pwnquote:Op zondag 29 juni 2008 09:33 schreef Klonk het volgende:
er is niets toffers dan de wc schoonmaken op Zondagmorgen....
ja dat heb ik gezegd jaquote:Op zondag 29 juni 2008 10:03 schreef JortK het volgende:
[..]
En de soap is nog niet over, hij zou nu in Frankrijk zitten
vond ik leukquote:
was weinig voor nodigquote:
Dát moet ik vandaag ook nog doenquote:Op zondag 29 juni 2008 09:33 schreef Klonk het volgende:
er is niets toffers dan de wc schoonmaken op Zondagmorgen....
ik niet, komt vd week wel, nu geen zinquote:Op zondag 29 juni 2008 10:25 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen deze zonnige zondagmorgen.
Ik ben blij dat ik gisteren alle huishoudelijke taken al heb volbracht. Vandaag een rustige relaxdag.
quote:bij de Cosmopolitan zat die week een smaakcondoom...
benieuwd naar het ding gaf Annie Bert een kleine hint...
ow natuurlijk had Bert daar wel oren na...
Dus die avond in bed hoort Annie plots de condoomverpakking openscheuren...Ja denkt ze het is zover...
zachtjes glijdt ze dieper onder het deken en begint Bert te pijpen...
mmmm zegt ze het is Camembert.
Nee zegt Bert, Je moet wel ff wachten tot ik hem om heb.
* indahnesia.com schuift grootverpakking condooms je kant op.quote:Op zondag 29 juni 2008 10:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
2 weken zonder ouders, 2 weken overleven met mn vriendin
pics?quote:Op zondag 29 juni 2008 10:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
2 weken zonder ouders, 2 weken overleven met mn vriendin
na een dag is het meestal wat rustiger ibm ruwheidquote:Op zondag 29 juni 2008 10:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com schuift grootverpakking condooms je kant op.
Neuken met condoomquote:Op zondag 29 juni 2008 10:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com schuift grootverpakking condooms je kant op.
newbiequote:Op zondag 29 juni 2008 10:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
na een dag is het meestal wat rustiger ibm ruwheidmaar goed ook soms.
zegt de grote nerdquote:
ruwe kut?quote:Op zondag 29 juni 2008 10:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
na een dag is het meestal wat rustiger ibm ruwheidmaar goed ook soms.
eeuhm... ik zal jou penis eens een keer schrapen met een schilmesje en je dan iemand laten neukenquote:
haha, dat zegt de gemiddelde Indonesier ook, en vervolgens verspreid men al neukende AIDS en dergelijke 'omdat niemand dat toch heeft'.... altijd lachen.quote:
waarom zou je dat wel bij jezelf doen dan? Beetje onzinnig toch?quote:Op zondag 29 juni 2008 10:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
eeuhm... ik zal jou penis eens een keer schrapen met een schilmesje en je dan iemand laten neuken![]()
als je geen pijn hebt vind ik het knap
Ik heb één bedpartnerquote:Op zondag 29 juni 2008 10:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha, dat zegt de gemiddelde Indonesier ook, en vervolgens verspreid men al neukende AIDS en dergelijke 'omdat niemand dat toch heeft'.... altijd lachen.
Maar als je zo zou redeneren moet je je ook laten pijpen met condoom, da's dan wel weer jammer jah..
quote:Op zondag 29 juni 2008 10:25 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen deze zonnige zondagmorgen.
Ik ben blij dat ik gisteren alle huishoudelijke taken al heb volbracht. Vandaag een rustige relaxdag.
eeh... ze moet wel nat zijn inderdaad jah... dat weet je toch wel he?quote:Op zondag 29 juni 2008 10:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja komt door te snel / te vaak achter elkaar wrijving
quote:Op zondag 29 juni 2008 10:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
eeuhm... ik zal jou penis eens een keer schrapen met een schilmesje en je dan iemand laten neuken![]()
als je geen pijn hebt vind ik het knap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |