Dat hoeft toch ook niet? Het is waar. En dat is misschien wel het ergste.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:31 schreef AKnynke het volgende:
Jongens, jullie zijn niet zo lief.
Mwah, ik heb daar geen medelijden mee. Je maakt je eigen keuzes in het leven. En ze kiest zelf bewust voor bepaalde dingen. Daar horen consequenties bij en die zie je bij haar terug.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:31 schreef AKnynke het volgende:
Tis een arm mens, ik heb medelijden met haar dat ze zo in het leven staat. Maar, het is d'r eigen keuze!
Have fun!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:31 schreef AKnynke het volgende:
Anyhow, ik heb vrijdag een date! Een niet nader te noemen jongeman komt voor me koken!![]()
Nu maar hopen dat ie een beetje kan koken!
tis niet de SC' er die voor me komt koken.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Bratwurst und sauerkraut?
Wie dreinkt er nou halve liters Euroshopper?
Liejannuh heeft het laatst gelurkt in haar fobo zag ik netquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:31 schreef AKnynke het volgende:
Jongens, jullie zijn niet zo lief.
Tis een arm mens, ik heb medelijden met haar dat ze zo in het leven staat. Maar, het is d'r eigen keuze!
Anyhow, ik heb vrijdag een date! Een niet nader te noemen jongeman komt voor me koken!![]()
Nu maar hopen dat ie een beetje kan koken!
Gaat goed komenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:44 schreef KrnKje het volgende:
Ik heb duidelijk een SC overgeslagen in jullie postsnelheid
Nu officieel aan t studeren, maar ik heb er iets teveel vertrouwen in... vast niet goed...
Ik heb wel medelijden met haar. En dat vind ik een van de ergste gevoelens die je kunt hebben. Je kunt in mijn ogen beter een arrogante kut hoer zijn dan zielig. Ik heb liever dat de hele wereld een hekel aan me heeft, dan dat ze me zielig vinden. En zij is gewoon zielig! Ze maakt de keuzes wel, maar ik denk niet dat ze volledig beseft welke consequenties die keuzes hebben. En dat is gewoonweg sneu.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:41 schreef beunkster het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet? Het is waar. En dat is misschien wel het ergste.
[..]
Mwah, ik heb daar geen medelijden mee. Je maakt je eigen keuzes in het leven. En ze kiest zelf bewust voor bepaalde dingen. Daar horen consequenties bij en die zie je bij haar terug.
[..]
Have fun!
Je begrijpt me verkeerd. Ik heb absoluut geen sympathie voor haar, en IK vind dat ze de verkeerde keuzes maakt. Maar, boven alles vind ik het zielig voor d'r, en nog zieliger dat ik haar zielig vind. Zielig is voor mij het laagste dat je kunt zakken op de ladder zeg maar.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:48 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz en Karrel: tante in kwestie heeft zelf ook niet zo'n beste gezondheid. Dat scheelde idd. Wel lullig, mijn nichtje heeft dus een (fysieke) ontwikkelingsachterstand als gevolg van dat gerook
Nynke, niet te kusjekroel hoorIk vind het moeilijk om sympathie of begrip op te brengen voor mensen die zo met hun lijf, hun leven en hun kansen omgaan. Sorry.
Normaal gesproken kan het me echt niks rotten, maar wanneer er kinderen in het spel zijn dan vind ik het weer wat anders. Kinderen hebben nu eenmaal geen keuzes hierinquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:48 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz en Karrel: tante in kwestie heeft zelf ook niet zo'n beste gezondheid. Dat scheelde idd. Wel lullig, mijn nichtje heeft dus een (fysieke) ontwikkelingsachterstand als gevolg van dat gerook
Nynke, niet te kusjekroel hoorIk vind het moeilijk om sympathie of begrip op te brengen voor mensen die zo met hun lijf, hun leven en hun kansen omgaan. Sorry.
Dan interpreteerde ik je 'niet lief'-opmerking verkeerd.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:53 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd. Ik heb absoluut geen sympathie voor haar, en IK vind dat ze de verkeerde keuzes maakt. Maar, boven alles vind ik het zielig voor d'r, en nog zieliger dat ik haar zielig vind. Zielig is voor mij het laagste dat je kunt zakken op de ladder zeg maar.
Ik vind het normaalgesproken al vreselijk vervelend. Ik kan me niet onttrekken aan gedachten over de zin van het leven; het is een te mooi en te uniek geschenk om er zo achteloos mee om te gaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:55 schreef octopussy het volgende:
[..]
Normaal gesproken kan het me echt niks rotten, maar wanneer er kinderen in het spel zijn dan vind ik het weer wat anders. Kinderen hebben nu eenmaal geen keuzes hierinVan dit soort slecht ouderschap word ik wel boos.
Nee, in dit geval zit er geen verschil tussen. Voor mij in ieder geval. Ik ben ontzettend naief in dit opzicht, ik wil dat het met iedereen goed gaat en iedereen goed in z'n vel zit en het leven klopt voor iedereen. Voor deze persoon klopt het leven niet, dus heb ik medelijden met haar.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik word ook liever niet zielig gevonden. Dat is niet echt positief. Medelijden heben en zielig vinden is een wereld van verschil.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:18 schreef Bluezz het volgende:
Alle ramen van de woonkamer en keuken gedaanEn het kattenluik.
Kwam een MVD en een wunderspunzje tegen![]()
Oh leuk!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:25 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga vanavond lekker koken en dan naar de bios, naar SATC
Oeh, Mr CF heeft laatst de wasdroger verhuisd... je wilt niet weten wat daaronder lagquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:40 schreef Bluezz het volgende:
HIJG PUF, ook het kleine balkonnetje van de keuken waar de lege flessenaltijd staan.
RANZIG![]()
Schoon
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:25 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga vanavond lekker koken en dan naar de bios, naar SATC
Ik heb zo'n aanval, je kent het, het is nooit meer 'my period' maar de hormonen helpen best nog een tandje meequote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:41 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh, Mr CF heeft laatst de wasdroger verhuisd... je wilt niet weten wat daaronder lag
Wat ben je daadkrachtig vandaag, Bluezzie
Sex and the city.quote:
Kip uit de oven en bijvoorbeeld sperzieboontjes erbij ofzo..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:50 schreef ColdFeet het volgende:
DE, wat noem jij 'normale prak'?
ik mag van mezelf geen kookboeken meer kopen voorlopigEerst maar eens fatsoenlijk aan het werk in mijn nieuwe keukentje, op elektriciteit
Ik neem aan dat 'een doekje erlangs halen' flink poetsen was.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:48 schreef DarkElf het volgende:
Laatst heeft Rtificial de koelkast van zijn plek gekregen (thank god dat er wieltjes onder zitten, al krijg ik hem nog niet in beweging dan) enne daar mocht wel een doekje overheen ja
Met een wondersponjequote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat 'een doekje erlangs halen' flink poetsen was.
En wieltjes, dat ik daar nou nooit aan gedacht heb![]()
Zometeen mijn fiets halen en meteen boodschappies doen en dan lekker lezen in de tuin.
Ituesdays.
Ja ken wel mensen die op electriciteit koken enzo maar de meeste willen toch gas terug...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:56 schreef ColdFeet het volgende:
DE, terecht. Is veel prettiger. Maar de meeste huurhuizen hier hebben dat dus niet. Nou ja. Als ik ooit zelf een keuken ga inrichten, is het de eerste vereiste, natuurlijk.
Oh dat is mooi, standaard wieltjes, eigenlijk zouden ze dat onder alle grote apparaten standaard moeten maken!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:56 schreef DarkElf het volgende:
Met een wondersponjeviel t boenen wel mee, maar met iets anders had dat wrs wel gemoeten ja
Enne wieltjes.. ja die zitten er standaard onder, tis zo'n dubbeldeurs ding met ijs en zo dus nogal zwaar...
Klinkt goed Bluezz! Geniet ervan.
Nog niet gezien, maar hij lijkt me wel leukquote:
Dude, jij bent echt een vette metro... Post je ook in Steers parfummetjestopique?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:08 schreef beunkster het volgende:
[..]
Nog niet gezien, maar hij lijkt me wel leuk
Hij is leukquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:08 schreef beunkster het volgende:
[..]
Nog niet gezien, maar hij lijkt me wel leuk
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dude, jij bent echt een vette metro... Post je ook in Steers parfummetjestopique?
DE, ik heb het niet zo op snijbonen... Beetje teveel gegeten in mijn jeugd (ril)
secondelijm doet wonderen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:16 schreef latislos het volgende:
nu maar hopen dat dat ikea-rekje bij haar wel aan de muur blijft hangen
dat doet het hele idee van de zuignap een beetje teniet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
secondelijm doet wonderen.
argh, ik vind met links muizen zoo frustrerend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |