abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59650079
ok t wordt vanavond : snijbonen gestoofd in citroensap ... (beetje water, beetje soyaboter, beetje peper en zout, citroenrasp, hele dunne plakjes citroen en wat sap..... oh ja en boontjes.) en erbij pangasiusfilet uit de oven met tijm, knoflook, olie, peper en zout , beetje citroensap...

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 24 juni 2008 @ 13:27:24 #102
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59650143
was ook echt heel tof.. hele discussies ontstonden, en dan gelukkig niet omdat ik uit mn nek lulde..
Daar was ik echt bang voor.. dat ik achterhaalde informatiie zou gebruiken ofzo (ICT, jeweetsch) en dat het niet technisch genoeg was, maar het was juist 'een frisse wind' en écht informatiekundig en tof
Doei.
pi_59650150
Jay Faithy

En volgens mij zijn die loslatende zuignappen het gevolg van een te droge badkamer. Bij dagelijks douchen ging het prima.
Maar ik wil liever dat je nog s die andere rekjes ophangt. Gewoon, met schroefjes.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 13:28:35 #104
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59650175
Sex and the city kijken alle mannen toch stiekum mee?
Ik heb overigens SATC (de serie) gekeken voordat mijn vriendin het ooit gezien heet. Sterker nog mijn vriendin vindt er niks aan.
Verder kijk ik ook naar Gillmore Girls, Judging Amy en Gray's Anatomy. Desperate Housewifes vind ik dan weer geen fuck aan.

Vanavond trouwens Andijvie stamppot met grove verse worst. Vriendinnetje heeft speciaal voor mij de grove genomen
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_59650196
Lekker, elfje. Ook gewone prak is best bijzonder bij jou

Sojaboter? Boter met sojasaus?
  dinsdag 24 juni 2008 @ 13:29:06 #106
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59650197
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:27 schreef ColdFeet het volgende:
Jay Faithy

En volgens mij zijn die loslatende zuignappen het gevolg van een te droge badkamer. Bij dagelijks douchen ging het prima.
Maar ik wil liever dat je nog s die andere rekjes ophangt. Gewoon, met schroefjes.
ik douche me dagelijks, maar bij mij blijven de zuignappen niet plakken...k heb ze vastgeplakt..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_59650214
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:29 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ik douche me dagelijks, maar bij mij blijven de zuignappen niet plakken...k heb ze vastgeplakt..
Bij mij bleven ze plakken. Totdat ik een weekendje wegging
  dinsdag 24 juni 2008 @ 13:30:36 #108
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59650234
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Bij mij bleven ze plakken. Totdat ik een weekendje wegging
Laatst viel zelfs de secondelijmversie naar beneden..

K schrok me werkelijkwaar dood, wat een kabaal maakte dat zeg!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_59650244
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:29 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker, elfje. Ook gewone prak is best bijzonder bij jou

Sojaboter? Boter met sojasaus?
Ja van alpro soya. Ik vermijd teveel lactose.

T lijkt me ook lekker ja, en verder zijn t allemaal dingen die we hebben, (en leve mijn eigen kruiden , dus das wel fijn
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 24 juni 2008 @ 13:34:21 #110
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59650323
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sex and the city kijken alle mannen toch stiekum mee?
Ik heb overigens SATC (de serie) gekeken voordat mijn vriendin het ooit gezien heet. Sterker nog mijn vriendin vindt er niks aan.
Verder kijk ik ook naar Gillmore Girls, Judging Amy en Gray's Anatomy. Desperate Housewifes vind ik dan weer geen fuck aan.

Vanavond trouwens Andijvie stamppot met grove verse worst. Vriendinnetje heeft speciaal voor mij de grove genomen
dat kijk ik ook allemaal

Greys Anatomy probeer ik nu te gaan volgen...

en ik kijk ook naar McLeod's Daughters, maar dat heb ik helaas al zo vaak gemist nu, dat ik er een beetje uit ben.. en daarbij zijn alle bekenden eruit nu dus wordt 't wel wat minder leuk nu, vind ik
Doei.
pi_59650349
Ah OK. Ik zag laatst een recept met sojaboter, dat was dus echte boter vermengd met wat sojasaus.

Ik vind dat zo verwarrend; waarom kunnen we boter niet gewoon boter noemen en plantaardige smeersels margarine, ofzo
pi_59650374
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:27 schreef ColdFeet het volgende:
Jay Faithy

consider it done (als ik de juiste boortjes heb )
pi_59650416
Gilmore Girls
Grey's anatomy
SATC (Vond Mr DE dus ook leuk)

Desperate housewifes McLeod's Daughters Judging Amy

Carpoolers Reaper
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59650435
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:35 schreef ColdFeet het volgende:
Ah OK. Ik zag laatst een recept met sojaboter, dat was dus echte boter vermengd met wat sojasaus.

Ik vind dat zo verwarrend; waarom kunnen we boter niet gewoon boter noemen en plantaardige smeersels margarine, ofzo
omdat margarine duivels voedsel is, laat SHE je maar niet horen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59650442
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:36 schreef latislos het volgende:

[..]

consider it done (als ik de juiste boortjes heb )
Yeah right

pi_59650452
weer even wat anders:

pi_59650468
Oh een "als" erachter meteen.... een echte man
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59650478
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:38 schreef DarkElf het volgende:

[..]

omdat margarine duivels voedsel is, laat SHE je maar niet horen
Ik eet boter. Soms. Maar margarine blief ik niet, laat staan van die walgelijke waterige smeersels voor op de boterham
pi_59650527
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik eet boter. Soms. Maar margarine blief ik niet, laat staan van die walgelijke waterige smeersels voor op de boterham
Boter; soms maar dan wel echte boter,... en als ik ietsje nodig heb zoals vanavond dan gooi ik een Pietsje! alpro soya meuk erin..

Iets op brood smeren vind ik buitengewoon vies... kan ook echt met walging kijken als iemand eerst een laag boter/margarine smeert op een boterham en dan jam ofzo..

*RIL*
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59650597
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:41 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Boter; soms maar dan wel echte boter,... en als ik ietsje nodig heb zoals vanavond dan gooi ik een Pietsje! alpro soya meuk erin..

Iets op brood smeren vind ik buitengewoon vies... kan ook echt met walging kijken als iemand eerst een laag boter/margarine smeert op een boterham en dan jam ofzo..

*RIL*
Yes, dat bedoel ik. Brrr.

Je kunt mij dan wel weer wakkermaken voor een goeie zelfgemaakte kruidenboter, bijvoorbeeld
Voor koken gebruik ik ook roomboter. Zelfregulerend systeem; kleine hoeveelheden verdraag ik goed, maar enorme hoeveelheden niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')