Geen foboquote:Op zondag 29 juni 2008 05:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Kort haar bij vrouwen.![]()
![]()
Het is gewoon triest dat ik langer haar heb dan 75 % van de vrouwen.
Bij mij vlieg je eruitquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:23 schreef aychelle het volgende:
Kort haar of lang haar ...ik heb mijn haar wel eens kort gehad echt van kaal (vraag me niet waarom) tot halle berry style.
Jup, dat is idd. relatief langquote:Op zondag 29 juni 2008 05:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hou het maar op de Thomas-Dekker-look, maar ik doe er minder gel in.
Een beetje hetzelfde als die theorie van de minirok & economie-dinges?quote:Op zondag 29 juni 2008 06:24 schreef kraakvandaal het volgende:
Jonge populaire vrouwen hebben meestal lang haar, veel vrouwen gaan naarmate ze ouder worden het haar steeds korter dragen helaas.
Als je 11 jaar oud bent misschien ja.quote:Op zondag 29 juni 2008 06:30 schreef kraakvandaal het volgende:
Kleine borsten worden ook steeds groter.
Oh, dan niet.quote:Op zondag 29 juni 2008 06:31 schreef kraakvandaal het volgende:
Nee, ik haat theoriën
Neem van mij aan dat vrouwen blijven groeien, geestelijk en lichamelijk.quote:Op zondag 29 juni 2008 06:34 schreef Chancard het volgende:
[..]
Als je 11 jaar oud bent misschien ja.
Idem .. vind met mannen met lang haar ook niet mooiquote:Op zondag 29 juni 2008 14:08 schreef Apotheose het volgende:
*heeft kort haar.
Nooit lang kunnen hebben en nooit langer willen hebben. Dat bepaalde mannen dat niet mooi vinden zal mij een rotzorg zijn. Vind mannen met lang haar ook niet mooi dus fair enough
een monkey spankenquote:Op zondag 29 juni 2008 20:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Vrouwen met kort haar.![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwen met lang haar.![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwen met kort haar.![]()
![]()
![]()
![]()