Sex and the city.quote:
Kip uit de oven en bijvoorbeeld sperzieboontjes erbij ofzo..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:50 schreef ColdFeet het volgende:
DE, wat noem jij 'normale prak'?
ik mag van mezelf geen kookboeken meer kopen voorlopigEerst maar eens fatsoenlijk aan het werk in mijn nieuwe keukentje, op elektriciteit
Ik neem aan dat 'een doekje erlangs halen' flink poetsen was.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:48 schreef DarkElf het volgende:
Laatst heeft Rtificial de koelkast van zijn plek gekregen (thank god dat er wieltjes onder zitten, al krijg ik hem nog niet in beweging dan) enne daar mocht wel een doekje overheen ja
Met een wondersponjequote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat 'een doekje erlangs halen' flink poetsen was.
En wieltjes, dat ik daar nou nooit aan gedacht heb![]()
Zometeen mijn fiets halen en meteen boodschappies doen en dan lekker lezen in de tuin.
Ituesdays.
Ja ken wel mensen die op electriciteit koken enzo maar de meeste willen toch gas terug...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:56 schreef ColdFeet het volgende:
DE, terecht. Is veel prettiger. Maar de meeste huurhuizen hier hebben dat dus niet. Nou ja. Als ik ooit zelf een keuken ga inrichten, is het de eerste vereiste, natuurlijk.
Oh dat is mooi, standaard wieltjes, eigenlijk zouden ze dat onder alle grote apparaten standaard moeten maken!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:56 schreef DarkElf het volgende:
Met een wondersponjeviel t boenen wel mee, maar met iets anders had dat wrs wel gemoeten ja
Enne wieltjes.. ja die zitten er standaard onder, tis zo'n dubbeldeurs ding met ijs en zo dus nogal zwaar...
Klinkt goed Bluezz! Geniet ervan.
Nog niet gezien, maar hij lijkt me wel leukquote:
Dude, jij bent echt een vette metro... Post je ook in Steers parfummetjestopique?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:08 schreef beunkster het volgende:
[..]
Nog niet gezien, maar hij lijkt me wel leuk
Hij is leukquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:08 schreef beunkster het volgende:
[..]
Nog niet gezien, maar hij lijkt me wel leuk
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dude, jij bent echt een vette metro... Post je ook in Steers parfummetjestopique?
DE, ik heb het niet zo op snijbonen... Beetje teveel gegeten in mijn jeugd (ril)
secondelijm doet wonderen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:16 schreef latislos het volgende:
nu maar hopen dat dat ikea-rekje bij haar wel aan de muur blijft hangen
dat doet het hele idee van de zuignap een beetje teniet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
secondelijm doet wonderen.
argh, ik vind met links muizen zoo frustrerend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |