abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juni 2008 @ 23:28:12 #51
141482 Q.
JurassiQ
pi_59664686
Mooi, laat die lui het maar lekker weten. Ben benieuwd.
For great justice!
pi_59664773
Om jullie maar gelijk voor te zijn;

" U heeft daar ook alle recht toe"

weigerde mijn toetsenbord in eerste instantie overigens op het scherm te zetten . Echter het leek me wel gepast om de zaak ook van hun kant te bekijken.
pluk de dag (alleen niet te vroeg)
  woensdag 25 juni 2008 @ 04:37:42 #53
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_59667578
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 18:51 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Van Tweakers
[..]

Wat een louche bedrijven zijn dat toch. Omdat een of andere student niet uit z'n bed wilde komen om kaarten te bestellen liepen ze kaarten mis en dat vinden ze overmacht
Geloof je het zelf? Er is bij Tickets4u geen één kaart voor 135 euro de deur uit gegaan uiteraard. Dit is gewoon een ordinair lokkertje. Er zijn genoeg gekken die dan alsnog voor de hoofdprijs een ticket bestellen.
pi_59667601
Kan er geen conservatoir beslag gelegd worden op nog niet verkochte tickets?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  Redactie Frontpage woensdag 25 juni 2008 @ 08:30:47 #55
38148 crew  Innisdemon
pi_59668146
Heel goed. Laat ze maar eens merken dat deze vlieger niet opgaat.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_59668176
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 18:51 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Van Tweakers
[..]

Wat een louche bedrijven zijn dat toch. Omdat een of andere student niet uit z'n bed wilde komen om kaarten te bestellen liepen ze kaarten mis en dat vinden ze overmacht
Dit soort bedrijven mogen van mij keihard aangepakt worden.

Ze hebben nog kaarten beschikbaar dus er kan daarbij geen sprake zijn van overmacht
En dat er veel kaarten zouden worden verkocht, was ook totaal niet te verwachten. Dat de verkoop voor Lowlands begint, maakt ook niet uit. Daar wil toch niemand heen.
  woensdag 25 juni 2008 @ 09:19:23 #57
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_59668799
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 08:33 schreef Light het volgende:

[..]

En dat er veel kaarten zouden worden verkocht, was ook totaal niet te verwachten. Dat de verkoop voor Lowlands begint, maakt ook niet uit. Daar wil toch niemand heen.
Die bedrijven zijn zelf schuld aan een stormloop van kaarten. De bedrijven kopen een hoop kaarten op waardoor de festivals sneller uitverkocht raken en daarom is de toeloop op kaarten groter.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
  woensdag 25 juni 2008 @ 09:33:47 #58
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_59669070
tvp
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_59669151
tvp, ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
pi_59670570
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 20:11 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ja maar dan heb je ze wel. Lijkt het mij zeker waard.

True. Dit is een heel mooi incident om die lui eens aan te pakken.
pi_59670959
Dit wil ik wel even volgen. Ben benieuwd hoe het afloopt. Succes!
  woensdag 25 juni 2008 @ 11:29:12 #62
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_59671867
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 08:33 schreef Light het volgende:

[..]

Het is niet zo dat de verkoop net begon, er was zelfs net de dag ervoor een mail de deur uit gegaan bij de organisatie dat er nog maar 5.000 kaarten beschikbaar waren. Iedereen had kunnen weten dat het vrijdag of zaterdag uitverkocht zou zijn en dat dergelijke acties dus erg populair zouden zijn.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  woensdag 25 juni 2008 @ 11:57:09 #63
191841 ottoaanmnstokkos
Als je Calimero al zielig vond
pi_59672596
ik wil niet veel zeggen
maar als je iets wilt doen, moet je het heel snel doen.
voor je het weet is lowlands voorbij en zit je nog 4 jaar lang aan een rechtzaak vast die maar niet opschiet en wel kosten met zich meebrengt.
pi_59673359
Die 'Early Birth'-tickets, zoals ze dat noemden, bood LL zelf ook al aan onder de naam Vroege Vogels-actie, voor 132.50. T4U kan hun actie dan wel zo noemen, maar niet voor de prijs van 135,-, dat is bijna de gewone verkoopprijs van een LL-ticket.
Als T4U nog gewoon tickets in voorraad hebben lijkt het me kat in het bakkie voor TS, T4U moet en kan gewoon leveren. Een organisatorische miskleun bij hun is niet het probleem van hun klanten .
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_59676048
TVP, ben wel benieuwd naar de uitkomst
pi_59676331
Ha, leuk, ticketmaffia terugpakken
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_59676686
TVP. Zeer benieuwd naar de afloop!
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
pi_59677530
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 18:37 schreef Hephaistos. het volgende:
Je bent niet de enige trouwens
Niet zelfde persoon?
pi_59679507
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 11:57 schreef ottoaanmnstokkos het volgende:
ik wil niet veel zeggen
maar als je iets wilt doen, moet je het heel snel doen.
voor je het weet is lowlands voorbij en zit je nog 4 jaar lang aan een rechtzaak vast die maar niet opschiet en wel kosten met zich meebrengt.
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 05:12 schreef r_one het volgende:
Kan er geen conservatoir beslag gelegd worden op nog niet verkochte tickets?
Nou?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  woensdag 25 juni 2008 @ 17:04:40 #70
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_59680660
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 15:10 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]

Niet zelfde persoon?
Op Tweakers zitten geen meisjes
pi_59682104
zeer zeker niet dezelfde persoon me wel te verstaan
pi_59682551
tvp

Ik heb bij worldwideticketshop besteld, en die levering duurt me ook te lang inmiddels.
pi_59684535
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 20:05 schreef lienelien het volgende:
Ik ga er niet van uit fs...

Ga kassa en radar oid wel mailen, maar die hebben volgens mij nu ook zomerstop..
Morgen de ombodsman bellen, en misschien naar de rechtswinkel
En al naar de rechtswinkel geweest? Ik wilde morgen ook eens gaan om te kijken of het zin heeft om enige stappen te ondernemen.

Ik kreeg overigens vandaag onderstaande mail terug:
quote:

Het is absoluut niet zo dat het voor ons aantrekkelijker is om ze nu voor een hogere prijs te verkopen.

De prijs op de kaartjes is nog minder dan de prijs die wij op de website hadden staan.

Dat is dus ook nog een fout die we hadden op de site.

We gaan natuurlijk geen kaarten met verlies verkopen.

Helaas is het allemaal zo gelopen daar is nu niets meer aan te veranderen.

De laatste kaarten zullen hoogst waarschijnlijk vandaag verkocht worden.

Dus raad ik u aan snel een beslissing te nemen over wat u wilt.
Zeer professioneel en vooral inhoudelijk goed mailtje natuurlijk

Ik zal dadelijk nog 1 mail terug sturen waarin ik vraag inhoudelijk in te gaan op mijn bezwaren. Ik verwacht overigens niet dat ik nog een kaartje krijg

Maar goed ik heb wel eens zin om echt me gelijk te gaan halen of in iedergeval goed uit te zoeken of ik dat juridisch ook daadwerkelijk heb. Voor mijn gevoel sta ik namelijk zeer sterk. Ik weet alleen bijvoorbeeld niet zeker of een mailwisseling/bevestiging ook echt rechtsgeldig is. Maar goed het gebeurd namelijk te vaak dat je bij zoiets je geld terug krijgt (dat hoop ik tenminste ) een paar keer GVD zegt en weer verder gaat met je leven. Ik heb allleen geen zin om er heel veel geld aan uit te geven. Iemand tips wat nu de beste methode is om verdere stappen te ondernemen?
  woensdag 25 juni 2008 @ 19:58:24 #74
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_59684629
De prijs op de kaartjes is nog minder dan de prijs die wij op de website hadden staan.

Dat is dus ook nog een fout die we hadden op de site.

We gaan natuurlijk geen kaarten met verlies verkopen.

pi_59684670
Wat een dom mailtje zeg, dus ze maken fout op fout. Tja, een kaartje verkopen en er verlies op maken... nee meneertje daar beginnen we niet aan.
Dan had je ze niet aan moeten bieden! De koper kan toch niet ruiken waar het kaartje voor in is gekocht en dan vervolgens denken "Goh, ze bieden het wel erg goedkoop aan, daar maken ze vast verlies op. Laat ik dan maar niet bestellen, stel je voor straks verliezen ze er nog op."

Snel beslissen hoor. Wat dom zeg.
  woensdag 25 juni 2008 @ 20:00:41 #76
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_59684690
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 19:55 schreef Gangster-Engel het volgende:
Ik heb allleen geen zin om er heel veel geld aan uit te geven. Iemand tips wat nu de beste methode is om verdere stappen te ondernemen?
De rechtswinkel dus. De rechtswinkel hier helpt particulieren gratis, het zijn ook studenten (MER) die het doen, begeleid door docenten.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  woensdag 25 juni 2008 @ 20:02:12 #77
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_59684741
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 19:55 schreef Gangster-Engel het volgende:

Ik kreeg overigens vandaag onderstaande mail terug:
[..]

Zeer professioneel en vooral inhoudelijk goed mailtje natuurlijk

Mijn bloed kookt echt als ik zo'n mailtje lees, en ik ben nota bene helemaal geen slachtoffer van die gasten.
  woensdag 25 juni 2008 @ 20:14:58 #78
52513 whosvegas
The Trickster
pi_59685125
Hoog tijd dat de politiek in gaat grijpen en gaat bepalen dat kaartjes niet op deze manier verkocht mogen worden (niet voor hogere prijzen als de officiele prijs).
Voor de finale van het EK ben ik kaarten tegen gekomen van meer dan 10.000 euro

Die bedrijven zitten met z'n allen concert kaartjes op te kopen, waardoor het sneller uitverkocht raakt, zodat zij een hogere prijs kunnen vragen. Als ik naar een concert wil, dat uitverkocht is, dan koop ik via particulier en betaal een paar teintjes als normaal. Nu betaal je voor Lowlands meer als 250 euro,

Dus een oproep aan iedereen, koop nooit bij dat soort bedrijven
Are you nuts??
pi_59685177
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 20:02 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Mijn bloed kookt echt als ik zo'n mailtje lees, en ik ben nota bene helemaal geen slachtoffer van die gasten.
+1 Werkelijkwaar elke zin in dat mailtje druist in tegen mijn rechtvaardigheidsgevoel.
  woensdag 25 juni 2008 @ 20:20:08 #80
52513 whosvegas
The Trickster
pi_59685305
Klacht indienen bij de consumentenbond
Als dat maar genoeg mensen doen, worden ze vanzelf een keer aangepakt
Are you nuts??
pi_59685693
Ik zeg ook: rechtswinkel.
  woensdag 25 juni 2008 @ 20:33:14 #82
52513 whosvegas
The Trickster
pi_59685749
Ik zou mijn geld terug laten storten en het hier proberen:
http://livenationnl.viago(...)ise-Kaartjes/E-86324
http://www.lowlands.nl/news.php?page=306
Are you nuts??
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 juni 2008 @ 21:33:32 #83
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_59687901
wat een mail van dat bureau die Saskia wordt nergens anders aangenomen gok ik
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_59688832
Misschien is Saskia wel in haar eentje dat bureau?
pi_59692282
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 22:00 schreef MadGuy het volgende:
Misschien is Saskia wel in haar eentje dat bureau?
Ik acht dat zeker niet ondenkbaar. Net weer geantwoord:
quote:
Beste Saskia,

Ik vond de mail die ik vanmiddag van U mocht ontvangen hoogst onplezierig. Het irriteert me mateloos dat U in uw reactie op geen enkele door mij aangedragen argumenten ingaat.

Ons rechtssysteem zit gelukkig niet zo in elkaar dat U zich kunt beroepen op "Helaas is het allemaal zo gelopen daar is nu niets meer aan te veranderen", want in die situatie kan er nooit meer vertrouwd worden op aangegane overeenkomsten. Ik hoop dat U dit wel begrijpt. In dit geval bent U als verkoper namelijk een verplichting tot levering aangegaan, middels een rechtsgeldige zakelijke overeenkomst. Ik heb tot op heden nog geen enkel argument mogen ontvangen waardoor deze overeenkomst ontbonden kan worden. Momenteel zijn er nog steeds kaarten te bestellen voor Lowlands (of is er weer sprake van een oneindige voorraad?) via uw website, dus ik begrijp werkelijk niet waarom U niet kunt leveren. De prijs die U voor deze kaarten hebt betaald en het verlies dat uw organisatie daar eventueel mee maakt is in deze discussie volstrek irrelevant.

Maar goed na het lezen van onderstaande mail, heb ik aangenomen dat we er op deze manier niet uit zullen komen (aan U om het tegendeel te bewijzen), u kunt dan ook zeer binnenkort een aangetekende brief verwachten waarin ik "Ticket4U" officieel in gebreke van levering stel.

Met vriendelijke groet,

G-E

Morgen naar de rechtswinkel om te kijken wat de mogelijkheden zijn!
pi_59692474
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:07 schreef Gangster-Engel het volgende:

[..]

Ik acht dat zeker niet ondenkbaar. Net weer geantwoord:
[..]

Morgen naar de rechtswinkel om te kijken wat de mogelijkheden zijn!
Het zou wel een keer mooi zijn als iemand het ook een keer zo ver laat komen. Juridische stappen nemen lijkt in de eerste instantie vrij makkelijk, maar dan blijkt dat er best wel wat tijd en in veel gevallen ook geld mee speelt en haakt men af. Dat weet Saskia, dat weten de meeste bedrijven en komen daar dan vaak ook mee weg.
pi_59692687
Let wel op dat je de ingebreke stelling juridisch 100% waterdicht maakt. Er zijn wat dingen waar je op moet letten die je bijvoorbeeld zeker moet vermelden en het zou zonde zijn als de "zaak" afketst door een onzorgvuldigheid.

Bijvoorbeeld, stuur een aangetekende brief óók per gewone post en meldt beide verzendmethoden in de brief. Als de aangetekende brief niet wordt opgehaald maar de gewone brief niet terugkomt heb je bewijs dat de brief verzonden is en is dit voor een rechter voldoende onderbouwing aan te nemen dat de geadresseerde op de hoogte is van de inhoud van de brief.

En zo zijn er nog wat dingetjes (heb er helaas geen checklist van ofzo)

PS "U" is met een kleine letter, tenzij je God of bijv. de koningin bedoeld, maar dat lijkt me hier niet het geval.

[ Bericht 32% gewijzigd door Tourniquet op 25-06-2008 23:34:53 ]
pi_59693518
Ik vind het erg spannend hoe het allemaal af gaat lopen en hoop ook dat TS (en andere gedupeerden) zich niet laten kennen. Ben zelf wel in het bezit van een kaartje, maar word er zelf opgefokt van om alles te lezen hier!
pi_59693570
Ik heb het hier in WGR al eens eerder geschreven, maar ik vind het schokkend hoe slecht kleine ondernemers op de hoogte zijn van hun rechten en, met name, plichten. Het kan gewoon niet zo zijn dat je als bedrijf maar wat doet.

In dit geval zullen ze heus wel weten dat wat ze doen niet in de haak is, maar proberen ze je gewoon af te bluffen. Die Saskia moet gewoon eens een echte vent zijn en haar verlies nemen, verder verdient ze toch zakken vol met geld met deze parasitaire business dus geen gezeur.

Waar zijn de capabele mensen gebleven?
pi_59693871
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 20:33 schreef whosvegas het volgende:
Ik zou mijn geld terug laten storten en het hier proberen:
http://livenationnl.viago(...)ise-Kaartjes/E-86324
http://www.lowlands.nl/news.php?page=306
veel te duur..
pi_59693888
Ik heb overigens nog helemaal geen reactie op mijn mail. Als ik tijd heb, ga ik morgen eens kijken wat de rechtswinkel voor me kan doen. Echt belachelijk..
pi_59694783
Echt super wat jullie doen!
Ik heb dan wel geen overeenkomst met dit bedrijf, maar vind het wel ronduit schandalig wat zij (en soortgelijke bedrijven) doen. For what it's worth: mijn steun hebben jullie!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_59695027

Zie net dat de rechtswinkel alleen op donderdagavond een inloopspreekuur heeft, maar ik kan morgen wel de hele dag bellen. Dus dat ga ik sowieso wel doen.

Erg vreemd trouwens dat Gangster-Engel vandaag wél een reactie heeft gekregen en ik niet.. Heb m'n mail net nog een keer naar ze gestuurd. Aangetekende brief gaat ook zsm op de post
pi_59695203
Verzend het dan ook via de 'normale' weg (tip wat Tourniquet gaf) en blijf ook het topic op tweakers volgen (of misschien doe je dat al). Deel mijn mening ook met Spijkerbroek: mijn steun hebben jullie ook!
pi_59696420
Wat een grafbedrijf. Je hebt genoeg aan de tips die ik hier lees en top dat je er ook iets mee doet.

We wachten af.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 26 juni 2008 @ 08:04:11 #96
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59696501
Die mails die ze schrijven, is die typmiep soms een afgewezen pabo-studente ofzo
pi_59696940
Tvp, succes ermee TS
  donderdag 26 juni 2008 @ 09:02:57 #98
151515 verita
Happy days
pi_59697117
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 12:31 schreef WheeleE het volgende:
Die 'Early Birth'-tickets, zoals ze dat noemden, bood LL zelf ook al aan onder de naam Vroege Vogels-actie, voor 132.50. T4U kan hun actie dan wel zo noemen, maar niet voor de prijs van 135,-, dat is bijna de gewone verkoopprijs van een LL-ticket.
Als T4U nog gewoon tickets in voorraad hebben lijkt het me kat in het bakkie voor TS, T4U moet en kan gewoon leveren. Een organisatorische miskleun bij hun is niet het probleem van hun klanten .

Wie zit er nu te wachten op vroege bevallingskaarten?
Ow wacht, deze briljante organisatie bedoelt vast 'Early Birds'

OT: you go TS, ik zou ook heel vasthoudend zijn en ze inderdaad even goed laten merken dat je het er niet bij laat zitten.
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
  donderdag 26 juni 2008 @ 09:23:07 #99
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_59697425
tvp!

Heb je geen rechtsbijstandsverzekering?
  donderdag 26 juni 2008 @ 09:31:05 #100
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59697563
Nogmaals, zij hebben je aankoop bevestigd en zijn dus juridisch verplicht te leveren. Zeker omdat er geen enkel (voor deze situatie relevant) voorbehoud wordt gemaakt in hun eigen voorwaarden.

Meer valt er niet over te twisten.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')