alweer uitverkocht, of nog niet beschikbaar?quote:Op maandag 30 juni 2008 16:24 schreef MAY-be het volgende:
500 TICKETS
Weer een extra, speciaal en breaking nieuwtje voor iedereen met een LLowlife profiel: er zijn 500 extra Lowlands tickets beschikbaar gekomen!
Doordat een kaartenactie met een sponsor op het laatste moment niet doorgaat, komen deze tickets weer beschikbaar voor de verkoop. Tegen de normale prijs natuurlijk!
Om chaos, vechtpartijen en lange rijen bij het postkantoor te voorkomen, worden de tickets alleen op internet verkocht via LiveNation.nl
Om zwarthandel tegen te gaan kun je maximaal 2 tickets kopen.
quote:Op maandag 30 juni 2008 16:46 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
alweer uitverkocht, of nog niet beschikbaar?
heb vandaag al meerdere keren gebeld naar de rechtswinkel maar ze nemen niet op.. (langsgaan kan alleen op donderdagavond en dan moet ik werken..)quote:
Uiteraard zal tickts4u dat proberen, of ze er mee weg komen is punt 2. Welke omstandigheden waren dan 'onvoorzien' én kunnen tickets4u niet worden toegerekend?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:59 schreef lienelien het volgende:
De rechtswinkel heeft het voor me nagekeken, en ze zeggen wel zeker te weten dat tickets4u zich gaat verschuilen achter 'onvoorziene omstandigheden' en blabla, ze hebben al vaker zo'n gevalletje gehad.
Jawel hoor, de rechtswinkel heeft je correct over de eerst te nemen stap geadviseerd en slechts hun (reële) verwachting uitgesproken over de logische reactie van tickets4u. Of hebben ze door laten schemeren dat je kansloos bezig bent, dat de vordering/schadevergoeding rechtens niet opeisbaar is?quote:Dus, nog niets verdergekomen..
Ga daar maar vanuit. Ze opereren aan de randen van de wet maar niet ver er overheen. Juist om te voorkomen dat ze in een rechtzaak ook meteen gezeik krijgen over de manier ze hun geld verdienen of dat hun business model daarmee enorm veel publiciteit genereert.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:19 schreef rene90 het volgende:
Krijg je je geld wel teruggestort trouwens, heb dat misschien over het hoofd gezien maar wel een belangrijk punt van dit geheel.
hun handelaar die 60 kaarten ineens niet meer aan hen verkocht. (las ik in dat topic op tweakers)quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:46 schreef r_one het volgende:
[..]
Uiteraard zal tickts4u dat proberen, of ze er mee weg komen is punt 2. Welke omstandigheden waren dan 'onvoorzien' én kunnen tickets4u niet worden toegerekend?
Nee, ze zei zo van je kaartje zal je niet meer krijgen, maar je kan het ze nog wel moeilijk maken en ze een beetje blijven lastigvallen.quote:Jawel hoor, de rechtswinkel heeft je correct over de eerst te nemen stap geadviseerd en slechts hun (reële) verwachting uitgesproken over de logische reactie van tickets4u. Of hebben ze door laten schemeren dat je kansloos bezig bent, dat de vordering/schadevergoeding rechtens niet opeisbaar is?
Ja, ga ik wel vanuit. Heb met creditcard betaald, en die rekening kan ik niet inzien. Neem aan dat ze het gewoon niet afschijven, maar dat kan ik pas een maand ná de eventuele transactie zien, da's wel kut.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:19 schreef rene90 het volgende:
Krijg je je geld wel teruggestort trouwens, heb dat misschien over het hoofd gezien maar wel een belangrijk punt van dit geheel.
Dan nog komen ze er niet mee weg. Als zij er een derde/handelaar tussen zetten, is dat hun risico. Zij bieden wat aan, zij ontbinden de koop niet op tijd, zij hebben nog kaartjes, dus van onvoorziene omstandigheden kan geen sprake zijn. Dan hadden ze in hun AV een voorbehoud moeten maken voor (onvoorziene) prijsstijgingen en dát hebben ze niet gedaan.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:27 schreef lienelien het volgende:
hun handelaar die 60 kaarten ineens niet meer aan hen verkocht. (las ik in dat topic op tweakers)
De rechtswinkel zei ook dat ze waarschijnlijk (zoals een ander ticketbureau eerder heeft gedaan) dan zullen zeggen dat hun betalingen door een derde worden geregeld, en dus dat het niet hun schuld was en blabla, en dan blijven ze dus wel binnen hun algemene voorwaarden
Typisch rechtswinkel, de weg van de minste weerstand.quote:Nee, ze zei zo van je kaartje zal je niet meer krijgen, maar je kan het ze nog wel moeilijk maken en ze een beetje blijven lastigvallen.
Ik ga nog wel een aangetekende brief schijven (ligt al klaar, heb alleen geen printer) en dan eens kijken of ik daar wél een reactie op krijg.
Mazzelaarquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:27 schreef lienelien het volgende:
Maar, ik heb ook nog goéd nieuws: één van m'n huisgenootjes die al tijden lang een LLkaartje heeft liggen heeft nu toch besloten naar Sziget te gaan, en dus mag ik haar kaartje, uiteraard tegen de normale prijs, overnemen
Juist dat zei men hier bij de rechtswinkel ook.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:41 schreef r_one het volgende:
[..]
Dan nog komen ze er niet mee weg. Als zij er een derde/handelaar tussen zetten, is dat hun risico. Zij bieden wat aan, zij ontbinden de koop niet op tijd, zij hebben nog kaartjes, dus van onvoorziene omstandigheden kan geen sprake zijn. Dan hadden ze in hun AV een voorbehoud moeten maken voor (onvoorziene) prijsstijgingen en dát hebben ze niet gedaan.
Twee weken afwachten nu dus. Ik hoop dat ik het toch nog voor elkaar krijg!quote:Hierbij stel ik u in de gelegenheid de overeenkomst binnen 2 weken na te komen. Indien binnen veertien dagen na dagtekening van deze brief mijn cliënt het kaartje niet heeft ontvangen, stel ik u reeds nu voor alsdan in gebreke. Ik zie mij dan genoodzaakt een procedure bij de rechtbank Breda sector kanton op te starten op grond van niet nakoming van de overeenkomst, waarvan de proceskosten geheel ten laste van Ticket4U zullen worden gebracht. Tevens zal dan aanspraak worden gemaakt op de wettelijke rente, alsmede de buitengerechtelijke incassokosten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |