God wat een soap was dat een tijdje terug zegquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:40 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zet de Wodka alvast klaar voor Djeez.
Een heinekengek weblog hebben en dan euroshopperbier drinken zag ik op de fotoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:41 schreef ColdFeet het volgende:
Anthraxx, ik kom nooit op IRC. Maar ik heb al wat gevonden, namelijk haar website www.heinekengek.web-log.nl
Holy mac, wat een pauperwijfOf ben ik nu onaardig?
Ha! Cool. Die kon ik nog niet. Maar ja, het is een tokkie. Flink ook. Ik snap niet dat je zo wilt leven maar jaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:41 schreef ColdFeet het volgende:
Anthraxx, ik kom nooit op IRC. Maar ik heb al wat gevonden, namelijk haar website www.heinekengek.web-log.nl
Holy mac, wat een pauperwijfOf ben ik nu onaardig?
van erg naar ergerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Een heinekengek weblog hebben en dan euroshopperbier drinken zag ik op de foto
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Een heinekengek weblog hebben en dan euroshopperbier drinken zag ik op de foto
Maar zij is wel geschikt. Rightquote:Goed.. Jeugdzorg heeft, god mag weten hoe, een spoedmachtiging losgekregen van de rechter om Yolanda terug te plaatsen bij een oud lijk van vijftig plus die verslaafd is aan GOD en de kerk. Daarnaast is zij alleenstaand, en in mijn ogen dus niet geschikt om een kind van 8 op te voeden.
ik ken een CUL-SC' er die dat doet. Maar, zal geen namen noemen hoor!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sharp, schat
Mensen die euroshopperbier uit halve-literblikken drinken zijn per definitie alcoholisten (uitgezonderd arme studenten die barbecuen met diepvrieshamburgers)
PMquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ken een CUL-SC' er die dat doet. Maar, zal geen namen noemen hoor!
Ik vind het wel meevallen eigenlijk. Ja, natuurlijk is het allemaal ellendig, maar ze gaat er wel bizar slecht mee om, ook.quote:Omdat ik via MSN messenger maar ook via weblog wel eens te horen krijg dat ik alles in mn leven zo moedig draag...
nog wat leesvoer, vanaf hier: [OUD] Dingen die je nooit meer wilt horen - Deel 3quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:53 schreef Anthraxx het volgende:
Op zich wel sneu als je dit leest: http://heinekengek.web-lo(...)_verleden/index.html
Maar ja, het lijkt mij dat je genoeg voorbeelden hebt hoe het niet moet. Zeg maar.
Alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:53 schreef Anthraxx het volgende:
Op zich wel sneu als je dit leest: http://heinekengek.web-lo(...)_verleden/index.html
Maar ja, het lijkt mij dat je genoeg voorbeelden hebt hoe het niet moet. Zeg maar.
Eens met SHE.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg![]()
Ik heb een verleden waar deze dame zelfs bij het verhaal alleen al in tranen zou uitbarsten.
Ok, ik ben wellicht een beetje apart, () maar wat zij doet is zichzelf vakkundig naar de klote helpen. Spugen op de kansen die ze heeft en zal blijven krijgen.
Wat mij betreft blijft ze erin, ik heb een broertje dood aan dit soort imbecielen.
Helemaal mee eens. Ze lijkt zichzelf niet eens te willen veranderen als je dat zo leest.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg![]()
Ik heb een verleden waar deze dame zelfs bij het verhaal alleen al in tranen zou uitbarsten.
Ok, ik ben wellicht een beetje apart, () maar wat zij doet is zichzelf vakkundig naar de klote helpen. Spugen op de kansen die ze heeft en zal blijven krijgen.
Wat mij betreft blijft ze erin, ik heb een broertje dood aan dit soort imbecielen.
Man met de hamerquote:* Ook ben ik enkele goede vrienden kwijtgeraakt aan de man met de hamer...
Ja ik in het vorige topic!quote:
Ze bedoelt dat ze gewoon steeds een serie moordenaar met een hamer tegenkomt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Man met de hamer
Ik ben ook regelmatig de man met de hamer tegengekomen en ik leef nog? Zou ik een superheld zijn?
quote:
SHE, jij kan afbranden in het Nederlands zoals Churchill dat in het Engels konquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:15 schreef SHE het volgende:
Ik vind er eigenlijk niets grappigs aan. Het is diep tragisch.
Ze schijnt het zelf namelijk wel vreselijk leuk te vinden dat mensen met zoveel afschuw an afkeuring op haar reageren. Ze is zo afgestompt dat ze het gevoel wat bij afwijzing hoort niet eens meer kan toelaten.
Hetzelfde voor Ingrid en Djeez. Ik gun iedereen kinderen, maar dit is ook zo'n treurig stel dat ik me ontzettend kwaad kan maken om de achteloze houding waarmee ze een kind erbij nemen. Want een kindje alleen is sielug.
Ik wens mensen niet snel iets kwaads toe, maar dit trio mag van mij een heel leven gebukt gaan onder hun eigen stupiditeit. En als het meezit komt de bezinning net voor ze het loodje leggen.
Proestquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Man met de hamer
Ik ben ook regelmatig de man met de hamer tegengekomen en ik leef nog? Zou ik een superheld zijn?
Scherpquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:15 schreef SHE het volgende:
Ik vind er eigenlijk niets grappigs aan. Het is diep tragisch.
Ze schijnt het zelf namelijk wel vreselijk leuk te vinden dat mensen met zoveel afschuw an afkeuring op haar reageren. Ze is zo afgestompt dat ze het gevoel wat bij afwijzing hoort niet eens meer kan toelaten.
Bratwurst und sauerkraut?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:31 schreef AKnynke het volgende:
Jongens, jullie zijn niet zo lief.
Tis een arm mens, ik heb medelijden met haar dat ze zo in het leven staat. Maar, het is d'r eigen keuze!
Anyhow, ik heb vrijdag een date! Een niet nader te noemen jongeman komt voor me koken!![]()
Nu maar hopen dat ie een beetje kan koken!
Ik heb in de 3e zwangerschap gerooktquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik en mijn broer zijn twee kerngezonde hollandse jongens die voortgekomen zijn uit twee rokende ouders, maar wij zijn natuurlijk weer de uitzonderingen die de regel bevestigen....
Stivoro mafia.
Thuis zou dat vast heel goed werken. Maar ik zit op mn werk. Werk virtueel (resetten kan alleen via de helpdesk) en het gebeurt iedere keer *ineens*, gewoon terwijl ik aan het typen ben ofzo.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:31 schreef latislos het volgende:
[..]
waarschijnlijk makkelijk te fixen
ik vermoed dat zowel je nederlandse als je VS toetsenbord instellingen zijn geactiveerd.
Nederlandse toestenbordinstellingen zijn totaal niet nodig aangezien we in nederland altijd het VS-toetsenbord gebruiken, Een nederlands toetsenbord heeft al die ^$%#@ boven de nummers en om de letters heen op andere plaatsen staan.
anyway uitzetten is eenvoudig: start > settings > control panel > regional and language options
dan tabblad languages > details
en dan daar bij Keyboard Nederlands wegflikkeren... (wel zorgen dat US geactiveerd is)
ik heb ook altijd 2 katten gehad omdat ze elkaar wat meer bezig kunnen houden als wij er niet zijn. Is toch echt wel weer wat anders dan een tweede kind nemen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:19 schreef Anthraxx het volgende:
Hey, om dezelfde reden nemen mensen ook dieren. Omdat hun ene kat ook zo sielug is. En twee jaar later staan ze beide op marktplaats.
Misschien werkt ie wel in een touwfabriek.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zou d'r vriend palletsorteerder zijn?
Dat hoeft toch ook niet? Het is waar. En dat is misschien wel het ergste.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:31 schreef AKnynke het volgende:
Mwah, ik heb daar geen medelijden mee. Je maakt je eigen keuzes in het leven. En ze kiest zelf bewust voor bepaalde dingen. Daar horen consequenties bij en die zie je bij haar terug.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:31 schreef AKnynke het volgende:
Tis een arm mens, ik heb medelijden met haar dat ze zo in het leven staat. Maar, het is d'r eigen keuze!
Have fun!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:31 schreef AKnynke het volgende:
Anyhow, ik heb vrijdag een date! Een niet nader te noemen jongeman komt voor me koken!![]()
tis niet de SC' er die voor me komt koken.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Bratwurst und sauerkraut?
Wie dreinkt er nou halve liters Euroshopper?
Liejannuh heeft het laatst gelurkt in haar fobo zag ik netquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:31 schreef AKnynke het volgende:
Gaat goed komenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:44 schreef KrnKje het volgende:
Ik heb duidelijk een SC overgeslagen in jullie postsnelheid
Nu officieel aan t studeren, maar ik heb er iets teveel vertrouwen in... vast niet goed...
Ik heb wel medelijden met haar. En dat vind ik een van de ergste gevoelens die je kunt hebben. Je kunt in mijn ogen beter een arrogante kut hoer zijn dan zielig. Ik heb liever dat de hele wereld een hekel aan me heeft, dan dat ze me zielig vinden. En zij is gewoon zielig! Ze maakt de keuzes wel, maar ik denk niet dat ze volledig beseft welke consequenties die keuzes hebben. En dat is gewoonweg sneu.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:41 schreef beunkster het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet? Het is waar. En dat is misschien wel het ergste.
[..]
Mwah, ik heb daar geen medelijden mee. Je maakt je eigen keuzes in het leven. En ze kiest zelf bewust voor bepaalde dingen. Daar horen consequenties bij en die zie je bij haar terug.
[..]
Have fun!
Je begrijpt me verkeerd. Ik heb absoluut geen sympathie voor haar, en IK vind dat ze de verkeerde keuzes maakt. Maar, boven alles vind ik het zielig voor d'r, en nog zieliger dat ik haar zielig vind. Zielig is voor mij het laagste dat je kunt zakken op de ladder zeg maar.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:48 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz en Karrel: tante in kwestie heeft zelf ook niet zo'n beste gezondheid. Dat scheelde idd. Wel lullig, mijn nichtje heeft dus een (fysieke) ontwikkelingsachterstand als gevolg van dat gerook
Nynke, niet te kusjekroel hoorIk vind het moeilijk om sympathie of begrip op te brengen voor mensen die zo met hun lijf, hun leven en hun kansen omgaan. Sorry.
Normaal gesproken kan het me echt niks rotten, maar wanneer er kinderen in het spel zijn dan vind ik het weer wat anders. Kinderen hebben nu eenmaal geen keuzes hierinquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:48 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz en Karrel: tante in kwestie heeft zelf ook niet zo'n beste gezondheid. Dat scheelde idd. Wel lullig, mijn nichtje heeft dus een (fysieke) ontwikkelingsachterstand als gevolg van dat gerook
Nynke, niet te kusjekroel hoorIk vind het moeilijk om sympathie of begrip op te brengen voor mensen die zo met hun lijf, hun leven en hun kansen omgaan. Sorry.
Dan interpreteerde ik je 'niet lief'-opmerking verkeerd.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:53 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd. Ik heb absoluut geen sympathie voor haar, en IK vind dat ze de verkeerde keuzes maakt. Maar, boven alles vind ik het zielig voor d'r, en nog zieliger dat ik haar zielig vind. Zielig is voor mij het laagste dat je kunt zakken op de ladder zeg maar.
Ik vind het normaalgesproken al vreselijk vervelend. Ik kan me niet onttrekken aan gedachten over de zin van het leven; het is een te mooi en te uniek geschenk om er zo achteloos mee om te gaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:55 schreef octopussy het volgende:
[..]
Normaal gesproken kan het me echt niks rotten, maar wanneer er kinderen in het spel zijn dan vind ik het weer wat anders. Kinderen hebben nu eenmaal geen keuzes hierinVan dit soort slecht ouderschap word ik wel boos.
Nee, in dit geval zit er geen verschil tussen. Voor mij in ieder geval. Ik ben ontzettend naief in dit opzicht, ik wil dat het met iedereen goed gaat en iedereen goed in z'n vel zit en het leven klopt voor iedereen. Voor deze persoon klopt het leven niet, dus heb ik medelijden met haar.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik word ook liever niet zielig gevonden. Dat is niet echt positief. Medelijden heben en zielig vinden is een wereld van verschil.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:18 schreef Bluezz het volgende:
Alle ramen van de woonkamer en keuken gedaanEn het kattenluik.
Kwam een MVD en een wunderspunzje tegen![]()
Oh leuk!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:25 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga vanavond lekker koken en dan naar de bios, naar SATC
Oeh, Mr CF heeft laatst de wasdroger verhuisd... je wilt niet weten wat daaronder lagquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:40 schreef Bluezz het volgende:
HIJG PUF, ook het kleine balkonnetje van de keuken waar de lege flessenaltijd staan.
RANZIG![]()
Schoon
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:25 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga vanavond lekker koken en dan naar de bios, naar SATC
Ik heb zo'n aanval, je kent het, het is nooit meer 'my period' maar de hormonen helpen best nog een tandje meequote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:41 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh, Mr CF heeft laatst de wasdroger verhuisd... je wilt niet weten wat daaronder lag
Wat ben je daadkrachtig vandaag, Bluezzie
Sex and the city.quote:
Kip uit de oven en bijvoorbeeld sperzieboontjes erbij ofzo..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:50 schreef ColdFeet het volgende:
DE, wat noem jij 'normale prak'?
ik mag van mezelf geen kookboeken meer kopen voorlopigEerst maar eens fatsoenlijk aan het werk in mijn nieuwe keukentje, op elektriciteit
Ik neem aan dat 'een doekje erlangs halen' flink poetsen was.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:48 schreef DarkElf het volgende:
Laatst heeft Rtificial de koelkast van zijn plek gekregen (thank god dat er wieltjes onder zitten, al krijg ik hem nog niet in beweging dan) enne daar mocht wel een doekje overheen ja
Met een wondersponjequote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat 'een doekje erlangs halen' flink poetsen was.
En wieltjes, dat ik daar nou nooit aan gedacht heb![]()
Zometeen mijn fiets halen en meteen boodschappies doen en dan lekker lezen in de tuin.
Ituesdays.
Ja ken wel mensen die op electriciteit koken enzo maar de meeste willen toch gas terug...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:56 schreef ColdFeet het volgende:
DE, terecht. Is veel prettiger. Maar de meeste huurhuizen hier hebben dat dus niet. Nou ja. Als ik ooit zelf een keuken ga inrichten, is het de eerste vereiste, natuurlijk.
Oh dat is mooi, standaard wieltjes, eigenlijk zouden ze dat onder alle grote apparaten standaard moeten maken!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:56 schreef DarkElf het volgende:
Met een wondersponjeviel t boenen wel mee, maar met iets anders had dat wrs wel gemoeten ja
Enne wieltjes.. ja die zitten er standaard onder, tis zo'n dubbeldeurs ding met ijs en zo dus nogal zwaar...
Klinkt goed Bluezz! Geniet ervan.
Nog niet gezien, maar hij lijkt me wel leukquote:
Dude, jij bent echt een vette metro... Post je ook in Steers parfummetjestopique?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:08 schreef beunkster het volgende:
[..]
Nog niet gezien, maar hij lijkt me wel leuk
Hij is leukquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:08 schreef beunkster het volgende:
[..]
Nog niet gezien, maar hij lijkt me wel leuk
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dude, jij bent echt een vette metro... Post je ook in Steers parfummetjestopique?
DE, ik heb het niet zo op snijbonen... Beetje teveel gegeten in mijn jeugd (ril)
secondelijm doet wonderen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:16 schreef latislos het volgende:
nu maar hopen dat dat ikea-rekje bij haar wel aan de muur blijft hangen
dat doet het hele idee van de zuignap een beetje teniet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
secondelijm doet wonderen.
argh, ik vind met links muizen zoo frustrerend!
ik douche me dagelijks, maar bij mij blijven de zuignappen niet plakken...k heb ze vastgeplakt..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:27 schreef ColdFeet het volgende:
Jay Faithy
En volgens mij zijn die loslatende zuignappen het gevolg van een te droge badkamer. Bij dagelijks douchen ging het prima.
Maar ik wil liever dat je nog s die andere rekjes ophangt. Gewoon, met schroefjes.
Bij mij bleven ze plakken. Totdat ik een weekendje weggingquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik douche me dagelijks, maar bij mij blijven de zuignappen niet plakken...k heb ze vastgeplakt..
Laatst viel zelfs de secondelijmversie naar beneden..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bij mij bleven ze plakken. Totdat ik een weekendje wegging
Ja van alpro soya.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:29 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker, elfje. Ook gewone prak is best bijzonder bij jou
Sojaboter? Boter met sojasaus?
dat kijk ik ook allemaalquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sex and the city kijken alle mannen toch stiekum mee?
Ik heb overigens SATC (de serie) gekeken voordat mijn vriendin het ooit gezien heet. Sterker nog mijn vriendin vindt er niks aan.
Verder kijk ik ook naar Gillmore Girls, Judging Amy en Gray's Anatomy. Desperate Housewifes vind ik dan weer geen fuck aan.
Vanavond trouwens Andijvie stamppot met grove verse worst. Vriendinnetje heeft speciaal voor mij de grove genomen
consider it done (als ik de juiste boortjes hebquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:27 schreef ColdFeet het volgende:
Jay Faithy
En volgens mij zijn die loslatende zuignappen het gevolg van een te droge badkamer. Bij dagelijks douchen ging het prima.
Maar ik wil liever dat je nog s die andere rekjes ophangt. Gewoon, met schroefjes.
omdat margarine duivels voedsel is, laat SHE je maar niet horenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:35 schreef ColdFeet het volgende:
Ah OK. Ik zag laatst een recept met sojaboter, dat was dus echte boter vermengd met wat sojasaus.
Ik vind dat zo verwarrend; waarom kunnen we boter niet gewoon boter noemen en plantaardige smeersels margarine, ofzo
Yeah rightquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:36 schreef latislos het volgende:
[..]
consider it done (als ik de juiste boortjes heb)
Ik eet boter. Soms. Maar margarine blief ik niet, laat staan van die walgelijke waterige smeersels voor op de boterhamquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
omdat margarine duivels voedsel is, laat SHE je maar niet horen
Boter; soms maar dan wel echte boter,... en als ik ietsje nodig heb zoals vanavond dan gooi ik een Pietsje! alpro soya meuk erin..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik eet boter. Soms. Maar margarine blief ik niet, laat staan van die walgelijke waterige smeersels voor op de boterham
Yes, dat bedoel ik. Brrr.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Boter; soms maar dan wel echte boter,... en als ik ietsje nodig heb zoals vanavond dan gooi ik een Pietsje! alpro soya meuk erin..
Iets op brood smeren vind ik buitengewoon vies... kan ook echt met walging kijken als iemand eerst een laag boter/margarine smeert op een boterham en dan jam ofzo..
*RIL*
Roomboter met koken is ook lekker (niet te veel idd want meer verdraag ik ook niet)...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Yes, dat bedoel ik. Brrr.
Je kunt mij dan wel weer wakkermaken voor een goeie zelfgemaakte kruidenboter, bijvoorbeeld
Voor koken gebruik ik ook roomboter. Zelfregulerend systeem; kleine hoeveelheden verdraag ik goed, maar enorme hoeveelheden niet.
Heb je een tijdje terug de herhalingen gezien van de FD? Ikke dus kijken want vroeger waren mijn zus en ik er helemaal wég van... Maar wat een teleurstelling is dat zoveel jaar later zegquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
McLeod's daughter vind ik dus ook echt helemaal niks Er zijn maar twee series die in Australië moegen spelen: Flying Doctors en Neighbours.
quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:27 schreef ColdFeet het volgende:
he getsie wat vervelend voor jequote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:48 schreef Faithy het volgende:
Vanavond ga ik lekker risotto maken met grove wokgroenten en kip
rucola met geitenkaas erbij en als toetje een beetje griekse yoghurt met walnoten en honing
Klinkt ook goed, gaat op de onthoudlijstquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:49 schreef ColdFeet het volgende:
Ik doe meestal veel peterselie, veel dille, piepelbeetje munt, groene pepers, knoflook, een lente-uitje en veel zwarte peper. En zout erbij, natuurlijk.
Mwah, ik vond dat het redleijk overeind bleef na al die jaren. Aan de andere kant kan ik ook nog steeds van A-team genieten.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Heb je een tijdje terug de herhalingen gezien van de FD? Ikke dus kijken want vroeger waren mijn zus en ik er helemaal wég van... Maar wat een teleurstelling is dat zoveel jaar later zeg
Daar valt niks aan te snappen net als Dukes of Hazzard en McGuver.quote:
ik vind 't geweldig, vooral de eerste 6 a 7 seizoenen, maar toen zelfs Harry dood gingquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
McLeod's daughter vind ik dus ook echt helemaal niks Er zijn maar twee series die in Australië moegen spelen: Flying Doctors en Neighbours.
GRMPFquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Jerry o'Connel heeft naast 'My secret identity' nog een topserie op z'n naam 'sliders'. Bijna net zo cool als de originel inspriartie born 'Quantum Leap'
CF: Then so be it. Ik vind bakken in boter echt zo 1980
McGuyver was wel grappig maar Dukes... nee...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Daar valt niks aan te snappen net als Dukes of Hazzard en McGuver.
Weet je wat ook een kicken serie was? My secret identity!
Sliders was leuk ja!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Jerry o'Connel heeft naast 'My secret identity' nog een topserie op z'n naam 'sliders'. Bijna net zo cool als de originel inspriartie born 'Quantum Leap'
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:57 schreef Den_Haag het volgende:mijn heup is nog verre van hersteld. vorige week weer iets zwaarder belast en mijn bekken stond meteen weer scheef
loopt er nu al 8 maanden mee te kloten. bah
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:57 schreef Den_Haag het volgende:mijn heup is nog verre van hersteld. vorige week weer iets zwaarder belast en mijn bekken stond meteen weer scheef
loopt er nu al 8 maanden mee te kloten. bah
Ja dat was echt mijn favoserie op een gegeven momentquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:05 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
The Wonder Years![]()
Er ging toch een gerucht dat dat vriendje later uitgegroied was tot Marilyn Manson? Hij leek er wel op.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja dat was echt mijn favoserie op een gegeven moment
(dat van dat vriendje weet ik niet maar kan t me haast niet voorstellen... Weet wet dat Winnie een wiskundige geworden is ofzo)
Wadequote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:20 schreef octopussy het volgende:
Sliderstot dat de professor eruit ging. Serie ging rap achteruit. Toen dat grietje eruit was ging het helemaal nergens meer over
![]()
shit, als ik hier vaker had gerefreshed had ik je het meteen kunnen vertellen.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:49 schreef ColdFeet het volgende:Goed dat je je grenzen in de gaten houdt
Volgende keer naar huis voordat het behoorlijk pijn begint te doen hè
kan je geen wacom-tablet aanvragen bij je werk?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de hele morgen met links zitten muisen. Toen ikd at grondig zat werd ging ik weer terug naar rechts, en dat ws de druppel.
Nu zo maar echt naar huis...Het stomme is dat ik normala rond deze tijd zoiets heb van ' goh, ik wil nara huis', en nu vind ik het stom om naar huis te gaan.
voor die maand dat ik er nog werk? Ze zullen gek zijn!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:11 schreef latislos het volgende:
[..]
kan je geen wacom-tablet aanvragen bij je werk?
[ afbeelding ]
Zie mijn edit: youtubequote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik ben toch zo op zoek naar het muziekje ervan![]()
iemand ???
Dr. Snuggles, helpt overal waar hij kanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:10 schreef latislos het volgende:
ik zag in de playlist bij youtube ook Dr Snuggles staan![]()
quote:
jaaaaaquote:
Vanavond rustig wat oefeningen door. En anders een bij de huisarts verwijzing orthopeed/sportarts halen.quote:
ken ik allebei niet.quote:
Ken ik ook niet.quote:
vond ik stomquote:
ken ik niet.quote:
wel eens gezien maar vond ik niet leukquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Voeger had je ook een soort van Heartbreak High. Maar dan dus meer uit mijn tijd. Kwam geloof ik uit Amerika. Keek ik ook altijd en natuurlijk 21 Jumpstreet.
ken ik ook niet echtquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:10 schreef latislos het volgende:
ik zag in de playlist bij youtube ook Dr Snuggles staan![]()
ook niet...quote:
hou oud jong was je ookalweer?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ken ik allebei niet.
[..]
Ken ik ook niet.
[..]
vond ik stom
[..]
ken ik niet.
[..]
wel eens gezien maar vond ik niet leuk
[..]
ken ik ook niet echt
[..]
ook niet...
Nou zovéél tv keek ik dus ook niet
Niet ouder dan Los geloof ik en die kent veelquote:
quote:
Heb 'm nu aan (tis zo heet hierquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:39 schreef ColdFeet het volgende:
MK, doe 's een foto van de nieuwe bikini? Al dan niet met jou erin?
Steekt zijn hand op, maakt een vuist en roept: "OI"quote:
volkomen kutquote:
en als ik nu zo doequote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:59 schreef Faithy het volgende:
Leuk, dat slappe geouwehoer, maar kan hier geen youtube kijken op m'n werk
Dan maar wat anders bedenken om over te praten.. er kan hier zoveel besproken worden... zoveel dat het allemaal een beetje wegvalt als je een -euc- paar dagen niet meeleest... eens kijken of dat nu ook zo is, dat je wel heel nauwkeurig moet gaan lezen enzo.. wil je écht alles meekrijgen enzo
Die ken ik alle 3 nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nog wat ouder dan:
Poppenkraam
Oma Fladder
Professor Poopsnagle
nee johquote:
was Poopsnagle met die vliegende bus?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Nog wat ouder dan:
Poppenkraam
Oma Fladder
Professor Poopsnagle
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:59 schreef Faithy het volgende:
Leuk, dat slappe geouwehoer, maar kan hier geen youtube kijken op m'n werk
Dan maar wat anders bedenken om over te praten.. er kan hier zoveel besproken worden... zoveel dat het allemaal een beetje wegvalt als je een -euc- paar dagen niet meeleest... eens kijken of dat nu ook zo is, dat je wel heel nauwkeurig moet gaan lezen enzo.. wil je écht alles meekrijgen enzo
ja ga jij je k-euc-en maar weer verder dweilenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:21 schreef DarkElf het volgende:
nou verkn-euc-elen jullie je verder maar.. mijn plicht roept..
Hij is klaarquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:30 schreef SHE het volgende:
Heel grappig jongens, ik lach me een br-euc.
Nu eerst maar eens een p-euc en dan lekker strijken ( bah, kr-eucels)
En ik verlaat u met een o zo ware spr-euc:
'Als je boos op me bent, geef me dan ook al mijn kusjes maar terug'
Word.
Ahhhhquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:30 schreef SHE het volgende:
Wokgroente met drie reepjes kipquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:45 schreef Faithy het volgende:
argh! Ze achtervolgt me, overal waar ik posthet is maar goed dat ze niet van koken houdt
anders had ze hier ook nog gezeten
maak daar eens een fatsoenlijke verwijzing van, ik heb geen zin om te zoeken...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:40 schreef Faithy het volgende:
ik heb Miss_S uitgescholdenkrijg vast weer een ban
(RU topicin SES)
Deze klinkt goed! Ga ik zeker eens proberen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:49 schreef ColdFeet het volgende:
Ik doe meestal veel peterselie, veel dille, piepelbeetje munt, groene pepers, knoflook, een lente-uitje en veel zwarte peper. En zout erbij, natuurlijk.
Edit: in de kruidenboter, dus
Heb er nog niet zoveel gehad van je. Maar hier heb je er eentje extra om weg te gevenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:30 schreef SHE het volgende:
Alsof iemand nog onderscheid maakt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:07 schreef Faithy het volgende:het blijft een uiterst naar mens, en moblo houdt zich in, maar Faithy heeft af en toe wat afreageren nodig
Jamaar een kenmerk van een forum als dit is nou juist dat je niet de hele dag met alleen jezelf communiceert.quote:
Ik ben vandaag behoorlijk *zen*quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ShE is er... Je kunt het in OUD proberen?
Saai.... Ik heb al drie maanden niet geyogaad, dus ik ben niet zen. Maar ik ga zometeen lekker eten en daarna naar de bioscoop.quote:
quote:
Ik kan me voorstellen als je terugleest in dat topic en dan bovenstaande opmerking van Yashaaaa erachteraan dat Miss_S en anderen denken dat jij iets op de meet over Miss_S hebt gezegdquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moblo, ikmoet zeggen dat ik snap wat je bedoelde op de meet
veel plezier. ik ga naar huus ff dingetjes doen en dan eten in Delftquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Saai.... Ik heb al drie maanden niet geyogaad, dus ik ben niet zen. Maar ik ga zometeen lekker eten en daarna naar de bioscoop.
Enjoyquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:25 schreef DarkElf het volgende:
eniewee.... ik ga met een glas water even in de zon zitten en me bedenken hoe geweldig ik ben
Bij wie dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:26 schreef latislos het volgende:
[..]
veel plezier. ik ga naar huus ff dingetjes doen en dan eten in Delft
Bij mijquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bij wie dan?
Niet vergeten de bestanden te mailen en het kaartje te maken, hoor
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:25 schreef DarkElf het volgende:
zooo ik ben uitermate tevreden met mezelf vandaagof mag je dat niet zeggen?
eniewee.... ik ga met een glas water even in de zon zitten en me bedenken hoe geweldig ik ben
Ik heb gisteren nog in mijn borsten geknepen uit een allesoverheersend gevoel van zelfliefde.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:25 schreef DarkElf het volgende:
zooo ik ben uitermate tevreden met mezelf vandaagof mag je dat niet zeggen?
En wanneer mag ik een keer?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bij mijIk steel je man
Kan geen genoeg van hemzijn fajita's krijgen
![]()
Nee hoor![]()
Ik duik vanavond en/of in bad en/of voor de tv en/of ga wandelen op de hei en/of in bed en dat alles met manliefquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
![]()
Oh en ik wil jou vanaaf verder niet meer spreken.M-K msn vanaaf uitzet en op tijd naar bed gaat
Oh ja das waarquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog in mijn borsten geknepen uit een allesoverheersend gevoel van zelfliefde.
Ik begrijp je volkomen.
Jij bent niet de enige leukerd in Delft, hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bij mijIk steel je man
Kan geen genoeg van hemzijn fajita's krijgen
![]()
Nee hoor![]()
Was absoluut erg gezellig en ben nu nog meer benieuwd naar je de 5dequote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik duik vanavond en/of in bad en/of voor de tv en/of ga wandelen op de hei en/of in bed en dat alles met manlief
Maar t was uitermate gezellig vannacht met jou ,alleen een tikkie laat ...
Over een maand ben ik hopelijk EN weer een SHE op 2 benen , EN start de verbouwing van de woonkamer/keuken.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:33 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja das waar![]()
kusje op de knie en wat maak je weer een goddelijk eten vanavond..
Wanneer kook je voor mij?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige leukerd in Delft, hoor
Tuurlijk! ..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Over een maand ben ik hopelijk EN weer een SHE op 2 benen , EN start de verbouwing van de woonkamer/keuken.
Alle redenen om dan eens richting het Belgse af te reizen om jou en die borstenmaniakCF een dag te vervelen met oervoedsel.
Mits je Cosmo's maakt natuurlijk.
Hoeveel tosti's heb je in jezusnaam gegeten?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:45 schreef mascara-klodder het volgende:
*burp...geen tosti's meer voor mij vanaaf
Kunnen een middenweg kiezen en het bij cnk in Dordt doen, is alleen een trap naar de plee, maar wil ook wel een emmertje voor de minder validen neerzetten op de begane grondquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Tuurlijk! ..
Kom maar hierheen, ligt lekker in t midden voor jouen dan komt CF ook eens hierheen...
Bovendien woon ik op twee hoog met trappen (2 maar) en zij op 3 hoog ofzo dus dat veel zwaarder voor jullie allebei
Maar cnk kan jou ook wel hierheen brengenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kunnen een middenweg kiezen en het bij cnk in Dordt doen, is alleen een trap naar de plee, maar wil ook wel een emmertje voor de minder validen neerzetten op de begane grond
Driequote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoeveel tosti's heb je in jezusnaam gegeten?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Maar cnk kan jou ook wel hierheen brengen
Proeft iig niet als een vette kaas. Is ook de kaas die ik het liefste uit het vuistje eetquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:51 schreef DarkElf het volgende:
emmenthaler schijnt niet zo vet te zijn als andere kazen, weet iemand of dat klopt?
Hahaha, dat lijkt me helemaal prima. Ik smacht naar de gezonde happen van DE; ik denk erover om haar te adopteren zodat ze me elke dag haar slanke, uitgebalanceerde brouwsels kan voorzettenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Over een maand ben ik hopelijk EN weer een SHE op 2 benen , EN start de verbouwing van de woonkamer/keuken.
Alle redenen om dan eens richting het Belgse af te reizen om jou en die borstenmaniakCF een dag te vervelen met oervoedsel.
Mits je Cosmo's maakt natuurlijk.
Emmenthaler is nog steeds 45+; dus of je het mager kunt noemen...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:51 schreef DarkElf het volgende:
emmenthaler schijnt niet zo vet te zijn als andere kazen, weet iemand of dat klopt?
Kind toch!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hahaha, dat lijkt me helemaal prima. Ik smacht naar de gezonde happen van DE; ik denk erover om haar te adopteren zodat ze me elke dag haar slanke, uitgebalanceerde brouwsels kan voorzetten
Nee das niet mager... sowieso eet ik nauwelijks kaas meer (lactose) en vet ... dus ik ben zéér trots op mezelf want ik heb weinig echte zwaktes met eten maar kaasquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Emmenthaler is nog steeds 45+; dus of je het mager kunt noemen...
Het is wel een kaas die voor darmpatientjes goed te verdragen is; net als brie en camembert.
Ik ben overigens niet zo'n fan van emmenthaler, mij te flauw van smaak.
Oh das gebrek aan zelfvertrouwen hoor , niets meer en niets minderquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:58 schreef ColdFeet het volgende:
Maar als jij denkt dat je aanprutst, ga ik zitten huilen in een hoekje... Het feit dat ik bergen kookboeken bezit, maakt mij nog geen ster-kok
Nou, ik kook de sterren van de hemel hoor. Dus als jullie dan even lekker in een hoekje bescheiden gaan zitten wezen, doe ik het koken wel ok?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:58 schreef ColdFeet het volgende:
Maar als jij denkt dat je aanprutst, ga ik zitten huilen in een hoekje... Het feit dat ik bergen kookboeken bezit, maakt mij nog geen ster-kok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |