende:
[..]
vanmorgen nog
Ik zat diep in gedachten in de trein wat oude examens door te bladeren, hoor ik ineens omroepen: "Wehl, station Wehl!" Dat is dus 1 stationnetje verder dan Didam
Ach, dan kom je iig chique over. Vandaag zit ik hier in een witte bloes (wel een hippe) en een mooie pantalon (voor die vergadering). Was ik juist weer overdressedquote:
Dat heb ik weleens andersom gehad
Ik moest naar een feestje van mensen die ik niet zo goed kende, dus ik een leuk rokje en kittige hakjes aan, leuk truitje, voila. Kom ik daar, loopt iedereen in zijn werkkleding
gewoon de trap afstampenquote:Op maandag 30 juni 2008 12:16 schreef crossover het volgende:
Ik durf niet naar beneden, volgens mij ligt m'n broertje vunzig te doen met z'n vriendin
Whehe. Gewoon gaanquote:Op maandag 30 juni 2008 12:16 schreef crossover het volgende:
Niet, ik wilde alleen de lusten, niet de lastenquote:
wil je die van mij lenen?quote:
neequote:Op maandag 30 juni 2008 12:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
jij hoefde tenminste niet elke dag die rottige cattepoelseweg op te fietsen...
of je valt in slaap en schrikt wakker van je eigen gesnurkquote:Op maandag 30 juni 2008 12:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
. Dat overkwam me ooit tussen Nijmegen en Arnhem. Werd in Dieren wakker
.
het is ook moeilijkquote:[..]
Ach, dan kom je iig chique over. Vandaag zit ik hier in een witte bloes (wel een hippe) en een mooie pantalon (voor die vergadering). Was ik juist weer overdressed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |