Je hebt wel veel vertrouwen in Claire's kapperskwaliteitenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:05 schreef Huubdgk het volgende:
Claire is al kapster dit is een upgrade cursus zegmaar, enne nee, ik word geen proefpersoon
Oh ja, wat vond je eigenlijk van de Huubfeedsyourhead blog?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:10 schreef Huubdgk het volgende:
http://dgkhuub.hyves.nl/blog/13604214/monday_nonday/FBof/
mijn nieuwe blog ff btw
Nee moet je ook niet doen, niet dat Claire niet goed zou knippen, maar dat haar van jou mag wel weer eens wat groeien...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:05 schreef Huubdgk het volgende:
Claire is al kapster dit is een upgrade cursus zegmaar, enne nee, ik word geen proefpersoon
niet iedereen hheft hyves:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:10 schreef Huubdgk het volgende:
http://dgkhuub.hyves.nl/blog/13604214/monday_nonday/FBof/
mijn nieuwe blog ff btw
quote:vandaag, 09:57, 82 x bekeken
Gisteren dus de Ford K teruggebracht naar Tilburg na eerst ff lekker uitgeslapen te hebben, reden om drie uur weg, maar ja, Nederland Fileland dus deden er twee uur over!
De auto moesten wij even helemaal schoonmaken van binnen en buiten, maar met goede dj Huub muziek op was dat zo gedaan, en lol dat we hadden. Was nogal druk bij de wasserette, maar met zonnebril op en muziek keihard aan, en iedereen negerend, ging het prima. Dus autootje lekker teruggebracht bij de garage, daar opgehaald door Berga en lekker naar het huis van Claire der ouders gegaan.
Daar lekker met Ron, Berga, Bram en Claire gegeten. Paar bacootjes gedronken, samen met Bram nog wat leuke dingen besproken, waaronder een fandag die wordt echt super! Toen was Bram zo lief om ons naar Hilversum te brengen waar we om een uurtje of tien aankwamen. Ben nog ff op Fok en Nowlive geweest maar dat was nogal druk dus ben daar iets voor middernacht mee gestopt, lekker met Claire nog een wijntje gedronken en toen was de dag al weer voorbij,
Claire is net weg, die heeft twee dagen cursus, speciale knip cursus (ze kan al knippen maar dit is een upgrade cursus) volgens mij heet het creative hairstyling in Rotterdam, ik heb vandaag een aantal afspraken in Hilversum vandaag en heb nu de tijd om ff regel dingen te doen, zoals administratie, email e.d.
Spreek jullie snel,
lief zijn
Huub
Hier staan een paar foto's van het feest..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:16 schreef Smash-it het volgende:
Hoi Huub!
Had net je blog al gelezen op hyves. Het gaat in principe nergens over (no offense), maar nog steeds vind ik het interessant. Gek eigenlijk. Zal wel een soort stream-aftermath zijn die nog steeds heerst in huize Smash-it.
Ben benieuwd naar je foto's van dat feest van Mayday, vooral hoe B&A eruit zien! Had Amanda nog steeds die pruik op? (met alle respect natuurlijk..)
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:18 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hier staan een paar foto's van het feest..
http://www.divamayday.com/book.html
Palma ziet er ook goed uit. Mooi mens om te zien, vind ik. Karakteristiek hoofd heeft ze.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:24 schreef Smash-it het volgende:
Ah, thx! Voor de liefhebbers:
Heeeel even dacht ik 'huh?', maar het is d'r ook gewoon niet!
[ afbeelding ]
Amanda! Volgens mij immer de pruik.
[ afbeelding ]
En de hele club, Jaap ziet er goed uit vind ik.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:18 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hier staan een paar foto's van het feest..
http://www.divamayday.com/book.html
Met dit soort beelden mis ik de Gouden Kooi zo ontzettend helemaal nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:59 schreef weyden het volgende:
Deze zijn blij dat de duivel niet beloond is..
http://www.clipser.com/watch_video/264767&mvpageno=1
Dit filmpje kende ik niet , thanks.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:59 schreef weyden het volgende:
En dit soort gesprekken voerden ze dus dagelijks, meerdere keren per dagquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit filmpje kende ik niet , thanks.
Mèn, wat een walgelijk stel, alleen maar Huub, Huub, Huub en de duivel Huub. Zum kotzen.![]()
![]()
Leuk hè Huub, om dit terug te zien.
Dus datte.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:17 schreef mazaru het volgende:
En dit soort gesprekken voerden ze dus dagelijks, meerdere keren per dag
dat heb ik ook eigenlijk, gisteren ook toen ik een paar filmpjes terugzag o.a. over die bedreigingen van natasia naar huub dat Jaap nooit in een auto moest stappen waar Huub ook inzat want die zu de lucht ingaan etc. etc.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met dit soort beelden mis ik de Gouden Kooi zo ontzettend helemaal niet
Die twee kon ik echt niet meer uitstaan, met die schijnheilige rotkoppen, en die schijnheilige mongolengesprekken
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus datte.
Ik zie wel een lichtpuntje en dat is ontzettend OT, maar kan mij het ook schelen. Je ava.![]()
Ze hebben alleen maar van Huub gewonnen omdat Jaap Huub de minste punten heeft gegeven.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:27 schreef weyden het volgende:
A&B zijn wel blij dat ze gewonnen hebben van Huub...dat dan weer wel..
http://www.clipser.com/watch_video/264408&mvpageno=1
Ben ik het niet helemaal mee eens.Brian stond ook vet achter.hij had er maar 3 meer dan Huub.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben alleen maar van Huub gewonnen omdat Jaap Huub de minste punten heeft gegeven.
Als ze allemaal op gelijke hoogte waren gestart, dan had Huub dik gewonnen.
Jaap heeft alleen maar gewonnen omdat er niet meer op Huub gestemd kon worden, en we nog liever die dode kikker hadden zien winnen, dan die rattekop
Echt dagelijks, het "Huub-mantra" Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huubquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dit soort gesprekken voerden ze dus dagelijks, meerdere keren per dag
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens.Brian stond ook vet achter.hij had er maar 3 meer dan Huub.
En Brian stond na de eerste uitslag van een week bellen al op een.En Huub nog steeds op 4.
Ik had een hekel aan ze,maar ik denk dat we met zijn allen goed belazerd zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Ik heb ook zo'n godsgruwelijke schurft aan die twee flapdrollen
Mijn gutfeeling kan je niet zo maar belazeren.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik had een hekel aan ze,maar ik denk dat we met zijn allen goed belazerd zijn.
Door ome John inclusief de overgebleven miljonairs.
Ik kan helaas geen andere conclusie trekken,na al die antwoorden van Huub.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:59 schreef weyden het volgende:
Maar het was toch maar spel zegt Huub.Nou als ik deze beelden bekijk vind ik dit echt geen spel meer.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn gutfeeling kan je niet zo maar belazeren.
Ik heb net nog een stukje van de link van weyden gekeken. Een klein stukje maar, want mijn maag draait daar echt van in de rondte.
[..]
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Echt dagelijks, het "Huub-mantra" Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub Huub
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:18 schreef Desii het volgende:
[..]
![]()
Mazaru was het zo zat en toen kwam ze met deze op de proppen(heerlijk wijffie)
[ afbeelding ]
nee.... maar ik ben sinds kort lid van het Bassie & Adriaan forum, zal wel ff een kijkje nemen voor jequote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:21 schreef weyden het volgende:
Ik las vandaag ergens dat B&A uit elkaar zijn...nou ja dat waren geruchten? Iemand meer?
Ik had daar een filmpje geplaatst over Kim en het zg trio en kreeg een behoorlijk intimiderende mail overquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:24 schreef Desii het volgende:
[..]
nee.... maar ik ben sinds kort lid van het Bassie & Adriaan forum, zal wel ff een kijkje nemen voor je
edit: gaat niet lukken, mijn account wordt niet geactiveerd![]()
(waarom toch nie
)
Brian heeft vandaag nog de foto's van hun tripje naar Dubai op zn hyves gezet.. dus het lijkt mij dat ze samen zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:21 schreef weyden het volgende:
Ik las vandaag ergens dat B&A uit elkaar zijn...nou ja dat waren geruchten? Iemand meer?
ben jij echt zo zielig dat je naar fansites gaat om daar negatieve berichten achter te laten?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:29 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ik had daar een filmpje geplaatst over Kim en het zg trio en kreeg een behoorlijk intimiderende mail over
Wat is daar erg aan,gebeurt hier toch ook.Mensen die een hekel aan Huub hebben ,komen nu toch ook hier in dit speciale topic van Huub .quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:32 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ben jij echt zo zielig dat je naar fansites gaat om daar negatieve berichten achter te laten?
lame
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan,gebeurt hier toch ook.Mensen die een hekel aan Huub hebben ,komen nu toch ook hier in dit speciale topic van Huub .
w8 ff dus omdat mensen het hier doen is het niet erg dat mensen het elders doen??? is dat je argument?? dat is wel een hele kinderlijke manier van denken..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan,gebeurt hier toch ook.Mensen die een hekel aan Huub hebben ,komen nu toch ook hier in dit speciale topic van Huub .
Hahaha, helemaal mee eens. Ik ben er soms enkele dagen niet... ja dan is het pagina's lezen of zoals nu dat ik er wel was bijna de hele dag, niks...quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:32 schreef Juud79 het volgende:
Grin, het is de laatste dagen wel een groot verschil, als ie er niet is is het heel rustig, en als ie er is zijn er zomaar een paar pagina's volgeschreven. Wel zo fijn, is het tenminste een beetje bij te houden...
kan deze bagger ook niet worden verwijderd ik wil helemaal niet in verband worden gebracht met de heer of mevrouw mooiquote:Op woensdag 25 juni 2008 01:38 schreef mooiiiiii het volgende:
Wie o wie weet hoe Repelsteeltje heet.. Ik weet het niet ,maar bij deze geef ik toe dat "ik "heel verwarrend was vannacht en eerder in mijn posts en maar eens vroeger naar bed moet gaan.Ik ben niemand wie jullie denken dat ik ben en is inderdaad totaal onbelangrijk.
Maar Huub ,eens valt het muntje ,niet bij jou maar bij mij hoop ik"letterlijk" ..en nu zeg ik er niks meer over..
en Palma ben ik ook niet..
wel fan van het allereersteuur..dus dat fanvanheteersteuur.
Je bent zelf al tijden druk met mooiiiii. Er is gegokt en er is verloren, naar het schijnt en nu noemt ze jou één keer bij naam wat volgens mij gewoon een woordspeling is. Ze is gewoon een fan van het begin, dat lees ik eruit en ik zie geen stalkerpotentieel. Andersom had men het drukker met haar dan zij met jou of jullie.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
kan deze bagger ook niet worden verwijderd ik wil helemaal niet in verband worden gebracht met de heer of mevrouw mooinou gaat hij of zij mij straks ook nog stalken
oké je hebt nog gelijk ook ik negeer het wel verder maakt ook niet uitquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Je bent zelf al tijden druk met mooiiiii. Er is gegokt en er is verloren, naar het schijnt en nu noemt ze jou één keer bij naam wat volgens mij gewoon een woordspeling is. Ze is gewoon een fan van het begin, dat lees ik eruit en ik zie geen stalkerpotentieel. Andersom had men het drukker met haar dan zij met jou of jullie.
Dus nee.
Hopelijk valt snel het kwartje bij Huub, zijn we van deze onzin verlost.
Oh mooiii, pm hem dan wie je wel bent. Zijn we daar iig klaar mee.
Noek je bent een geweldige kleuterjufquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Je bent zelf al tijden druk met mooiiiii. Er is gegokt en er is verloren, naar het schijnt en nu noemt ze jou één keer bij naam wat volgens mij gewoon een woordspeling is. Ze is gewoon een fan van het begin, dat lees ik eruit en ik zie geen stalkerpotentieel. Andersom had men het drukker met haar dan zij met jou of jullie.
Dus nee.
Hopelijk valt snel het kwartje bij Huub, zijn we van deze onzin verlost.
Oh mooiii, pm hem dan wie je wel bent. Zijn we daar iig klaar mee.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:17 schreef Desii het volgende:
[..]
Noek je bent een geweldige kleuterjuf
Mis wel de paintlessen en de raad-het-plaatje opdrachten.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja ik was gelijk stil hé
juufffff..... ik moet plassenquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:24 schreef noekje het volgende:
Sssst, hou op. De nacht is voorbij. We gaan serieus over Huub posten.
Hoi Huub!Kom er maar in, het peleton staat klaar om je te ontvangen. We geven allemaal acht!
ik ga mijn best doenquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:23 schreef Desii het volgende:
[..]
jij bent best een lieve kleuter.
nou, zullen we saampies een tekenening gaan maken voor de juf?
Aangezien jij beter kan tekenen, stel ik voor dat jij het werk doe en ik gewoon aanwezig ben --- deal ??
Jij noemde haar meteen zielig,wil niet zeggen dat ik zulke dingen goed keur.Zelf ga ik niet op fansites lopen kloten of de boel opstoken.Mag Brian en Amanda echt niet,dus ik vermijd gewoon hun forums.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:06 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
w8 ff dus omdat mensen het hier doen is het niet erg dat mensen het elders doen??? is dat je argument?? dat is wel een hele kinderlijke manier van denken..
dit is trouwens geen fansite heh.. gewoon een algemeen forum, en dit topic is ook een discussie topic.. waar Huub gewoon leuk aan mee doet.. mensen die alleen maar met negativiteit komen vind ik ook lame.. ik noem verder geen namen ofzo .. thunderbitch
anyway.. jij vindt het dus normaal dat mensen naar fansites gaan om daar hun negativiteit te posten.. waarom vind je dat?
je maakt een denkfout, niet iedereen op de fora is persé fan van iemand.. en ik geloof ook niet dat hier zoveel huubhaters zitten.. en ik denk ook dat als hier alleen maar fans zaten dat ie hier net zo vaak was geweest als op nowlive..quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jij noemde haar meteen zielig,wil niet zeggen dat ik zulke dingen goed keur.Zelf ga ik niet op fansites lopen kloten of de boel opstoken.Mag Brian en Amanda echt niet,dus ik vermijd gewoon hun forums.
Komt Brian hier posten,dan neem ik geen eens de moeite om hem een vraag te stellen.Laat ik wel aan zijn fans over.Gun alle fans hun plezier met hun favoriet en daarom baal ik er ook van,dat je nu hier alle Huubhaters ziet opduiken en alle aandacht willenen de trouwe fans worden ondergesneeuwd en haken af.Ben je Lieke fan ,ga dan lekker vragen stellen aan Lieke op haar site.Maar Huub is de enige miljonair die de moeite neemt en daarom komen ze hier heen.De rest laat het mooi afweten.
Ouwe, trouwe hond die je er bent!quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:23 schreef Huubdgk het volgende:
he brothers, he het stuk van de party is uit, lachen ff snel kopen dus zo
Kom net binnen rennen, wis je dat het warm is buitenquote:
Dat heb ik toen helemaal gemist en kan er ook geen filmpje van vinden, had Brian daar ruzie met Jaap of zo? Of was het grappenderwijs?quote:
Wat had zequote:Op woensdag 25 juni 2008 16:13 schreef Huubdgk het volgende:
hahaha nena aan de telefoon nu, ze belt net! toeval bestaat niet
ben aardnieuwsgierig hoe haar contact nu met Amanda is maar eigenlijk nog meer wat ze nu allemaal doet en hoe het met haar gaat!quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:13 schreef Huubdgk het volgende:
Dat was nadat Jaap zo'n puinhoop van de Chill (...) had gemaakt en dit was Brian's ludieke poging om Jaap te bewegen dat op te ruimen. Heel ludiek, een werkende föhn boven het badwater laten bungelen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:13 schreef Margo37 het volgende:
Dat heb ik toen helemaal gemist en kan er ook geen filmpje van vinden, had Brian daar ruzie met Jaap of zo? Of was het grappenderwijs?
Tnx, ik was uit dat bad gestapt en had het snoer om zijn strot gedaan en een beetje erg strak getrokkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was nadat Jaap zo'n puinhoop van de Chill (...) had gemaakt en dit was Brian's ludieke poging om Jaap te bewegen dat op te ruimen. Heel ludiek, een werkende föhn boven het badwater laten bungelen.
Denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel toch.Ben fan van niemand,maar Huub was wel mijn favoriet.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:30 schreef Juud79 het volgende:
Ik denk ook dat hier maar een paar echte ´fans´ (blijft een eng woord) van Huub zitten, er zitten hier voornamelijk mensen die graag napraten over DGK en daar ook hun mening over geven en in discussie gaan met Huub en met elkaar. Als je dan alleen maar een positief geluid krijgt, dan ben je snel klaar, het is juist leuk dat mensen afwijkende meningen hebben.
Van mij mag iedereen posten wat ie wil, ik lees er wel overheen of reageer erop als het me echt stoort...
Japie en wat doen bij Brian,hij was zo bang voor Brian.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:21 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Tnx, ik was uit dat bad gestapt en had het snoer om zijn strot gedaan en een beetje erg strak getrokken
Huub leest ook wel terug hoor...quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:14 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wat had ze?
Plus me vraag even opnieuw:
Hey huub, klopt het dat je paar dagen terug in de theetuin zat (bij monnikmeer)?
En je je nieuwe telefoonnummer aan Jaap door gaf?
Dat zijn FOK! vibes, echt waar. Keep us posted.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:13 schreef Huubdgk het volgende:
Zou dat echt? Of misschien mocht hij weinig tot niets doen?quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Japie en wat doen bij Brian,hij was zo bang voor Brian.
Bij Overleekquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:24 schreef Huubdgk het volgende:
nee ik zat niet n de theetuin volgens mij (waar is monnikmeer?) met Nena gaat het prima vond het fijn om haar ff aan de telefoon te hebben gehad!
Dan nog kan je zeggen,he halve zool ben je wel goed bij je hoofd met die fohn.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:25 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zou dat echt? Of misschien mocht hij weinig tot niets doen?
Jaap en Huub gaven ook weleens aan niet los te mogen gaan op Amanda.
Precies, waarom werd dat eigenlijk altijd tegengehouden Huub, slechte verhaallijn of waren ze echt bang dat Amanda zo doorflippen, wat ik me goed kan voorstellen...quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:25 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Zou dat echt? Of misschien mocht hij weinig tot niets doen?
Jaap en Huub gaven ook weleens aan niet los te mogen gaan op Amanda.
heeeeeeee top te horen! toffe meid, wat heb ik vaak gelachen om haar.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:24 schreef Huubdgk het volgende:
nee ik zat niet n de theetuin volgens mij (waar is monnikmeer?) met Nena gaat het prima vond het fijn om haar ff aan de telefoon te hebben gehad!
Domheid?quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:31 schreef sunny16947 het volgende:
Hoe was het ook weer. Een stukje van je karakter uitvergroot in je eigen verhaallijn. Welk stukje karakter zou dit dan zijn van Brian???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |