gelukkig??quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:24 schreef N.icka het volgende:
Ja , je hebt gelijk , en gelukkig zijn hier nog geen topics over
watt! schaamhaar grapje ckr!....quote:
Ik kon het niet beter verwoorden.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:26 schreef _Administr8or_ het volgende:
Soms is kort haar mooi, maar meestal staat lang haar een stuk beter.
asls je me een minuutje geeft .....quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:28 schreef Dibble het volgende:
TS als je nou eens even je kop post kunnen we betere beslissen
Als ik een kale partner wil kies ik wel een kerel van middelbare leeftijd (quote:
Dat kale haar wat ik toen had moest wel ...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:30 schreef WallOfStars het volgende:
afhankelijk van je gezicht,
als je een bolle kop hebt lijkt me kort niet zoon goede,
Dus Pics aub....
en anders half lang, iedereen blij
Het enige juiste antwoord.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:26 schreef _Administr8or_ het volgende:
Volledig mee eens.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:26 schreef _Administr8or_ het volgende:
My thoughts exactlyquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:30 schreef trance40 het volgende:
Lang haar zonder twijfel. Maar niet te lang dat je je reet er mee ken vegen
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:01 schreef MdMa98 het volgende:
lang haar, kort haar is voor burgelijke wijven die net een kind hebben uitgepoept.
Goh, gek zegquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:23 schreef aychelle het volgende:
en het viel me dus op dat er minder naar je gekeken word met kort haar.
Whehehe.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:01 schreef MdMa98 het volgende:
lang haar, kort haar is voor burgelijke wijven die net een kind hebben uitgepoept.
Ik heb een keer een experiment gedaan op dat vlak, toen ik een jaar of zeventien, achttien was en mijn GI Jane-kapsel nog had. Ik had een hele lange, blonde pruik gekocht. Ik ben toen gaan stappen met die pruik op. Volop aandacht van mannen. Halverwege de avond heb ik de pruik afgedaan en ja hoor, het was ineens helemaal gedaan met de aandacht.quote:
Ja, vond je dat écht frappant?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb een keer een experiment gedaan op dat vlak, toen ik een jaar of zeventien, achttien was en mijn GI Jane-kapsel nog had. Ik had een hele lange, blonde pruik gekocht. Ik ben toen gaan stappen met die pruik op. Volop aandacht van mannen. Halverwege de avond heb ik de pruik afgedaan en ja hoor, het was ineens helemaal gedaan met de aandacht.Vond ik toen wel heel frappant.
Lijkt het zo dat ik aandacht vraag dan??quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:34 schreef Daury het volgende:
De aandacht van mannen trek je makkelijker met je jetsers dan met de lengte van je haar. Post een pic van je jetsers, dan vertellen wij mannen je wel of je kapsel nog iets nodig heeft of niet.
Ja dat snap ik ook niet. Spreekt redelijk voor zich. Er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk.quote:
Gadverdammequote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:28 schreef aychelle het volgende:
En kaal dan (sylvana symons)
Ja, ik vond dat echt frappant. Sommige vrouwen zien er écht leuker uit met kort haar. Vind ik.quote:
Jij blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, ik vond dat echt frappant. Sommige vrouwen zien er écht leuker uit met kort haar. Vind ik.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:54 schreef WHATSHESAID het volgende:
Door naar de volgende vraag! Heren, wat vinden jullie mooier, vrouwen MET of ZONDER haar op hun reet?
Je zegt dat je een GI Jane kapsel had. Das dus kaal. Kan me niet je herinneren dat ik me ooit aangetrokken heb gevoeld tot een kale vrouwquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, ik vond dat echt frappant. Sommige vrouwen zien er écht leuker uit met kort haar. Vind ik.
Ter nuance: 3 kan wel mooi zijn, en alles dat tussen 3 en 4 in zit(4 incluis). Maar 2 en "pittige puntjes" zijn echt verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:39 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb alles gehad, van dit:
[ afbeelding ]
tot dit:
[ afbeelding ]
tot dit:
[ afbeelding ]
tot dit:
[ afbeelding ]
Laatste plaatje is mijn huidige lengte zo'n beetje. Mijn vriend heeft het graag lang en dus laat ik het maar zo.
Wel altijd rood, hoewel ik het ooit ook wel andere kleuren (o.a. blond) heb gehad.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort kapsels bij vrouwen![]()
![]()
.
de eerste 2 kloppen bij mij, de laatste niet en ik woon helaas niet (meer) in de bush...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:13 schreef italia11 het volgende:
Ik hou van negerinnen met grote tieten, en veel kort haar, bush bush..
geef niet hoor, ik wil je zo ook wel neuken, maar eerst lekker die kut van je beffen, totdat je megageil multiple klaarkomt..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:22 schreef aychelle het volgende:
[..]
de eerste 2 kloppen bij mij, de laatste niet en ik woon helaas niet (meer) in de bush...
Gemillimeterd was het. En ik vond dat bij mij erg leuk staan.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:02 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Je zegt dat je een GI Jane kapsel had. Das dus kaal. Kan me niet je herinneren dat ik me ooit aangetrokken heb gevoeld tot een kale vrouwKort haar (als in: niet gemillimeterd) kan nog, maar dat staat maar weinig vrouwen echt goed
nou nou zegquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:25 schreef italia11 het volgende:
[..]
geef niet hoor, ik wil je zo ook wel neuken, maar eerst lekker die kut van je beffen, totdat je megageil multiple klaarkomt..
nee nee ik wil jou eerst, first the best...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
nou nou zegDoe nou eerst maar die mocro chick
![]()
Klinkt echt als een pubertje dat nog nooit meer vrouwelijk naakt gezien heeft dan 'ie in de Wehkampgids kon vindenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:25 schreef italia11 het volgende:
[..]
geef niet hoor, ik wil je zo ook wel neuken, maar eerst lekker die kut van je beffen, totdat je megageil multiple klaarkomt..
Dat vind ik ook niet mooi, maar dit bijvoorbeeld wel:quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort kapsels bij vrouwen![]()
![]()
.
Precies. 'ja, maar het is lekker praktisch'. Nou en, dan hoef je er toch nog niet als een een of andere lesbische huismoeder uit te zien?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet. Spreekt redelijk voor zich. Er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk.
Anyway...korte "pittige" kapsels..![]()
halle is gewoon een van de weinige hollywoodsterren die zulk kort haar kan hebben.quote:
Het excuus ook dat ze bedenken als ze er een rattekop van maken na het baren van hun eerste kind: "ja dat is makkelijker met borstvoeding, zit het niet in de weg/trekt de baby er niet aan"... steek het dan op ofzoquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:01 schreef MdMa98 het volgende:
dame .....quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:06 schreef aychelle het volgende:
[..]
halle is gewoon een van de weinige hollywoodsterren die zulk kort haar kan hebben.
Hu??? watquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:10 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
dame .....
foto van je hoofdje......
dit is nutteloze aandacht vragerij...... OOWW
wacht....
laat maar kwartje viel.
LOL
Of je de foto van je gezicht wil plaatsen, aangezien een kapsel bij iemand staat per persoon verschilt.quote:
Nee geen van beide... Als de 1e haar zou hebben, zou ze een plaatje zijn. De 2e is echt foeilelijkquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:00 schreef Isegrim het volgende:
Natalie Portman kaal, niet lelijk imo:
[ afbeelding ]
En haar heb ik ook altijd mooi gevonden:
[ afbeelding ]
(Sinéad O'Connor)
Ik vind het iig van lef getuigen als je als vrouw kaal durft te zijn en soms vind ik het ronduit mooi.
Sodeknetter, die is inderdaad mooiquote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:00 schreef Isegrim het volgende:
Natalie Portman kaal, niet lelijk imo:
[ afbeelding ]
Sjeezus, wat is dat? Ik mag toch bidden dat dat een fotosoep van het een of ander is. Dat hoofd, die memmen (met die band eronder?quote:
In vergelijking met dezelfde dame mét haar vind ik het anders flink lelijk:quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:49 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Sodeknetter, die is inderdaad mooiIk neem mijn woorden over gemillimeterde vrouwen terug
Meen je dat nou écht?quote:
quote:
Geen foboquote:Op zondag 29 juni 2008 05:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kort haar bij vrouwen.![]()
![]()
Het is gewoon triest dat ik langer haar heb dan 75 % van de vrouwen.
Bij mij vlieg je eruitquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:23 schreef aychelle het volgende:
Kort haar of lang haar ...ik heb mijn haar wel eens kort gehad echt van kaal (vraag me niet waarom) tot halle berry style.
Jup, dat is idd. relatief langquote:Op zondag 29 juni 2008 05:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hou het maar op de Thomas-Dekker-look, maar ik doe er minder gel in.
Een beetje hetzelfde als die theorie van de minirok & economie-dinges?quote:Op zondag 29 juni 2008 06:24 schreef kraakvandaal het volgende:
Jonge populaire vrouwen hebben meestal lang haar, veel vrouwen gaan naarmate ze ouder worden het haar steeds korter dragen helaas.
Als je 11 jaar oud bent misschien ja.quote:Op zondag 29 juni 2008 06:30 schreef kraakvandaal het volgende:
Kleine borsten worden ook steeds groter.
Oh, dan niet.quote:Op zondag 29 juni 2008 06:31 schreef kraakvandaal het volgende:
Nee, ik haat theoriën
Neem van mij aan dat vrouwen blijven groeien, geestelijk en lichamelijk.quote:Op zondag 29 juni 2008 06:34 schreef Chancard het volgende:
[..]
Als je 11 jaar oud bent misschien ja.
Idem .. vind met mannen met lang haar ook niet mooiquote:Op zondag 29 juni 2008 14:08 schreef Apotheose het volgende:
*heeft kort haar.
Nooit lang kunnen hebben en nooit langer willen hebben. Dat bepaalde mannen dat niet mooi vinden zal mij een rotzorg zijn. Vind mannen met lang haar ook niet mooi dus fair enough
een monkey spankenquote:Op zondag 29 juni 2008 20:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Vrouwen met kort haar.![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwen met lang haar.![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwen met kort haar.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 juni 2008 21:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tampons gaan niet meer, want die vallen er gewoon uit.
Bouwvakkers e.d. fluiten / joelen ook nog wel eens naar een man met lang haar die ze alleen van achteren zien.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik merk het ook hoor, met uitgaan en met over straat lopen/fietsen (jaja bouwvakkers enzo) krijg ik veel meer aandacht met mn haar los. Als ik het in een knotje draag zeggen ze niks
Hahaha ja inderdaad. Maarja dat is van veraf natuurlijk ook het enige wat je ziet!quote:Op zondag 29 juni 2008 22:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bouwvakkers e.d. fluiten / joelen ook nog wel eens naar een man met lang haar die ze alleen van achteren zien.
Ik snap het niet jij ziet er van jezelf al breathtaking uitquote:Op zondag 29 juni 2008 22:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik merk het ook hoor, met uitgaan en met over straat lopen/fietsen (jaja bouwvakkers enzo) krijg ik veel meer aandacht met mn haar los. Als ik het in een knotje draag zeggen ze niks
ervaring?quote:Op zondag 29 juni 2008 21:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kortharige vrouwen zijn meestal van die uitgezakte flapdrollen met drie koters die extra stevig maandverband uitzoeken. Tampons gaan niet meer, want die vallen er gewoon uit. Dat soort vrouwen.
klaar, daar is je antwoordquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:26 schreef _Administr8or_ het volgende:
Stap de gemiddelde supermarkt binnen en je hebt ervaring.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:26 schreef _Administr8or_ het volgende:
Haar hoort ook los (en lang) te zijn.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:40 schreef Breathtaking het volgende:
Dan moet je het vooral lang dragen als je aandacht van bouwvakkers aan de overkant wil. Wat dacht je dan, dat die gingen fluiten voor je mooie lange wimpers? Als je aandacht wil van iemand dichterbij je, kun je beter gaan voor wat je goed staat.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:40 schreef Breathtaking het volgende:
GVD je hebt een vriendin?!quote:Op maandag 30 juni 2008 12:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haar hoort ook los (en lang) te zijn.Vandaar dat ik mijn vriendin dwing om het altijd los te doen en niet in een knotje/staartje.
Ik blijf de kortzichtigheid over dit onderwerp verbazingwekkend vindenquote:Op zondag 29 juni 2008 21:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kortharige vrouwen zijn meestal van die uitgezakte flapdrollen met drie koters die extra stevig maandverband uitzoeken. Tampons gaan niet meer, want die vallen er gewoon uit. Dat soort vrouwen.
ik heb het ook altijd geprobeerd, me vriendin deed alleen knotje als ze ging fitnesse (Y) dan is het goed toch?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haar hoort ook los (en lang) te zijn.Vandaar dat ik mijn vriendin dwing om het altijd los te doen en niet in een knotje/staartje.
Dit dus.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:48 schreef Curri het volgende:
Vrouwen met kort haar kijk ik niet eens naar, hoe prachtig ze ook kan zijn.
Valt dit bij jou onder kort?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit stond anders ook niet slecht:
[Jennifer Aniston met haar tot op de schouders]
quote:Op zondag 29 juni 2008 22:27 schreef Morrigan het volgende:
Vrouwen met kort vind ik nog altijd minder erg dan mannen met lang haar.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb een keer een experiment gedaan op dat vlak, toen ik een jaar of zeventien, achttien was en mijn GI Jane-kapsel nog had. Ik had een hele lange, blonde pruik gekocht. Ik ben toen gaan stappen met die pruik op. Volop aandacht van mannen. Halverwege de avond heb ik de pruik afgedaan en ja hoor, het was ineens helemaal gedaan met de aandacht.Vond ik toen wel heel frappant.
bwaaaaah, afschuwelijkquote:Op maandag 30 juni 2008 13:37 schreef zagevent het volgende:
Dat hangt af van kapsel tot kapsel, maar ik vind vrouwen met lang haar over het algemeen aantrekkelijker dan vrouwen met kort haar. Vrouwen met kort haar kunnen ook knap zijn zolang ze maar geen jongenskapsel hebben. Vrouwen met zo'n kapsel als op onderstaande foto vind ik echt.![]()
[ afbeelding ]
Dat jij de 40 gepasseerd bent en ervan houdt om stekelvarkens aan te duwen moet je zelf weten.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik blijf de kortzichtigheid over dit onderwerp verbazingwekkend vindenWat een treurnis.
V.
Gay??? en wat bedoel je met verbal?quote:Op maandag 30 juni 2008 14:58 schreef Laton het volgende:
lang natuurlijk. mensen die kort zeggen zijn gay of verbal.
Ik snap sowieso de hype over Halle nietquote:Op maandag 30 juni 2008 16:25 schreef aychelle het volgende:
[..]
Gay??? en wat bedoel je met verbal?In iedergeval je kunt me niet gaan zeggen dat je kortharige hall niet mooi vind
Met een hoofdletter, laton, met een hoofdletter.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:58 schreef Laton het volgende:
lang natuurlijk. mensen die kort zeggen zijn gay of verbal.
ik vind halle barry sowieso niet aantrekkelijk en haar korte haar helpt daar niet aan mee.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:25 schreef aychelle het volgende:
[..]
Gay??? en wat bedoel je met verbal?In iedergeval je kunt me niet gaan zeggen dat je kortharige hall niet mooi vind
quote:
Mijn goedkeuring heb je.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:55 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ik heb het ook altijd geprobeerd, me vriendin deed alleen knotje als ze ging fitnesse (Y) dan is het goed toch?
Kort haar is vergelijkbaar met bovengenoemde in jouw belevingswereld?quote:Op maandag 30 juni 2008 13:33 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
"Heel raar, maar toen ik halverwege de avond poep in mijn gezicht smeerde en mijn tanden floste met het koordje van een gebruikte tampon, keer er opeens geen meid meer naar me !
Frappant hoor !"
Je kon niet zien dat het een pruik was en het was echt niet Vanessa-blond, maar donkerblond.quote:Oh, en FYI, als jongens een meid zien lopen met een blonde pruik op denken ze dat 't een hoer is.
Dat kapsel is gewoon mislukt. Vooraan lijkt het alsof het voor een kort model geknipt is terwijl de achterkant dan weer bij een langer model hoort. En de bovenkant is ook nog eens veel dikker waardoor het net een bloempot lijkt. Nee, dan mag je wel een paar miljoen hebben maar dat valt in het niets als je haar niet goed zit.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:15 schreef honda1990 het volgende:
[ afbeelding ] ik vind er tussen in ook erg stijlvol, niet zo ordinair iig
Het eens zijn met FuifDuif, een vreemde ervaringquote:Op maandag 30 juni 2008 19:53 schreef floris.exe het volgende:
TS, ben je een onzeker typje ofzo? Jemig zeg he, meer van die topics van jou. Te treurig voor woorden.
Neeh hoor! ben totaal niet onzeker wil gewoon weten wat er in een boy zijn mind omgaatquote:Op maandag 30 juni 2008 19:53 schreef floris.exe het volgende:
TS, ben je een onzeker typje ofzo? Jemig zeg he, meer van die topics van jou. Te treurig voor woorden.
Als je een foto post zullen we je het haarfijn uitleggenquote:Op maandag 30 juni 2008 22:10 schreef aychelle het volgende:
[..]
Neeh hoor! ben totaal niet onzeker wil gewoon weten wat er in een boy zijn mind omgaat
Met rughaar natuurlijk. Dat is mannelijk, net zoals het vrouwelijk is om lang haar te hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:17 schreef speknek het volgende:
Je zou zeggen dat deze topics toch niet meer nodig zijn. Hoe vrouwen het uberhaupt nog in hun harses halen dat korter dan schouderlengte ooit gewaardeerd gaat worden. Da's net zoiets als Vrouwen: wat vinden jullie mooier? Met of zonder rughaar?
Wellicht dat je ook openstaat voor het opdoen van de ervaring: seks met FuifDuifquote:Op maandag 30 juni 2008 21:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het eens zijn met FuifDuif, een vreemde ervaring
Moet je je eens indenken dat dat ook nog kort haar of stekeltjes zou hebbenquote:Op maandag 30 juni 2008 22:28 schreef aychelle het volgende:
lang haar is ook niet altijd mooi
[ afbeelding ]
once again: kwestie van smaak. Ik kan niet voor alle vrouwen praten en jij niet voor alle mannen. Punt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:17 schreef speknek het volgende:
Je zou zeggen dat deze topics toch niet meer nodig zijn. Hoe vrouwen het uberhaupt nog in hun harses halen dat korter dan schouderlengte ooit gewaardeerd gaat worden. Da's net zoiets als Vrouwen: wat vinden jullie mooier? Met of zonder rughaar?
Hoe stompzinnig kun je chargeren?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:17 schreef speknek het volgende:
nou als jouw theorie klopt dan was ik met mn 10e al gesetteldquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:52 schreef thatsme het volgende:
vrouwen doen hun haar meestal kort als ze al gesetteld zitten.. dan maakt de man het niets meer uit/ heeft er niks over te vinden..
Vandaar dat hij waarschijnlijk ook 'meestal' zegtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:59 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nou als jouw theorie klopt dan was ik met mn 10e al gesetteld
Zou deze vrouw met lang haar dan opeens een stuk mooier zijn?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:25 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vlotte kapsel maakt het helemaal af...
Dat klopt. Je hebt vrouwen die van rughaar houden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:22 schreef Apotheose het volgende:
once again: kwestie van smaak. Ik kan niet voor alle vrouwen praten en jij niet voor alle mannen. Punt.
Het is een gavequote:
Hoe oud ben je 12?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:42 schreef Dickerdack het volgende:
Ik zeg lang haar,
Ik heb zelf ook lang haar en ik vind persoonlijk dat mijn vriendin geen korter haar mag hebben als mij.
Gelukkig heeft ze dat ook niet.
Vrouwen met lang haar zien er over het algemeen een stuk vrouwelijker uit dan vrouwen met kort haar.
Nouja, ik ben op zich bijna acht jaar fokker.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:44 schreef Verbal het volgende:
Het kwam over alsof je er stevig op had geoefend
V.
Gecondoliflapstaart...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Nouja, ik ben op zich bijna acht jaar fokker.
ja ook dat ja. En stiekem val jij gewoon op vrouwen met kort haar. Just admit it.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat klopt. Je hebt vrouwen die van rughaar houden.
[..]
Het is een gave.
HAren boven je schouders = not done...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:23 schreef aychelle het volgende:
Kort haar of lang haar ...ik heb mijn haar wel eens kort gehad echt van kaal (vraag me niet waarom) tot halle berry style.
Nee, maar lelijke mensen worden wel minder lelijk als ze lang haar hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:50 schreef Isegrim het volgende:
Ook echt debiel om dan alleen maar foto's te gaan posten van uitgesproken lelijke mensen met kort / halflang haar.Alsof je instant lelijk wordt als je je haar afknipt.
Eenschquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:24 schreef Verbal het volgende:
Ik ben een minderheid, maar ik vind een goed kort kapsel bij een vrouw die het kan hebben mooier dan het 'standaard' lange haar.
V.
De enige vriend die hier meeleest zal waarschijnlijk op kort haar vallen omdat ie homo is. Mijn vriendin heeft lang haar, en het is haar geraden dat ze dat houdtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:10 schreef Apotheose het volgende:
ja ook dat ja. En stiekem val jij gewoon op vrouwen met kort haar. Just admit it.Maar omdat al je vriendjes vast meelezen en die vinden lang haar mooi natuurlijk .. tsja.. dan moet je wel meelopen , anders lig je uit de groep. En ow wee als je hier op fok je eigen mening uit. Nou nou nou
ok, ben toch heel nieuwsgierig waar deze theorie altijd vandaan komt. Een keer meegemaakt en dus doen alle vrouwen dat?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:12 schreef ssebass het volgende:
Het is vast al voorbij gekomen, maar kort haar is echt een "het hoeft niet meer" kapsel. Vrouwen die net getrouwd zijn en kinderen hebben gekregen en denken de buit is binnen. Hoppa metaan haar eraf, lekker hip en praktisch, misschien nog een kleurtje erin. Bah smerig.
Voorstander van lang haar dus. Er zijn uitzonderingen op de regel waarbij kort haar wel staat, maar die kom je in het gewone straatbeeld echt niet tegen.
Ik betwijfel dat. Denk jij dat -ik noem maar iemand- Erica Terpstra er met lang haar knapper uit zou zien? Of Catherine Keyl? Of Cisca Dresselhuys?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, maar lelijke mensen worden wel minder lelijk als ze lang haar hebben.
Nou ja, met een beetje observeren kom je al snel tot deze conclusie. Kijk maar eens welke mensen in de stad, met een kinderwagen als stormram, de winkelstraten doorbanjeren.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ok, ben toch heel nieuwsgierig waar deze theorie altijd vandaan komt. Een keer meegemaakt en dus doen alle vrouwen dat?
en @ speknek.. dus als jouw vriendin all of a sudden haar haar kort(er) gaat laten knippen maak jij t uit? Mooie vriend ben je dan
Klopt, vreemde smaak heeft Isegrim. Of ze is een vrouw natuurlijk. Even checken zo.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:34 schreef El_Matador het volgende:
Isegrim, ik zou m'n hond er nog vanaf schoppen. Wat een lelijkerds.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:26 schreef kraakvandaal het volgende:
Mijn vrouw begint nu ook aan kort haar.
Uhh,,,, ik zit hier dus met 2 vrouwen waarbij zoiets niet gaat werken.quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
advocaat inschakelen en onmiddelijk uit de ouderlijke macht laten zetten, dat zal haar leren
twee ?quote:Op woensdag 2 juli 2008 07:55 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Uhh,,,, ik zit hier dus met 2 vrouwen waarbij zoiets niet gaat werken.![]()
En anders speknek, je gaat haar toch niet slaan!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:19 schreef speknek het volgende:
[..]
De enige vriend die hier meeleest zal waarschijnlijk op kort haar vallen omdat ie homo is. Mijn vriendin heeft lang haar, en het is haar geraden dat ze dat houdt.
ja, dat alle kortharige vrouwen lesbo´s en lelijk zijn is erg overdreven.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:22 schreef Apotheose het volgende:
nou ja, whatever hoor. Vind gewoon dat je niet voor iedereen kan spreken. Dat hier kort haar lelijk wordt gevonden hoeft nog niet zo te zijn dat werkelijk elke man dat ook zo vind. Beetje in hokjes plaatsen en meelopen met de rest is de mode hier zeker.
Maar dat zegt dan ook niemand. Verbal heeft het tegendeel hier zelfs al bewezen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:22 schreef Apotheose het volgende:
Dat hier kort haar lelijk wordt gevonden hoeft nog niet zo te zijn dat werkelijk elke man dat ook zo vind.
Ik zou het uitmaken.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:52 schreef Apotheose het volgende:
[..]
@ speknek.. dus als jouw vriendin all of a sudden haar haar kort(er) gaat laten knippen maak jij t uit? Mooie vriend ben je dan
quote:
Meh, spang blijf ik toch wel.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
het is maar te hopen voor jou dat je nooit kaal wordt en tot je dood een dikke bos haar houdt
Inderdaad. Geef het maar toe vrouwen, kort haar is voor mensen die de 40 hebben bereikt, getrouwd zijn en/of kinderen hebben.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:16 schreef Fetai het volgende:
Vrouwen in dit topic die blijven volhouden dat kort haar ook mooi is nadat 99% van de mannen aangeeft het onaantrekkelijk(er) te vinden!
meen je dat nou? vind je dat echt lelijk bij hun staan???quote:
Niet lelijk als in "afzichtelijk" maar wel lelijk als in "met lang haar zou het veel mooier zijn"quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:56 schreef aychelle het volgende:
[..]
meen je dat nou? vind je dat echt lelijk bij hun staan???
Ja. Het zijn knappe vrouwen, maar het kapsel sec vind ik niks. Als uitzondering misschien Paris Hilton, maar ook dat zou mooier zijn als het net iets langer was.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:56 schreef aychelle het volgende:
meen je dat nou? vind je dat echt lelijk bij hun staan???
ow? Die paar die hier aangegeven hebben die t niet mooi vinden zijn al 99% van alle mannen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:16 schreef Fetai het volgende:
Vrouwen in dit topic die blijven volhouden dat kort haar ook mooi is nadat 99% van de mannen aangeeft het onaantrekkelijk(er) te vinden!
99% is wat overdreven, maar discussieren over lang of kort haar bij vrouwen is typisch iets wat elke mannelijke vriendengroep wel eens een keer doet, die dat weer vergelijken met andere mannelijke kennissen, en 90% is toch een vrij aardige schatting.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:40 schreef Apotheose het volgende:
ow? Die paar die hier aangegeven hebben die t niet mooi vinden zijn al 99% van alle mannen?
Precies. Reacties hier geven toch wel vrij aardig weer wat er normaliter over gedacht wordt. Als de vrouwen in dit topic zich dan voor de gek willen houden; prima, geen probleem. Aan de andere kant kun je er ook je voordeel mee doen en je haar laten groeien.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:57 schreef speknek het volgende:
[..]
99% is wat overdreven, maar discussieren over lang of kort haar bij vrouwen is typisch iets wat elke mannelijke vriendengroep wel eens een keer doet, die dat weer vergelijken met andere mannelijke kennissen, en 90% is toch een vrij aardige schatting.
Edit- nu ik er nog eens over nadenk, boven de 90%. 1 op de 20 ongeveer die kort haar vaak leuker vindt.
verrassend, een rattekopquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:40 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow? Die paar die hier aangegeven hebben die t niet mooi vinden zijn al 99% van alle mannen?
Staat nergens over alle mannenquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:40 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Of je ziet gewoon in dat kort haar bij vrouwen fucking lelijk is. Hoer.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:40 schreef Apotheose het volgende:
[..]
die reactie kost je dan 50 euro. FF dokken graagquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Of je ziet gewoon in dat kort haar bij vrouwen fucking lelijk is. Hoer.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:24 schreef Apotheose het volgende:
[..]
die reactie kost je dan 50 euro. FF dokken graag
doe jij je muts is afquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou ik krijg iig geen bobbel in mn broek van je kapsel nu
Maar jij bent gewoon van nature lelijk, je haar laten groeien heeft geen invloed op jouw onspangheid.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:36 schreef Apotheose het volgende:
Nou ten eerste WIL het niet eerst groeien. Achter niet zeg maar. Houdt gewoon op en gaat t pieken. Ja sorry maar dan ga ik echt wel naar de kapper. Bovendien ben ik er van overtuigd dat lang haar me niet zou staan. Past niet bij me. Maar ach, het is toch immers nooit goed dus..
is wederzijds (al heb ik dan geen bobbel)quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou ik krijg iig geen bobbel in mn broek van je kapsel nu
wat ik zei: kleuterschool is hier niet. Moet je toch echt ff verder zoeken. Succes! Ow en misschien kom je Magere Hein tegen! *gaat vlag pakkenquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar jij bent gewoon van nature lelijk, je haar laten groeien heeft geen invloed op jouw onspangheid.
met jou kunnen we tenminste pratenquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:51 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik heb ook vrij kort haar, maar ik vind het toch bij veel vrouwen leuk staan. Liever een goed verzorgd kort koppie dan lang haar waar nog een baretje van de tweede wereldoorlog in te vinden is.
lucht je hart hier dames wat vinden jullie mooier ?quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:54 schreef Apotheose het volgende:
[..]
is wederzijds (al heb ik dan geen bobbel)
[..]
wat ik zei: kleuterschool is hier niet. Moet je toch echt ff verder zoeken. Succes! Ow en misschien kom je Magere Hein tegen! *gaat vlag pakken
[..]
met jou kunnen we tenminste praten![]()
wat doe ik eigenljk hier nog ...
*Checkt fotoboek... Sorry, vind het niks. Lelijk kapsel. Zo'n "kijk-mij-eens-schijt-hebben-aan-conventies"-kapsel. While my libido gently weeps ja.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:51 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik heb ook vrij kort haar, maar ik vind het toch bij veel vrouwen leuk staan. Liever een goed verzorgd kort koppie dan lang haar waar nog een baretje van de tweede wereldoorlog in te vinden is.
En dan de mening van een heteroseksuele man: Liever lang haar waar nog een baretje van de tweede wereldoorlog in te vinden is dan een goed verzorgd kort koppie. Ja, zo belangrijk is lang haar voor de perceptuele vrouwelijkheid van de vrouw.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:51 schreef BabblingBrook het volgende:
Beschouw jij mannen met lang haar dan ook meteen als "vrouwen met lelijk haar"? Want dat is eigenlijk wat je nu zegt. Prima dat je niet van kort haar houdt, maar kort of lang haar zegt niets over iemands geslacht. Ik vind lang haar bij veel vrouwen ook erg mooi en mannen met mooi lang haar kan ik ook best waarderen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:41 schreef speknek het volgende:
[..]
En dan de mening van een heteroseksuele man: Liever lang haar waar nog een baretje van de tweede wereldoorlog in te vinden is dan een goed verzorgd kort koppie. Ja, zo belangrijk is lang haar voor de perceptuele vrouwelijkheid van de vrouw.
en daar kom je nu achterquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:39 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Beschouw jij mannen met lang haar dan ook meteen als "vrouwen met lelijk haar"? Want dat is eigenlijk wat je nu zegt. Prima dat je niet van kort haar houdt, maar kort of lang haar zegt niets over iemands geslacht. Ik vind lang haar bij veel vrouwen ook erg mooi en mannen met mooi lang haar kan ik ook best waarderen.
Ik krijg een beetje het idee dat jullie vrouwen selecteren op lang haar.
Ik geloof dat mannen en vrouwen dan totaal andere definities hebben van de door jou genoemde woorden, want er komt veel bij me op bij die bovenste foto, maar géén woorden als 'vrolijk' of 'pittig'.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Spontaan, nog zo'n term waar mannen van moeten kotsen. Je hebt nog veel te leren Aychelle. De volgende termen zijn NIET positief onder mannen als het over kapsels van vrouwn gaat:
- Spontaan
- Lekker vlot
- Pittig
- Vrolijk
- Fris (en fruitig)
Bij dit soort termen moet er al een alarmbel gaan rinkelen. Want bovenstaande termen vallen in dit gebied:
[ afbeelding ]
En niet in dit gebied:
[ afbeelding ]![]()
En wat is er mis met selecteren op haar? Stel jij hebt je kapsel zoals in je fotoboek dan kun je lang wachten maar dan stap ik never nooit niet op je af.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:39 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Beschouw jij mannen met lang haar dan ook meteen als "vrouwen met lelijk haar"? Want dat is eigenlijk wat je nu zegt. Prima dat je niet van kort haar houdt, maar kort of lang haar zegt niets over iemands geslacht. Ik vind lang haar bij veel vrouwen ook erg mooi en mannen met mooi lang haar kan ik ook best waarderen.
Zoveel verschilt jouw kapsel niet van dat van Vogelaar.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik geloof dat mannen en vrouwen dan totaal andere definities hebben van de door jou genoemde woorden, want er komt veel bij me op bij die bovenste foto, maar géén woorden als 'vrolijk' of 'pittig'.
Middeleeuwen, anyone?quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En wat is er mis met selecteren op haar? Stel jij hebt je kapsel zoals in je fotoboek dan kun je lang wachten maar dan stap ik never nooit niet op je af.Korte kapsels bij vrouwen stralen gewoon een bepaalde mate van pottigheid uit. En er hangt gewoon een "bitch"-auro rond kortgeknipte koppies. Zo'n "If I had balls, they would be bigger than yours"-attitude. En, met alle respect, dat zou ik mijn hond nog niet aandoen.
Oh, de karakter-kaart.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:50 schreef Isegrim het volgende:
En wat zijn mannen iha toch eigenlijk trieste wezens.Er zijn er blijkbaar nogal wat die meer waarde hechten aan haarlengte dan aan karakter.
karakter met inkijkquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oh, de karakter-kaart.Als ik een dame zie lopen word ik ook altijd gelijk verliefd op haar karakter. Ik krijg ook altijd een stijve als er een vrouw met een mooi karakter langsloopt.
![]()
![]()
Meid, prima dat je je wil onderscheiden qua uiterlijk. Er wordt hier echter naar onze mening gevraagd. Wij vinden lang haar gewoon sexier. Een jongen met nagels van een halve meter lang kan ook wel boehoe gaan doen dat vrouwen dat niet sexy vinden maar dat verandert niks aan de zaak. Of wil je dat we gaan liegen en over je fotoboek gaan liggen droolen?quote:
Mannen interesseren me qua uiterlijk niet (veel). En ja ik selecteer inderdaad op lang haar. En een leuk gezicht, en vrouwelijke vormen, hebben we die ook meteen gehad.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:39 schreef BabblingBrook het volgende:
Wat is dit voor domme reactie? Wat hebben de middeleeuwen er mee te maken? Hij heeft gewoon gelijk. Kort haar staat bij vrijwel geen enkele vrouw. Het ziet er gewoon niet vrouwelijk uit. Slechts een enkeling kan enigszins kort haar (dus niet hèèl kort) haar hebben, zoals Meg Ryan. Dat komt omdat hun gezicht al voldoende vrouwelijkheid uitstraalt denk ik.quote:
Huh?quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zoveel verschilt jouw kapsel niet van dat van Vogelaar.Was dit nou een self-pwn van jou?
![]()
![]()
Ik heb het over de losers die de kans aanwezig achten dat zij hun vriendin dumpen indien zij haar haar eraf knipt natuurlijk, dickhead.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oh, de karakter-kaart.Als ik een dame zie lopen word ik ook altijd gelijk verliefd op haar karakter. Ik krijg ook altijd een stijve als er een vrouw met een mooi karakter langsloopt.
![]()
![]()
NOGMAALS: ik héb helemaal geen kort haar.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Meid, prima dat je je wil onderscheiden qua uiterlijk. Er wordt hier echter naar onze mening gevraagd. Wij vinden lang haar gewoon sexier. Een jongen met nagels van een halve meter lang kan ook wel boehoe gaan doen dat vrouwen dat niet sexy vinden maar dat verandert niks aan de zaak. Of wil je dat we gaan liegen en over je fotoboek gaan liggen droolen?
Bij de middelste vind ik het korte kapsel véél leuker staan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:02 schreef Impry het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kies alle keren toch echt voor het lang
Ligt denk ik vooral aan hoe ze daar zit en kijkt en wellicht dat ze wat meer met haar haar kan doen. Maar kort is niets in ieder geval.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bij de middelste vind ik het korte kapsel véél leuker staan.Het lange haar maakt haar sloom en lijzig.
Kalmeert, gij onverlaat! Ik kijk ook maar in je fotoeboek en daar zie ik een vrouw met kort rood haar.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
NOGMAALS: ik héb helemaal geen kort haar.
Dan heb je stront in je ogen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kalmeert, gij onverlaat! Ik kijk ook maar in je fotoeboek en daar zie ik een vrouw met kort rood haar.
Misschien moet je 'm dan niet zo klein maken. Ik zie toch echt een strak achterover gegeld (is dat een woord?) rood kapsel.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan heb je stront in je ogen.Daar zie je een vrouw met lang rood haar dat voor een galafeest is opgestoken in een Grace Kelly-rol. Daar heb ik twee uur voor bij de kapper gezeten gvd.
Er zat geeneens gel in.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Misschien moet je 'm dan niet zo klein maken. Ik zie toch echt een strak achterover gegeld (is dat een woord?) rood kapsel.![]()
[ afbeelding ]
Beetje dit idee maar dan nog plakkeriger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |