abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59734157
Alles is binnen
pi_59735402
Ik blij, ik kreeg vandaag de fameuze blauwe envelop bleek het het verzoek voor indienen van de aangifte OB 2e kwartaal te zijn....

Ach, het is nog geen 1 juli, het kan nog...
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  vrijdag 27 juni 2008 @ 17:41:20 #28
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_59735654
Ik kreeg er vandaag ook weer één,... blijkt het een mededeling te zijn wat ze hebben overgemaakt.
Kan ik weer opnieuw beginnen te rekenen of de rente nu wel klopt.

(Volgens mij nog steeds niet maar het verschil ik kleiner geworden.)
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_59751344
Half maart verstuurd, en vandaag de envelop ontvangen.
4300 ipv 4000... lief van ze.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_59751978
Vorige week binnen gehad. Eindelijk!
bier
pi_59786600
Nog steeds niets binnen.
1 Juli komt nu wel snel in zicht.
  maandag 30 juni 2008 @ 10:22:39 #32
40566 Ericr
Livewrong
pi_59788036
Nog steeds niks, althans wel een aanslag die betaald moet worden. De aangifte die geld moet opleveren is nog steeds niet afgehandeld. Altijd handig dat geld heen en weer pingpongen.
pi_59795070
Ik heb die grapjassen net even gebeld. Ik had de post gehad vandaag en er zat geen blauwe envelop bij.
Wat blijkt? Ik mag woensdag pas bellen, omdat ze dan pas over de termijn van 1 juli heen zijn. Volgens hun kunnen ze dan pas het 'back-office' raadplegen inzake mijn aangifte en de status ervan. Nu kan dat nog niet.....

Leuker kunnen ze het niet maken.....
pi_59795778
Nou ik heb ook vanmiddag twee maal gebeld met de belastingdienst.
Het eerste telefoontje dat ik had,kwam naar voren dat ik geen aangifte van 2007 had opgestuurd.
Vreemd maar voor drie weken terug al eens gebeld,of een aangifte was ontvangen,en dat was volgens hun goed ontvangen.
Na een kwartierje nogmaals gebeld,nu had ik wel aangifte gedaan.
Helaas kon deze persoon niet zeggen wanneer ik iets hoorde,omdat er nog geen dagtekening bij stond.
Het kon volgens deze persoon nog weleens drie weken duren voordat ik eindelijk bericht zou krijgen

Nou mogen ze dit ook wel veranderen: Voor 1 April ingestuurd Voor 1 Juli bericht.
  maandag 30 juni 2008 @ 15:59:59 #35
216123 GeckoGecko
Im a slimy filfthy lizard!
pi_59796032
quote:
Op maandag 30 juni 2008 15:49 schreef gamelady58 het volgende:
Het eerste telefoontje dat ik had,kwam naar voren dat ik geen aangifte van 2007 had opgestuurd.
Vreemd maar voor drie weken terug al eens gebeld,of een aangifte was ontvangen,en dat was volgens hun goed ontvangen.
Helaas kon deze persoon niet zeggen wanneer ik iets hoorde,omdat er nog geen dagtekening bij stond.
Het kon volgens deze persoon nog weleens drie weken duren voordat ik eindelijk bericht zou krijgen

Nou mogen ze dit ook wel veranderen: Voor 1 April ingestuurd Voor 1 Juli bericht.
Volgens mij heb ik ook gewoon pech ze kunnen beter zeggen je krijgt geen ene moer inplaats van 1 juli binnen. Leuker kunnen ze het niet maken ,maar ook niet makkelijker.
pi_59796486
Ook nog niks.. (3 april verstuurd door problemen met die digiD).
pi_59796734
quote:
Op maandag 30 juni 2008 15:49 schreef gamelady58 het volgende:

Ik heb het al eerder gezegd, de "belofte" van vóór 1 april indienen, vóór 1 juli bericht is lang niet zo hard als de meeste mensen denken..
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 30 juni 2008 @ 23:56:49 #38
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_59808568
quote:
Op maandag 30 juni 2008 15:59 schreef GeckoGecko het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik ook gewoon pech ze kunnen beter zeggen je krijgt geen ene moer inplaats van 1 juli binnen. Leuker kunnen ze het niet maken ,maar ook niet makkelijker.
in dit geval blijf ik er bij dat het niet volledig binnen was voor 1 april dus dat het heel vervelend is..... maar klinkt een beetje als..... eigen schuld.....

Maar dat DJ zegt.... Het staat nergens beschreven dat je na 1 juli kan dwingen dat je je geld krijgt. Want er staat nergens in de wet dat het voor 1 juli bericht zou moeten geven...

Laten we het er op houden.... dat ze proberen hun best te doen daar
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 1 juli 2008 @ 14:32:38 #39
216123 GeckoGecko
Im a slimy filfthy lizard!
pi_59819049
moet die B-telefoon niet zeggen dat het niet vervalt. Moeten ze gewoon zeggen je bent de lul kneeeecht je krijgt je geld volgend jaar. Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.
quote:
Op maandag 30 juni 2008 23:56 schreef Wexy het volgende:

[..]

in dit geval blijf ik er bij dat het niet volledig binnen was voor 1 april dus dat het heel vervelend is..... maar klinkt een beetje als..... eigen schuld.....

Maar dat DJ zegt.... Het staat nergens beschreven dat je na 1 juli kan dwingen dat je je geld krijgt. Want er staat nergens in de wet dat het voor 1 juli bericht zou moeten geven...

Laten we het er op houden.... dat ze proberen hun best te doen daar
pi_59819686
quote:
Op maandag 30 juni 2008 16:18 schreef Billary het volgende:
Ook nog niks.. (3 april verstuurd door problemen met die digiD).
Precies hetzelfde hier echter geld al wel binnen met dagtekening 20 juni. Misschien is het ondertussen onderweg!
Huh?
  dinsdag 1 juli 2008 @ 20:25:37 #41
40566 Ericr
Livewrong
pi_59826468
Wel een brief maar geen teruggaaf. Maken die knuppels er van dat er een onjuiste aangifte is ingediend omdat er een ander aangiftebiljet is ingediend dan degene die zou uitgereikt zijn. Dat is dan toch knap aangezien aan mijn vriendin (waarvoor deze aangifte geldt) helemaal geen verzoek tot aangifte is uitgereikt.

Heb aangifte gedaan als fiscale partners op basis van mijn aangifte en daarbij mijn vriendin dus vermeld. Aan alle voorwaarden voor fiscaal partnerschap wordt voldaan.

Leuker kunnen ze het inderdaad niet maken Morgen maar weer bellen met de belastingtelefoon maar het zal wel weer maanden duren voordat alles is afgehandeld.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 1 juli 2008 @ 23:30:32 #42
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_59830946
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 20:25 schreef Ericr het volgende:
Wel een brief maar geen teruggaaf. Maken die knuppels er van dat er een onjuiste aangifte is ingediend omdat er een ander aangiftebiljet is ingediend dan degene die zou uitgereikt zijn. Dat is dan toch knap aangezien aan mijn vriendin (waarvoor deze aangifte geldt) helemaal geen verzoek tot aangifte is uitgereikt.

Heb aangifte gedaan als fiscale partners op basis van mijn aangifte en daarbij mijn vriendin dus vermeld. Aan alle voorwaarden voor fiscaal partnerschap wordt voldaan.

Leuker kunnen ze het inderdaad niet maken Morgen maar weer bellen met de belastingtelefoon maar het zal wel weer maanden duren voordat alles is afgehandeld.
Laat je ook even weten wat ze te zeggen hebben over de situatie?
Ben wel nieuwsgierig
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 2 juli 2008 @ 11:40:35 #43
40566 Ericr
Livewrong
pi_59837723
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 23:30 schreef Wexy het volgende:

[..]

Laat je ook even weten wat ze te zeggen hebben over de situatie?
Ben wel nieuwsgierig
Blijkt dat mijn vriendin een M-formulier had moeten invullen. Iets wat je bijna nergens kan vinden op de site van de belastingdienst ook al staat het dan wel weer aangegeven als je zoekt op dat M-formulier.

Een M-formulier aanvragen duurt al 6-8 weken en de afhandeling kan tot 3 jaar duren. Die 3 jaar schijnt ook nog eens regelmatig voor te komen. Dat te ontvangen geld kunnen we dus wel op ons buik schrijven voorlopig.

M-formulier invullen schijnt ook nog eens knap lastig te zijn. Maar eens doorheen worstelen als het formulier binnen is en dan maar een paar jaar wachten op het geld. Leuker kan het niet.
pi_59848587
Vandaag maar weer eens gebeld. Het blijkt dat de status van mijn aangifte onbekend is, ze wisten wel dat hij 17 maart ontvangen is. Ze mompelde iets over een groep aangiftes die om onbekende reden vertraagd zijn, maar ze wist er eigenlijk niks van.
Ze heeft mijn telefoonnummer doorgemaild naar een andere afdeling, die mij binnen 2 werkdagen gaat terugbellen over de status van mijn aangifte.

Hoop doet leven....
pi_59848635
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 12:54 schreef -J-D- het volgende:
Half maart verstuurd, en vandaag de envelop ontvangen.
4300 ipv 4000... lief van ze.
En het geld is vandaag binnengekomen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_59852836
Hallo, ik heb een vraagje... ik heb op 4/5 april mijn opgave elektronisch verzonden. Wel via de telefoon op 29 maart uitstel aangevraagd maar op tot heden helemaal niets vernomen van de belastingdienst. Kan dat zo zijn dat het zo lang duurt?? Mijn moeder heeft zelfs haar geld al terugontvangen
  woensdag 2 juli 2008 @ 22:22:04 #48
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_59852944
Ja, je hebt na 1 april ingediend en je hebt uitstel gevraagd. Dus kan het 'iets' langer duren.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_59853173
Ok dan wacht ik nog gerust af
  Licht Ontvlambaar woensdag 2 juli 2008 @ 22:58:45 #50
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_59853905
Ik heb mijn voorlopige aanslag (geld terug) al ruim twee weken binnen... Mijn liefste aka fiscaal partner heeft 'm nog steeds niet
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')