abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59647515
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 11:31 schreef AKnynke het volgende:
Jongens, jullie zijn niet zo lief.
Dat hoeft toch ook niet? Het is waar. En dat is misschien wel het ergste.
quote:
Tis een arm mens, ik heb medelijden met haar dat ze zo in het leven staat. Maar, het is d'r eigen keuze!
Mwah, ik heb daar geen medelijden mee. Je maakt je eigen keuzes in het leven. En ze kiest zelf bewust voor bepaalde dingen. Daar horen consequenties bij en die zie je bij haar terug.
quote:
Anyhow, ik heb vrijdag een date! Een niet nader te noemen jongeman komt voor me koken!

Nu maar hopen dat ie een beetje kan koken!
Have fun!
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"
LinkedIn profiel
  dinsdag 24 juni 2008 @ 11:43:49 #52
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59647578
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 11:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Bratwurst und sauerkraut?
Wie dreinkt er nou halve liters Euroshopper?
tis niet de SC' er die voor me komt koken.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_59647579
quote:
Jongens, jullie zijn niet zo lief.

Tis een arm mens, ik heb medelijden met haar dat ze zo in het leven staat. Maar, het is d'r eigen keuze!

Anyhow, ik heb vrijdag een date! Een niet nader te noemen jongeman komt voor me koken!

Nu maar hopen dat ie een beetje kan koken!
Liejannuh heeft het laatst gelurkt in haar fobo zag ik net

Spannend nynke
  dinsdag 24 juni 2008 @ 11:44:40 #54
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_59647601
Ik heb duidelijk een SC overgeslagen in jullie postsnelheid
Nu officieel aan t studeren, maar ik heb er iets teveel vertrouwen in... vast niet goed...
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
pi_59647637
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 11:44 schreef KrnKje het volgende:
Ik heb duidelijk een SC overgeslagen in jullie postsnelheid
Nu officieel aan t studeren, maar ik heb er iets teveel vertrouwen in... vast niet goed...
Gaat goed komen En mijn beste vriendin op golfer na dan, is een homo
  dinsdag 24 juni 2008 @ 11:46:34 #56
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59647652
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 11:41 schreef beunkster het volgende:

[..]

Dat hoeft toch ook niet? Het is waar. En dat is misschien wel het ergste.
[..]

Mwah, ik heb daar geen medelijden mee. Je maakt je eigen keuzes in het leven. En ze kiest zelf bewust voor bepaalde dingen. Daar horen consequenties bij en die zie je bij haar terug.
[..]

Have fun!
Ik heb wel medelijden met haar. En dat vind ik een van de ergste gevoelens die je kunt hebben. Je kunt in mijn ogen beter een arrogante kut hoer zijn dan zielig. Ik heb liever dat de hele wereld een hekel aan me heeft, dan dat ze me zielig vinden. En zij is gewoon zielig! Ze maakt de keuzes wel, maar ik denk niet dat ze volledig beseft welke consequenties die keuzes hebben. En dat is gewoonweg sneu.

Enne, thanks!
pi_59647709
Bluezz en Karrel: tante in kwestie heeft zelf ook niet zo'n beste gezondheid. Dat scheelde idd. Wel lullig, mijn nichtje heeft dus een (fysieke) ontwikkelingsachterstand als gevolg van dat gerook

Nynke, niet te kusjekroel hoor Ik vind het moeilijk om sympathie of begrip op te brengen voor mensen die zo met hun lijf, hun leven en hun kansen omgaan. Sorry.
pi_59647813
Spannend Nynke
  dinsdag 24 juni 2008 @ 11:53:35 #59
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59647862
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 11:48 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz en Karrel: tante in kwestie heeft zelf ook niet zo'n beste gezondheid. Dat scheelde idd. Wel lullig, mijn nichtje heeft dus een (fysieke) ontwikkelingsachterstand als gevolg van dat gerook

Nynke, niet te kusjekroel hoor Ik vind het moeilijk om sympathie of begrip op te brengen voor mensen die zo met hun lijf, hun leven en hun kansen omgaan. Sorry.
Je begrijpt me verkeerd. Ik heb absoluut geen sympathie voor haar, en IK vind dat ze de verkeerde keuzes maakt. Maar, boven alles vind ik het zielig voor d'r, en nog zieliger dat ik haar zielig vind. Zielig is voor mij het laagste dat je kunt zakken op de ladder zeg maar.
pi_59647904
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 11:48 schreef ColdFeet het volgende:

Normaal gesproken kan het me echt niks rotten, maar wanneer er kinderen in het spel zijn dan vind ik het weer wat anders. Kinderen hebben nu eenmaal geen keuzes hierin Van dit soort slecht ouderschap word ik wel boos.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 11:58:04 #61
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59647983
Ik word ook liever niet zielig gevonden. Dat is niet echt positief. Medelijden heben en zielig vinden is een wereld van verschil.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_59648012
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 11:53 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Je begrijpt me verkeerd. Ik heb absoluut geen sympathie voor haar, en IK vind dat ze de verkeerde keuzes maakt. Maar, boven alles vind ik het zielig voor d'r, en nog zieliger dat ik haar zielig vind. Zielig is voor mij het laagste dat je kunt zakken op de ladder zeg maar.
Dan interpreteerde ik je 'niet lief'-opmerking verkeerd.

Weet je, enerzijds hebben jij en ik en wij allemaal makkelijk praten: we zijn allemaal best verstandig en inteligent en nuchter. En als dingen niet lukken, zoeken we hulp. Of dat nou een arts is, een psycholoog, iemand die meer praktische hulp biedt...

Ik vin het zo lastig om me te verplaatsen in mensen die gewoon geen hulp zoeken. Problemen hebben, dat overkomt iedereen. Er adequaat mee omgaan is een tweede. Je lekker omwentelen in je ellende, dat is gewoon zo misselijkmakend stom... Jij vindt het zielig, ik reageer er cynischer op.
pi_59648085
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 11:55 schreef octopussy het volgende:

[..]

Normaal gesproken kan het me echt niks rotten, maar wanneer er kinderen in het spel zijn dan vind ik het weer wat anders. Kinderen hebben nu eenmaal geen keuzes hierin Van dit soort slecht ouderschap word ik wel boos.
Ik vind het normaalgesproken al vreselijk vervelend. Ik kan me niet onttrekken aan gedachten over de zin van het leven; het is een te mooi en te uniek geschenk om er zo achteloos mee om te gaan.

Maar idd, dat ook nog een kind. Een brand new baby, een nieuw uniek leven... Zo vreselijk jammer is dat, als daar zo laks op wordt gereageerd.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 12:03:16 #64
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59648122
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 11:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik word ook liever niet zielig gevonden. Dat is niet echt positief. Medelijden heben en zielig vinden is een wereld van verschil.
Nee, in dit geval zit er geen verschil tussen. Voor mij in ieder geval. Ik ben ontzettend naief in dit opzicht, ik wil dat het met iedereen goed gaat en iedereen goed in z'n vel zit en het leven klopt voor iedereen. Voor deze persoon klopt het leven niet, dus heb ik medelijden met haar.

Net zoals een kat, die buiten voor de deur zit in de regen en niet naar binnen kan. Die kat is zielig, maar ik heb ook medelijden met die kat. Hoewel dat een heel ander soort zielig en medelijden zijn.
pi_59648519
Alle ramen van de woonkamer en keuken gedaan En het kattenluik.
Kwam een MVD en een wunderspunzje tegen
  dinsdag 24 juni 2008 @ 12:21:43 #66
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_59648585
MVD?
Multiple Vanishing Dingetje?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_59648591
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:18 schreef Bluezz het volgende:
Alle ramen van de woonkamer en keuken gedaan En het kattenluik.
Kwam een MVD en een wunderspunzje tegen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59648607
lekker bezig Bluezz
pi_59648689
Ik ga vanavond lekker koken en dan naar de bios, naar SATC
pi_59648724
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:25 schreef ColdFeet het volgende:
Oh leuk!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59648840
Ik ben heel benieuwd, DE. De serie heb ik altijd maar half gevolgd.

Ik heb voor vanavond een bietensoepje vooraf, pittig-zoete kipsateetjes (piri-piri), gepofte aardappels, een salade met feta, doperwtjes, perzik en munt, en als toetje crème brulée (die volgens mij een beetje te dik is geworden ).
Wat maak jij voor lekkers, vanaaf?
pi_59649055
HIJG PUF, ook het kleine balkonnetje van de keuken waar de lege flessen altijd staan.
RANZIG

Schoon
pi_59649084
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:40 schreef Bluezz het volgende:
HIJG PUF, ook het kleine balkonnetje van de keuken waar de lege flessen altijd staan.
RANZIG

Schoon
Oeh, Mr CF heeft laatst de wasdroger verhuisd... je wilt niet weten wat daaronder lag

Wat ben je daadkrachtig vandaag, Bluezzie
pi_59649094
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:25 schreef ColdFeet het volgende:
pi_59649156
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:41 schreef ColdFeet het volgende:

Oeh, Mr CF heeft laatst de wasdroger verhuisd... je wilt niet weten wat daaronder lag

Wat ben je daadkrachtig vandaag, Bluezzie
Ik heb zo'n aanval, je kent het, het is nooit meer 'my period' maar de hormonen helpen best nog een tandje mee
en mijn lijf werkt soms ook nog even mee

Wat goed van Los, wij moeten binnenkort ook maar eens even de koelkast en de vaatwasser naar voren trekken
pi_59649177
Gewoon normale prak

Gisteren al een tijdje bezig geweest en vandaag zie ik wel... Denk gewoon kip uit de oven met groenten die ik nog moet halen zo bij de Delhaize..

Klinkt lekker wat je gemaakt hebt, behalve de creme brulée

Ga denk ik van de week weer kookprutsen, heb een nieuw boek gekocht... we hadden deze er al van en nu heb ik "lekker buiten eten" gescoord met allerlei lekkere hapjes dus eens kijken wat we daarmee kunnen...

Zijn leuke boeken trouwens!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59649212
Laatst heeft Rtificial de koelkast van zijn plek gekregen (thank god dat er wieltjes onder zitten, al krijg ik hem nog niet in beweging dan ) enne daar mocht wel een doekje overheen ja
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 24 juni 2008 @ 12:48:29 #78
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59649216
Wanneer komen Lein en Isa trouwens weer terug?
pi_59649246
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:41 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Sex and the city.
LinkedIn profiel
pi_59649252
DE, wat noem jij 'normale prak'?

ik mag van mezelf geen kookboeken meer kopen voorlopig Eerst maar eens fatsoenlijk aan het werk in mijn nieuwe keukentje, op elektriciteit
pi_59649261
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:49 schreef beunkster het volgende:

[..]

Sex and the city.
Vond je 'm leuk?
pi_59649309
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:50 schreef ColdFeet het volgende:
DE, wat noem jij 'normale prak'?

ik mag van mezelf geen kookboeken meer kopen voorlopig Eerst maar eens fatsoenlijk aan het werk in mijn nieuwe keukentje, op elektriciteit
Kip uit de oven en bijvoorbeeld sperzieboontjes erbij ofzo..
Of een lekker stukje vlees met een héééle simpele salade..

Aardappelen eten we nooit dus dat scheelt altijd

Simpele prak = niet te veel ingrediënten, niet te veel tijd kwijt... wel gezond.

Ik mag eigenlijk ook niet meer... in december kreeg ik met kerst mijn eerste kookboek (Gordon ) nu liggen er 10 en dan nog een stapel Delicious-sen

mmm koken op electriciteit.. nooit gedaan maar Rtificial heeft er een hekel aan.. Die wil gewoon gas.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59649336
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:48 schreef DarkElf het volgende:
Laatst heeft Rtificial de koelkast van zijn plek gekregen (thank god dat er wieltjes onder zitten, al krijg ik hem nog niet in beweging dan ) enne daar mocht wel een doekje overheen ja
Ik neem aan dat 'een doekje erlangs halen' flink poetsen was.
En wieltjes, dat ik daar nou nooit aan gedacht heb

Zometeen mijn fiets halen en meteen boodschappies doen en dan lekker lezen in de tuin.
I tuesdays.
pi_59649376
DE, terecht. Is veel prettiger. Maar de meeste huurhuizen hier hebben dat dus niet. Nou ja. Als ik ooit zelf een keuken ga inrichten, is het de eerste vereiste, natuurlijk.
pi_59649378
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:54 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik neem aan dat 'een doekje erlangs halen' flink poetsen was.
En wieltjes, dat ik daar nou nooit aan gedacht heb

Zometeen mijn fiets halen en meteen boodschappies doen en dan lekker lezen in de tuin.
I tuesdays.
Met een wondersponje viel t boenen wel mee, maar met iets anders had dat wrs wel gemoeten ja

Enne wieltjes.. ja die zitten er standaard onder, tis zo'n dubbeldeurs ding met ijs en zo dus nogal zwaar...

Klinkt goed Bluezz! Geniet ervan.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59649407
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:56 schreef ColdFeet het volgende:
DE, terecht. Is veel prettiger. Maar de meeste huurhuizen hier hebben dat dus niet. Nou ja. Als ik ooit zelf een keuken ga inrichten, is het de eerste vereiste, natuurlijk.
Ja ken wel mensen die op electriciteit koken enzo maar de meeste willen toch gas terug...
Wist niet dat de meeste huurhuizen dat niet hebben, en zo heb je iets voor je wish-list
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59649424
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:56 schreef DarkElf het volgende:

Met een wondersponje viel t boenen wel mee, maar met iets anders had dat wrs wel gemoeten ja

Enne wieltjes.. ja die zitten er standaard onder, tis zo'n dubbeldeurs ding met ijs en zo dus nogal zwaar...

Klinkt goed Bluezz! Geniet ervan.
Oh dat is mooi, standaard wieltjes, eigenlijk zouden ze dat onder alle grote apparaten standaard moeten maken!

Ja, die ene vrije dag dat ik alleen thuis ben, is zo zalig!
Doeg
pi_59649447
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59649573
Oh t worden snijbonen dus, die liggen nog in de koelkast
Scheelt me weer een trip naar de super...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59649663
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:50 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Vond je 'm leuk?
Nog niet gezien, maar hij lijkt me wel leuk
LinkedIn profiel
pi_59649670
Lein en Isa stappen vanavond weer op de boot en ze hebben een gesigneerde DVD van die artsen en ze hebben het erg naar hun zin en ik heb net heerlijk een ijsje gegeten in het zonnetje.

Owja, en ik vond SATC geweldig!
Kwam met een grote grijns uit de bioscoop.
pi_59649711
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:08 schreef beunkster het volgende:

[..]

Dude, jij bent echt een vette metro... Post je ook in Steers parfummetjestopique?

DE, ik heb het niet zo op snijbonen... Beetje teveel gegeten in mijn jeugd (ril)
pi_59649734
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:08 schreef beunkster het volgende:

[..]

Hij is leuk

Zelf Mr DE vond m leuk al kan hij zich altijd beter identificeren met de mannen (duh logisch) dus dat is vaak wel grappig... Ik helemaal op de emo vrouwen toer en hij dan ernaast; rationeel/oplossingsgericht enzo

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59649771
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:09 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dude, jij bent echt een vette metro... Post je ook in Steers parfummetjestopique?

DE, ik heb het niet zo op snijbonen... Beetje teveel gegeten in mijn jeugd (ril)

Ik ga vanavond ze stoven in citroensap dus dan al way anders dan vroeger thuis...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59649794
zojuist PeRi ontmoet
pi_59649855
nu maar hopen dat dat ikea-rekje bij haar wel aan de muur blijft hangen
  dinsdag 24 juni 2008 @ 13:17:16 #97
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59649874
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:16 schreef latislos het volgende:
nu maar hopen dat dat ikea-rekje bij haar wel aan de muur blijft hangen
secondelijm doet wonderen.

argh, ik vind met links muizen zoo frustrerend!
pi_59649973
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:17 schreef AKnynke het volgende:

[..]

secondelijm doet wonderen.

argh, ik vind met links muizen zoo frustrerend!
dat doet het hele idee van de zuignap een beetje teniet.

[ Bericht 0% gewijzigd door latislos op 24-06-2008 13:27:39 ]
pi_59650017
hoi

Presentatie ging goed half uur aan het woord geweest in mn eentje, terwijl ik er echt heel bang voor was dat ik niet genoeg gespreksstof zou hebben leuke interactie met de groep en de docent, leuke discussies!

Tentamen denk ik wel (net) gehaald te hebben... een 5,5 is genoeg, en dat heb ik toch zeker wel denk ik
Doei.
pi_59650041
stoer faith zo'n presentatie!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')