Jij blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, ik vond dat echt frappant. Sommige vrouwen zien er écht leuker uit met kort haar. Vind ik.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:54 schreef WHATSHESAID het volgende:
Door naar de volgende vraag! Heren, wat vinden jullie mooier, vrouwen MET of ZONDER haar op hun reet?
Je zegt dat je een GI Jane kapsel had. Das dus kaal. Kan me niet je herinneren dat ik me ooit aangetrokken heb gevoeld tot een kale vrouwquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, ik vond dat echt frappant. Sommige vrouwen zien er écht leuker uit met kort haar. Vind ik.
Ter nuance: 3 kan wel mooi zijn, en alles dat tussen 3 en 4 in zit(4 incluis). Maar 2 en "pittige puntjes" zijn echt verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:39 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb alles gehad, van dit:
[ afbeelding ]
tot dit:
[ afbeelding ]
tot dit:
[ afbeelding ]
tot dit:
[ afbeelding ]
Laatste plaatje is mijn huidige lengte zo'n beetje. Mijn vriend heeft het graag lang en dus laat ik het maar zo.
Wel altijd rood, hoewel ik het ooit ook wel andere kleuren (o.a. blond) heb gehad.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort kapsels bij vrouwen![]()
![]()
.
de eerste 2 kloppen bij mij, de laatste niet en ik woon helaas niet (meer) in de bush...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:13 schreef italia11 het volgende:
Ik hou van negerinnen met grote tieten, en veel kort haar, bush bush..
geef niet hoor, ik wil je zo ook wel neuken, maar eerst lekker die kut van je beffen, totdat je megageil multiple klaarkomt..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:22 schreef aychelle het volgende:
[..]
de eerste 2 kloppen bij mij, de laatste niet en ik woon helaas niet (meer) in de bush...
Gemillimeterd was het. En ik vond dat bij mij erg leuk staan.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:02 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Je zegt dat je een GI Jane kapsel had. Das dus kaal. Kan me niet je herinneren dat ik me ooit aangetrokken heb gevoeld tot een kale vrouwKort haar (als in: niet gemillimeterd) kan nog, maar dat staat maar weinig vrouwen echt goed
nou nou zegquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:25 schreef italia11 het volgende:
[..]
geef niet hoor, ik wil je zo ook wel neuken, maar eerst lekker die kut van je beffen, totdat je megageil multiple klaarkomt..
nee nee ik wil jou eerst, first the best...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:32 schreef aychelle het volgende:
[..]
nou nou zegDoe nou eerst maar die mocro chick
![]()
Klinkt echt als een pubertje dat nog nooit meer vrouwelijk naakt gezien heeft dan 'ie in de Wehkampgids kon vindenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:25 schreef italia11 het volgende:
[..]
geef niet hoor, ik wil je zo ook wel neuken, maar eerst lekker die kut van je beffen, totdat je megageil multiple klaarkomt..
Dat vind ik ook niet mooi, maar dit bijvoorbeeld wel:quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort kapsels bij vrouwen![]()
![]()
.
Precies. 'ja, maar het is lekker praktisch'. Nou en, dan hoef je er toch nog niet als een een of andere lesbische huismoeder uit te zien?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet. Spreekt redelijk voor zich. Er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk.
Anyway...korte "pittige" kapsels..![]()
halle is gewoon een van de weinige hollywoodsterren die zulk kort haar kan hebben.quote:
Het excuus ook dat ze bedenken als ze er een rattekop van maken na het baren van hun eerste kind: "ja dat is makkelijker met borstvoeding, zit het niet in de weg/trekt de baby er niet aan"... steek het dan op ofzoquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:01 schreef MdMa98 het volgende:
lang haar, kort haar is voor burgelijke wijven die net een kind hebben uitgepoept.
dame .....quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:06 schreef aychelle het volgende:
[..]
halle is gewoon een van de weinige hollywoodsterren die zulk kort haar kan hebben.
Hu??? watquote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:10 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
dame .....
foto van je hoofdje......
dit is nutteloze aandacht vragerij...... OOWW
wacht....
laat maar kwartje viel.
LOL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |