meen je dat nou? vind je dat echt lelijk bij hun staan???quote:
Niet lelijk als in "afzichtelijk" maar wel lelijk als in "met lang haar zou het veel mooier zijn"quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:56 schreef aychelle het volgende:
[..]
meen je dat nou? vind je dat echt lelijk bij hun staan???
Ja. Het zijn knappe vrouwen, maar het kapsel sec vind ik niks. Als uitzondering misschien Paris Hilton, maar ook dat zou mooier zijn als het net iets langer was.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:56 schreef aychelle het volgende:
meen je dat nou? vind je dat echt lelijk bij hun staan???
ow? Die paar die hier aangegeven hebben die t niet mooi vinden zijn al 99% van alle mannen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:16 schreef Fetai het volgende:
Vrouwen in dit topic die blijven volhouden dat kort haar ook mooi is nadat 99% van de mannen aangeeft het onaantrekkelijk(er) te vinden!
99% is wat overdreven, maar discussieren over lang of kort haar bij vrouwen is typisch iets wat elke mannelijke vriendengroep wel eens een keer doet, die dat weer vergelijken met andere mannelijke kennissen, en 90% is toch een vrij aardige schatting.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:40 schreef Apotheose het volgende:
ow? Die paar die hier aangegeven hebben die t niet mooi vinden zijn al 99% van alle mannen?
Precies. Reacties hier geven toch wel vrij aardig weer wat er normaliter over gedacht wordt. Als de vrouwen in dit topic zich dan voor de gek willen houden; prima, geen probleem. Aan de andere kant kun je er ook je voordeel mee doen en je haar laten groeien.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:57 schreef speknek het volgende:
[..]
99% is wat overdreven, maar discussieren over lang of kort haar bij vrouwen is typisch iets wat elke mannelijke vriendengroep wel eens een keer doet, die dat weer vergelijken met andere mannelijke kennissen, en 90% is toch een vrij aardige schatting.
Edit- nu ik er nog eens over nadenk, boven de 90%. 1 op de 20 ongeveer die kort haar vaak leuker vindt.
verrassend, een rattekopquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:40 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ow? Die paar die hier aangegeven hebben die t niet mooi vinden zijn al 99% van alle mannen?
Staat nergens over alle mannenquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:40 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Of je ziet gewoon in dat kort haar bij vrouwen fucking lelijk is. Hoer.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:40 schreef Apotheose het volgende:
[..]
die reactie kost je dan 50 euro. FF dokken graagquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Of je ziet gewoon in dat kort haar bij vrouwen fucking lelijk is. Hoer.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:24 schreef Apotheose het volgende:
[..]
die reactie kost je dan 50 euro. FF dokken graag
doe jij je muts is afquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou ik krijg iig geen bobbel in mn broek van je kapsel nu
Maar jij bent gewoon van nature lelijk, je haar laten groeien heeft geen invloed op jouw onspangheid.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:36 schreef Apotheose het volgende:
Nou ten eerste WIL het niet eerst groeien. Achter niet zeg maar. Houdt gewoon op en gaat t pieken. Ja sorry maar dan ga ik echt wel naar de kapper. Bovendien ben ik er van overtuigd dat lang haar me niet zou staan. Past niet bij me. Maar ach, het is toch immers nooit goed dus..
is wederzijds (al heb ik dan geen bobbel)quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou ik krijg iig geen bobbel in mn broek van je kapsel nu
wat ik zei: kleuterschool is hier niet. Moet je toch echt ff verder zoeken. Succes! Ow en misschien kom je Magere Hein tegen! *gaat vlag pakkenquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar jij bent gewoon van nature lelijk, je haar laten groeien heeft geen invloed op jouw onspangheid.
met jou kunnen we tenminste pratenquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:51 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik heb ook vrij kort haar, maar ik vind het toch bij veel vrouwen leuk staan. Liever een goed verzorgd kort koppie dan lang haar waar nog een baretje van de tweede wereldoorlog in te vinden is.
lucht je hart hier dames wat vinden jullie mooier ?quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:54 schreef Apotheose het volgende:
[..]
is wederzijds (al heb ik dan geen bobbel)
[..]
wat ik zei: kleuterschool is hier niet. Moet je toch echt ff verder zoeken. Succes! Ow en misschien kom je Magere Hein tegen! *gaat vlag pakken
[..]
met jou kunnen we tenminste praten![]()
wat doe ik eigenljk hier nog ...
*Checkt fotoboek... Sorry, vind het niks. Lelijk kapsel. Zo'n "kijk-mij-eens-schijt-hebben-aan-conventies"-kapsel. While my libido gently weeps ja.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:51 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik heb ook vrij kort haar, maar ik vind het toch bij veel vrouwen leuk staan. Liever een goed verzorgd kort koppie dan lang haar waar nog een baretje van de tweede wereldoorlog in te vinden is.
En dan de mening van een heteroseksuele man: Liever lang haar waar nog een baretje van de tweede wereldoorlog in te vinden is dan een goed verzorgd kort koppie. Ja, zo belangrijk is lang haar voor de perceptuele vrouwelijkheid van de vrouw.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:51 schreef BabblingBrook het volgende:
Beschouw jij mannen met lang haar dan ook meteen als "vrouwen met lelijk haar"? Want dat is eigenlijk wat je nu zegt. Prima dat je niet van kort haar houdt, maar kort of lang haar zegt niets over iemands geslacht. Ik vind lang haar bij veel vrouwen ook erg mooi en mannen met mooi lang haar kan ik ook best waarderen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:41 schreef speknek het volgende:
[..]
En dan de mening van een heteroseksuele man: Liever lang haar waar nog een baretje van de tweede wereldoorlog in te vinden is dan een goed verzorgd kort koppie. Ja, zo belangrijk is lang haar voor de perceptuele vrouwelijkheid van de vrouw.
en daar kom je nu achterquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:39 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Beschouw jij mannen met lang haar dan ook meteen als "vrouwen met lelijk haar"? Want dat is eigenlijk wat je nu zegt. Prima dat je niet van kort haar houdt, maar kort of lang haar zegt niets over iemands geslacht. Ik vind lang haar bij veel vrouwen ook erg mooi en mannen met mooi lang haar kan ik ook best waarderen.
Ik krijg een beetje het idee dat jullie vrouwen selecteren op lang haar.
Ik geloof dat mannen en vrouwen dan totaal andere definities hebben van de door jou genoemde woorden, want er komt veel bij me op bij die bovenste foto, maar géén woorden als 'vrolijk' of 'pittig'.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Spontaan, nog zo'n term waar mannen van moeten kotsen. Je hebt nog veel te leren Aychelle. De volgende termen zijn NIET positief onder mannen als het over kapsels van vrouwn gaat:
- Spontaan
- Lekker vlot
- Pittig
- Vrolijk
- Fris (en fruitig)
Bij dit soort termen moet er al een alarmbel gaan rinkelen. Want bovenstaande termen vallen in dit gebied:
[ afbeelding ]
En niet in dit gebied:
[ afbeelding ]![]()
En wat is er mis met selecteren op haar? Stel jij hebt je kapsel zoals in je fotoboek dan kun je lang wachten maar dan stap ik never nooit niet op je af.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:39 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Beschouw jij mannen met lang haar dan ook meteen als "vrouwen met lelijk haar"? Want dat is eigenlijk wat je nu zegt. Prima dat je niet van kort haar houdt, maar kort of lang haar zegt niets over iemands geslacht. Ik vind lang haar bij veel vrouwen ook erg mooi en mannen met mooi lang haar kan ik ook best waarderen.
Ik krijg een beetje het idee dat jullie vrouwen selecteren op lang haar.
Zoveel verschilt jouw kapsel niet van dat van Vogelaar.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik geloof dat mannen en vrouwen dan totaal andere definities hebben van de door jou genoemde woorden, want er komt veel bij me op bij die bovenste foto, maar géén woorden als 'vrolijk' of 'pittig'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |