ik douche me dagelijks, maar bij mij blijven de zuignappen niet plakken...k heb ze vastgeplakt..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:27 schreef ColdFeet het volgende:
Jay Faithy
En volgens mij zijn die loslatende zuignappen het gevolg van een te droge badkamer. Bij dagelijks douchen ging het prima.
Maar ik wil liever dat je nog s die andere rekjes ophangt. Gewoon, met schroefjes.
Bij mij bleven ze plakken. Totdat ik een weekendje weggingquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik douche me dagelijks, maar bij mij blijven de zuignappen niet plakken...k heb ze vastgeplakt..
Laatst viel zelfs de secondelijmversie naar beneden..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bij mij bleven ze plakken. Totdat ik een weekendje wegging
Ja van alpro soya.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:29 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker, elfje. Ook gewone prak is best bijzonder bij jou
Sojaboter? Boter met sojasaus?
dat kijk ik ook allemaalquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sex and the city kijken alle mannen toch stiekum mee?
Ik heb overigens SATC (de serie) gekeken voordat mijn vriendin het ooit gezien heet. Sterker nog mijn vriendin vindt er niks aan.
Verder kijk ik ook naar Gillmore Girls, Judging Amy en Gray's Anatomy. Desperate Housewifes vind ik dan weer geen fuck aan.
Vanavond trouwens Andijvie stamppot met grove verse worst. Vriendinnetje heeft speciaal voor mij de grove genomen
consider it done (als ik de juiste boortjes hebquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:27 schreef ColdFeet het volgende:
Jay Faithy
En volgens mij zijn die loslatende zuignappen het gevolg van een te droge badkamer. Bij dagelijks douchen ging het prima.
Maar ik wil liever dat je nog s die andere rekjes ophangt. Gewoon, met schroefjes.
omdat margarine duivels voedsel is, laat SHE je maar niet horenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:35 schreef ColdFeet het volgende:
Ah OK. Ik zag laatst een recept met sojaboter, dat was dus echte boter vermengd met wat sojasaus.
Ik vind dat zo verwarrend; waarom kunnen we boter niet gewoon boter noemen en plantaardige smeersels margarine, ofzo
Yeah rightquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:36 schreef latislos het volgende:
[..]
consider it done (als ik de juiste boortjes heb)
Ik eet boter. Soms. Maar margarine blief ik niet, laat staan van die walgelijke waterige smeersels voor op de boterhamquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
omdat margarine duivels voedsel is, laat SHE je maar niet horen
Boter; soms maar dan wel echte boter,... en als ik ietsje nodig heb zoals vanavond dan gooi ik een Pietsje! alpro soya meuk erin..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik eet boter. Soms. Maar margarine blief ik niet, laat staan van die walgelijke waterige smeersels voor op de boterham
Yes, dat bedoel ik. Brrr.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Boter; soms maar dan wel echte boter,... en als ik ietsje nodig heb zoals vanavond dan gooi ik een Pietsje! alpro soya meuk erin..
Iets op brood smeren vind ik buitengewoon vies... kan ook echt met walging kijken als iemand eerst een laag boter/margarine smeert op een boterham en dan jam ofzo..
*RIL*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |