Thanks!!!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:39 schreef Beer14 het volgende:
quote]Op dinsdag 24 juni 2008 01:33 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
all women are whores
nee je zit goedquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:54 schreef snetje het volgende:
en toen werd het stil ... of zit ik verkeerd ?
dit is gif ... na een gesprek tussen Eric en Huub bij de dj-setquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:58 schreef rooie3 het volgende:
Desi mooie op.Maar dat is toch niet Eric op die foto,Eric heeft toch veel lichter haar.Lijkt op Brian zijn haar.
Ja Huub was toen heel boos en genoot helemaal niet dat Eric er was.Toen hij begon te genieten moest Eric weg.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:03 schreef Desii het volgende:
[..]
dit is gif ... na een gesprek tussen Eric en Huub bij de dj-set
Huub zat niet best in z'n vel en Eric ging toen vragen wat hij kon doen... eerst was H. nog wat opstandig, maar het eindigde zo
Thanx to Mazaru, die weer het juiste moment wist te pakken voor der gifs
ik vond haar wel leuk.. de buren vroegen toen ook aan Huub om met haar ff een gesprekje te gaan houden in de kapsalon.. zij staat ook wel op Huub zn lijstje als buitenvrouwquote:Op maandag 23 juni 2008 23:54 schreef TiNo_Flo het volgende:
Heb je nog contact met haar Huub?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prosperaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:02 schreef Prospera het volgende:
Edit:
Desii houdt van Ivan , Desii houdt van Ivan![]()
![]()
![]()
Ow Ivar; ik zit nog in de russische flow met andrei Arshavinquote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:14 schreef Desii het volgende:
[..]
Prosperahet is Ivar
Is gewoon een lekker jong en helemaal het type waar ik op zou kunnen vallen
Maar ik ben al gesneuveld, lang geleden
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:02 schreef Prospera het volgende:
Edit:
Desii, hij is weer veelbelovend Hij is fantastisch*O*![]()
Desii houdt van Ivan , Desii houdt van Ivan![]()
![]()
![]()
Oh en Huub, nu je er zo anderhalf jaar uit bent geweest, heb je ook dit soort dingen gemist![]()
Btw, over die huubfans hier kan je niet veel fouts zeggen, er is hier hooguit een kaartenactie voor jou&Lieke uitgegaan.
Die extreme fandingen gebeurden voornamelijk op VOL/Nowlife en ik vind het niet ok dat wij COSfokkers daarmee geassocieerd worden door notabene Fokkers die zelden tot nooit hun neus in de COS hebben laten zien
Wij hebben itt wat hier verteld werd smakelijk gelachen om die acties als de politie bellen oid.
Dat was niet des Foks
Oh, ja Huub&Syl waren het idd.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:28 schreef snetje het volgende:
[..]
de alle eerste echte kaarten actie begon toch via FOK ? ...
kaarten voor huub en sylvia ...
Klopt helemaal.Maar die was toch ook leuk,vooral omdat de redactie het hier kwam melden,dat ze het huis nu ingingen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:28 schreef snetje het volgende:
[..]
de alle eerste echte kaarten actie begon toch via FOK ? ...
kaarten voor huub en sylvia ...
Zo te zien heb je alles met Argus ogen gevolgd... niet errgggggg,maar iedere fan van Huub is een individu..ikhoudervan en Huub raak geen mes aan voordat het muntje bij mij in de bus komt ... knuffieequote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:21 schreef Suikeroom het volgende:
Suikeroom
[..]
oh dat had ik gemist... iik heb wel iets gehoord over dat Huub 'fans' de baas van Sandy (vriend van Brian) gingen bellen en mailen om er voor te zorgen dat hij zn baan zou kwijt raken....
bij dat soort voorbeelden ben je wel redelijk ver heen ja.. wel opvallend dat juist met name die groep Huub fans zo doorsloeg.. ze zagen Huub ook als een soort martelaar.. een weerloos iemand die in de hoek werd gedreven zonder dat ie het zelf wist en zij keken machteloos toe.. ze hadden hartkloppingen en werden 'snachts badend in het zweet wakker om vervolgens de streams aan te zetten en te checken of het wel goed ging met Huub.. om vervolgens zich nog ff op te winden waarom Brian en Amanda niet in beeld zijn... ze zijn zeker bij de buren waar ze zonder contactpunten hun familie mogen spreken.. en die rat van een Brian die zit op de psp van Mikey gewoon op internet te chatten met Kenny!!! en oh wat zijn ze blij dat het nu is afgelopen, maar ze kunnen het toch ook maar niet loslaten en posten nu op fora nog steeds elke dag hun afschuw over Brian en Amanda, en het hokje
![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Oh, ja Huub&Syl waren het idd.
Vol was daarvoor al zeker bezig hoor en veel meer dan een kaartenactie van sommige Cossers is er niet gedaan door Fok.
Vol wie ? ik ken geen Volquote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:32 schreef Prospera het volgende:
[..]
Oh, ja Huub&Syl waren het idd.
Vol was daarvoor al zeker bezig hoor en veel meer dan een kaartenactie van sommige Cossers is er niet gedaan door Fok.
Dat was wel grappig, maar die arme tieners&oma's zijn zich rotgeschrokkenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
We hebben alleen in een melige bui stout gedaan op het Bassie en Adriaanforum.Maar verder weet ik ook niks .
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:34 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Zo te zien heb je alles met Argus ogen gevolgd... niet errgggggg,maar iedere fan van Huub is een individu, en die ken jij dus niet persoonlijk....ikhoudervan ,ik weet van dat akkefietje niks,maar eHuub raak geen mes aan voordat het muntje bij mij in de bus komt ... knuffiee
idd ! en wat zaten we vast gekluisterd achter de streams toen ! wachtende op de Pooooost !!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Klopt helemaal.Maar die was toch ook leuk,vooral omdat de redactie het hier kwam melden,dat ze het huis nu ingingen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:34 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Zo te zien heb je alles met Argus ogen gevolgd... niet errgggggg,maar iedere fan van Huub is een individu..ikhoudervan en Huub raak geen mes aan voordat het muntje bij mij in de bus komt ... knuffiee
ff aangepast !quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:36 schreef Prospera het volgende:
Btw, ik heb alleen 4x gestemd 2x voor Huub, 1x voor Jaap en 1x voor Brian; geen echte groupie dus. Wel respect voor Huub's spel, zijn verbale vermogens (2 smsjes), , maar ook respect voor het lichaam van Jaap (1smsje) en de gekte van Brian (1 smsje).
Ja met je eens..is Brian denk ik Brrrrquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:58 schreef rooie3 het volgende:
Desi mooie op.Maar dat is toch niet Eric op die foto,Eric heeft toch veel lichter haar.Lijkt op Brian zijn haar.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:45 schreef snetje het volgende:
[..]
ff aangepast !
neuh !! geen dank ...graag gedaan ...
nu heb je een hele goeie opgehaald pros !!quote:
palma ????quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Palma? Waarom zit je jezelf te quoten? Aandacht tekort?
We hebben je wel gezien hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:54 schreef mooiiiiii het volgende:
[quote]Op dinsdag 24 juni 2008 02:34 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Zo te zien heb je alles met Argus ogen gevolgd... niet errgggggg,maar iedere f"an: van Huub is een individu..,ik distangeer me trouwens totaal van dit alles.Voor de rest ik hield er van ,en Huub.. raak geen mes aan voordat het muntje bij "mij "in de bus komt ... knuffiee
als claire goed werk heeft verricht ... ehehe... dan horen we morgen weer wat van huub ...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:52 schreef Prospera het volgende:
[..]
![]()
Huub zei dat hij nog wel even kwam buurten, maar ik denk dat hij óf door Claire in bed is getrokken (nee Huub niet weer de hele nacht op Fok) of hij zit te pokeren op www.everest.com als DGKhuub
Of de politie bellen als bezoek van Brian gedronken had en met een auto vertrok, ik sta er niet gek van op te kijken als ze ook echt De-Gouden-Kooi als kenteken opgavenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:21 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
oh dat had ik gemist... iik heb wel iets gehoord over dat Huub 'fans' de baas van Sandy (vriend van Brian) gingen bellen en mailen om er voor te zorgen dat hij zn baan zou kwijt raken....
bij dat soort voorbeelden ben je wel redelijk ver heen ja..
nog last van je arm ?quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 03:00 schreef snetje het volgende:
[..]
als claire goed werk heeft verricht ... ehehe... dan horen we morgen weer wat van huub ...
mooi !! kunnen wij ook nu richting bedstede !! tot moi !
Te laatquote:Op dinsdag 24 juni 2008 03:04 schreef snetje het volgende:
[..]
nog last van je arm ?
had je ook normaal kunnen vermelden hoor in plaats van geklaag achteraf .....
dit bericht kan de kliko in !!
Of ik heb info van iemand gekregen, maar dat laat ik aan de admins over, die kunnen nakijken of het een IP uit omgeving Diemen isquote:
Een of andere fan die huub gaat zitten stalken met vage berichten...., ik denk dat hij dit keer wel eens gelijk kan hebbenquote:
Welnee, dat is een gebande van een ander forum.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 03:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een of andere fan die huub gaat zitten stalken met vage berichten...., ik denk dat hij dit keer wel eens gelijk kan hebben
Waarom het Palma is...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:54 schreef mooiiiiii het volgende:
[quote]Op dinsdag 24 juni 2008 02:34 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Zo te zien heb je alles met Argus ogen gevolgd... niet errgggggg,maar iedere f"an: van Huub is een individu..,ik distangeer me trouwens totaal van dit alles.Voor de rest ik hield er van ,en Huub.. raak geen mes aan voordat het muntje bij "mij "in de bus komt ... knuffiee
Die blondequote:Op dinsdag 24 juni 2008 03:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Welnee, dat is een gebande van een ander forum.
of die fan van hond bijt man
Dit is een gescript geintje mag ik hopen...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 03:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jij hebt toch met Palma gedanst en contact met haar, waarom vraag je het haar dan niet zelf?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 03:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom het Palma is...
Kwik, kwek en Kwak... Zo noemt Palma de neefjes van Huub ook altijd
Argus ogen... ook ee uitspraak die Palma herhaaldelijk in de kooi zei
niet ergggggggg... goh, wie zei dat toch altijd?
Distangeer... tja
Hield ervan... worden zo wel heel veel Palma-uitspraken om het te faken.
Ik weet dat Palma hier meepost, maar ik moest zelf uitzoeken met welke nick en ik ben ervan overtuigd dat moooiii (wat ze ook vaak zei) dat dat Palma is. Dus Huub kom er maar in en bevestig dat ik Palma heb ontmaskerd
Omdat ik niets meer met dat pokkewijf te maken wil hebben.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 03:25 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jij hebt toch met Palma gedanst en contact met haar, waarom vraag je het haar dan niet zelf?
Nee je mag het ook over personeel hebbenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 03:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Omdat ik niets meer met dat pokkewijf te maken wil hebben.
Maar dat ga ik hier allemaal niet neerzetten, omdat dit een topic over Huub is.
Waar is Stijn gebleven Huub?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 03:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee je mag het ook over personeel hebben![]()
Waarschijnlijk lijken van Slyquote:Op dinsdag 24 juni 2008 03:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Waar is Stijn gebleven Huub?
om ff ontopic te blijven
Joh, ga hier niet een mod van een ander forum aanvallen, die zich hier niet kan verdedigenquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 03:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heeft hij hier een ban dan? Hier kan je zelfs met een ban nog meelezen, op zijn site moet je je registreren wil je überhaubt bij die clan kunnen meelezen. Dus hij kan zich best verdedigen hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 03:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Joh, ga hier niet een mod van een ander forum aanvallen, die zich hier niet kan verdedigen![]()
![]()
jezus focking crist !quote:Op dinsdag 24 juni 2008 03:18 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik vond Likkende Lassie leukerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 03:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jezus focking crist !![]()
wat sneu![]()
enne mooiiiiii is ook weer terug zie ik
gezellie...........
Yup, ik herken er wel enkele mensen inquote:
Maar dat is toch zielig als je je zo laat meeslepen door een programma?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 03:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yup, ik herken er wel enkele mensen in![]()
Gelukkig geen fokkersquote:Op dinsdag 24 juni 2008 03:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yup, ik herken er wel enkele mensen in![]()
Ja, und? Dat verbaast je?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 04:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar dat is toch zielig als je je zo laat meeslepen door een programma?
Geen idee, ik was hier niet zo heel vaak tijdens DGKquote:
Nah, ik heb me weer (en nog steeds) kostelijk vermaakt om sommige users.quote:
Owja, ik was jouw speeltje toch? Whoehahahahahahaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 04:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nah, ik heb me weer (en nog steeds) kostelijk vermaakt om sommige users.
Niet alleen op de fora, maar ook achter de schermen.
Maar ja, dat zei Jaap ook al he?
http://www.clipser.com/watch_video/287322
Niets is wat het lijkt
Ik ben ook mezelf, maar dat weten alleen de mensen maar die me IRL kennen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 04:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Owja, ik was jouw speeltje toch? WhoehahahahahahaNiks is wat het lijkt nee, misschien niet, maar ik ben gewoon mezelf. Dat is overal zo en dat zal nooit veranderen, voel ik me het beste bij. Ieder het zijne toch?
Misschien zou je onderhand moeten weten dat je als moderator respect zou kunnen hebben voor een ander forum.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 04:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben ook mezelf, maar dat weten alleen de mensen maar die me IRL kennen.![]()
En zo zou het bij Huub ook wel zijn. En alle andere ex-miljonairs.
Maar het is o zo mooi om ze een beetje (boel) uit te dagen op een forum.
It feels like love, voor Lolaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 05:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ja wat zullen we nou krijgen, dit is wat je kijken moet:
Topic reeks : Commotie om Huub kwam voort uit berichten in de bladen 2 weken geleden,quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
Commotie klinkt wel erg zwaar hoor...
Weljaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 03:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Of ik heb info van iemand gekregen, maar dat laat ik aan de admins over, die kunnen nakijken of het een IP uit omgeving Diemen is
Zal haar een mailtje sturen of ze de msn logs nog heeftquote:Op dinsdag 24 juni 2008 03:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Omdat ik niets meer met dat pokkewijf te maken wil hebben.
Maar dat ga ik hier allemaal niet neerzetten, omdat dit een topic over Huub is.
Hoezo?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:41 schreef hondjes het volgende:
palma heeft je weer aardig gered , gisteren...wat een topwijf.....
Huh, mis ik iets, hoe heeft Palma Huub gered?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:41 schreef hondjes het volgende:
palma heeft je weer aardig gered , gisteren...wat een topwijf.....
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:56 schreef Huubdgk het volgende:
Claire is op kapperscursus en daarna gaan we samen naar Apeldoorn voor een wedstrijd van mijn broertje, dus weet niet of wij gaankoken of ergens snel een hapje doen,
En of je daar blij mee moet zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2008 04:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben ook mezelf, maar dat weten alleen de mensen maar die me IRL kennen.![]()
Je hebt wel veel vertrouwen in Claire's kapperskwaliteitenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:05 schreef Huubdgk het volgende:
Claire is al kapster dit is een upgrade cursus zegmaar, enne nee, ik word geen proefpersoon
Oh ja, wat vond je eigenlijk van de Huubfeedsyourhead blog?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:10 schreef Huubdgk het volgende:
http://dgkhuub.hyves.nl/blog/13604214/monday_nonday/FBof/
mijn nieuwe blog ff btw
Nee moet je ook niet doen, niet dat Claire niet goed zou knippen, maar dat haar van jou mag wel weer eens wat groeien...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:05 schreef Huubdgk het volgende:
Claire is al kapster dit is een upgrade cursus zegmaar, enne nee, ik word geen proefpersoon
niet iedereen hheft hyves:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:10 schreef Huubdgk het volgende:
http://dgkhuub.hyves.nl/blog/13604214/monday_nonday/FBof/
mijn nieuwe blog ff btw
quote:vandaag, 09:57, 82 x bekeken
Gisteren dus de Ford K teruggebracht naar Tilburg na eerst ff lekker uitgeslapen te hebben, reden om drie uur weg, maar ja, Nederland Fileland dus deden er twee uur over!
De auto moesten wij even helemaal schoonmaken van binnen en buiten, maar met goede dj Huub muziek op was dat zo gedaan, en lol dat we hadden. Was nogal druk bij de wasserette, maar met zonnebril op en muziek keihard aan, en iedereen negerend, ging het prima. Dus autootje lekker teruggebracht bij de garage, daar opgehaald door Berga en lekker naar het huis van Claire der ouders gegaan.
Daar lekker met Ron, Berga, Bram en Claire gegeten. Paar bacootjes gedronken, samen met Bram nog wat leuke dingen besproken, waaronder een fandag die wordt echt super! Toen was Bram zo lief om ons naar Hilversum te brengen waar we om een uurtje of tien aankwamen. Ben nog ff op Fok en Nowlive geweest maar dat was nogal druk dus ben daar iets voor middernacht mee gestopt, lekker met Claire nog een wijntje gedronken en toen was de dag al weer voorbij,
Claire is net weg, die heeft twee dagen cursus, speciale knip cursus (ze kan al knippen maar dit is een upgrade cursus) volgens mij heet het creative hairstyling in Rotterdam, ik heb vandaag een aantal afspraken in Hilversum vandaag en heb nu de tijd om ff regel dingen te doen, zoals administratie, email e.d.
Spreek jullie snel,
lief zijn
Huub
Hier staan een paar foto's van het feest..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:16 schreef Smash-it het volgende:
Hoi Huub!
Had net je blog al gelezen op hyves. Het gaat in principe nergens over (no offense), maar nog steeds vind ik het interessant. Gek eigenlijk. Zal wel een soort stream-aftermath zijn die nog steeds heerst in huize Smash-it.
Ben benieuwd naar je foto's van dat feest van Mayday, vooral hoe B&A eruit zien! Had Amanda nog steeds die pruik op? (met alle respect natuurlijk..)
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:18 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hier staan een paar foto's van het feest..
http://www.divamayday.com/book.html
Palma ziet er ook goed uit. Mooi mens om te zien, vind ik. Karakteristiek hoofd heeft ze.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:24 schreef Smash-it het volgende:
Ah, thx! Voor de liefhebbers:
Heeeel even dacht ik 'huh?', maar het is d'r ook gewoon niet!
[ afbeelding ]
Amanda! Volgens mij immer de pruik.
[ afbeelding ]
En de hele club, Jaap ziet er goed uit vind ik.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:18 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hier staan een paar foto's van het feest..
http://www.divamayday.com/book.html
Met dit soort beelden mis ik de Gouden Kooi zo ontzettend helemaal nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:59 schreef weyden het volgende:
Deze zijn blij dat de duivel niet beloond is..
http://www.clipser.com/watch_video/264767&mvpageno=1
Dit filmpje kende ik niet , thanks.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:59 schreef weyden het volgende:
En dit soort gesprekken voerden ze dus dagelijks, meerdere keren per dagquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit filmpje kende ik niet , thanks.
Mèn, wat een walgelijk stel, alleen maar Huub, Huub, Huub en de duivel Huub. Zum kotzen.![]()
![]()
Leuk hè Huub, om dit terug te zien.
Dus datte.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:17 schreef mazaru het volgende:
En dit soort gesprekken voerden ze dus dagelijks, meerdere keren per dag
dat heb ik ook eigenlijk, gisteren ook toen ik een paar filmpjes terugzag o.a. over die bedreigingen van natasia naar huub dat Jaap nooit in een auto moest stappen waar Huub ook inzat want die zu de lucht ingaan etc. etc.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met dit soort beelden mis ik de Gouden Kooi zo ontzettend helemaal niet
Die twee kon ik echt niet meer uitstaan, met die schijnheilige rotkoppen, en die schijnheilige mongolengesprekken
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus datte.
Ik zie wel een lichtpuntje en dat is ontzettend OT, maar kan mij het ook schelen. Je ava.![]()
Ze hebben alleen maar van Huub gewonnen omdat Jaap Huub de minste punten heeft gegeven.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:27 schreef weyden het volgende:
A&B zijn wel blij dat ze gewonnen hebben van Huub...dat dan weer wel..
http://www.clipser.com/watch_video/264408&mvpageno=1
Ben ik het niet helemaal mee eens.Brian stond ook vet achter.hij had er maar 3 meer dan Huub.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben alleen maar van Huub gewonnen omdat Jaap Huub de minste punten heeft gegeven.
Als ze allemaal op gelijke hoogte waren gestart, dan had Huub dik gewonnen.
Jaap heeft alleen maar gewonnen omdat er niet meer op Huub gestemd kon worden, en we nog liever die dode kikker hadden zien winnen, dan die rattekop
Echt dagelijks, het "Huub-mantra" Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huubquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dit soort gesprekken voerden ze dus dagelijks, meerdere keren per dag
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens.Brian stond ook vet achter.hij had er maar 3 meer dan Huub.
En Brian stond na de eerste uitslag van een week bellen al op een.En Huub nog steeds op 4.
Ik had een hekel aan ze,maar ik denk dat we met zijn allen goed belazerd zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Ik heb ook zo'n godsgruwelijke schurft aan die twee flapdrollen
Mijn gutfeeling kan je niet zo maar belazeren.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik had een hekel aan ze,maar ik denk dat we met zijn allen goed belazerd zijn.
Door ome John inclusief de overgebleven miljonairs.
Ik kan helaas geen andere conclusie trekken,na al die antwoorden van Huub.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:59 schreef weyden het volgende:
Maar het was toch maar spel zegt Huub.Nou als ik deze beelden bekijk vind ik dit echt geen spel meer.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn gutfeeling kan je niet zo maar belazeren.
Ik heb net nog een stukje van de link van weyden gekeken. Een klein stukje maar, want mijn maag draait daar echt van in de rondte.
[..]
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Echt dagelijks, het "Huub-mantra" Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:18 schreef Desii het volgende:
[..]
![]()
Mazaru was het zo zat en toen kwam ze met deze op de proppen(heerlijk wijffie)
[ afbeelding ]
nee.... maar ik ben sinds kort lid van het Bassie & Adriaan forum, zal wel ff een kijkje nemen voor jequote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:21 schreef weyden het volgende:
Ik las vandaag ergens dat B&A uit elkaar zijn...nou ja dat waren geruchten? Iemand meer?
Ik had daar een filmpje geplaatst over Kim en het zg trio en kreeg een behoorlijk intimiderende mail overquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:24 schreef Desii het volgende:
[..]
nee.... maar ik ben sinds kort lid van het Bassie & Adriaan forum, zal wel ff een kijkje nemen voor je
edit: gaat niet lukken, mijn account wordt niet geactiveerd![]()
(waarom toch nie
)
Brian heeft vandaag nog de foto's van hun tripje naar Dubai op zn hyves gezet.. dus het lijkt mij dat ze samen zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:21 schreef weyden het volgende:
Ik las vandaag ergens dat B&A uit elkaar zijn...nou ja dat waren geruchten? Iemand meer?
ben jij echt zo zielig dat je naar fansites gaat om daar negatieve berichten achter te laten?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:29 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ik had daar een filmpje geplaatst over Kim en het zg trio en kreeg een behoorlijk intimiderende mail over
Wat is daar erg aan,gebeurt hier toch ook.Mensen die een hekel aan Huub hebben ,komen nu toch ook hier in dit speciale topic van Huub .quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:32 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ben jij echt zo zielig dat je naar fansites gaat om daar negatieve berichten achter te laten?
lame
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan,gebeurt hier toch ook.Mensen die een hekel aan Huub hebben ,komen nu toch ook hier in dit speciale topic van Huub .
w8 ff dus omdat mensen het hier doen is het niet erg dat mensen het elders doen??? is dat je argument?? dat is wel een hele kinderlijke manier van denken..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan,gebeurt hier toch ook.Mensen die een hekel aan Huub hebben ,komen nu toch ook hier in dit speciale topic van Huub .
Hahaha, helemaal mee eens. Ik ben er soms enkele dagen niet... ja dan is het pagina's lezen of zoals nu dat ik er wel was bijna de hele dag, niks...quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:32 schreef Juud79 het volgende:
Grin, het is de laatste dagen wel een groot verschil, als ie er niet is is het heel rustig, en als ie er is zijn er zomaar een paar pagina's volgeschreven. Wel zo fijn, is het tenminste een beetje bij te houden...
kan deze bagger ook niet worden verwijderd ik wil helemaal niet in verband worden gebracht met de heer of mevrouw mooiquote:Op woensdag 25 juni 2008 01:38 schreef mooiiiiii het volgende:
Wie o wie weet hoe Repelsteeltje heet.. Ik weet het niet ,maar bij deze geef ik toe dat "ik "heel verwarrend was vannacht en eerder in mijn posts en maar eens vroeger naar bed moet gaan.Ik ben niemand wie jullie denken dat ik ben en is inderdaad totaal onbelangrijk.
Maar Huub ,eens valt het muntje ,niet bij jou maar bij mij hoop ik"letterlijk" ..en nu zeg ik er niks meer over..
en Palma ben ik ook niet..
wel fan van het allereersteuur..dus dat fanvanheteersteuur.
Je bent zelf al tijden druk met mooiiiii. Er is gegokt en er is verloren, naar het schijnt en nu noemt ze jou één keer bij naam wat volgens mij gewoon een woordspeling is. Ze is gewoon een fan van het begin, dat lees ik eruit en ik zie geen stalkerpotentieel. Andersom had men het drukker met haar dan zij met jou of jullie.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
kan deze bagger ook niet worden verwijderd ik wil helemaal niet in verband worden gebracht met de heer of mevrouw mooinou gaat hij of zij mij straks ook nog stalken
oké je hebt nog gelijk ook ik negeer het wel verder maakt ook niet uitquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Je bent zelf al tijden druk met mooiiiii. Er is gegokt en er is verloren, naar het schijnt en nu noemt ze jou één keer bij naam wat volgens mij gewoon een woordspeling is. Ze is gewoon een fan van het begin, dat lees ik eruit en ik zie geen stalkerpotentieel. Andersom had men het drukker met haar dan zij met jou of jullie.
Dus nee.
Hopelijk valt snel het kwartje bij Huub, zijn we van deze onzin verlost.
Oh mooiii, pm hem dan wie je wel bent. Zijn we daar iig klaar mee.
Noek je bent een geweldige kleuterjufquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Je bent zelf al tijden druk met mooiiiii. Er is gegokt en er is verloren, naar het schijnt en nu noemt ze jou één keer bij naam wat volgens mij gewoon een woordspeling is. Ze is gewoon een fan van het begin, dat lees ik eruit en ik zie geen stalkerpotentieel. Andersom had men het drukker met haar dan zij met jou of jullie.
Dus nee.
Hopelijk valt snel het kwartje bij Huub, zijn we van deze onzin verlost.
Oh mooiii, pm hem dan wie je wel bent. Zijn we daar iig klaar mee.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:17 schreef Desii het volgende:
[..]
Noek je bent een geweldige kleuterjuf
Mis wel de paintlessen en de raad-het-plaatje opdrachten.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja ik was gelijk stil hé
juufffff..... ik moet plassenquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:24 schreef noekje het volgende:
Sssst, hou op. De nacht is voorbij. We gaan serieus over Huub posten.
Hoi Huub!Kom er maar in, het peleton staat klaar om je te ontvangen. We geven allemaal acht!
ik ga mijn best doenquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:23 schreef Desii het volgende:
[..]
jij bent best een lieve kleuter.
nou, zullen we saampies een tekenening gaan maken voor de juf?
Aangezien jij beter kan tekenen, stel ik voor dat jij het werk doe en ik gewoon aanwezig ben --- deal ??
Jij noemde haar meteen zielig,wil niet zeggen dat ik zulke dingen goed keur.Zelf ga ik niet op fansites lopen kloten of de boel opstoken.Mag Brian en Amanda echt niet,dus ik vermijd gewoon hun forums.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:06 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
w8 ff dus omdat mensen het hier doen is het niet erg dat mensen het elders doen??? is dat je argument?? dat is wel een hele kinderlijke manier van denken..
dit is trouwens geen fansite heh.. gewoon een algemeen forum, en dit topic is ook een discussie topic.. waar Huub gewoon leuk aan mee doet.. mensen die alleen maar met negativiteit komen vind ik ook lame.. ik noem verder geen namen ofzo .. thunderbitch
anyway.. jij vindt het dus normaal dat mensen naar fansites gaan om daar hun negativiteit te posten.. waarom vind je dat?
je maakt een denkfout, niet iedereen op de fora is persé fan van iemand.. en ik geloof ook niet dat hier zoveel huubhaters zitten.. en ik denk ook dat als hier alleen maar fans zaten dat ie hier net zo vaak was geweest als op nowlive..quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jij noemde haar meteen zielig,wil niet zeggen dat ik zulke dingen goed keur.Zelf ga ik niet op fansites lopen kloten of de boel opstoken.Mag Brian en Amanda echt niet,dus ik vermijd gewoon hun forums.
Komt Brian hier posten,dan neem ik geen eens de moeite om hem een vraag te stellen.Laat ik wel aan zijn fans over.Gun alle fans hun plezier met hun favoriet en daarom baal ik er ook van,dat je nu hier alle Huubhaters ziet opduiken en alle aandacht willenen de trouwe fans worden ondergesneeuwd en haken af.Ben je Lieke fan ,ga dan lekker vragen stellen aan Lieke op haar site.Maar Huub is de enige miljonair die de moeite neemt en daarom komen ze hier heen.De rest laat het mooi afweten.
Ouwe, trouwe hond die je er bent!quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:23 schreef Huubdgk het volgende:
he brothers, he het stuk van de party is uit, lachen ff snel kopen dus zo
Kom net binnen rennen, wis je dat het warm is buitenquote:
Dat heb ik toen helemaal gemist en kan er ook geen filmpje van vinden, had Brian daar ruzie met Jaap of zo? Of was het grappenderwijs?quote:
Wat had zequote:Op woensdag 25 juni 2008 16:13 schreef Huubdgk het volgende:
hahaha nena aan de telefoon nu, ze belt net! toeval bestaat niet
ben aardnieuwsgierig hoe haar contact nu met Amanda is maar eigenlijk nog meer wat ze nu allemaal doet en hoe het met haar gaat!quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:13 schreef Huubdgk het volgende:
Dat was nadat Jaap zo'n puinhoop van de Chill (...) had gemaakt en dit was Brian's ludieke poging om Jaap te bewegen dat op te ruimen. Heel ludiek, een werkende föhn boven het badwater laten bungelen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:13 schreef Margo37 het volgende:
Dat heb ik toen helemaal gemist en kan er ook geen filmpje van vinden, had Brian daar ruzie met Jaap of zo? Of was het grappenderwijs?
Tnx, ik was uit dat bad gestapt en had het snoer om zijn strot gedaan en een beetje erg strak getrokkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was nadat Jaap zo'n puinhoop van de Chill (...) had gemaakt en dit was Brian's ludieke poging om Jaap te bewegen dat op te ruimen. Heel ludiek, een werkende föhn boven het badwater laten bungelen.
Denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel toch.Ben fan van niemand,maar Huub was wel mijn favoriet.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:30 schreef Juud79 het volgende:
Ik denk ook dat hier maar een paar echte ´fans´ (blijft een eng woord) van Huub zitten, er zitten hier voornamelijk mensen die graag napraten over DGK en daar ook hun mening over geven en in discussie gaan met Huub en met elkaar. Als je dan alleen maar een positief geluid krijgt, dan ben je snel klaar, het is juist leuk dat mensen afwijkende meningen hebben.
Van mij mag iedereen posten wat ie wil, ik lees er wel overheen of reageer erop als het me echt stoort...
Japie en wat doen bij Brian,hij was zo bang voor Brian.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:21 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Tnx, ik was uit dat bad gestapt en had het snoer om zijn strot gedaan en een beetje erg strak getrokken
Huub leest ook wel terug hoor...quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:14 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat had ze?
Plus me vraag even opnieuw:
Hey huub, klopt het dat je paar dagen terug in de theetuin zat (bij monnikmeer)?
En je je nieuwe telefoonnummer aan Jaap door gaf?
Dat zijn FOK! vibes, echt waar. Keep us posted.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:13 schreef Huubdgk het volgende:
Zou dat echt? Of misschien mocht hij weinig tot niets doen?quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Japie en wat doen bij Brian,hij was zo bang voor Brian.
Bij Overleekquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:24 schreef Huubdgk het volgende:
nee ik zat niet n de theetuin volgens mij (waar is monnikmeer?) met Nena gaat het prima vond het fijn om haar ff aan de telefoon te hebben gehad!
Dan nog kan je zeggen,he halve zool ben je wel goed bij je hoofd met die fohn.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:25 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zou dat echt? Of misschien mocht hij weinig tot niets doen?
Jaap en Huub gaven ook weleens aan niet los te mogen gaan op Amanda.
Precies, waarom werd dat eigenlijk altijd tegengehouden Huub, slechte verhaallijn of waren ze echt bang dat Amanda zo doorflippen, wat ik me goed kan voorstellen...quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:25 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zou dat echt? Of misschien mocht hij weinig tot niets doen?
Jaap en Huub gaven ook weleens aan niet los te mogen gaan op Amanda.
heeeeeeee top te horen! toffe meid, wat heb ik vaak gelachen om haar.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:24 schreef Huubdgk het volgende:
nee ik zat niet n de theetuin volgens mij (waar is monnikmeer?) met Nena gaat het prima vond het fijn om haar ff aan de telefoon te hebben gehad!
Domheid?quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:31 schreef sunny16947 het volgende:
Hoe was het ook weer. Een stukje van je karakter uitvergroot in je eigen verhaallijn. Welk stukje karakter zou dit dan zijn van Brian???
Dit misschien, zijn para-zijn? Het blijft een schatje toch?quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:31 schreef sunny16947 het volgende:
Hoe was het ook weer. Een stukje van je karakter uitvergroot in je eigen verhaallijn. Welk stukje karakter zou dit dan zijn van Brian???
quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Stttttt anders heeft Fok het ook nog gedaan.Dat hosforum is ook al stout geweest
Mooi filmpje, ik heb dat vaker bekekenquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hé Huub, heb je genoten of ga je er nog van genieten?![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Huub is zeker al weer weg![]()
nou dat was kort........
quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel toch.Ben fan van niemand,maar Huub was wel mijn favoriet.
Heb nog geen posters,dekbedden of kopjes van Huub![]()
maak je niet druk ik ben er nog hoor..........zo kun je nu weer opgelucht adem halenquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Huub is zeker al weer weg![]()
nou dat was kort........
Kijk het gewoon helemaal, dat hebben we op die saaie middagen in de kooi ook moeten doenquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:47 schreef Huubdgk het volgende:
heb dat filmpje niet eerder gezien, maar herman brood is cool! Rond waar zit dat stukje van snuiven in de trein en dan vergeten wat aan te bieden? Dat lijkt mij gaaf stukje
quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mooi filmpje, ik heb dat vaker bekeken
@mooiiiiii.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:49 schreef Huubdgk het volgende:
maak je niet druk ik ben er nog hoor..........zo kun je nu weer opgelucht adem halen
Ik vond die Rus in DGK wel iets weg hebben van Herman Brood.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb hem gisteren bekeken, ik wist niet dat herman vroeger zo'n mooie jongen was.
die stukjes waar hij heel jong was met dat brilletje daar leek ie een beeltje op elton john.
en dat stukje waar hij daadwerkelijk zei nou ene ''verder heb ik niet meegemaakt" was grappig,
schoenen bij de bata gekocht![]()
ja was een leuk filmpje, dat intervieuw met dat kleine meisje ook zo schattig, volgens mij was
hij echt heel leuk met kinderen.
doodzonde toch die klote harddrugs......
r.i.p. herman.........
Ik heb dvd's van hem liggen ( vandaar).quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb hem gisteren bekeken, ik wist niet dat herman vroeger zo'n mooie jongen was.
die stukjes waar hij heel jong was met dat brilletje daar leek ie een beeltje op elton john.
en dat stukje waar hij daadwerkelijk zei nou ene ''verder heb ik niet meegemaakt" was grappig,
schoenen bij de bata gekocht![]()
ja was een leuk filmpje, dat intervieuw met dat kleine meisje ook zo schattig, volgens mij was
hij echt heel leuk met kinderen.
doodzonde toch die klote harddrugs......
r.i.p. herman.........
o pfffffffffffffff nou dat scheelde bijna niksquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:49 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
maak je niet druk ik ben er nog hoor..........zo kun je nu weer opgelucht adem halen
gaaf ik ga vanavond nog wel een op you tube kijken of er wat meer te zien is.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb dvd's van hem liggen ( vandaar).
geen vergelijking., met onze herman b....quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vond die Rus in DGK wel iets weg hebben van Herman Brood.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gaaf ik ga vanavond nog wel een op you tube kijken of er wat meer te zien is.
Zou hij in de hel of in de hemel zitten? Ik geloof in geen van beide maar jij bent de expert.quote:
kreeg er een beetje kippevel vanquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou hij in de hel of in de hemel zitten? Ik geloof in geen van beide maar jij bent de expert.![]()
Mocht hij niet in de hemel zijn beland dan heeft major Bosshardt die iets later ging vast en zeker een overplaatsing geregeld om Herman ook daar in de gaten te houdenquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou hij in de hel of in de hemel zitten? Ik geloof in geen van beide maar jij bent de expert.![]()
ja die afevering was lief héquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mocht hij niet in de hemel zijn beland dan heeft major Bosshardt die iets later ging vast en zeker een overplaatsing geregeld om Herman ook daar in de gaten te houden
Ik heb die afleveringquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja die afevering was lief hévila velderhof, ik vond het zo galant van herman toe ie major bosshardt snel met een grote handdoek afschermde voor de camera toen ze uit het zwembad kwam, echt schattig vond ik dat
![]()
kun je je dat stukje herinneren?
Ik denk dat Herman er geen ruk aan vindt in de hemel.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mocht hij niet in de hemel zijn beland dan heeft major Bosshardt die iets later ging vast en zeker een overplaatsing geregeld om Herman ook daar in de gaten te houden
Mocht de coke in de hemel op of niet te krijgen zijn dan daalt Herman even af om zijn gram te halen om zo na goed gebruik weer op te stijgen.
Misschien laat hij zich wel eens boeken in de hel.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat Herman er geen ruk aan vindt in de hemel.![]()
![]()
ja als je het filmpje bekijkt dat komen er stukjes voor van een hele jonge herman die word geïntervieuwd hij heeft dan zo'n rond brilletje op en ja toen moest ik aan elton john denken......quote:
En gelijk heeft ie, als hij het toch voor het zeggen heeft, sex, drugs, and rock 'n roll.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschiebn laat hij zich wel eens boeken in de hel.
You never know
quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En gelijk heeft ie, als hij het toch voor het zeggen heeft, sex, drugs, and rock 'n roll.
edit: oops forgot the booze....![]()
Echt waar? KUT, ik was al op zoek op YT, niet te vinden of ik kijk niet goed.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien laat hij zich wel eens boeken in de hel.
You never know
En weer doe je je Teletubbie ava geen eer aan.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:12 schreef Dementor het volgende:
Drugs was voor Herman de inspirator,motivator,cultivator daardoor kon hij de spruitjescultuur ontstijgen door zijn roots door te knippen en van die on-Nederlandse goede muziek en art maken.
Maar goed zo denk ik erover
Hoe dan!?quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
En weer doe je je Teletubbie ava geen eer aan.
dat denk ik ook wel, maar er was wel een stukje in het filmpje (heel grappig stukje) dat hij een paarquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:12 schreef Dementor het volgende:
Drugs was voor Herman de inspirator,motivator,cultivator daardoor kon hij de spruitjescultuur ontstijgen door zijn roots door te knippen en van die on-Nederlandse goede muziek en art maken.
Maar goed zo denk ik erover
Toen was hij al behoorlijk naar de klote.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel, maar er was wel een stukje in het filmpje (heel grappig stukje) dat hij een paar
''drugsvrije schilderijen'' had gemaakt en toen vroeg die vent aan herman of herman verschil zag.....
herman lachen, geen ruk zegt ie dan, echt helemaal geen ruk![]()
en die papagaai op zijn hoofd
ah, heerlijke vent
o shit sorry hoor ik heb de laatste tijd een tik dat ik als ik mijn bericht wil veranderen op quote druk,quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel, maar er was wel een stukje in het filmpje (heel grappig stukje) dat hij een paar
''drugsvrije schilderijen'' had gemaakt en toen vroeg die vent aan herman of herman verschil zag.....
ah, heerlijke vent
(en toen was ie trouwens even van de drugs af, want hij was al ziek, dus zelf zonder drugs én ziek was
ie grappig en ook niet bepaald doorsnee met die papagaai op zijn kop)
Ik vond hem een onsmakelijk type zo met die papagaai op zijn hoofd die hem helemaal onderscheet.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah, heerlijke vent
Tijd voor wat coke dus. Mwah, eerst maar even in de pannen roeren. Wat klinkt dat focking burgelijk hè?quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:15 schreef Dementor het volgende:
Hoe dan!?
Regenboog en groen gras past niet bij deze uitspraak?!
Als je genoeg inneemt ga je dat vanzelf zien niet waar?
Als ik die middelen tot me neem is het DGK topic te klein!quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tijd voor wat coke dus. Mwah, eerst maar even in de pannen roeren. Wat klinkt dat focking burgelijkk hè?
Maar goed, het moet wel gebeuren, laterzzzzz.
Die periode had niet plaats moeten vinden, dat was gewoon Brood onwaardig.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik vond hem een onsmakelijk type zo met die papagaai op zijn hoofd die hem helemaal onderscheet.
Maar zijn muziek vind ik wel goed.
yepquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Toen was hij al behoorlijk naar de klote.
Hij begon nog een keer met knokken terwijl zijn lichaam al zo kapot was dat het eigenlijk geen zin meer had.
misschien ga ik er beter van schilderenquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als ik die middelen tot me neem is het DGK topic te klein!
Dat wil ik jullie en die mensen in mijn PM box niet aan doen
Denk het welquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
HUUB !
heb jij nog wat meegemaakt ? (behalve telefoontje van nena)
leuke naam voor het nieuwe topicquote:
ik schrik me altijd te pletter van die ''afbeelding'' in je onderschriftquote:
zou best eens kunnen jaquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:34 schreef Dementor het volgende:
Goh misschien ben ik wel een beetje Herman Brood fan
Zou dat de reden zijn waarom ik vrijwel al zijn nummers mee kan zingen
Dus je heb kapsones als je niet met je buren omgaat, maar je vrienden die je van je werk kent uitnodigd?quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
yepwas al te laat
het is wel triest om zo'n soort man oud te zien worden, ramses shaffy zit hier in amsterdam in het sarphatihuis
(verzorgingstehuis) daar kom ik hem regelmatig tegen, die vind ik trouwens wel een beetje kapsones hebben hoor, hij mengt zich NOOIT met de medebewoners, en heeft vaak ''bekend'' bezoek hoe heet die vrouw ook weer kitty courbou ofzoiets, dit is een verkeerde spelling dat weet ik, maar heb nou effe geen zin om te googlen, Liesbeth List heb ik daar trouwens nog nooit gezien maar misschien ontvangt ie die wel op zijn kamer, dat kan natuurlijk.
hij zit trouwens wel in de luxe vleugel hoor, niet bij ''het klootjesvolk'' zoals hij dat waarschijnlijk ziet,
maar goed als, je zijn platen beluisterd en oude opname's ziet, briljant, prachtig (vind ik dan)
maar ja, nu is het gewoon een zeer vergeetachtige oude man die daar rondloopt in een beetje viezige kleren,
alleen voor ''optredens'' wordt ie nog wel een in een smoking gehezen en vet gesminkt
tja...... that's live
Neuh, dat is Maikuuuuuuuul ofzoquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik schrik me altijd te pletter van die ''afbeelding'' in je onderschrift![]()
dan ben jij toch niet? of wel?
nee dat niet, maar hij is gewoon ''onaardig'' tegen die andere oudjes en sommige zijn zo ver heenquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:35 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Dus je heb kapsones als je niet met je buren omgaat, maar je vrienden die je van je werk kent uitnodigd?Met die instelling kom je er wel.. Laat die vent toch lekker oud worden op de manier zoals hij dat wil, die heeft wel wat beters te doen op zijn leeftijd dan met de buurtbewoners koffie drinken
Het vliegen is wel leuk, maar dat landen is lastigquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
(gebeurde trouwens een dag of 10 geleden het leek of die man een hersenbloeding had gehad, de manier waarom hij liep ofzo, ik vraag erna, want hij begon te klagen over dat ie zijn rechterarm niet meer kon gebruiken enzo........ nee zegt ik ben uit het raam geprongen van 3 hoog, zag het niet meer zitten,,,,, maar nu vindt ik het wel weer leuk)
oh zei ik, was effe stil........
Deze niet. Daar staat dgk in en vond ik ook te kwetsbaar om te verwijderen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:31 schreef IkWeetNiets het volgende:
Noekje, ik zie dat je mijn gewauwel van vannacht hebt verwijderd.
Dank daarvoor ;-)
quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:38 schreef IkWeetNiets het volgende:
zo kwam ik vanavond op de voorstelling/avond van het domein
per ongeluk, no pils intended
en vertelde mijn recente droom aan de drama queen/ toneel mevrouw
waarin ik als verloren zoon werd ontvangen, nee sterker nog, aan de borst werd gedrukt
in een grieks/romaanse setting met goden en alles wat zoiets mooi maakt
welaan, een mooie droom maar wat koop je ervoor?
edit: godskolere, in de tijd van dgk had ik er een handje van om als laatste post op ene pagina mijn bevalling te doen. Nu is alles anders. Ik zeg u; over 2 jaar is het nog meer anders.
sorry was effe eldersquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het vliegen is wel leuk, maar dat landen is lastig
Zou kunnen dat hij nu wel hulp krijgt. Maar voor hetzelfde geld is hij er nu achter dat hij eigenlijk toch niet echt dood wilde.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
sorry was effe elders![]()
maar weet je wat ik nou zo raar vond aan dat verhaal......
je bent gezond en vrij jong (volgens mij was die man rond de 50 jaar oud) je bent zwaar depressief
de wil er een eind aan maken, springt uit het raam, (helaas) overleef je dat, (helaas zou ik dan denken),
je wordt wakker in een ziekenhuis, je bent voor de rest van je leven zwaar gehandicapt, met hersenletsel,
hij was niet gek, hij praatte geen wartaal ofzo, maar wel traag en gewoon spraakvermogen was aangetast,
en wat ik dan niet snap is dat je dan in die situatie niet meer depressief bent, ik zou alleen maar nóg depressiever zijn denk ik en uit opnieuw uit het eerste de beste raam springen wat ik kon vinden.
maar...... misschien was hij depressief en had geen hulp/therapie en/of medicijnen en nu wel, dat kan natuurlijk ook,
maar blijft wel tragisch, een toch zo, vrij jonge vent, om dan zo verder te moeten......
dan denk ik wel, gotsamme had ie maar eerder medicijnen of therapie gehad![]()
nah ja, zulke dingen gebeuren, ik weet het,
moraal van het verhaal, denk effe na voordat je springt
om even luchtig te eindigen
Oh, nou die mag ook weg van mij.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Deze niet. Daar staat dgk in en vond ik ook te kwetsbaar om te verwijderen.
[..]
Ik moest heel hard lachen. Waarvoor dank.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:53 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Oh, nou die mag ook weg van mij.
Zit nog steeds op mijn kantoor (sinds 4 uur vanmiddag) na te denken of ik nog wat ga doen vandaag.
Ik ga maar naar huis denk ik....(DGK)
Je sig en onderschrift hebben je er toch maar mooi doorheen gesleept.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:53 schreef IkWeetNiets het volgende:
Oh, nou die mag ook weg van mij.
Zit nog steeds op mijn kantoor (sinds 4 uur vanmiddag) na te denken of ik nog wat ga doen vandaag.
Ik ga maar naar huis denk ik....(DGK)
tja en soms een beetje dom......quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou kunnen dat hij nu wel hulp krijgt. Maar voor hetzelfde geld is hij er nu achter dat hij eigenlijk toch niet echt dood wilde.
Mensen zijn gewoon rare wezens. Onvoorspelbaar, wisselvallig en impulsief.
herman was top maar dan praat ik wel over 20 jaar terug! heb hem vaak zien optredenquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:12 schreef hondjes het volgende:
hermannetje moet je zien optreden,dan zie je hoe goed hij was,en de hemel, neen niks voor herman
in intervieuws zag je een verlegen jongen,goh, doodzonde,,,
Bipolaire stoornis ofzo men zegt wel eens ik ben depri maar als je echt depressief bent .. pfff men heeft geen idee hoe zwaar die mensen het hebben.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
sorry was effe elders![]()
maar weet je wat ik nou zo raar vond aan dat verhaal......
je bent gezond en vrij jong (volgens mij was die man rond de 50 jaar oud) je bent zwaar depressief
de wil er een eind aan maken, springt uit het raam, (helaas) overleef je dat, (helaas zou ik dan denken),
je wordt wakker in een ziekenhuis, je bent voor de rest van je leven zwaar gehandicapt, met hersenletsel,
hij was niet gek, hij praatte geen wartaal ofzo, maar wel traag en gewoon spraakvermogen was aangetast,
en wat ik dan niet snap is dat je dan in die situatie niet meer depressief bent, ik zou alleen maar nóg depressiever zijn denk ik en uit opnieuw uit het eerste de beste raam springen wat ik kon vinden.
maar...... misschien was hij depressief en had geen hulp/therapie en/of medicijnen en nu wel, dat kan natuurlijk ook,
maar blijft wel tragisch, een toch zo, vrij jonge vent, om dan zo verder te moeten......
dan denk ik wel, gotsamme had ie maar eerder medicijnen of therapie gehad![]()
nah ja, zulke dingen gebeuren, ik weet het,
moraal van het verhaal, denk effe na voordat je springt
om even luchtig te eindigen
yep, helaas er wordt meestal veel te luchtig over gedaan maar mensen met een échte depressie gaan door een helquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:32 schreef AutumnTears het volgende:
[..]
Bipolaire stoornis ofzo men zegt wel eens ik ben depri maar als je echt depressief bent .. pfff men heeft geen idee hoe zwaar die mensen het hebben.
Ook fascinerend, of als ie kneiterhigh zegt: 'ik ben kastelein in de zaak van mijn vader'quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:47 schreef Huubdgk het volgende:
heb dat filmpje niet eerder gezien, maar herman brood is cool! Rond waar zit dat stukje van snuiven in de trein en dan vergeten wat aan te bieden? Dat lijkt mij gaaf stukje
Dat van die schaamlipcorrectie en die anusbleach was een grapje, moet kunnen...quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:40 schreef yvonne het volgende:
Erglatetvp
quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ook fascinerend, of als ie kneiterhigh zegt: 'ik ben kastelein in de zaak van mijn vader'
Ja hè, ik heb destijds wat fragmenten op tv gezien maar het blijft een fascinerend overzicht, hij was niet alleen fenomenabel maar ook bovengemiddeld intelligent...quote:Op donderdag 26 juni 2008 01:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja ik heb vanmiddag dat filmpje 2x bekeken vond het meesterlijk
herman
en lief....... villa velderhof met Majoor Bosshardtquote:Op donderdag 26 juni 2008 01:48 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja hè, ik heb destijds wat fragmenten op tv gezien maar het blijft een fascinerend overzicht, hij was niet alleen fenominabel maar ook bovengemiddeld intelligent...
maar eh..verder had ie niks meegemaaktquote:Op donderdag 26 juni 2008 01:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
Als je dat hoofd maar op gang houdt...
quote:Op donderdag 26 juni 2008 02:08 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ja schitterend, of deze : 'Rock 'n Roll is voor mij de wereld veroveren, net als Napoleon of Hitler, gewoon je boodschap uitdragen'
Ik ga 'm nog een keer kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |