abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59682103
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:09 schreef Dementor het volgende:

[..]

Misschien laat hij zich wel eens boeken in de hel.
You never know

bij http://www.rocketmiljonairs.nl/
pi_59682108
hermannetje moet je zien optreden,dan zie je hoe goed hij was,en de hemel, neen niks voor herman
in intervieuws zag je een verlegen jongen,goh, doodzonde,,,
  † In Memoriam † woensdag 25 juni 2008 @ 18:14:10 #253
135305 beequeen
Lost.
pi_59682135
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:12 schreef Dementor het volgende:
Drugs was voor Herman de inspirator,motivator,cultivator daardoor kon hij de spruitjescultuur ontstijgen door zijn roots door te knippen en van die on-Nederlandse goede muziek en art maken.

Maar goed zo denk ik erover
En weer doe je je Teletubbie ava geen eer aan.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_59682158
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:14 schreef beequeen het volgende:

[..]

En weer doe je je Teletubbie ava geen eer aan.
Hoe dan!?
Regenboog en groen gras past niet bij deze uitspraak?!
Als je genoeg inneemt ga je dat vanzelf zien niet waar ?
pi_59682159
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:12 schreef Dementor het volgende:
Drugs was voor Herman de inspirator,motivator,cultivator daardoor kon hij de spruitjescultuur ontstijgen door zijn roots door te knippen en van die on-Nederlandse goede muziek en art maken.

Maar goed zo denk ik erover
dat denk ik ook wel, maar er was wel een stukje in het filmpje (heel grappig stukje) dat hij een paar
''drugsvrije schilderijen'' had gemaakt en toen vroeg die vent aan herman of herman verschil zag.....
herman lachen, geen ruk zegt ie dan, echt helemaal geen ruk

en die papagaai op zijn hoofd

ah, heerlijke vent
pi_59682186
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

dat denk ik ook wel, maar er was wel een stukje in het filmpje (heel grappig stukje) dat hij een paar
''drugsvrije schilderijen'' had gemaakt en toen vroeg die vent aan herman of herman verschil zag.....

ah, heerlijke vent
Toen was hij al behoorlijk naar de klote.
Hij begon nog een keer met knokken terwijl zijn lichaam al zo kapot was dat het eigenlijk geen zin meer had.
Hier zag je al dat hij behoorlijk downhill ging:

Het klonk gewoon niet meer zoals vroeger de swing was er totaal uit.
pi_59682189
quote:

[..]

ah, heerlijke vent

(en toen was ie trouwens even van de drugs af, want hij was al ziek, dus zelf zonder drugs én ziek was
ie grappig en ook niet bepaald doorsnee met die papagaai op zijn kop )
o shit sorry hoor ik heb de laatste tijd een tik dat ik als ik mijn bericht wil veranderen op quote druk,
zal er op letten......

exuus....
pi_59682251
quote:

[..]

ah, heerlijke vent
Ik vond hem een onsmakelijk type zo met die papagaai op zijn hoofd die hem helemaal onderscheet.
Maar zijn muziek vind ik wel goed.
  † In Memoriam † woensdag 25 juni 2008 @ 18:20:05 #259
135305 beequeen
Lost.
pi_59682260
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:15 schreef Dementor het volgende:

Hoe dan!?
Regenboog en groen gras past niet bij deze uitspraak?!
Als je genoeg inneemt ga je dat vanzelf zien niet waar ?

Tijd voor wat coke dus. Mwah, eerst maar even in de pannen roeren. Wat klinkt dat focking burgelijk hè?
Maar goed, het moet wel gebeuren, laterzzzzz.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_59682273
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:20 schreef beequeen het volgende:

[..]

Tijd voor wat coke dus. Mwah, eerst maar even in de pannen roeren. Wat klinkt dat focking burgelijkk hè?
Maar goed, het moet wel gebeuren, laterzzzzz.
Als ik die middelen tot me neem is het DGK topic te klein!
Dat wil ik jullie en die mensen in mijn PM box niet aan doen
pi_59682314
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:19 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ik vond hem een onsmakelijk type zo met die papagaai op zijn hoofd die hem helemaal onderscheet.
Maar zijn muziek vind ik wel goed.
Die periode had niet plaats moeten vinden, dat was gewoon Brood onwaardig.
pi_59682354
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:16 schreef Dementor het volgende:

[..]

Toen was hij al behoorlijk naar de klote.
Hij begon nog een keer met knokken terwijl zijn lichaam al zo kapot was dat het eigenlijk geen zin meer had.

yep was al te laat

het is wel triest om zo'n soort man oud te zien worden, ramses shaffy zit hier in amsterdam in het sarphatihuis
(verzorgingstehuis) daar kom ik hem regelmatig tegen, die vind ik trouwens wel een beetje kapsones hebben hoor, hij mengt zich NOOIT met de medebewoners, en heeft vaak ''bekend'' bezoek hoe heet die vrouw ook weer kitty courbou ofzoiets, dit is een verkeerde spelling dat weet ik, maar heb nou effe geen zin om te googlen, Liesbeth List heb ik daar trouwens nog nooit gezien maar misschien ontvangt ie die wel op zijn kamer, dat kan natuurlijk.

hij zit trouwens wel in de luxe vleugel hoor, niet bij ''het klootjesvolk'' zoals hij dat waarschijnlijk ziet,
maar goed als, je zijn platen beluisterd en oude opname's ziet, briljant, prachtig (vind ik dan)
maar ja, nu is het gewoon een zeer vergeetachtige oude man die daar rondloopt in een beetje viezige kleren,
alleen voor ''optredens'' wordt ie nog wel een in een smoking gehezen en vet gesminkt

tja...... that's live
pi_59682374
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:20 schreef Dementor het volgende:

[..]

Als ik die middelen tot me neem is het DGK topic te klein!
Dat wil ik jullie en die mensen in mijn PM box niet aan doen
misschien ga ik er beter van schilderen
pi_59682437
HUUB !

heb jij nog wat meegemaakt ? (behalve telefoontje van nena)
  woensdag 25 juni 2008 @ 18:31:51 #265
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_59682502
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
HUUB !

heb jij nog wat meegemaakt ? (behalve telefoontje van nena)
Denk het wel
pi_59682549
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:31 schreef OudFruit het volgende:

[..]

Denk het wel
leuke naam voor het nieuwe topic waar we bespreken wat Huub heet meegemaakt........

eh, ik heb ooit eens één keer een topic aangemaakt en dat deed ik toen gelijk verkeerd, dus dat doe ik maar niet.
pi_59682558
Goh misschien ben ik wel een beetje Herman Brood fan
Zou dat de reden zijn waarom ik vrijwel al zijn nummers mee kan zingen
pi_59682575
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:31 schreef OudFruit het volgende:

[..]

Denk het wel
ik schrik me altijd te pletter van die ''afbeelding'' in je onderschrift

dan ben jij toch niet? of wel?
pi_59682581
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:34 schreef Dementor het volgende:
Goh misschien ben ik wel een beetje Herman Brood fan
Zou dat de reden zijn waarom ik vrijwel al zijn nummers mee kan zingen

zou best eens kunnen ja
  woensdag 25 juni 2008 @ 18:35:58 #270
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_59682582
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

yep was al te laat

het is wel triest om zo'n soort man oud te zien worden, ramses shaffy zit hier in amsterdam in het sarphatihuis
(verzorgingstehuis) daar kom ik hem regelmatig tegen, die vind ik trouwens wel een beetje kapsones hebben hoor, hij mengt zich NOOIT met de medebewoners, en heeft vaak ''bekend'' bezoek hoe heet die vrouw ook weer kitty courbou ofzoiets, dit is een verkeerde spelling dat weet ik, maar heb nou effe geen zin om te googlen, Liesbeth List heb ik daar trouwens nog nooit gezien maar misschien ontvangt ie die wel op zijn kamer, dat kan natuurlijk.

hij zit trouwens wel in de luxe vleugel hoor, niet bij ''het klootjesvolk'' zoals hij dat waarschijnlijk ziet,
maar goed als, je zijn platen beluisterd en oude opname's ziet, briljant, prachtig (vind ik dan)
maar ja, nu is het gewoon een zeer vergeetachtige oude man die daar rondloopt in een beetje viezige kleren,
alleen voor ''optredens'' wordt ie nog wel een in een smoking gehezen en vet gesminkt

tja...... that's live
Dus je heb kapsones als je niet met je buren omgaat, maar je vrienden die je van je werk kent uitnodigd? Met die instelling kom je er wel.. Laat die vent toch lekker oud worden op de manier zoals hij dat wil, die heeft wel wat beters te doen op zijn leeftijd dan met de buurtbewoners koffie drinken
  woensdag 25 juni 2008 @ 18:36:31 #271
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_59682591
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ik schrik me altijd te pletter van die ''afbeelding'' in je onderschrift

dan ben jij toch niet? of wel?
Neuh, dat is Maikuuuuuuuul ofzo
pi_59682687
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:35 schreef OudFruit het volgende:

[..]

Dus je heb kapsones als je niet met je buren omgaat, maar je vrienden die je van je werk kent uitnodigd? Met die instelling kom je er wel.. Laat die vent toch lekker oud worden op de manier zoals hij dat wil, die heeft wel wat beters te doen op zijn leeftijd dan met de buurtbewoners koffie drinken
nee dat niet, maar hij is gewoon ''onaardig'' tegen die andere oudjes en sommige zijn zo ver heen
dat ze helemaal niet weten dat ie ramses shaffy is en willen gewoon een praatje maken.

ja en dan snappen ze natuurlijk niet waarom die man gewoon niks terugzegt snap ie

dat bedoel ik eigenlijk, da's gewoon sneu, als ik daar op bezoek ben (want ik woon er niet hoor ) zie
ik dat wel eens gebeuren en als er zomaar een verdwaalde oude ziel bij ''ons'' komt met zijn kopje koffie en vraagt of ie er bij mag komen zitten omdat ie helemaal alleen is, zulke dingen gebeuren daar, dan zeg ik maar natuurlijk meneer, kom er bij zitten gezellig.........

mannetje helemaal blij,

(gebeurde trouwens een dag of 10 geleden het leek of die man een hersenbloeding had gehad, de manier waarom hij liep ofzo, ik vraag erna, want hij begon te klagen over dat ie zijn rechterarm niet meer kon gebruiken enzo........ nee zegt ik ben uit het raam geprongen van 3 hoog, zag het niet meer zitten,,,,, maar nu vindt ik het wel weer leuk )

oh zei ik, was effe stil........
pi_59682714
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:36 schreef OudFruit het volgende:

[..]

Neuh, dat is Maikuuuuuuuul ofzo
o gelukkig

nou ik vindt jou knapper heb effe je fobo gecheckt

woensdag 25 juni 2008 @ 18:56:34 #274
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_59683004
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 18:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

(gebeurde trouwens een dag of 10 geleden het leek of die man een hersenbloeding had gehad, de manier waarom hij liep ofzo, ik vraag erna, want hij begon te klagen over dat ie zijn rechterarm niet meer kon gebruiken enzo........ nee zegt ik ben uit het raam geprongen van 3 hoog, zag het niet meer zitten,,,,, maar nu vindt ik het wel weer leuk )

oh zei ik, was effe stil........
Het vliegen is wel leuk, maar dat landen is lastig
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 25 juni 2008 @ 19:31:55 #275
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_59683863
Noekje, ik zie dat je mijn gewauwel van vannacht hebt verwijderd.
Dank daarvoor ;-)
Er kan er maar één de domste zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')