God wat een soap was dat een tijdje terug zegquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:40 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zet de Wodka alvast klaar voor Djeez.
Een heinekengek weblog hebben en dan euroshopperbier drinken zag ik op de fotoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:41 schreef ColdFeet het volgende:
Anthraxx, ik kom nooit op IRC. Maar ik heb al wat gevonden, namelijk haar website www.heinekengek.web-log.nl
Holy mac, wat een pauperwijfOf ben ik nu onaardig?
Ha! Cool. Die kon ik nog niet. Maar ja, het is een tokkie. Flink ook. Ik snap niet dat je zo wilt leven maar jaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:41 schreef ColdFeet het volgende:
Anthraxx, ik kom nooit op IRC. Maar ik heb al wat gevonden, namelijk haar website www.heinekengek.web-log.nl
Holy mac, wat een pauperwijfOf ben ik nu onaardig?
van erg naar ergerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Een heinekengek weblog hebben en dan euroshopperbier drinken zag ik op de foto
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Een heinekengek weblog hebben en dan euroshopperbier drinken zag ik op de foto
Maar zij is wel geschikt. Rightquote:Goed.. Jeugdzorg heeft, god mag weten hoe, een spoedmachtiging losgekregen van de rechter om Yolanda terug te plaatsen bij een oud lijk van vijftig plus die verslaafd is aan GOD en de kerk. Daarnaast is zij alleenstaand, en in mijn ogen dus niet geschikt om een kind van 8 op te voeden.
ik ken een CUL-SC' er die dat doet. Maar, zal geen namen noemen hoor!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sharp, schat
Mensen die euroshopperbier uit halve-literblikken drinken zijn per definitie alcoholisten (uitgezonderd arme studenten die barbecuen met diepvrieshamburgers)
PMquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ken een CUL-SC' er die dat doet. Maar, zal geen namen noemen hoor!
Ik vind het wel meevallen eigenlijk. Ja, natuurlijk is het allemaal ellendig, maar ze gaat er wel bizar slecht mee om, ook.quote:Omdat ik via MSN messenger maar ook via weblog wel eens te horen krijg dat ik alles in mn leven zo moedig draag...
nog wat leesvoer, vanaf hier: [OUD] Dingen die je nooit meer wilt horen - Deel 3quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:53 schreef Anthraxx het volgende:
Op zich wel sneu als je dit leest: http://heinekengek.web-lo(...)_verleden/index.html
Maar ja, het lijkt mij dat je genoeg voorbeelden hebt hoe het niet moet. Zeg maar.
Alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:53 schreef Anthraxx het volgende:
Op zich wel sneu als je dit leest: http://heinekengek.web-lo(...)_verleden/index.html
Maar ja, het lijkt mij dat je genoeg voorbeelden hebt hoe het niet moet. Zeg maar.
Eens met SHE.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg![]()
Ik heb een verleden waar deze dame zelfs bij het verhaal alleen al in tranen zou uitbarsten.
Ok, ik ben wellicht een beetje apart, () maar wat zij doet is zichzelf vakkundig naar de klote helpen. Spugen op de kansen die ze heeft en zal blijven krijgen.
Wat mij betreft blijft ze erin, ik heb een broertje dood aan dit soort imbecielen.
Helemaal mee eens. Ze lijkt zichzelf niet eens te willen veranderen als je dat zo leest.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg![]()
Ik heb een verleden waar deze dame zelfs bij het verhaal alleen al in tranen zou uitbarsten.
Ok, ik ben wellicht een beetje apart, () maar wat zij doet is zichzelf vakkundig naar de klote helpen. Spugen op de kansen die ze heeft en zal blijven krijgen.
Wat mij betreft blijft ze erin, ik heb een broertje dood aan dit soort imbecielen.
Man met de hamerquote:* Ook ben ik enkele goede vrienden kwijtgeraakt aan de man met de hamer...
Ja ik in het vorige topic!quote:
Ze bedoelt dat ze gewoon steeds een serie moordenaar met een hamer tegenkomt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Man met de hamer
Ik ben ook regelmatig de man met de hamer tegengekomen en ik leef nog? Zou ik een superheld zijn?
quote:
SHE, jij kan afbranden in het Nederlands zoals Churchill dat in het Engels konquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:15 schreef SHE het volgende:
Ik vind er eigenlijk niets grappigs aan. Het is diep tragisch.
Ze schijnt het zelf namelijk wel vreselijk leuk te vinden dat mensen met zoveel afschuw an afkeuring op haar reageren. Ze is zo afgestompt dat ze het gevoel wat bij afwijzing hoort niet eens meer kan toelaten.
Hetzelfde voor Ingrid en Djeez. Ik gun iedereen kinderen, maar dit is ook zo'n treurig stel dat ik me ontzettend kwaad kan maken om de achteloze houding waarmee ze een kind erbij nemen. Want een kindje alleen is sielug.
Ik wens mensen niet snel iets kwaads toe, maar dit trio mag van mij een heel leven gebukt gaan onder hun eigen stupiditeit. En als het meezit komt de bezinning net voor ze het loodje leggen.
Proestquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Man met de hamer
Ik ben ook regelmatig de man met de hamer tegengekomen en ik leef nog? Zou ik een superheld zijn?
Scherpquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:15 schreef SHE het volgende:
Ik vind er eigenlijk niets grappigs aan. Het is diep tragisch.
Ze schijnt het zelf namelijk wel vreselijk leuk te vinden dat mensen met zoveel afschuw an afkeuring op haar reageren. Ze is zo afgestompt dat ze het gevoel wat bij afwijzing hoort niet eens meer kan toelaten.
Bratwurst und sauerkraut?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:31 schreef AKnynke het volgende:
Jongens, jullie zijn niet zo lief.
Tis een arm mens, ik heb medelijden met haar dat ze zo in het leven staat. Maar, het is d'r eigen keuze!
Anyhow, ik heb vrijdag een date! Een niet nader te noemen jongeman komt voor me koken!![]()
Nu maar hopen dat ie een beetje kan koken!
Ik heb in de 3e zwangerschap gerooktquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik en mijn broer zijn twee kerngezonde hollandse jongens die voortgekomen zijn uit twee rokende ouders, maar wij zijn natuurlijk weer de uitzonderingen die de regel bevestigen....
Stivoro mafia.
Thuis zou dat vast heel goed werken. Maar ik zit op mn werk. Werk virtueel (resetten kan alleen via de helpdesk) en het gebeurt iedere keer *ineens*, gewoon terwijl ik aan het typen ben ofzo.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:31 schreef latislos het volgende:
[..]
waarschijnlijk makkelijk te fixen
ik vermoed dat zowel je nederlandse als je VS toetsenbord instellingen zijn geactiveerd.
Nederlandse toestenbordinstellingen zijn totaal niet nodig aangezien we in nederland altijd het VS-toetsenbord gebruiken, Een nederlands toetsenbord heeft al die ^$%#@ boven de nummers en om de letters heen op andere plaatsen staan.
anyway uitzetten is eenvoudig: start > settings > control panel > regional and language options
dan tabblad languages > details
en dan daar bij Keyboard Nederlands wegflikkeren... (wel zorgen dat US geactiveerd is)
ik heb ook altijd 2 katten gehad omdat ze elkaar wat meer bezig kunnen houden als wij er niet zijn. Is toch echt wel weer wat anders dan een tweede kind nemen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:19 schreef Anthraxx het volgende:
Hey, om dezelfde reden nemen mensen ook dieren. Omdat hun ene kat ook zo sielug is. En twee jaar later staan ze beide op marktplaats.
Misschien werkt ie wel in een touwfabriek.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:29 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zou d'r vriend palletsorteerder zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |