Gezien zijn/haar topics denk ik niet dat t lang duurt eer TS verdwenen is op dit forum...quote:geregistreerd op: vrijdag 27 juni 2008 @ 17:07
Het is ok. En alle mocro chicks tackelen je het zelfde, dus pik er gewoon een willekeurig uit.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:32 schreef italia11 het volgende:
Lijkt me wel geil om een keer een mocro chick te neuken.. Hoe is da?
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:32 schreef italia11 het volgende:
Lijkt me wel geil om een keer een mocro chick te neuken.. Hoe is da?
In elkaar bedreigenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:52 schreef beelz het volgende:
Pff je komt onder het Saharazand te zitten en haar broer okmt je in elkaar bedreigen.
ja ik zoek een mocro chick voor mijn film die ik moet neuken, misschien kan jij die rol spelen, je lijkt wel op een mocro.. Vergeet niet je poesje te scheren, ik hou niet van haartje in mijn mondquote:
OH MY GAWD!!!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:08 schreef italia11 het volgende:
[..]
ja ik zoek een mocro chick voor mijn film die ik moet neuken, misschien kan jij die rol spelen, je lijkt wel op een mocro.. Vergeet niet je poesje te scheren, ik hou niet van haartje in mijn mond![]()
jij kan haar moeder spelen, dan kan ik een trio met moeder en dochter..quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:17 schreef italia11 het volgende:
[..]
jij kan haar moeder spelen, dan kan ik een trio met moeder en dochter..
je moet wel van die grote klapdeurtjes hebben beneden.. je weet wel zo een platgeslagen megavlinder..
dat verklaart iig wel het "11" in zijn naam.....quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:17 schreef italia11 het volgende:
[..]
je moet wel van die grote klapdeurtjes hebben beneden.. je weet wel zo een platgeslagen megavlinder..
de 11 staat voor het aantal keer dat ik je zusje op de zolder heb geneukt.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:26 schreef Dikke_Bosmier het volgende:
[..]
dat verklaart iig wel het "11" in zijn naam.....
[..]
je weet wel zo een platgeslagen megavlinder..
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |