Dat heb ik toen helemaal gemist en kan er ook geen filmpje van vinden, had Brian daar ruzie met Jaap of zo? Of was het grappenderwijs?quote:
Wat had zequote:Op woensdag 25 juni 2008 16:13 schreef Huubdgk het volgende:
hahaha nena aan de telefoon nu, ze belt net! toeval bestaat niet
ben aardnieuwsgierig hoe haar contact nu met Amanda is maar eigenlijk nog meer wat ze nu allemaal doet en hoe het met haar gaat!quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:13 schreef Huubdgk het volgende:
Dat was nadat Jaap zo'n puinhoop van de Chill (...) had gemaakt en dit was Brian's ludieke poging om Jaap te bewegen dat op te ruimen. Heel ludiek, een werkende föhn boven het badwater laten bungelen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:13 schreef Margo37 het volgende:
Dat heb ik toen helemaal gemist en kan er ook geen filmpje van vinden, had Brian daar ruzie met Jaap of zo? Of was het grappenderwijs?
Tnx, ik was uit dat bad gestapt en had het snoer om zijn strot gedaan en een beetje erg strak getrokkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was nadat Jaap zo'n puinhoop van de Chill (...) had gemaakt en dit was Brian's ludieke poging om Jaap te bewegen dat op te ruimen. Heel ludiek, een werkende föhn boven het badwater laten bungelen.
Denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel toch.Ben fan van niemand,maar Huub was wel mijn favoriet.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:30 schreef Juud79 het volgende:
Ik denk ook dat hier maar een paar echte ´fans´ (blijft een eng woord) van Huub zitten, er zitten hier voornamelijk mensen die graag napraten over DGK en daar ook hun mening over geven en in discussie gaan met Huub en met elkaar. Als je dan alleen maar een positief geluid krijgt, dan ben je snel klaar, het is juist leuk dat mensen afwijkende meningen hebben.
Van mij mag iedereen posten wat ie wil, ik lees er wel overheen of reageer erop als het me echt stoort...
Japie en wat doen bij Brian,hij was zo bang voor Brian.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:21 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Tnx, ik was uit dat bad gestapt en had het snoer om zijn strot gedaan en een beetje erg strak getrokken
Huub leest ook wel terug hoor...quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:14 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat had ze?
Plus me vraag even opnieuw:
Hey huub, klopt het dat je paar dagen terug in de theetuin zat (bij monnikmeer)?
En je je nieuwe telefoonnummer aan Jaap door gaf?
Dat zijn FOK! vibes, echt waar. Keep us posted.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:13 schreef Huubdgk het volgende:
Zou dat echt? Of misschien mocht hij weinig tot niets doen?quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Japie en wat doen bij Brian,hij was zo bang voor Brian.
Bij Overleekquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:24 schreef Huubdgk het volgende:
nee ik zat niet n de theetuin volgens mij (waar is monnikmeer?) met Nena gaat het prima vond het fijn om haar ff aan de telefoon te hebben gehad!
Dan nog kan je zeggen,he halve zool ben je wel goed bij je hoofd met die fohn.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:25 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zou dat echt? Of misschien mocht hij weinig tot niets doen?
Jaap en Huub gaven ook weleens aan niet los te mogen gaan op Amanda.
Precies, waarom werd dat eigenlijk altijd tegengehouden Huub, slechte verhaallijn of waren ze echt bang dat Amanda zo doorflippen, wat ik me goed kan voorstellen...quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:25 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zou dat echt? Of misschien mocht hij weinig tot niets doen?
Jaap en Huub gaven ook weleens aan niet los te mogen gaan op Amanda.
heeeeeeee top te horen! toffe meid, wat heb ik vaak gelachen om haar.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:24 schreef Huubdgk het volgende:
nee ik zat niet n de theetuin volgens mij (waar is monnikmeer?) met Nena gaat het prima vond het fijn om haar ff aan de telefoon te hebben gehad!
Domheid?quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:31 schreef sunny16947 het volgende:
Hoe was het ook weer. Een stukje van je karakter uitvergroot in je eigen verhaallijn. Welk stukje karakter zou dit dan zijn van Brian???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |