quote:Op zondag 29 juni 2008 15:32 schreef Muck het volgende:
mijn ex is een boer
een lompe boer welteverstaan
Crossoverquote:
jaquote:Op zondag 29 juni 2008 15:39 schreef crossover het volgende:
Ben ik dat ja?
Dat was wel mijn laatste slotjespost
quote:Op zondag 29 juni 2008 15:39 schreef crossover het volgende:
Ben ik dat ja?
Dat was wel mijn laatste slotjespost
quote:
Muckquote:
Me ex is een hoerquote:
jaquote:MPG muckt![]()
Poolyquote:Croos stopt![]()
quote:Muck muckt niet
quote:
Kuttopic.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Me ex is een hoer
Als MPG écht zulke dingen zou schrijven, had ie van mij op zijn donder gekregen![]()
quote:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ja
Pooly
quote:[..]goed he?
Feliquote:Op zondag 29 juni 2008 17:04 schreef indahnesia.com het volgende:
hee, Mugabe heeft de verkiezingen gewonnen.
Zie hier:quote:Op zondag 29 juni 2008 17:30 schreef DaMart het volgende:
Zo, 9 km gewandeld vanmiddag. Geen herten tegengekomen, maar wel een fotogenieke vos.
Die ging zo maar liggen poseren?quote:
Jaquote:Op zondag 29 juni 2008 18:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die ging zo maar liggen poseren?
Tof! De volgende keer wil ik met je meequote:
Is goed hoor. Ik hoop alleen at dit beestje er dan nog rondloopt. Was volgens mij zo tam als het maar zijn kon, en vertrouwt voor voedsel veel te veel op mensen om zelf te kunnen jagen. De vos liep ook achter iedereen aan die langs kwam en was duidelijk enorm vermagerdquote:Op zondag 29 juni 2008 18:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tof! De volgende keer wil ik met je mee
Al was mensen kijken ook wel errug leuk
quote:Op zondag 29 juni 2008 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is goed hoor. Ik hoop alleen at dit beestje er dan nog rondloopt. Was volgens mij zo tam als het maar zijn kon, en vertrouwt voor voedsel veel te veel op mensen om zelf te kunnen jagen. De vos liep ook achter iedereen aan die langs kwam en was duidelijk enorm vermagerd.
Later werd ik trouwens nog wel aandachtig bestudeerd door een andere vos, die een stuk minder tam was.
[ afbeelding ]
Mwa, ze rennen hard weg als je in de buurt komtquote:
quote:Op zondag 29 juni 2008 18:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, ze rennen hard weg als je in de buurt komt.
...behalve die eerste dan, die gedroeg zich bijna als een schootkat.
Klinkt alsof jij je middag ook goed besteed hebt!quote:Op zondag 29 juni 2008 19:13 schreef Klonk het volgende:
Ik heb vooral Duitsers gezien vanmiddag tijdens het fietsen, voornamelijk omdat we in Duitsland aan het fietsen waren. Eerst een heel stuk door de prachtige bossen en daarna over een voormalig Engelse legerbasis die nu toegangelijk is voor fietsers en wandelaars, lekker fietsen zonder brommers en auto´s. Daarna nog lekker link gedaan en op een te smal zandpad met bijna 40 per uur naar beneden gescheurd
Ze hebben je op de foto gezet toen je de route bestudeerde!quote:Op zondag 29 juni 2008 19:42 schreef Klonk het volgende:
http://celesta.roger-leunissen.nl/NaturparkBracht.html
hier hebben wij gefietst vanmiddag
"Verboden de wilde dieren te voederen!"quote:Op zondag 29 juni 2008 19:47 schreef Klonk het volgende:
Dat is geen route beschrijving maar hoe je je moet gedragen bij de wilde beesten in de buurt, er lopen wat paarden en koeien enzo in de rondte
Ik ben blij dat ze dat hier niet doen. Je kunt gewoon van de hoofdpaden afwijken, tussen de bosjes doorstruinen, langs het water banjeren... alleen moet je oppassen voor de tekenquote:Op zondag 29 juni 2008 19:56 schreef Klonk het volgende:
aber dan aufs Deutsch, alles is verboten daarzo
vroeger net na de openstelling kon je het hele terrein over dwalen, nu staat er overal prikkeldraad (goeie traditie in Duitsland) en mag je alleen nog maar over de hoofdpaden...
quote:
Welkom bij de club, jongenquote:
Pooly!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |