Geweldig, mijn steun heb jequote:Op donderdag 26 juni 2008 22:29 schreef Gangster-Engel het volgende:
[..]
Compleet mee eens. Dit is eerlijkshalve de eerste keer dat ik met zo'n organisatie te maken krijg, maar letterlijk elke zin van bovenstaande reactie van Ticket4U druist regelrecht tegen mijn rechtsgevoel in. Ik vind het werkelijk ongelooflijk dan ze denken om zo'n manier te kunnen ondernemen. Ze gooien het er steeds op dat ze geen kaarten met verlies kunnen verkopen, maar het is voor mij als afnemer toch volstrekt irrelevant wat zij voor de kaarten hebben betaald. Ik zie het al gebeuren dat je de AH uitloopt met een winkelwagen vol met krattten bier, omdat deze in de bonus waren en dat er dan iemand achter je aan komt rennen....."sorry bij nader inzien hebben we deze kratten onder kostprijs verkocht, wilt u even het dubbele afrekenen?"
Als ik niet zo'n reactie terug had gehad, was ik er wellicht niet eens mee doorgegaan, maar nu ben ik vanavond gelijk uit mijn werk naar de rechtswinkel gegaan.![]()
Om een lang verhaal kort te maken, hun eerste indruk is dat ik volledig in mijn recht sta en ze willen deze "zaak" wel oppakken. Ik moet morgen nog wat laatste "bewijsstukken" (mailtjes) bij hun droppen en dan gaan ze kijken of het allemaal klopt wat ik hun heb verteld. Daarna gaan ze Ticket4U namens mij officieel "ingebreken" stellen. Ze hebben dan een bepaalde termijn (10 dagen ofzo) om te reageren en als ze dat niet doen wordt heroverwogen om verdere juridische stappen te ondernemen. Het begin is in ieder geval gemaakt!
@Lienelien, ik zou ook zsm naar de rechtswinkel gaan, want van hoe meer kanten er iets aangedaan wordt, hoe groter de kans van slagen. Tip; Neem alle mails/bewijs van betaling/voorwaarden mee.
En bij het aanspreken van een vorst. Verder is het volgens mij niet zozeer 'verboden' om een hoofdletter te gebruiken, maar wel ongebruikelijk en ouderwets.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:04 schreef Light het volgende:
Ook aan het begin van een zin mag u met een hoofdletter
Ehm sorry hoor, maar je moet wel een enorm suffe droeftoeter zijn wil je met je kop bij HvN gaan staan huilenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:47 schreef hydraulix het volgende:
Misschien een idee om ook de media in te lichten. Dit geval past wel bij (klinkt misschien wel suf) Hart van Nederland
Zomerstop.. Een van mijn huisgenootjes gaat stagelopen bij opgelicht, maar zij beginnen pas weer op 11 augustusquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, waarom niet de media? Het is komkommertijd. Het is in de afgelopen maanden meerdere keren ter sprake gekomen in het nieuws en de politiek.
hacken die zooiquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:10 schreef Thomass het volgende:
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ';'
AND persoonsgegevens_items_velden_emailadres.log_geschiedenis_' at line 18
Goed ontwikkelde en beveiligde site
Wat een prutser aan de telefoon. Hoop dat je er echt mee doorgaat hoor om je kaartje te bemachtigen. Ik zou even rondmailen naar sbs6, rtl at5 of weet ik het, hoe meer mediaaandacht hoe beter denk ik zo.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:01 schreef lienelien het volgende:
Klik hier voor mij, Tickets4u zelf en Mojo op de radio. Nouja, radio.. Campusradio. Maar zoals ik al zei: misschien pikken andere media het nu op oid...
Wat een laf 'interview' met die Tickets4U gozer. Leg hem eens flink het vuur aan de schenen, wijs hem eens goed op zijn plichten. Hier had natuurlijk heel veel meer in gezeten.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:01 schreef lienelien het volgende:
Klik hier voor mij, Tickets4u zelf en Mojo op de radio. Nouja, radio.. Campusradio. Maar zoals ik al zei: misschien pikken andere media het nu op oid...
Van de school voor journalistiek, dus ik had er meer van verwacht.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:20 schreef MadGuy het volgende:
Ja, daar had meer uitgesleept kunnen worden. Maar goed, het is natuurlijk campusradio.
Gezien dat feit, zou je dat zeker verwachten, had tickets4u duidelijk gewezen op de rechten, nu kwam hij er makkelijk van af. Stuur rtl boulevard erop af zou ik zeggenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:30 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Van de school voor journalistiek, dus ik had er meer van verwacht.
Dit dusquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Mijn bloed kookt echt als ik zo'n mailtje lees, en ik ben nota bene helemaal geen slachtoffer van die gasten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |