abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59697658
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 09:02 schreef verita het volgende:
Wie zit er nu te wachten op vroege bevallingskaarten?
Is in OUD vast wel animo voor
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_59698598
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 01:14 schreef hydraulix het volgende:
Verzend het dan ook via de 'normale' weg (tip wat Tourniquet gaf) en blijf ook het topic op tweakers volgen (of misschien doe je dat al). Deel mijn mening ook met Spijkerbroek: mijn steun hebben jullie ook!
Idd, ga ik ook doen ja.
En dat volg ik idd ook, ik heb ook al contact met de ts daarvan
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 09:31 schreef Pappie_Culo het volgende:
Nogmaals, zij hebben je aankoop bevestigd en zijn dus juridisch verplicht te leveren. Zeker omdat er geen enkel (voor deze situatie relevant) voorbehoud wordt gemaakt in hun eigen voorwaarden.

Meer valt er niet over te twisten.
Nee, klopt. Maar als je kijkt naar de houding van dit bedrijf zie ik het niet echt meer gebeuren..
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 08:04 schreef Erasmo het volgende:
Die mails die ze schrijven, is die typmiep soms een afgewezen pabo-studente ofzo
Dat dacht ik ook al ja
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 09:02 schreef verita het volgende:

[..]

Wie zit er nu te wachten op vroege bevallingskaarten?
Ow wacht, deze briljante organisatie bedoelt vast 'Early Birds'

OT: you go TS, ik zou ook heel vasthoudend zijn en ze inderdaad even goed laten merken dat je het er niet bij laat zitten.
Ik ga ze inderdaad lekker lang lastigvallen
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 09:23 schreef CraZaay het volgende:
tvp!

Heb je geen rechtsbijstandsverzekering?
Nee, helaas niet. Maar ook zonder rbverz. moeten ze me gewoon een kaartje geven
pi_59698679
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 09:23 schreef CraZaay het volgende:
tvp!

Heb je geen rechtsbijstandsverzekering?
Die nemen een zaak als deze niet in behandeling, daarvoor is de vordering niet groot genoeg.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  donderdag 26 juni 2008 @ 12:06:03 #104
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_59701538
Je zou het eens kunnen proberen via de Geschillencommissie.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_59701605
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 12:06 schreef Tinkepink het volgende:
Je zou het eens kunnen proberen via de Geschillencommissie.
Welke GC?
.
  donderdag 26 juni 2008 @ 12:13:25 #106
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_59701724
Ik zou ze gewoon even bellen en vragen of dit een geschil is dat door de geschillencommissie in behandeling genomen kan worden. Misschien valt het onder een andere commissie dan je vooraf zelf denkt:

Alle geschillencommissies zijn te bereiken op:
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
Tel: 070-3105310
Fax: 070-3658814
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_59702250
Ik denk niet dat tickets4u bij willekeurig welke GC is aangesloten.
.
  donderdag 26 juni 2008 @ 13:41:17 #108
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_59704139
Het is eigenlijk jammer dat we niet een grote zak geld tot onze beschikking hebben zodat we en masse daar kaarten kunnen bestellen, zodat zij weer in gebreke blijven en wij dus en masse actie kunnen ondernemen. Kapot maken, die Saskia.
pi_59705563
Twee kamerleden zijn overigens wel bezig met een wetsvoorstel dit soort tussenhandel te verbieden:

Nooit meer veel te dure kaartjes

Hoe eerder hoe beter wat mij betreft.
pi_59717995
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:54 schreef Mirko_Zitrovic het volgende:
Ik heb het hier in WGR al eens eerder geschreven, maar ik vind het schokkend hoe slecht kleine ondernemers op de hoogte zijn van hun rechten en, met name, plichten. Het kan gewoon niet zo zijn dat je als bedrijf maar wat doet.

In dit geval zullen ze heus wel weten dat wat ze doen niet in de haak is, maar proberen ze je gewoon af te bluffen. Die Saskia moet gewoon eens een echte vent zijn en haar verlies nemen, verder verdient ze toch zakken vol met geld met deze parasitaire business dus geen gezeur.

Waar zijn de capabele mensen gebleven?

Compleet mee eens. Dit is eerlijkshalve de eerste keer dat ik met zo'n organisatie te maken krijg, maar letterlijk elke zin van bovenstaande reactie van Ticket4U druist regelrecht tegen mijn rechtsgevoel in. Ik vind het werkelijk ongelooflijk dan ze denken om zo'n manier te kunnen ondernemen. Ze gooien het er steeds op dat ze geen kaarten met verlies kunnen verkopen, maar het is voor mij als afnemer toch volstrekt irrelevant wat zij voor de kaarten hebben betaald. Ik zie het al gebeuren dat je de AH uitloopt met een winkelwagen vol met krattten bier, omdat deze in de bonus waren en dat er dan iemand achter je aan komt rennen....."sorry bij nader inzien hebben we deze kratten onder kostprijs verkocht, wilt u even het dubbele afrekenen?"

Als ik niet zo'n reactie terug had gehad, was ik er wellicht niet eens mee doorgegaan, maar nu ben ik vanavond gelijk uit mijn werk naar de rechtswinkel gegaan.

Om een lang verhaal kort te maken, hun eerste indruk is dat ik volledig in mijn recht sta en ze willen deze "zaak" wel oppakken. Ik moet morgen nog wat laatste "bewijsstukken" (mailtjes) bij hun droppen en dan gaan ze kijken of het allemaal klopt wat ik hun heb verteld . Daarna gaan ze Ticket4U namens mij officieel "ingebreken" stellen. Ze hebben dan een bepaalde termijn (10 dagen ofzo) om te reageren en als ze dat niet doen wordt heroverwogen om verdere juridische stappen te ondernemen. Het begin is in ieder geval gemaakt!

@Lienelien, ik zou ook zsm naar de rechtswinkel gaan, want van hoe meer kanten er iets aangedaan wordt, hoe groter de kans van slagen. Tip; Neem alle mails/bewijs van betaling/voorwaarden mee.
pluk de dag (alleen niet te vroeg)
pi_59718436
Overmacht Yeah right, ik zou gewoon je krachten bundelen en ze voor het gerecht slepen en duidelijk maken dat je alle kosten ook op hen zult verhalen

Mocht je om een of andere financiële reden de zaak in een later stadium niet door kunnen voeren dan doe ik iig een donatie. Met genoeg medestanders moet het mogelijk zijn om dergelijke kosten te dragen

[ Bericht 16% gewijzigd door FJD op 26-06-2008 22:45:50 ]
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_59718668
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:58 schreef ThE_ED het volgende:
Early Birth
Prenatale reservering van Lowlandskaarten.
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 26 juni 2008 @ 22:48:08 #113
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_59718743
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:29 schreef Gangster-Engel het volgende:

Om een lang verhaal kort te maken, hun eerste indruk is dat ik volledig in mijn recht sta en ze willen deze "zaak" wel oppakken. Ik moet morgen nog wat laatste "bewijsstukken" (mailtjes) bij hun droppen en dan gaan ze kijken of het allemaal klopt wat ik hun heb verteld . Daarna gaan ze Ticket4U namens mij officieel "ingebreken" stellen. Ze hebben dan een bepaalde termijn (10 dagen ofzo) om te reageren en als ze dat niet doen wordt heroverwogen om verdere juridische stappen te ondernemen. Het begin is in ieder geval gemaakt!
Oeh! Ben benieuwd hoe het gaat lopen!
  donderdag 26 juni 2008 @ 22:53:42 #114
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_59718931
quote:

Goed nieuws !
Succes.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_59718936
Wat lief dat jullie allemaal zo meedenken enzo

G-E: ga ik ook zeker doen! Alleen hier in Amsterdam hebben ze maar één keer per week een inloopspreekuur.. Moet morgen werken, maar probeer dan iig wel te bellen, was er helaas vandaag nog niet van gekomen. Ik heb overigens nog geen enkele reactie meer ontvangen van tickets4u!
pi_59719237
Misschien volgt tickets4u het hier ook wel
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_59719280
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:19 schreef Tourniquet het volgende:
Let wel op dat je de ingebreke stelling juridisch 100% waterdicht maakt. Er zijn wat dingen waar je op moet letten die je bijvoorbeeld zeker moet vermelden en het zou zonde zijn als de "zaak" afketst door een onzorgvuldigheid.

Bijvoorbeeld, stuur een aangetekende brief óók per gewone post en meldt beide verzendmethoden in de brief. Als de aangetekende brief niet wordt opgehaald maar de gewone brief niet terugkomt heb je bewijs dat de brief verzonden is en is dit voor een rechter voldoende onderbouwing aan te nemen dat de geadresseerde op de hoogte is van de inhoud van de brief.
Aangetekend versturen is voldoende hoor. Als die brief dan geweigerd wordt, kan een rechter er alsnog vanuit gaan dat de geadresseerde op de hoogte is van de inhoud van de brief. En als de brief niet terugkomt maar ook niet wordt afgeleverd dan heeft de TPG zich niet aan de afspraak gehouden.
quote:
En zo zijn er nog wat dingetjes (heb er helaas geen checklist van ofzo)
Zou daar een checklist van zijn dan? Het belangrijkste lijkt me dat je de tegenpartij een redelijke kans biedt om het probleem op te lossen. Korter dan een week is te kort, zeker als je brieven heen en weer gaat sturen.
quote:
PS "U" is met een kleine letter, tenzij je God of bijv. de koningin bedoeld, maar dat lijkt me hier niet het geval.
Ook aan het begin van een zin mag u met een hoofdletter
pi_59720540
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:04 schreef Light het volgende:

[..]

Aangetekend versturen is voldoende hoor. Als die brief dan geweigerd wordt, kan een rechter er alsnog vanuit gaan dat de geadresseerde op de hoogte is van de inhoud van de brief. En als de brief niet terugkomt maar ook niet wordt afgeleverd dan heeft de TPG zich niet aan de afspraak gehouden.
Misschien wel voldoende, maar het is wel aan te raden omdat je dan sterker staat. Zie: http://www.debeir-vanraes.be/advies.htm
Bij weigering van de aangetekende brief kan de tegenpartij immers stellen niet van de ingebrekestelling op de hoogte te zijn geweest. Als je de brief ook met de normale post verstuurt heb je bewijs er alles aan gedaan te hebben om de boodschap over te brengen.
quote:
Zou daar een checklist van zijn dan? Het belangrijkste lijkt me dat je de tegenpartij een redelijke kans biedt om het probleem op te lossen. Korter dan een week is te kort, zeker als je brieven heen en weer gaat sturen.
Er zijn een paar punten die je altijd moet vermelden, inderdaad de redelijke termijn maar bijv. ook dat alle voortvloeiende kosten voor hun rekening komen enz.
quote:
Uiteraard.
pi_59722186
Misschien een idee om ook de media in te lichten. Dit geval past wel bij (klinkt misschien wel suf ) Hart van Nederland
  vrijdag 27 juni 2008 @ 07:59:22 #120
52513 whosvegas
The Trickster
pi_59723365
quote:

[..]

Compleet mee eens. Dit is eerlijkshalve de eerste keer dat ik met zo'n organisatie te maken krijg, maar letterlijk elke zin van bovenstaande reactie van Ticket4U druist regelrecht tegen mijn rechtsgevoel in. Ik vind het werkelijk ongelooflijk dan ze denken om zo'n manier te kunnen ondernemen. Ze gooien het er steeds op dat ze geen kaarten met verlies kunnen verkopen, maar het is voor mij als afnemer toch volstrekt irrelevant wat zij voor de kaarten hebben betaald. Ik zie het al gebeuren dat je de AH uitloopt met een winkelwagen vol met krattten bier, omdat deze in de bonus waren en dat er dan iemand achter je aan komt rennen....."sorry bij nader inzien hebben we deze kratten onder kostprijs verkocht, wilt u even het dubbele afrekenen?"

Als ik niet zo'n reactie terug had gehad, was ik er wellicht niet eens mee doorgegaan, maar nu ben ik vanavond gelijk uit mijn werk naar de rechtswinkel gegaan.

@Lienelien, ik zou ook zsm naar de rechtswinkel gaan, want van hoe meer kanten er iets aangedaan wordt, hoe groter de kans van slagen. Tip; Neem alle mails/bewijs van betaling/voorwaarden mee.
Gaaf, dat je er serieus werk van gaat maken. Aanpakken die lui
Are you nuts??
  vrijdag 27 juni 2008 @ 09:22:27 #121
331 Merel
Be here now.
pi_59724202
Ben benieuwd hoe dit afloopt, goed dat jullie er werk van maken!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_59724411
Heel goed, pak ze aan die ratten die denken ff snel winst te maken over de ruggen van hard werkende burgers! Mijn steun heb je / hebben jullie!
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
  vrijdag 27 juni 2008 @ 09:32:32 #123
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59724413
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 01:47 schreef hydraulix het volgende:
Misschien een idee om ook de media in te lichten. Dit geval past wel bij (klinkt misschien wel suf ) Hart van Nederland
Of Kassa, of Radar, of misschien zelfs wel Opgelicht.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_59725045
Ja, waarom niet de media? Het is komkommertijd. Het is in de afgelopen maanden meerdere keren ter sprake gekomen in het nieuws en de politiek.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 27 juni 2008 @ 10:11:22 #125
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_59725681
die kut hoer bij ticket4u moeten ze gewoon kielhalen
I'm not the man you think I am!
pi_59725773
quote:

[..]

Geweldig, mijn steun heb je

En anders kan je altijd nog een bombrief richting Saskia sturen
MOKUM XXX RATED
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:50:32 #128
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_59729459
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:04 schreef Light het volgende:
En bij het aanspreken van een vorst. Verder is het volgens mij niet zozeer 'verboden' om een hoofdletter te gebruiken, maar wel ongebruikelijk en ouderwets.

Maar dat terzijde. Ben benieuwd hoe het gaat aflopen als de rechtswinkel er inderdaad een zaak van wil maken.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_59730605
tevepe
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_59731732
Zojuist al het "bewijsmateriaal" gedumpt bij de rechtswinkel. Zoals al eerder gezegd lijkt alsof ik sterk sta, maar ze gingen het nog nader onderzoeken. Aangezien het daar op vrijwillige basis is kan het even duren, maar ik krijg in de loop van volgende week bericht!

Ben zeer benieuwd wat ze bij de andere rechtswinkels zeggen!

Ik ben nu weg naar een heel ander type festival waar ik wel kaartjes voor kon krijgen tegen een normale prijs : concert at Sea.
pi_59732182
Ik hoop dat tickets4u uiteindelijk zoveel proces kosten moet gaan betalen dat ze failliet gaan. Kut bedrijven.
pi_59732188
tvp'tje!
pi_59732645
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ';'
AND persoonsgegevens_items_velden_emailadres.log_geschiedenis_' at line 18

Goed ontwikkelde en beveiligde site
  vrijdag 27 juni 2008 @ 15:13:10 #134
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_59732686
tvp

en succes!
  vrijdag 27 juni 2008 @ 15:19:42 #135
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_59732832
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 01:47 schreef hydraulix het volgende:
Ehm sorry hoor, maar je moet wel een enorm suffe droeftoeter zijn wil je met je kop bij HvN gaan staan huilen
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  vrijdag 27 juni 2008 @ 15:34:14 #136
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_59733203
Suffe droeftoeter of niet: er wordt veel naar gekeken, en je zult niet de eerste zijn die door dat programma wat voor elkaar krijgt. Alle slechte publiciteit voor dat bedrijf (lees: Saskia) is mooi meegenomen.
pi_59735773
Vanmiddag een (telefonisch) interview gehad met Campus Radio hierover. Misschien pikken andere media het dan op...
pi_59735781
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, waarom niet de media? Het is komkommertijd. Het is in de afgelopen maanden meerdere keren ter sprake gekomen in het nieuws en de politiek.
Zomerstop.. Een van mijn huisgenootjes gaat stagelopen bij opgelicht, maar zij beginnen pas weer op 11 augustus
  vrijdag 27 juni 2008 @ 17:52:26 #139
52513 whosvegas
The Trickster
pi_59735855
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 15:10 schreef Thomass het volgende:
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ';'
AND persoonsgegevens_items_velden_emailadres.log_geschiedenis_' at line 18

Goed ontwikkelde en beveiligde site
hacken die zooi
Are you nuts??
pi_59737220
Klik hier voor mij, Tickets4u zelf en Mojo op de radio. Nouja, radio.. Campusradio. Maar zoals ik al zei: misschien pikken andere media het nu op oid...
pi_59738456
Gelukkig geven ze zelf ook aan dat ze prutsers zijn. Als ze aan goed voorraadbeheer doen en dat netjes koppelen aan de webshop dan heb je geen overboekingen. Of, als de koppeling iets minder goed is, misschien een handjevol overboekingen. En dat is nog wel te voorkomen door gewoon in eerste instantie al 10 of 20 kaarten minder beschikbaar te maken.
pi_59738873
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 19:01 schreef lienelien het volgende:
Klik hier voor mij, Tickets4u zelf en Mojo op de radio. Nouja, radio.. Campusradio. Maar zoals ik al zei: misschien pikken andere media het nu op oid...
Wat een prutser aan de telefoon. Hoop dat je er echt mee doorgaat hoor om je kaartje te bemachtigen. Ik zou even rondmailen naar sbs6, rtl at5 of weet ik het, hoe meer mediaaandacht hoe beter denk ik zo.
Top 5 China producten
  vrijdag 27 juni 2008 @ 20:18:23 #143
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_59739097
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 19:01 schreef lienelien het volgende:
Wat een laf 'interview' met die Tickets4U gozer. Leg hem eens flink het vuur aan de schenen, wijs hem eens goed op zijn plichten. Hier had natuurlijk heel veel meer in gezeten.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 20:20:46 #144
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_59739149
Ja, daar had meer uitgesleept kunnen worden. Maar goed, het is natuurlijk campusradio.

Saskia heeft wel een zware stem, trouwens.

"Hoe komen ze erbij dat we een onbetrouwbaar bedrijf zijn, wat je besteld krijg je gewoon geleverd. Alleen dit is een incidentje."
  vrijdag 27 juni 2008 @ 20:30:07 #145
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_59739367
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 20:20 schreef MadGuy het volgende:
Ja, daar had meer uitgesleept kunnen worden. Maar goed, het is natuurlijk campusradio.
Van de school voor journalistiek, dus ik had er meer van verwacht.
pi_59739673
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 20:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Van de school voor journalistiek, dus ik had er meer van verwacht.
Gezien dat feit, zou je dat zeker verwachten, had tickets4u duidelijk gewezen op de rechten, nu kwam hij er makkelijk van af. Stuur rtl boulevard erop af zou ik zeggen
Top 5 China producten
  vrijdag 27 juni 2008 @ 22:14:12 #147
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_59741644
Ik ga dit even volgen, heb in 2001 met kaarten voor U2 op Slane Castle in Ierland ook zoiets aan de hand gehad.
Kreeg toen na flink wat drammen en dreigen uiteindelijk de gemaakte kosten (ruim 1800 gulden voor 3 personen) 2 x terug (van Duits boekingskantoor zelf én hun onderaannemer), dus uiteindelijk ben ik er nog zeer goed van afgekomen...

Op de barricade...
pi_59746315
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 20:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Mijn bloed kookt echt als ik zo'n mailtje lees, en ik ben nota bene helemaal geen slachtoffer van die gasten.
Dit dus
  zaterdag 28 juni 2008 @ 16:03:53 #149
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_59754889
Leuk ook die Google Ads in dit topic.
pi_59764018
Ik blijf het even volgen.
pi_59769979
quote:
Op zondag 29 juni 2008 00:01 schreef jochem8 het volgende:
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_59796642
500 TICKETS
Weer een extra, speciaal en breaking nieuwtje voor iedereen met een LLowlife profiel: er zijn 500 extra Lowlands tickets beschikbaar gekomen!

Doordat een kaartenactie met een sponsor op het laatste moment niet doorgaat, komen deze tickets weer beschikbaar voor de verkoop. Tegen de normale prijs natuurlijk!

Om chaos, vechtpartijen en lange rijen bij het postkantoor te voorkomen, worden de tickets alleen op internet verkocht via LiveNation.nl
Om zwarthandel tegen te gaan kun je maximaal 2 tickets kopen.
pi_59797060
quote:
pi_59797186
quote:
Op maandag 30 juni 2008 16:24 schreef MAY-be het volgende:
500 TICKETS
Weer een extra, speciaal en breaking nieuwtje voor iedereen met een LLowlife profiel: er zijn 500 extra Lowlands tickets beschikbaar gekomen!

Doordat een kaartenactie met een sponsor op het laatste moment niet doorgaat, komen deze tickets weer beschikbaar voor de verkoop. Tegen de normale prijs natuurlijk!

Om chaos, vechtpartijen en lange rijen bij het postkantoor te voorkomen, worden de tickets alleen op internet verkocht via LiveNation.nl
Om zwarthandel tegen te gaan kun je maximaal 2 tickets kopen.
alweer uitverkocht, of nog niet beschikbaar?
pi_59800753
Interessant...

tvp
pi_59802201
quote:
pi_59803434
quote:
Op maandag 30 juni 2008 16:46 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

alweer uitverkocht, of nog niet beschikbaar?

alweer uitverkocht denk ik zo..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 juni 2008 @ 22:19:41 #158
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_59805573
ja ze waren er in 15 minuutjes doorheen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_59806278
hm.
Jammer dat ik niet thuis was..!
pi_59811216
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:42 schreef lienelien het volgende:
hm.
Jammer dat ik niet thuis was..!
Al een update lien?
Top 5 China producten
pi_59820122
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 07:28 schreef rene90 het volgende:

[..]

Al een update lien?
heb vandaag al meerdere keren gebeld naar de rechtswinkel maar ze nemen niet op.. (langsgaan kan alleen op donderdagavond en dan moet ik werken..)
Ga zo weer bellen.

Oja, en tickets4u weigert nog altijd te reageren op mijn mails
pi_59821129
De rechtswinkel heeft het voor me nagekeken, en ze zeggen wel zeker te weten dat tickets4u zich gaat verschuilen achter 'onvoorziene omstandigheden' en blabla, ze hebben al vaker zo'n gevalletje gehad.
Ze raden me wel aan om een aangetekende brief te sturen, ze 5 werkdagen te geven voor een oplossing, en dan maar even afwachten. Ze zei ook dat ik maar niet meer op een kaartje moet rekenen, maar dat ik ze dan nog wel even kan lastigvallen met brieven/mails/telefoontjes.
Dus, nog niets verdergekomen..
pi_59860708
Hmm, ik hoop voor je dat je nog ergens een kaartje kunt fixen, maar dat zal wel niet via tickets4u zijn
pi_59860860
succes, hak ze in de pan!
pi_59861844
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 15:59 schreef lienelien het volgende:
De rechtswinkel heeft het voor me nagekeken, en ze zeggen wel zeker te weten dat tickets4u zich gaat verschuilen achter 'onvoorziene omstandigheden' en blabla, ze hebben al vaker zo'n gevalletje gehad.
Uiteraard zal tickts4u dat proberen, of ze er mee weg komen is punt 2. Welke omstandigheden waren dan 'onvoorzien' én kunnen tickets4u niet worden toegerekend?
quote:
Dus, nog niets verdergekomen..
Jawel hoor, de rechtswinkel heeft je correct over de eerst te nemen stap geadviseerd en slechts hun (reële) verwachting uitgesproken over de logische reactie van tickets4u. Of hebben ze door laten schemeren dat je kansloos bezig bent, dat de vordering/schadevergoeding rechtens niet opeisbaar is?
.
pi_59871349
Krijg je je geld wel teruggestort trouwens, heb dat misschien over het hoofd gezien maar wel een belangrijk punt van dit geheel.
Top 5 China producten
pi_59871404
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 18:19 schreef rene90 het volgende:
Krijg je je geld wel teruggestort trouwens, heb dat misschien over het hoofd gezien maar wel een belangrijk punt van dit geheel.
Ga daar maar vanuit. Ze opereren aan de randen van de wet maar niet ver er overheen. Juist om te voorkomen dat ze in een rechtzaak ook meteen gezeik krijgen over de manier ze hun geld verdienen of dat hun business model daarmee enorm veel publiciteit genereert.
pi_59909266
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 11:46 schreef r_one het volgende:

[..]

Uiteraard zal tickts4u dat proberen, of ze er mee weg komen is punt 2. Welke omstandigheden waren dan 'onvoorzien' én kunnen tickets4u niet worden toegerekend?
hun handelaar die 60 kaarten ineens niet meer aan hen verkocht. (las ik in dat topic op tweakers)
De rechtswinkel zei ook dat ze waarschijnlijk (zoals een ander ticketbureau eerder heeft gedaan) dan zullen zeggen dat hun betalingen door een derde worden geregeld, en dus dat het niet hun schuld was en blabla, en dan blijven ze dus wel binnen hun algemene voorwaarden
quote:
Jawel hoor, de rechtswinkel heeft je correct over de eerst te nemen stap geadviseerd en slechts hun (reële) verwachting uitgesproken over de logische reactie van tickets4u. Of hebben ze door laten schemeren dat je kansloos bezig bent, dat de vordering/schadevergoeding rechtens niet opeisbaar is?
Nee, ze zei zo van je kaartje zal je niet meer krijgen, maar je kan het ze nog wel moeilijk maken en ze een beetje blijven lastigvallen.
Ik ga nog wel een aangetekende brief schijven (ligt al klaar, heb alleen geen printer) en dan eens kijken of ik daar wél een reactie op krijg.
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 18:19 schreef rene90 het volgende:
Ja, ga ik wel vanuit. Heb met creditcard betaald, en die rekening kan ik niet inzien. Neem aan dat ze het gewoon niet afschijven, maar dat kan ik pas een maand ná de eventuele transactie zien, da's wel kut.

Maar, ik heb ook nog goéd nieuws: één van m'n huisgenootjes die al tijden lang een LLkaartje heeft liggen heeft nu toch besloten naar Sziget te gaan, en dus mag ik haar kaartje, uiteraard tegen de normale prijs, overnemen
pi_59909435
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 15:27 schreef lienelien het volgende:
hun handelaar die 60 kaarten ineens niet meer aan hen verkocht. (las ik in dat topic op tweakers)
De rechtswinkel zei ook dat ze waarschijnlijk (zoals een ander ticketbureau eerder heeft gedaan) dan zullen zeggen dat hun betalingen door een derde worden geregeld, en dus dat het niet hun schuld was en blabla, en dan blijven ze dus wel binnen hun algemene voorwaarden
Dan nog komen ze er niet mee weg. Als zij er een derde/handelaar tussen zetten, is dat hun risico. Zij bieden wat aan, zij ontbinden de koop niet op tijd, zij hebben nog kaartjes, dus van onvoorziene omstandigheden kan geen sprake zijn. Dan hadden ze in hun AV een voorbehoud moeten maken voor (onvoorziene) prijsstijgingen en dát hebben ze niet gedaan.
quote:
Nee, ze zei zo van je kaartje zal je niet meer krijgen, maar je kan het ze nog wel moeilijk maken en ze een beetje blijven lastigvallen.
Ik ga nog wel een aangetekende brief schijven (ligt al klaar, heb alleen geen printer) en dan eens kijken of ik daar wél een reactie op krijg.
Typisch rechtswinkel, de weg van de minste weerstand.
.
pi_59910424
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 15:27 schreef lienelien het volgende:
Maar, ik heb ook nog goéd nieuws: één van m'n huisgenootjes die al tijden lang een LLkaartje heeft liggen heeft nu toch besloten naar Sziget te gaan, en dus mag ik haar kaartje, uiteraard tegen de normale prijs, overnemen
Mazzelaar

Gefeliciteerd!
pi_59955298
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 15:41 schreef r_one het volgende:

[..]

Dan nog komen ze er niet mee weg. Als zij er een derde/handelaar tussen zetten, is dat hun risico. Zij bieden wat aan, zij ontbinden de koop niet op tijd, zij hebben nog kaartjes, dus van onvoorziene omstandigheden kan geen sprake zijn. Dan hadden ze in hun AV een voorbehoud moeten maken voor (onvoorziene) prijsstijgingen en dát hebben ze niet gedaan.
Juist dat zei men hier bij de rechtswinkel ook.

Update; aangetekende brief naar Ticket4U is verstuurd. Na een uiteenzetting van het probleem zoals eigenlijk in het gehele topic al te lezen is volgt uiteindelijk de eis;
quote:
Hierbij stel ik u in de gelegenheid de overeenkomst binnen 2 weken na te komen. Indien binnen veertien dagen na dagtekening van deze brief mijn cliënt het kaartje niet heeft ontvangen, stel ik u reeds nu voor alsdan in gebreke. Ik zie mij dan genoodzaakt een procedure bij de rechtbank Breda sector kanton op te starten op grond van niet nakoming van de overeenkomst, waarvan de proceskosten geheel ten laste van Ticket4U zullen worden gebracht. Tevens zal dan aanspraak worden gemaakt op de wettelijke rente, alsmede de buitengerechtelijke incassokosten.
Twee weken afwachten nu dus. Ik hoop dat ik het toch nog voor elkaar krijg!
pi_59955518
Tof dat je dit doet Gangster
pi_59955721
Nice GE hopelijk kunnen die oplichters aangepakt worden, wachten in spanning af
MOKUM XXX RATED
  maandag 7 juli 2008 @ 20:56:14 #174
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_59956769
Mooi GE! Hopen dat ze er niet mee wegkomen...
  dinsdag 8 juli 2008 @ 00:05:26 #175
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_59962322
Nog nooit zo'n briefje zien werken als een gewone particulier dat schreef.
pi_59962942
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 00:05 schreef Sovereign het volgende:
Nog nooit zo'n briefje zien werken als een gewone particulier dat schreef.
quote:
Hierbij stel ik u in de gelegenheid de overeenkomst binnen 2 weken na te komen. Indien binnen veertien dagen na dagtekening van deze brief mijn cliënt het kaartje niet heeft ontvangen, stel ik u reeds nu voor alsdan in gebreke. Ik zie mij dan genoodzaakt een procedure bij de rechtbank Breda sector kanton op te starten op grond van niet nakoming van de overeenkomst, waarvan de proceskosten geheel ten laste van Ticket4U zullen worden gebracht. Tevens zal dan aanspraak worden gemaakt op de wettelijke rente, alsmede de buitengerechtelijke incassokosten.

Keurige brief overigens.
.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 12:05:25 #177
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_59968470
Oeh, ben erg benieuwd. Power to the people!
pi_60023998
teeveeepee

Is er eigenlijk een minimale termijn die je moet stellen in dit soort vorderingen? 2 weken klinkt wel redelijk netjes, maar de TS is veel meer gediend bij een snelle afhandeling. Mag men ook bijvoorbeeld 5 werkdagen of 1 week opgeven?
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
pi_60024725
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 17:29 schreef paladin het volgende:
teeveeepee

Is er eigenlijk een minimale termijn die je moet stellen in dit soort vorderingen? 2 weken klinkt wel redelijk netjes, maar de TS is veel meer gediend bij een snelle afhandeling. Mag men ook bijvoorbeeld 5 werkdagen of 1 week opgeven?
Het gaat volgens mij om "een redelijke termijn". Normaliter gaat die termijn in vanaf dagtekening van de brief, die doet er een dag over, en de brief terug doet er ook een dag over. Als je dan 5 dagen neemt, blijven er maar 3 daadwerkelijk over voor het bedrijf. Dat is krap. Twee weken is een prima termijn, lijkt me.
Uiteraard is TS gediend bij een snelle afhandeling, maar je moet het bedrijf ook de kans geven het op te lossen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_60028416
Ook ik ben erg benieuwd hoe dit gaat aflopen!
pi_60038449
Go GE
  vrijdag 11 juli 2008 @ 13:18:00 #182
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_60039730
Dit wil ik ook even volgen...idd benieuwd hoe dit gaat aflopen. Succes
want de klop doet het niet.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 15:06:09 #183
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_60042332
zeker een tvp
heel benieuwd of het lukken gaat
dus...
  vrijdag 18 juli 2008 @ 19:34:21 #184
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_60195670
Is hier al nieuws over?
Are these the nazis, Walter?
pi_60196413
Lienelien, heb je intussen een printer gevonden? En al reactie?
pi_60213428
*ook benieuwd is*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_60214117
Tvp, ik vind de mailwisseling van het bedrijf bijzonder amateuristisch en hoop dat ze gewoon lekker op hun bek gaan.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 juli 2008 @ 23:57:29 #188
163650 Greys
pi_60217160
Lienelien, ook al heb jij nu een kaartje (gefeliciteerd ), je hebt hoop ik toch wel inmiddels een printer gevonden en je aangetekende brief verstuurd he? Of laat je het nu gaan verder?
Ganger-Engel kan wel wat hulp gebruiken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60221476
**Update case 12:3 GE vs Ticket4U**

Nouja eigenlijk valt er niet heel veel te updaten. Ik heb inmiddels mijn geld terug gekregen van het bedrijf, maar dat staat eigenlijk los van mijn hele verhaal.

De 2 weken waren afgelopen vrijdag om en (niet geheel onverwachts natuurlijk) heb ik nog geen kaartje op mijn deurmat gevonden. Donderdagmiddag heeft de rechtswinkel mijn voice-mail ingesproken dat ze contact hadden gehad met Ticket4U, maar ik zat de hele middag in vergadering dus kon pas laat terug bellen. Mijn contactpersoon was toen al weg en aangezien ze op vrijwillige basis werkt is het dus afwachten wanneer ze weer terug is. Ik heb gevraagd om mij zsm terug te bellen wanneer ze weer beschikbaar is.....

Dus ik verwacht zeer binnenkort een echte update!
pi_60346650
En is er al meer nieuws? Laat je het erbij zitten, Lienelien?
pi_60347004
Sorry, was het even vergeten.
Brief ligt al een tijdje daar, maar uiteraard geen reactie. Nog een mail gestuur of m'n brief was aangekomen; geen reactie. Heb ook nog een keer gebeld, maar 'degene die er over gaat' was er niet, en mevrouw zelf 'wist er allemaal niets vanaf' uhuh.
Dus... Totaal nul reactie, en verwacht er ook niet veel/niets meer van. Alleen nog even afwachten hoe het met de cc-afschrijving gaat, anders ga ik ze weer even stalken.
pi_60347454
ordinaire tvp
pi_60469390
Nog nieuws hier?
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
pi_60471318
helaas niet..
  donderdag 31 juli 2008 @ 18:14:33 #195
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_60471338
Houtje-touwtje club daarzo.
pi_60471339
Gewoon vol blijven houden. Het kost een sloot energie maar je staat volledig in je recht.
pi_60595021
In de Metro van vandaag een artikeltje over de praktijken van Ticket Unlimited:

Even een citaatje:
quote:
Zorgen over mogelijke wetgeving maakt hij [Rogiervan der Heijden van Ticket Unlimited, MG] zich dan ook niet.“Ten eerste is de wet onzin, wat wij doen is niets meer of minder dan inspelen op de markt. Wij bestaan bij de gratie van de consument. We hebben nog nooit slechte reacties gehad, hooguit dat we te duur zijn. Ten tweede is zo’n wet niet te handhaven, wij vinden echt wel een oplossing.”
Eerste punt: oké, hij heeft gelijk. Tweede punt: dikke onzin, daar is dit topic wel het bewijs van. En zijn opmerking over het feit dat een dergelijke wet niet te handhaven is: hij geeft dus moedwillig toe de wet te willen ontduiken.

Anyways: Wat zijn jouw ervaringen met online ticketbureaus? Mail ze naar brieven@metronieuws.nl.
pi_60595523
En hij heeft geen gelijk, want hij is in feite al illegaal bezig. Alleen gebruikt hij een maas in de wet waardoor dat niet te bewijzen valt.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_60596478
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 11:06 schreef Tourniquet het volgende:
Screenshots van het stukje in de Metro:

http://i37.tinypic.com/s66e1k.png
http://i36.tinypic.com/izxr0x.png
Ook echt die zelfverzonnen kaartjes voor U2
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')