Een beetje hetzelfde als die theorie van de minirok & economie-dinges?quote:Op zondag 29 juni 2008 06:24 schreef kraakvandaal het volgende:
Jonge populaire vrouwen hebben meestal lang haar, veel vrouwen gaan naarmate ze ouder worden het haar steeds korter dragen helaas.
Als je 11 jaar oud bent misschien ja.quote:Op zondag 29 juni 2008 06:30 schreef kraakvandaal het volgende:
Kleine borsten worden ook steeds groter.
Oh, dan niet.quote:Op zondag 29 juni 2008 06:31 schreef kraakvandaal het volgende:
Nee, ik haat theoriën
Neem van mij aan dat vrouwen blijven groeien, geestelijk en lichamelijk.quote:Op zondag 29 juni 2008 06:34 schreef Chancard het volgende:
[..]
Als je 11 jaar oud bent misschien ja.
Idem .. vind met mannen met lang haar ook niet mooiquote:Op zondag 29 juni 2008 14:08 schreef Apotheose het volgende:
*heeft kort haar.
Nooit lang kunnen hebben en nooit langer willen hebben. Dat bepaalde mannen dat niet mooi vinden zal mij een rotzorg zijn. Vind mannen met lang haar ook niet mooi dus fair enough
een monkey spankenquote:Op zondag 29 juni 2008 20:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Vrouwen met kort haar.![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwen met lang haar.![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwen met kort haar.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 29 juni 2008 21:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tampons gaan niet meer, want die vallen er gewoon uit.
Bouwvakkers e.d. fluiten / joelen ook nog wel eens naar een man met lang haar die ze alleen van achteren zien.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik merk het ook hoor, met uitgaan en met over straat lopen/fietsen (jaja bouwvakkers enzo) krijg ik veel meer aandacht met mn haar los. Als ik het in een knotje draag zeggen ze niks
Hahaha ja inderdaad. Maarja dat is van veraf natuurlijk ook het enige wat je ziet!quote:Op zondag 29 juni 2008 22:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bouwvakkers e.d. fluiten / joelen ook nog wel eens naar een man met lang haar die ze alleen van achteren zien.
Ik snap het niet jij ziet er van jezelf al breathtaking uitquote:Op zondag 29 juni 2008 22:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik merk het ook hoor, met uitgaan en met over straat lopen/fietsen (jaja bouwvakkers enzo) krijg ik veel meer aandacht met mn haar los. Als ik het in een knotje draag zeggen ze niks
ervaring?quote:Op zondag 29 juni 2008 21:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kortharige vrouwen zijn meestal van die uitgezakte flapdrollen met drie koters die extra stevig maandverband uitzoeken. Tampons gaan niet meer, want die vallen er gewoon uit. Dat soort vrouwen.
klaar, daar is je antwoordquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:26 schreef _Administr8or_ het volgende:
Soms is kort haar mooi, maar meestal staat lang haar een stuk beter.
Stap de gemiddelde supermarkt binnen en je hebt ervaring.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:26 schreef _Administr8or_ het volgende:
Soms is kort haar mooi, maar meestal staat lang haar een stuk beter.
Haar hoort ook los (en lang) te zijn.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:40 schreef Breathtaking het volgende:
Dan moet je het vooral lang dragen als je aandacht van bouwvakkers aan de overkant wil. Wat dacht je dan, dat die gingen fluiten voor je mooie lange wimpers? Als je aandacht wil van iemand dichterbij je, kun je beter gaan voor wat je goed staat.quote:Op zondag 29 juni 2008 22:40 schreef Breathtaking het volgende:
GVD je hebt een vriendin?!quote:Op maandag 30 juni 2008 12:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haar hoort ook los (en lang) te zijn.Vandaar dat ik mijn vriendin dwing om het altijd los te doen en niet in een knotje/staartje.
Ik blijf de kortzichtigheid over dit onderwerp verbazingwekkend vindenquote:Op zondag 29 juni 2008 21:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kortharige vrouwen zijn meestal van die uitgezakte flapdrollen met drie koters die extra stevig maandverband uitzoeken. Tampons gaan niet meer, want die vallen er gewoon uit. Dat soort vrouwen.
ik heb het ook altijd geprobeerd, me vriendin deed alleen knotje als ze ging fitnesse (Y) dan is het goed toch?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haar hoort ook los (en lang) te zijn.Vandaar dat ik mijn vriendin dwing om het altijd los te doen en niet in een knotje/staartje.
Dit dus.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:48 schreef Curri het volgende:
Vrouwen met kort haar kijk ik niet eens naar, hoe prachtig ze ook kan zijn.
Valt dit bij jou onder kort?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit stond anders ook niet slecht:
[Jennifer Aniston met haar tot op de schouders]
quote:Op zondag 29 juni 2008 22:27 schreef Morrigan het volgende:
Vrouwen met kort vind ik nog altijd minder erg dan mannen met lang haar.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb een keer een experiment gedaan op dat vlak, toen ik een jaar of zeventien, achttien was en mijn GI Jane-kapsel nog had. Ik had een hele lange, blonde pruik gekocht. Ik ben toen gaan stappen met die pruik op. Volop aandacht van mannen. Halverwege de avond heb ik de pruik afgedaan en ja hoor, het was ineens helemaal gedaan met de aandacht.Vond ik toen wel heel frappant.
bwaaaaah, afschuwelijkquote:Op maandag 30 juni 2008 13:37 schreef zagevent het volgende:
Dat hangt af van kapsel tot kapsel, maar ik vind vrouwen met lang haar over het algemeen aantrekkelijker dan vrouwen met kort haar. Vrouwen met kort haar kunnen ook knap zijn zolang ze maar geen jongenskapsel hebben. Vrouwen met zo'n kapsel als op onderstaande foto vind ik echt.![]()
[ afbeelding ]
Dat jij de 40 gepasseerd bent en ervan houdt om stekelvarkens aan te duwen moet je zelf weten.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik blijf de kortzichtigheid over dit onderwerp verbazingwekkend vindenWat een treurnis.
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |