Dit misschien, zijn para-zijn? Het blijft een schatje toch?quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:31 schreef sunny16947 het volgende:
Hoe was het ook weer. Een stukje van je karakter uitvergroot in je eigen verhaallijn. Welk stukje karakter zou dit dan zijn van Brian???
quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Stttttt anders heeft Fok het ook nog gedaan.Dat hosforum is ook al stout geweest
Mooi filmpje, ik heb dat vaker bekekenquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hé Huub, heb je genoten of ga je er nog van genieten?![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Huub is zeker al weer weg![]()
nou dat was kort........
quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel toch.Ben fan van niemand,maar Huub was wel mijn favoriet.
Heb nog geen posters,dekbedden of kopjes van Huub![]()
maak je niet druk ik ben er nog hoor..........zo kun je nu weer opgelucht adem halenquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Huub is zeker al weer weg![]()
nou dat was kort........
Kijk het gewoon helemaal, dat hebben we op die saaie middagen in de kooi ook moeten doenquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:47 schreef Huubdgk het volgende:
heb dat filmpje niet eerder gezien, maar herman brood is cool! Rond waar zit dat stukje van snuiven in de trein en dan vergeten wat aan te bieden? Dat lijkt mij gaaf stukje
quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mooi filmpje, ik heb dat vaker bekeken
@mooiiiiii.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:49 schreef Huubdgk het volgende:
maak je niet druk ik ben er nog hoor..........zo kun je nu weer opgelucht adem halen
Ik vond die Rus in DGK wel iets weg hebben van Herman Brood.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb hem gisteren bekeken, ik wist niet dat herman vroeger zo'n mooie jongen was.
die stukjes waar hij heel jong was met dat brilletje daar leek ie een beeltje op elton john.
en dat stukje waar hij daadwerkelijk zei nou ene ''verder heb ik niet meegemaakt" was grappig,
schoenen bij de bata gekocht![]()
ja was een leuk filmpje, dat intervieuw met dat kleine meisje ook zo schattig, volgens mij was
hij echt heel leuk met kinderen.
doodzonde toch die klote harddrugs......
r.i.p. herman.........
Ik heb dvd's van hem liggen ( vandaar).quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb hem gisteren bekeken, ik wist niet dat herman vroeger zo'n mooie jongen was.
die stukjes waar hij heel jong was met dat brilletje daar leek ie een beeltje op elton john.
en dat stukje waar hij daadwerkelijk zei nou ene ''verder heb ik niet meegemaakt" was grappig,
schoenen bij de bata gekocht![]()
ja was een leuk filmpje, dat intervieuw met dat kleine meisje ook zo schattig, volgens mij was
hij echt heel leuk met kinderen.
doodzonde toch die klote harddrugs......
r.i.p. herman.........
o pfffffffffffffff nou dat scheelde bijna niksquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:49 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
maak je niet druk ik ben er nog hoor..........zo kun je nu weer opgelucht adem halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |