Gay??? en wat bedoel je met verbal?quote:Op maandag 30 juni 2008 14:58 schreef Laton het volgende:
lang natuurlijk. mensen die kort zeggen zijn gay of verbal.
Ik snap sowieso de hype over Halle nietquote:Op maandag 30 juni 2008 16:25 schreef aychelle het volgende:
[..]
Gay??? en wat bedoel je met verbal?In iedergeval je kunt me niet gaan zeggen dat je kortharige hall niet mooi vind
Met een hoofdletter, laton, met een hoofdletter.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:58 schreef Laton het volgende:
lang natuurlijk. mensen die kort zeggen zijn gay of verbal.
ik vind halle barry sowieso niet aantrekkelijk en haar korte haar helpt daar niet aan mee.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:25 schreef aychelle het volgende:
[..]
Gay??? en wat bedoel je met verbal?In iedergeval je kunt me niet gaan zeggen dat je kortharige hall niet mooi vind
quote:
Mijn goedkeuring heb je.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:55 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ik heb het ook altijd geprobeerd, me vriendin deed alleen knotje als ze ging fitnesse (Y) dan is het goed toch?
Kort haar is vergelijkbaar met bovengenoemde in jouw belevingswereld?quote:Op maandag 30 juni 2008 13:33 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
"Heel raar, maar toen ik halverwege de avond poep in mijn gezicht smeerde en mijn tanden floste met het koordje van een gebruikte tampon, keer er opeens geen meid meer naar me !
Frappant hoor !"
Je kon niet zien dat het een pruik was en het was echt niet Vanessa-blond, maar donkerblond.quote:Oh, en FYI, als jongens een meid zien lopen met een blonde pruik op denken ze dat 't een hoer is.
Dat kapsel is gewoon mislukt. Vooraan lijkt het alsof het voor een kort model geknipt is terwijl de achterkant dan weer bij een langer model hoort. En de bovenkant is ook nog eens veel dikker waardoor het net een bloempot lijkt. Nee, dan mag je wel een paar miljoen hebben maar dat valt in het niets als je haar niet goed zit.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:15 schreef honda1990 het volgende:
[ afbeelding ] ik vind er tussen in ook erg stijlvol, niet zo ordinair iig
Het eens zijn met FuifDuif, een vreemde ervaringquote:Op maandag 30 juni 2008 19:53 schreef floris.exe het volgende:
TS, ben je een onzeker typje ofzo? Jemig zeg he, meer van die topics van jou. Te treurig voor woorden.
Neeh hoor! ben totaal niet onzeker wil gewoon weten wat er in een boy zijn mind omgaatquote:Op maandag 30 juni 2008 19:53 schreef floris.exe het volgende:
TS, ben je een onzeker typje ofzo? Jemig zeg he, meer van die topics van jou. Te treurig voor woorden.
Als je een foto post zullen we je het haarfijn uitleggenquote:Op maandag 30 juni 2008 22:10 schreef aychelle het volgende:
[..]
Neeh hoor! ben totaal niet onzeker wil gewoon weten wat er in een boy zijn mind omgaat
Met rughaar natuurlijk. Dat is mannelijk, net zoals het vrouwelijk is om lang haar te hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:17 schreef speknek het volgende:
Je zou zeggen dat deze topics toch niet meer nodig zijn. Hoe vrouwen het uberhaupt nog in hun harses halen dat korter dan schouderlengte ooit gewaardeerd gaat worden. Da's net zoiets als Vrouwen: wat vinden jullie mooier? Met of zonder rughaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |