Is ook niet goed voor je inkomstenquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:09 schreef Boze_Appel het volgende:
Ppfff, je kan niet eens 0% belasting heffen.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:46 schreef oceanic6 het volgende:
Ik meld mij alleen aan wanneer er een MDP met GGA en NpO wordt gesloten.
Ik weet nu waarom je op CN Deodinges heet, je was gewoon dronken toen je je aanmeldde en wist niet meer hoe je volledige naam ook al weer gingquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Al ruim 1 jaar bij de alliantie en ik heb zelfs nog de eerste ambstermijn van Mike meegemaakt
KilljoyNL van Killjoyland ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:20 schreef Sitethief het volgende:
Minister van Buitenlandse Zaken meldt zich.
dat was nog in die tijd dat ik nog ctrl +v gebruikte voor mijn username, maar toen had ik er geen zin inquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:25 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik weet nu waarom je op CN Deodinges heet, je was gewoon dronken toen je je aanmeldde en wist niet meer hoe je volledige naam ook al weer ging.
oeh civ revolutionsquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:18 schreef Monidique het volgende:
Je kunt beter gaan Civven.
als een stel dwaze alles aanvallen toen was het nog grappig naderhand mocht dat niet meer en werd het eenmaal daags knopjes klikken en infra sparenquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:50 schreef du_ke het volgende:
Was een coole periode toen we nog in POL zaten.
Klopt cowboytje spelen was leukquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
als een stel dwaze alles aanvallen toen was het nog grappig naderhand mocht dat niet meer en werd het eenmaal daags knopjes klikken en infra sparen
alleen jammer dat civ steeds na 2 turns vastlooptquote:
Civilization 4 Beyond the Sword niet,quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
alleen jammer dat civ steeds na 2 turns vastloopt
eens downloaden kopen dan want gta 4 begint ook te vervelenquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Civilization 4 Beyond the Sword niet,.
Jaquote:
Ben benieuwd of dat ook weer op een deceptie uit zal lopen. De afgelopen twee oorlogen heb ik mijn uiterste best gedaan om mezelf in de strijd te werpen, maar helaas zat er iedere keer iemand anders op mijn target.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:11 schreef oceanic6 het volgende:
Misschien is het nog even leuk om te vermelden dat we binnenkort waarschijnlijk ten strijde trekken.
Yup; hoewel dit 'de grote jongen uithangen' <-- nu we een grote alliance zijn ook wel zn charmes heeft.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:50 schreef du_ke het volgende:
Was een coole periode toen we nog in POL zaten.
Maar toen hadden we ook miezerige %^$alliances als tegenstander; dat waren ook geen oorlogen maar dog piles. Hoop dat de volgende oorlog wat spannender wordt wel.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:20 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat ook weer op een deceptie uit zal lopen. De afgelopen twee oorlogen heb ik mijn uiterste best gedaan om mezelf in de strijd te werpen, maar helaas zat er iedere keer iemand anders op mijn target.
NPO, NpO en GGA tegen de rest is prima wat mij betreft.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:16 schreef du_ke het volgende:
Krijg er nog niet echt antwoord op dus nogmaals lijken er zich nu wel wat gelijkwaardige blokken af te tekenen? Dan is het tenminste een beetje echt spannend.
PM me even als dat gebeurt, dan doe ik meequote:Op woensdag 25 juni 2008 23:32 schreef descendent1 het volgende:
[..]
NPO, NpO en GGA tegen de rest is prima wat mij betreft.
Vergeet ODN nietquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:32 schreef descendent1 het volgende:
[..]
NPO, NpO en GGA tegen de rest is prima wat mij betreft.
Beste propaganda ever!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:38 schreef Tokamak het volgende:
Dit filmpje heeft een Fokker ervan gemaakt
Best wel lamequote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:38 schreef Tokamak het volgende:
Hoe geniaalquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:38 schreef Tokamak het volgende:
Je nieuwe landje, is dat serieus?quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:04 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Hoe geniaal![]()
Als ik dat zo zie dan mis ik CN wel hoor
quote:Op zondag 20 juli 2008 14:12 schreef JustJap het volgende:
Ben weer back!
Zat vroeger in ODN, was al vrij groot.
Nu opnieuw begonnen (moet wel) en ik kom bij FOK! ^^
Ik heb je even een PM gestuurd, want het spel is alleen maar leuk als je op het forum van de alliantie zit.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:51 schreef LamstraalASD het volgende:
Ik heb me ook maar aangemald, eens even kijken of het leuk is.
Is er al, Liberijequote:Op woensdag 25 juni 2008 16:08 schreef Boze_Appel het volgende:
Ah, eindelijk kan ik mijn eigen virtuale libertarische heilstaat maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |