Uiteraard zal ik aan de verwachtingen van Wexy voldoen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:13 schreef Wexy het volgende:
Ik dacht... Laat ik de nieuwe ook maar meteen maken zodat MAW weer heerlijk de ergernis kan kweken
Hier de brief ook binnen en je lieve collega's kunnen weer eens niet rekenen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:53 schreef Wexy het volgende:
WHOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
dagtekening was 27 juni... en met rentedatum 25 juni staat het netjes op mijn rekening
Nog wel aan het klooien met die van mn ouders aangezien de BD eerst hun aagifte van 8 maart heeft verwerkt en daarna pas die van 5 maart....
Maar dat gaan ze corrigeren.. Hoef ik geen eens bezwaar voor in te dienen... Heb best lieve collega's
Hoe krijg je het voor elkaar dat er bij jou altijd wel iets bijzonders aan de hand is??quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:51 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Hier de brief ook binnen en je lieve collega's kunnen weer eens niet rekenen.
Het staat er niet op vermeld maar ze hebben invorderingsrente berekend in plaats van heffingsrente. Stelletje matenna*^^%&*#ers.
Tijd voor wederom een bezwaarschrift dus. Al kan ik volgens de vermindering geen bezwaar of beroep aantekenen. Ik zal ze aan het werk zetten, stelletje %^@$&@!!&@.
Zo,... nu mag het topic vast wel naar KLB.
Ben ik blij dat ik er niet meer werkquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:34 schreef GeckoGecko het volgende:
Nog niks geen brief NIKS NIKS en nog eens NIKS
Als ik het voor 1 juli niet heb rij ik me auto naar binnen!!!
Opeens ligt het aan mij?quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:22 schreef Wexy het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar dat er bij jou altijd wel iets bijzonders aan de hand is??
ja uiteraard ligt dit aan jezelf... ik heb er geen problemen mee namelijk... met die BDquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:00 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Opeens ligt het aan mij?
Kan ik het helpen dat de belastingdienst z'n eigen formulieren niet juist en tijdig weet te verwerken.
En van de rente was te verwachten. Ze hebben geen nieuwe aanslag opgelegd maar de H.71 (voor de zoveelste keer) gewijzigd. Op die manier komen ze onder de heffingsrente uit en kunnen ze invorderingsrente berekenen. (Denken ze,...)
Plus het feit dat ik niet te beroerd ben om uit principe overwegingen niet de beroerdste ben om de ambtelijke molen daar even draaiende te houden.
...en daarmee de verwerking van mijn aangifte te vertragen, omdat ze met die van jou bezig worden gehouden...quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:00 schreef ManAtWork het volgende:
...Plus het feit dat ik niet te beroerd ben om uit principe overwegingen niet de beroerdste ben om de ambtelijke molen daar even draaiende te houden.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 26 juni 2008 07:33 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
...en daarmee de verwerking van mijn aangifte te vertragen, omdat ze met die van jou bezig worden gehouden...![]()
je moet ook niet alles geloven wat de belastingtelefoon verteltquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:06 schreef GeckoGecko het volgende:
Ik ben de oorzaak van de vetraging ,maar de gasten van de belasting telefoon vertelde mij dat het niet vervalt. Zeker als ik nu bel zeggen ze je incompleet omdat ze te laat zijn.
Volgens mij heb ik ook gewoon pech ze kunnen beter zeggen je krijgt geen ene moer inplaats van 1 juli binnen. Leuker kunnen ze het niet maken ,maar ook niet makkelijker.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:49 schreef gamelady58 het volgende:
Nou ik heb ook vanmiddag twee maal gebeld met de belastingdienst.
Het eerste telefoontje dat ik had,kwam naar voren dat ik geen aangifte van 2007 had opgestuurd.
Vreemd maar voor drie weken terug al eens gebeld,of een aangifte was ontvangen,en dat was volgens hun goed ontvangen.
Na een kwartierje nogmaals gebeld,nu had ik wel aangifte gedaan.
Helaas kon deze persoon niet zeggen wanneer ik iets hoorde,omdat er nog geen dagtekening bij stond.![]()
Het kon volgens deze persoon nog weleens drie weken duren voordat ik eindelijk bericht zou krijgen
Nou mogen ze dit ook wel veranderen: Voor 1 April ingestuurd Voor 1 Juli bericht.
Ik heb het al eerder gezegd, de "belofte" van vóór 1 april indienen, vóór 1 juli bericht is lang niet zo hard als de meeste mensen denken..quote:Op maandag 30 juni 2008 15:49 schreef gamelady58 het volgende:
Nou ik heb ook vanmiddag twee maal gebeld met de belastingdienst.
Het eerste telefoontje dat ik had,kwam naar voren dat ik geen aangifte van 2007 had opgestuurd.
Vreemd maar voor drie weken terug al eens gebeld,of een aangifte was ontvangen,en dat was volgens hun goed ontvangen.
Na een kwartierje nogmaals gebeld,nu had ik wel aangifte gedaan.
Helaas kon deze persoon niet zeggen wanneer ik iets hoorde,omdat er nog geen dagtekening bij stond.![]()
Het kon volgens deze persoon nog weleens drie weken duren voordat ik eindelijk bericht zou krijgen
Nou mogen ze dit ook wel veranderen: Voor 1 April ingestuurd Voor 1 Juli bericht.
in dit geval blijf ik er bij dat het niet volledig binnen was voor 1 april dus dat het heel vervelend is..... maar klinkt een beetje als..... eigen schuld.....quote:Op maandag 30 juni 2008 15:59 schreef GeckoGecko het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook gewoon pech ze kunnen beter zeggen je krijgt geen ene moer inplaats van 1 juli binnen. Leuker kunnen ze het niet maken ,maar ook niet makkelijker.
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:56 schreef Wexy het volgende:
[..]
in dit geval blijf ik er bij dat het niet volledig binnen was voor 1 april dus dat het heel vervelend is..... maar klinkt een beetje als..... eigen schuld.....
Maar dat DJ zegt.... Het staat nergens beschreven dat je na 1 juli kan dwingen dat je je geld krijgt. Want er staat nergens in de wet dat het voor 1 juli bericht zou moeten geven...
Laten we het er op houden.... dat ze proberen hun best te doen daar
Precies hetzelfde hier echter geld al wel binnen met dagtekening 20 juni. Misschien is het ondertussen onderweg!quote:Op maandag 30 juni 2008 16:18 schreef Billary het volgende:
Ook nog niks.. (3 april verstuurd door problemen met die digiD).
Laat je ook even weten wat ze te zeggen hebben over de situatie?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:25 schreef Ericr het volgende:
Wel een brief maar geen teruggaaf. Maken die knuppels er van dat er een onjuiste aangifte is ingediend omdat er een ander aangiftebiljet is ingediend dan degene die zou uitgereikt zijn. Dat is dan toch knap aangezien aan mijn vriendin (waarvoor deze aangifte geldt) helemaal geen verzoek tot aangifte is uitgereikt.
Heb aangifte gedaan als fiscale partners op basis van mijn aangifte en daarbij mijn vriendin dus vermeld. Aan alle voorwaarden voor fiscaal partnerschap wordt voldaan.
Leuker kunnen ze het inderdaad niet makenMorgen maar weer bellen met de belastingtelefoon maar het zal wel weer maanden duren voordat alles is afgehandeld.
Blijkt dat mijn vriendin een M-formulier had moeten invullen. Iets wat je bijna nergens kan vinden op de site van de belastingdienst ook al staat het dan wel weer aangegeven als je zoekt op dat M-formulier.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:30 schreef Wexy het volgende:
[..]
Laat je ook even weten wat ze te zeggen hebben over de situatie?
Ben wel nieuwsgierig
En het geld is vandaag binnengekomen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:54 schreef -J-D- het volgende:
Half maart verstuurd, en vandaag de envelop ontvangen.
4300 ipv 4000... lief van ze.
Uitstel vervalt nadat de aangifte binnen is dus dat heeft nog niet eens met het 'iets' te makenquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:22 schreef ManAtWork het volgende:
Ja, je hebt na 1 april ingediend en je hebt uitstel gevraagd. Dus kan het 'iets' langer duren.
Dat valt wel mee. Als het tegenzit wacht ik straks bij elkaar 3 1/2 jaar op 1800 euro. Als het meezit wat korter maar als ik lees over de verwerking van M-formulieren duurt het gemiddeld genomen ontiechelijk lang.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:19 schreef JumpingJacky het volgende:
*zucht* ik zal de laatste zijn die nog op het wachtbankje zit uiteindelijk....
Goede vraag, ik kan niet in het systeem kijken.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:29 schreef GeckoGecko het volgende:
Ik heb gebeld en hun antwoord luid 1 der deze dagen. Kan ik daarop rekeningen of bedoelen ze geen idee misschien over 1 dag of 1 jaar?
Het uitstel is eenvoudig te verklaren, dat heeft je belastingconsulent aangevraagd (gaat heel eenvoudig en waarschijnlijk automatisch). Of dat je aangifte nou wel of niet is ontvangen, tsja. Bij de belastingtelefoon zitten niet de meest capabele mensen, en als ze al 2 maal hebben gezien dat je aangifte is ontvangen zal dat waarschijnlijk wel zo zijn. Misschien als je nog een keer belt dat ze hem ineens wél kunnen vindenquote:Op maandag 7 juli 2008 13:57 schreef gamelady58 het volgende:
Nu moet ik toch even mijn verhaal kwijt,over wat er nu weer is gebeurd .
Zoals ik al verschillende berichten heb achtergelaten,dat we nog steeds wachten op onze teruggaaf van 2007.
Wij hebben onze aangifte digitaal verzonden in Februari 2008,voor de crash.
De belastingdienst zou alle mensen op de hoogte brengen,als je aangifte verloren was gegaan.
Wij hebben geen enkel bericht ontvangen,dat we nogmaals onze aangifte moesten versturen.
Op ons verzoek heeft de belastingconsulent,nogmaals verzonden op 25 Februari 2008.
Begin Mei hebben wij contact gehad met de belastingdienst,of onze aangifte goed was aangekomen,en dat was hij inderdaad.
Begin Juli hebben wij met de belastingdienst gebeld,omdat we nog steeds niets hadden gehoord.
We kregen te horen dat de aangifte in behandeling was,en hij kon ons niet zeggen wanneer we het geld konden verwachten,omdat er nog geen dagtekening achter stond.
Nu heb ik voor een half uur terug gebeld,om te vragen of er reeds een dagtekening er achter stond,en ik kreeg het volgende te horen:
U heeft geen aangifte gedaan over 2007,maaru heeft wel een uitstel aangevraagd tot 2009!!!
Waar halen ze het vandaan?
Terwijl er twee telefoongesprekken zijn geweest dat de aangifte goed was ontvangen en in behandeling was.
Waarom zou ik een uitstel aanvragen tot 2009??????
En hoe komen ze erbij????????????
Leuker kunnen ze het echt niet maken daar.
Dan hoop ik hem toch ook binnenkort binnen te krijgen (14 april verzonden).quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:31 schreef sander89 het volgende:![]()
EINDELIJK
![]()
![]()
Heb post gehad voor de teruggaven van 2007 (10 april had ik het verzonden)
Niet helemaal, maar vooruitquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:47 schreef XVII het volgende:
Ik hoop dat deze vraag hier op de goede plaats staat
Waarschijnlijkquote:en iemand me kan helpen. Allereerst hoef ik geen commentaren op het feit dat ik er nu pas mee kom, doe je het toch is het geen probleem, maar erop reageren doe ik niet. Enfin, mijn vraag. Afgelopen zomervakantie heb ik vakantiewerk gedaan, en destijds ingevuld dat, als ik het goed heb loonheffingskorting, voor dat baantje wilde. Nu heb ik gewoon netjes mijn loon uitbetaald gekregen, en de loonbriefjes bewaard, maar nooit meer actie ondernomen. Ik heb het nettoloon dus gewoon gekregen, maar niks meer met loonheffingskorting gedaan. Zat dat bedrag dat ik terug kon krijgen al verwerkt in mijn netto loon,
Omdat wij niet op jouw jaaropgaaf kunnen kijken, en dus niet kunnen zien hoeveel je verdient hebt en hoeveel er is ingehouden, raad ik het volgende aan: Download het programma van de belastingdienst en vul het in. Als je nog geld terug krijgt van 2007 kan dat nog gewoon.quote:of had ik dat apart moeten aanvragen (dit is het geval zover ik weet), en kan ik dat in dat geval ook nu een jaar later nog iets terugkrijgen?
Je hebt je jaaropgaven. Gewoon alle totalen invullen... en dan krijg je een uitslag.quote:Op woensdag 9 juli 2008 23:01 schreef XVII het volgende:
In totaal gaat het om ongeveer 1000 euro netto over een maand of 2. Om welk deel op het loonstrookje gaat het, alleen de loonheffing? En destijds deed ik ook nog een ander baantje, nu weet ik niet 100% zeker of de loonheffingskorting voor het ene of andere baantje geldde, hoe kan ik bij de belastingdienst iets terugvorderen zonder een bewijs / zeker te weten of het wel voor dat baantje geldde?
Hou rekening met een wintervakantie i.p.v. een zomervakantiequote:Op donderdag 10 juli 2008 10:53 schreef Radeloosroosje het volgende:
Hoop het wel ja wilde ervan op vakantie gaan
Geld ook binnenquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:31 schreef sander89 het volgende:![]()
EINDELIJK
![]()
![]()
Heb post gehad voor de teruggaven van 2007 (10 april had ik het verzonden)
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 14:43 schreef DonJames het volgende:
Zo, ik heb zojuist de aangifte ingediend. WAAR BLIJFT MIJN GELD NOU!![]()
![]()
Ben benieuwd of ze het pikken, mijn reisaftrek is enigzins arbitrair..
gefe,iciteerdquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:35 schreef DonJames het volgende:
[..]
En vandaag het bericht dat het dividend op mijn aandelen Belastingdienst eraan komt
Cash of stock?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:35 schreef DonJames het volgende:
[..]
En vandaag het bericht dat het dividend op mijn aandelen Belastingdienst eraan komt
Interim, cash. Het slotdividend is 0 hoop ik, maar dat zal waarschijnlijk pas ver in het volgende boekjaar worden gedeclareerd.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:49 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Cash of stock?
En zeker een interim-dividend? Of hebben de aandeelhouders het slotdividend al vastgesteld?
Geld inmiddels ook al binnen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:23 schreef MarkNMGN het volgende:
Brief is binnen, nu het geld nog! (14 april verzonden).
Binnen 14 dagen na dagtekening. Kan op de dagtekeningsdatum zelf zijn.. Kan 14 dagen er na zijn.... Duurt dus niet heel lang meer.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:32 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Brief gekregen dagtekening 11 juli, wie weet hoe lang het ongeveer duurt tot ik mijn geld heb?
En geld is binnen.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:27 schreef ioko het volgende:
Ook bericht! Dagtekening 11 juli (2e week van april ingediend).
Ze kunnen er inderdaad voor kiezen om geen voorlopige aanslag op te leggen. Dat houdt dus inderdaad in dat ze meteen alle gegevens dubbel controleren en je dus geen voorschot krijgt, maar meteen de 'goede' bedragen.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:42 schreef GeckoGecko het volgende:
Heb met de belasting gebeld en ik krijg een definitieve aanslag wat dat ook mag zijn en wat is het verschil tussen een voorlopige aanslag en definitieve snap er geen ene ........ van.????>?.
P.S. net iemand gebeld die er meer verstand van heeft definitieve betekent gewoon dat de aanslag is vast gesteld en het gewoon klaar is volledig gecontroleerd.
En ik heb voor een 2de X gebeld en toen werd er mij verteld dat ik binnen een week bericht krijg van iets heel anders weer. Dat mijn aanslag pas in behandeling is genomen in juli en dat ik het pas binnen krijg in het binnen gestelde termijn van 3 jaar. Dus ik ben gewoon de lul yeaaaaaaaaaaaaaa.
Is niet persoonlijk bedoelD hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:08 schreef GeckoGecko het volgende:
MEDIC!!!!!!!?!!!!!!!!!!!!!!!!
verstandskiezen en beugelkosten zijn aftrekbaar indien je de kosten niet (of niet geheel) vergoed hebt gekregen van je ziektekostenverzekeraar.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:20 schreef ryan_atwood het volgende:
Ik ga mijn aangifte ook maar eens invullen voor 2007. Heb er niet echt tijd voor gehad tot nu toe
Enkele vraagjes:
- Ik heb mijn verstandkiezen laten trekken ( aftrekbaar als ziektekosten??)
- ik heb een beugel gehad (aftrekbaar als ziektekosten??)
- ik heb een appartement (nog te bouwen) gekocht in 2007, hoe gaan we hier mee om???
Wie kan mij helpen op deze vragen?
Druk eens op F1 in het aangifteprogramma of loop dit topic ( Belastingaangifte 2007 deel 5 ) en de vorige eens door. Staan alle vragen wel eens gesteld en uitgebreid toegelicht.quote:Op donderdag 17 juli 2008 21:20 schreef ryan_atwood het volgende:
Ik ga mijn aangifte ook maar eens invullen voor 2007. Heb er niet echt tijd voor gehad tot nu toe
Enkele vraagjes:
- Ik heb mijn verstandkiezen laten trekken ( aftrekbaar als ziektekosten??)
- ik heb een beugel gehad (aftrekbaar als ziektekosten??)
- ik heb een appartement (nog te bouwen) gekocht in 2007, hoe gaan we hier mee om???
Wie kan mij helpen op deze vragen?
Heb je niet electronisch aangifte gedaan dan?quote:Op maandag 4 augustus 2008 21:17 schreef Noshiba het volgende:
Kan je eigenlijk ergens zien hoeveel je terug krijg of hoevele je moet betalen?
Nee, ben ook maar een vakkenvullerquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Heb je niet electronisch aangifte gedaan dan?
aha, even geprobeert een geweldige 60 euroquote:Op maandag 4 augustus 2008 22:19 schreef sander89 het volgende:
Waarom doe je de aangifte niet gewoon elektronisch, is stukken makkelijker en je ziet voordat je het kan versturen meteen of je geld terug krijgt etc.
Nee, dat betekend dat ze vinden dat jouw vordering op de fiscus niet hoog genoeg is om uit te betalen. Hoeveel zou je terug krijgen volgens het programma?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:59 schreef JumpingJacky het volgende:
Hmm, brief ontvangen, alleen niet degene waar ik op zat te wachten.
Op basis van de gegevens in mijn aangifte wordt er geen voorlopige aanslag opgelegd. Als de aangifte door de BD is gecontroleerd, wordt een definitieve aanslag opgelegd.....
Volgens het aangifteprogramma kreeg ik geld terug, dus betekent dit dat ik nader onderzoek van de fiscus kan verwachten? ....
Valt niet echt te zeggen, maar ik zou er niet op rekenen dat dit in 2008 nog gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:41 schreef Ml-etje het volgende:
- VT in juni ontvangen
- Wanneer kan ik mijn briefje met daarin definitieve verwachten enig idee?
VT als in voorlopige teruggave 2008 of voorlopige aanslag?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:26 schreef Nies het volgende:
Drie weken geleden ingestuurd, vandaag de VT ontvangen, geld zal 1 dezer dagen ook wel verschijnen.
Moet ik je sponsoren met inkt en papier?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:29 schreef ManAtWork het volgende:
Heb ik bezwaar gemaakt (eind februari) tegen de heffingsrente op een voorlopige aanslag,...
Krijg ik eind maart een uitspraak op het bezwaarschrift: bezwaar toegekend! 'U kunt binnenkort een verminderingsbeschikking verwachten.'
Eind april maar eens gebeld wat 'binnenkort' inhoudt. 'Sorry mijnheer, dit moet handmatig worden verwerkt. Het kan dus even duren.'
Eind mei toch maar eens gevraagd of er iets in de pen zit wat er nog uitgeschud moet worden. 'Kunnen wij geen zinnig woord over zeggen. Gewoon blijven afwachten.'
Ik ben niet de beroerdste dus wacht, met de voetjes op het bureau, rustig af.
Vanmorgen toch maar eens gebeld (had toch niks zinnigs te doen) omdat we ondertussen een week of zes verder zijn. De beste man, die ik na lang wachten en veel doorverbinden eindelijk aan de lijn had, kon niets vinden of zien en zou het verder nakijken.
Blijkt er eind van de dag een blauwe brief in de bus te liggen gedagtekend 28 augustus 2008! (Jaja, soms lopen de ambtenaren zo snel dat ze op de tijd vooruit lopen.)
Maar,.... (tuurlijk heb ik iets te klagen) blijkt het bedrag ¤ 40,- lager te zijn dan in het bezwaar is berekend en in de uitspraak op het bezwaar is toegekend.
Ennnnn, waar is de heffingsrente van ruim vijf maanden?
Samengevat: huiswerk voor het weekend en naar alle waarschijnlijkheid weer tijd voor een bezwaarschrift.
Sssst,... niet verder vertellen, hoor. Maar ik heb het papier, de toner en de postzegel al geboekt als kantoorkosten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:32 schreef Wexy het volgende:
[..]
Moet ik je sponsoren met inkt en papier?
hahahhaa goed zoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:40 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Sssst,... niet verder vertellen, hoor. Maar ik heb het papier, de toner en de postzegel al geboekt als kantoorkosten.
Hmmm andere jaren wist ik in aug wel wat :Squote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:52 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee, dat betekend dat ze vinden dat jouw vordering op de fiscus niet hoog genoeg is om uit te betalen. Hoeveel zou je terug krijgen volgens het programma?
[..]
Valt niet echt te zeggen, maar ik zou er niet op rekenen dat dit in 2008 nog gaat gebeuren.
'slechts' ¤ 4800,-. Ik vind dat hoog genoeg om uit te betalenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:52 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nee, dat betekend dat ze vinden dat jouw vordering op de fiscus niet hoog genoeg is om uit te betalen. Hoeveel zou je terug krijgen volgens het programma?
Dat zou genoeg moeten zijn, ja.. Heb je niet in dat jaar al een voorlopige (maandelijkse) teruggaaf gehad, die je niet in het aangifteprogramma hebt ingevuld?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:08 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
'slechts' ¤ 4800,-. Ik vind dat hoog genoeg om uit te betalen![]()
Veel succes. Ik raad altijd aan om een briefje te schrijven, die komen meestal terecht bij mensen die er wél verstand van hebben.quote:Ik zal maandag maar eens gaan bellen....
De VT is daar al op in mindering gebracht, dus ook in de aangifte meegenomen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:59 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat zou genoeg moeten zijn, ja.. Heb je niet in dat jaar al een voorlopige (maandelijkse) teruggaaf gehad, die je niet in het aangifteprogramma hebt ingevuld?
[..]
Veel succes. Ik raad altijd aan om een briefje te schrijven, die komen meestal terecht bij mensen die er wél verstand van hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |