Geloof je het zelf? Er is bij Tickets4u geen één kaart voor 135 euro de deur uit gegaan uiteraard. Dit is gewoon een ordinair lokkertje. Er zijn genoeg gekken die dan alsnog voor de hoofdprijs een ticket bestellen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:51 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Van Tweakers
[..]
Wat een louche bedrijven zijn dat toch. Omdat een of andere student niet uit z'n bed wilde komen om kaarten te bestellen liepen ze kaarten mis en dat vinden ze overmacht
En dat er veel kaarten zouden worden verkocht, was ook totaal niet te verwachten. Dat de verkoop voor Lowlands begint, maakt ook niet uit. Daar wil toch niemand heen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:51 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Van Tweakers
[..]
Wat een louche bedrijven zijn dat toch. Omdat een of andere student niet uit z'n bed wilde komen om kaarten te bestellen liepen ze kaarten mis en dat vinden ze overmacht
Dit soort bedrijven mogen van mij keihard aangepakt worden.
Ze hebben nog kaarten beschikbaar dus er kan daarbij geen sprake zijn van overmacht
Die bedrijven zijn zelf schuld aan een stormloop van kaarten. De bedrijven kopen een hoop kaarten op waardoor de festivals sneller uitverkocht raken en daarom is de toeloop op kaarten groter.quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:33 schreef Light het volgende:
[..]
En dat er veel kaarten zouden worden verkocht, was ook totaal niet te verwachten. Dat de verkoop voor Lowlands begint, maakt ook niet uit. Daar wil toch niemand heen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je ze wel. Lijkt het mij zeker waard.
Het is niet zo dat de verkoop net begon, er was zelfs net de dag ervoor een mail de deur uit gegaan bij de organisatie dat er nog maar 5.000 kaarten beschikbaar waren. Iedereen had kunnen weten dat het vrijdag of zaterdag uitverkocht zou zijn en dat dergelijke acties dus erg populair zouden zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:33 schreef Light het volgende:
[..]
En dat er veel kaarten zouden worden verkocht, was ook totaal niet te verwachten. Dat de verkoop voor Lowlands begint, maakt ook niet uit. Daar wil toch niemand heen.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:57 schreef ottoaanmnstokkos het volgende:
ik wil niet veel zeggen
maar als je iets wilt doen, moet je het heel snel doen.
voor je het weet is lowlands voorbij en zit je nog 4 jaar lang aan een rechtzaak vast die maar niet opschiet en wel kosten met zich meebrengt.
Nou?quote:Op woensdag 25 juni 2008 05:12 schreef r_one het volgende:
Kan er geen conservatoir beslag gelegd worden op nog niet verkochte tickets?
En al naar de rechtswinkel geweest? Ik wilde morgen ook eens gaan om te kijken of het zin heeft om enige stappen te ondernemen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:05 schreef lienelien het volgende:
Ik ga er niet van uit fs...
Ga kassa en radar oid wel mailen, maar die hebben volgens mij nu ook zomerstop..
Morgen de ombodsman bellen, en misschien naar de rechtswinkel
Zeer professioneel en vooral inhoudelijk goed mailtje natuurlijkquote:
Het is absoluut niet zo dat het voor ons aantrekkelijker is om ze nu voor een hogere prijs te verkopen.
De prijs op de kaartjes is nog minder dan de prijs die wij op de website hadden staan.
Dat is dus ook nog een fout die we hadden op de site.
We gaan natuurlijk geen kaarten met verlies verkopen.
Helaas is het allemaal zo gelopen daar is nu niets meer aan te veranderen.
De laatste kaarten zullen hoogst waarschijnlijk vandaag verkocht worden.
Dus raad ik u aan snel een beslissing te nemen over wat u wilt.
De rechtswinkel dus. De rechtswinkel hier helpt particulieren gratis, het zijn ook studenten (MER) die het doen, begeleid door docenten.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:55 schreef Gangster-Engel het volgende:
Ik heb allleen geen zin om er heel veel geld aan uit te geven. Iemand tips wat nu de beste methode is om verdere stappen te ondernemen?
Mijn bloed kookt echt als ik zo'n mailtje lees, en ik ben nota bene helemaal geen slachtoffer van die gasten.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:55 schreef Gangster-Engel het volgende:
Ik kreeg overigens vandaag onderstaande mail terug:
[..]
Zeer professioneel en vooral inhoudelijk goed mailtje natuurlijk
+1 Werkelijkwaar elke zin in dat mailtje druist in tegen mijn rechtvaardigheidsgevoel.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:02 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mijn bloed kookt echt als ik zo'n mailtje lees, en ik ben nota bene helemaal geen slachtoffer van die gasten.
Ik acht dat zeker niet ondenkbaar. Net weer geantwoord:quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:00 schreef MadGuy het volgende:
Misschien is Saskia wel in haar eentje dat bureau?
quote:Beste Saskia,
Ik vond de mail die ik vanmiddag van U mocht ontvangen hoogst onplezierig. Het irriteert me mateloos dat U in uw reactie op geen enkele door mij aangedragen argumenten ingaat.
Ons rechtssysteem zit gelukkig niet zo in elkaar dat U zich kunt beroepen op "Helaas is het allemaal zo gelopen daar is nu niets meer aan te veranderen", want in die situatie kan er nooit meer vertrouwd worden op aangegane overeenkomsten. Ik hoop dat U dit wel begrijpt. In dit geval bent U als verkoper namelijk een verplichting tot levering aangegaan, middels een rechtsgeldige zakelijke overeenkomst. Ik heb tot op heden nog geen enkel argument mogen ontvangen waardoor deze overeenkomst ontbonden kan worden. Momenteel zijn er nog steeds kaarten te bestellen voor Lowlands (of is er weer sprake van een oneindige voorraad?) via uw website, dus ik begrijp werkelijk niet waarom U niet kunt leveren. De prijs die U voor deze kaarten hebt betaald en het verlies dat uw organisatie daar eventueel mee maakt is in deze discussie volstrek irrelevant.
Maar goed na het lezen van onderstaande mail, heb ik aangenomen dat we er op deze manier niet uit zullen komen (aan U om het tegendeel te bewijzen), u kunt dan ook zeer binnenkort een aangetekende brief verwachten waarin ik "Ticket4U" officieel in gebreke van levering stel.
Met vriendelijke groet,
G-E
Het zou wel een keer mooi zijn als iemand het ook een keer zo ver laat komen. Juridische stappen nemen lijkt in de eerste instantie vrij makkelijk, maar dan blijkt dat er best wel wat tijd en in veel gevallen ook geld mee speelt en haakt men af. Dat weet Saskia, dat weten de meeste bedrijven en komen daar dan vaak ook mee weg.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:07 schreef Gangster-Engel het volgende:
[..]
Ik acht dat zeker niet ondenkbaar. Net weer geantwoord:
[..]
Morgen naar de rechtswinkel om te kijken wat de mogelijkheden zijn!
veel te duur..quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:33 schreef whosvegas het volgende:
Ik zou mijn geld terug laten storten en het hier proberen:
http://livenationnl.viago(...)ise-Kaartjes/E-86324
http://www.lowlands.nl/news.php?page=306
quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:31 schreef WheeleE het volgende:
Die 'Early Birth'-tickets, zoals ze dat noemden, bood LL zelf ook al aan onder de naam Vroege Vogels-actie, voor 132.50. T4U kan hun actie dan wel zo noemen, maar niet voor de prijs van 135,-, dat is bijna de gewone verkoopprijs van een LL-ticket.
Als T4U nog gewoon tickets in voorraad hebben lijkt het me kat in het bakkie voor TS, T4U moet en kan gewoon leveren. Een organisatorische miskleun bij hun is niet het probleem van hun klanten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |