gaaf ik ga vanavond nog wel een op you tube kijken of er wat meer te zien is.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb dvd's van hem liggen ( vandaar).
geen vergelijking., met onze herman b....quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vond die Rus in DGK wel iets weg hebben van Herman Brood.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gaaf ik ga vanavond nog wel een op you tube kijken of er wat meer te zien is.
Zou hij in de hel of in de hemel zitten? Ik geloof in geen van beide maar jij bent de expert.quote:
kreeg er een beetje kippevel vanquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou hij in de hel of in de hemel zitten? Ik geloof in geen van beide maar jij bent de expert.![]()
Mocht hij niet in de hemel zijn beland dan heeft major Bosshardt die iets later ging vast en zeker een overplaatsing geregeld om Herman ook daar in de gaten te houdenquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou hij in de hel of in de hemel zitten? Ik geloof in geen van beide maar jij bent de expert.![]()
ja die afevering was lief héquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mocht hij niet in de hemel zijn beland dan heeft major Bosshardt die iets later ging vast en zeker een overplaatsing geregeld om Herman ook daar in de gaten te houden
Ik heb die afleveringquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja die afevering was lief hévila velderhof, ik vond het zo galant van herman toe ie major bosshardt snel met een grote handdoek afschermde voor de camera toen ze uit het zwembad kwam, echt schattig vond ik dat
![]()
kun je je dat stukje herinneren?
Ik denk dat Herman er geen ruk aan vindt in de hemel.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mocht hij niet in de hemel zijn beland dan heeft major Bosshardt die iets later ging vast en zeker een overplaatsing geregeld om Herman ook daar in de gaten te houden
Mocht de coke in de hemel op of niet te krijgen zijn dan daalt Herman even af om zijn gram te halen om zo na goed gebruik weer op te stijgen.
Misschien laat hij zich wel eens boeken in de hel.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat Herman er geen ruk aan vindt in de hemel.![]()
![]()
ja als je het filmpje bekijkt dat komen er stukjes voor van een hele jonge herman die word geïntervieuwd hij heeft dan zo'n rond brilletje op en ja toen moest ik aan elton john denken......quote:
En gelijk heeft ie, als hij het toch voor het zeggen heeft, sex, drugs, and rock 'n roll.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschiebn laat hij zich wel eens boeken in de hel.
You never know
quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En gelijk heeft ie, als hij het toch voor het zeggen heeft, sex, drugs, and rock 'n roll.
edit: oops forgot the booze....![]()
Echt waar? KUT, ik was al op zoek op YT, niet te vinden of ik kijk niet goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |