Uiteraard zal ik aan de verwachtingen van Wexy voldoen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:13 schreef Wexy het volgende:
Ik dacht... Laat ik de nieuwe ook maar meteen maken zodat MAW weer heerlijk de ergernis kan kweken
Hier de brief ook binnen en je lieve collega's kunnen weer eens niet rekenen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:53 schreef Wexy het volgende:
WHOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
dagtekening was 27 juni... en met rentedatum 25 juni staat het netjes op mijn rekening
Nog wel aan het klooien met die van mn ouders aangezien de BD eerst hun aagifte van 8 maart heeft verwerkt en daarna pas die van 5 maart....
Maar dat gaan ze corrigeren.. Hoef ik geen eens bezwaar voor in te dienen... Heb best lieve collega's
Hoe krijg je het voor elkaar dat er bij jou altijd wel iets bijzonders aan de hand is??quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:51 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Hier de brief ook binnen en je lieve collega's kunnen weer eens niet rekenen.
Het staat er niet op vermeld maar ze hebben invorderingsrente berekend in plaats van heffingsrente. Stelletje matenna*^^%&*#ers.
Tijd voor wederom een bezwaarschrift dus. Al kan ik volgens de vermindering geen bezwaar of beroep aantekenen. Ik zal ze aan het werk zetten, stelletje %^@$&@!!&@.
Zo,... nu mag het topic vast wel naar KLB.
Ben ik blij dat ik er niet meer werkquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:34 schreef GeckoGecko het volgende:
Nog niks geen brief NIKS NIKS en nog eens NIKS
Als ik het voor 1 juli niet heb rij ik me auto naar binnen!!!
Opeens ligt het aan mij?quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:22 schreef Wexy het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar dat er bij jou altijd wel iets bijzonders aan de hand is??
ja uiteraard ligt dit aan jezelf... ik heb er geen problemen mee namelijk... met die BDquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:00 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Opeens ligt het aan mij?
Kan ik het helpen dat de belastingdienst z'n eigen formulieren niet juist en tijdig weet te verwerken.
En van de rente was te verwachten. Ze hebben geen nieuwe aanslag opgelegd maar de H.71 (voor de zoveelste keer) gewijzigd. Op die manier komen ze onder de heffingsrente uit en kunnen ze invorderingsrente berekenen. (Denken ze,...)
Plus het feit dat ik niet te beroerd ben om uit principe overwegingen niet de beroerdste ben om de ambtelijke molen daar even draaiende te houden.
...en daarmee de verwerking van mijn aangifte te vertragen, omdat ze met die van jou bezig worden gehouden...quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:00 schreef ManAtWork het volgende:
...Plus het feit dat ik niet te beroerd ben om uit principe overwegingen niet de beroerdste ben om de ambtelijke molen daar even draaiende te houden.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 26 juni 2008 07:33 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
...en daarmee de verwerking van mijn aangifte te vertragen, omdat ze met die van jou bezig worden gehouden...![]()
je moet ook niet alles geloven wat de belastingtelefoon verteltquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:06 schreef GeckoGecko het volgende:
Ik ben de oorzaak van de vetraging ,maar de gasten van de belasting telefoon vertelde mij dat het niet vervalt. Zeker als ik nu bel zeggen ze je incompleet omdat ze te laat zijn.
Volgens mij heb ik ook gewoon pech ze kunnen beter zeggen je krijgt geen ene moer inplaats van 1 juli binnen. Leuker kunnen ze het niet maken ,maar ook niet makkelijker.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:49 schreef gamelady58 het volgende:
Nou ik heb ook vanmiddag twee maal gebeld met de belastingdienst.
Het eerste telefoontje dat ik had,kwam naar voren dat ik geen aangifte van 2007 had opgestuurd.
Vreemd maar voor drie weken terug al eens gebeld,of een aangifte was ontvangen,en dat was volgens hun goed ontvangen.
Na een kwartierje nogmaals gebeld,nu had ik wel aangifte gedaan.
Helaas kon deze persoon niet zeggen wanneer ik iets hoorde,omdat er nog geen dagtekening bij stond.![]()
Het kon volgens deze persoon nog weleens drie weken duren voordat ik eindelijk bericht zou krijgen
Nou mogen ze dit ook wel veranderen: Voor 1 April ingestuurd Voor 1 Juli bericht.
Ik heb het al eerder gezegd, de "belofte" van vóór 1 april indienen, vóór 1 juli bericht is lang niet zo hard als de meeste mensen denken..quote:Op maandag 30 juni 2008 15:49 schreef gamelady58 het volgende:
Nou ik heb ook vanmiddag twee maal gebeld met de belastingdienst.
Het eerste telefoontje dat ik had,kwam naar voren dat ik geen aangifte van 2007 had opgestuurd.
Vreemd maar voor drie weken terug al eens gebeld,of een aangifte was ontvangen,en dat was volgens hun goed ontvangen.
Na een kwartierje nogmaals gebeld,nu had ik wel aangifte gedaan.
Helaas kon deze persoon niet zeggen wanneer ik iets hoorde,omdat er nog geen dagtekening bij stond.![]()
Het kon volgens deze persoon nog weleens drie weken duren voordat ik eindelijk bericht zou krijgen
Nou mogen ze dit ook wel veranderen: Voor 1 April ingestuurd Voor 1 Juli bericht.
in dit geval blijf ik er bij dat het niet volledig binnen was voor 1 april dus dat het heel vervelend is..... maar klinkt een beetje als..... eigen schuld.....quote:Op maandag 30 juni 2008 15:59 schreef GeckoGecko het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook gewoon pech ze kunnen beter zeggen je krijgt geen ene moer inplaats van 1 juli binnen. Leuker kunnen ze het niet maken ,maar ook niet makkelijker.
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:56 schreef Wexy het volgende:
[..]
in dit geval blijf ik er bij dat het niet volledig binnen was voor 1 april dus dat het heel vervelend is..... maar klinkt een beetje als..... eigen schuld.....
Maar dat DJ zegt.... Het staat nergens beschreven dat je na 1 juli kan dwingen dat je je geld krijgt. Want er staat nergens in de wet dat het voor 1 juli bericht zou moeten geven...
Laten we het er op houden.... dat ze proberen hun best te doen daar
Precies hetzelfde hier echter geld al wel binnen met dagtekening 20 juni. Misschien is het ondertussen onderweg!quote:Op maandag 30 juni 2008 16:18 schreef Billary het volgende:
Ook nog niks.. (3 april verstuurd door problemen met die digiD).
Laat je ook even weten wat ze te zeggen hebben over de situatie?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:25 schreef Ericr het volgende:
Wel een brief maar geen teruggaaf. Maken die knuppels er van dat er een onjuiste aangifte is ingediend omdat er een ander aangiftebiljet is ingediend dan degene die zou uitgereikt zijn. Dat is dan toch knap aangezien aan mijn vriendin (waarvoor deze aangifte geldt) helemaal geen verzoek tot aangifte is uitgereikt.
Heb aangifte gedaan als fiscale partners op basis van mijn aangifte en daarbij mijn vriendin dus vermeld. Aan alle voorwaarden voor fiscaal partnerschap wordt voldaan.
Leuker kunnen ze het inderdaad niet makenMorgen maar weer bellen met de belastingtelefoon maar het zal wel weer maanden duren voordat alles is afgehandeld.
Blijkt dat mijn vriendin een M-formulier had moeten invullen. Iets wat je bijna nergens kan vinden op de site van de belastingdienst ook al staat het dan wel weer aangegeven als je zoekt op dat M-formulier.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:30 schreef Wexy het volgende:
[..]
Laat je ook even weten wat ze te zeggen hebben over de situatie?
Ben wel nieuwsgierig
En het geld is vandaag binnengekomen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:54 schreef -J-D- het volgende:
Half maart verstuurd, en vandaag de envelop ontvangen.
4300 ipv 4000... lief van ze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |