quote:Op maandag 23 juni 2008 21:35 schreef frankpaul1 het volgende:
Heb de volgende games in de aanbieding. Zoek GTA 4 en Lego Star Wars The Complete Saga.
Alle spellen zijn intact en compleet met boekje.
Xbox 360 (los):
- Condemmed
- The Darkness
- Tom Clancy's, Ghost Recon Advanced warfighter 1
- Beautiful Catamari
Xbox (PACK):
- Area 51
- Tombraider Legend
- Return to Castle Wolfenstein, Tides of War
- The Suffering
- Prince of Persia, The Sands of Time
- Rayman 3, Hoodlum Havoc
- Halo
- Oddworld, Munch Oddysee
Dus heb je GTA 4 en Lego The complete Saga, laat het me weten.
Dan moet je bij frankpaul1 zijn, niet bij mij. Ik quotte alleen de laatste post uit het vorige topic.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:50 schreef kulandra het volgende:
@ Paarse_Passhaas
Ik heb interesse in Beautiful Katamari. Hoeveel wil je daarvoor hebben?
Uno is wel grappig, heb ik ook met zo'n code gedownloadquote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:25 schreef Heintje het volgende:
Ik heb te koop of te ruil:
NFS Most wanted
Crackdown
Saints Row
Assasins Creed
En voor iemsnd die er serieus in geintereseerd is heb ik nog codes om Uno en robotron te downloaden. GRATIS.
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:15 schreef s0ul1991 het volgende:
Heb hier nog Dead or Alive Xtreme 2 liggenmag weg voor een kleinbedrag.
dat kan, het is idd een oud spel dat ze op XBLA hebben uitgebracht.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:32 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Uno is wel grappig, heb ik ook met zo'n code gedownload. Robotron...Heb ik ooit op mijn Atari gedaan,kan dat?
Ruilen tegen 1 van de spellen die ik te ruil heb?quote:
Ik heb geen 360 meer, ik vond DOAX2 toevallig nog bij mijn PC gamesquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:46 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ruilen tegen 1 van de spellen die ik te ruil heb?
Je hebt PM.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:50 schreef kulandra het volgende:
@ Paarse_Passhaas
Ik heb interesse in Beautiful Katamari. Hoeveel wil je daarvoor hebben?
25 gebodenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:26 schreef nogal het volgende:
TK: Burnout paradise. 30 euro inclusief, iemand?
En zag in het vorige topic dat iemand op zoek was naar Colin Mcrea dirt, en hij wou
dit ruilen voor ace combat 6, kan alleen nergens meer vinden wie dat was!
Sorry ben ik er helemaal vergeten bij te zeggen, zitten paar lichte krassen op de cd, zoquote:
als het niet meer dan de gebruikelijke krassen van gebruik zijn heb ik er geen problemen meequote:Op woensdag 25 juni 2008 11:16 schreef nogal het volgende:
[..]
Sorry ben ik er helemaal vergeten bij te zeggen, zitten paar lichte krassen op de cd, zo
heb ik hem van iemand anders over genomen. Je heb er geen last van als je het spel speelt!
Indien je daar geen problemen mee heb, ga ik akkoord.
Bijzonder dat je me dit PM'ed, terwijl ik duidelijk aangeef geen speciale versies te zoekenquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:44 schreef robertlj_1984 het volgende:
VIVA Pinata + Forza Motorsport 2 (2 in 1 combobox, dus extra voordeel!)
Mijn excusesquote:Bijzonder dat je me dit PM'ed, terwijl ik duidelijk aangeef geen speciale versies te zoeken
Ik wil eigenlijk alleen Pirates kan dat ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:44 schreef robertlj_1984 het volgende:
TE KOOP:
GTA IV 360 + keuze uit één van onderstaande XBOX 360 spellen
- Pirates of the Carribbean: At worlds End
- Far Cry Instincts: Predator
- SmackDown VS RAW 2007
- VIVA Pinata + Forza Motorsport 2 (2 in 1 combobox, dus extra voordeel!)
Prijs: 45 EURO
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De overige spellen zijn ook in combinatie met deze aktie te koop voor 10 EURO per stuk
Dat hoeft nou ook weer niet hoorquote:
Voor 15 excl. kan datquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk alleen Pirates kan dat ook
Sorry dat is te veel voor mijn kleine beursquote:
Ik wil pirates wel ruilen tegen 1 van de volgende spellen:quote:
Vroeger, toen had d'r nog wel eens iemand interesse in 360 spellen, nu blijkbaar niet meer?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
Owja, ik heb te ruil/te koop:
GTA 4
CoD 4
Bioshock
Ninety nine Nights
Stranglehold
Superman returns
Beide voor 49?quote:Op zondag 29 juni 2008 11:59 schreef robertlj_1984 het volgende:
Vanaf nu is GTA IV ook samen verkrijgbaar met Assassins Creed.
Prijs: 49 EURO
Gek idd iedereen bied nu zijn spellen aan maar volgens mij wordt er niets verkochtquote:Op zondag 29 juni 2008 12:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Vroeger, toen had d'r nog wel eens iemand interesse in 360 spellen, nu blijkbaar niet meer?
Maar helaas niet bij mijquote:
Je hebt AC net 2 dagen en je bent hem nou al zat? Eigenlijk gisteren alquote:Op maandag 30 juni 2008 21:06 schreef robertlj_1984 het volgende:
GTA 4 + Assassins Creed voor maar 49,- EURO..
Ze moeten weg, ik ben ze namelijk heeeeelemaal zat
Heb 'm al eerder gehad. En heb AC liever dan Pirates dusssquote:Op maandag 30 juni 2008 22:14 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je hebt AC net 2 dagen en je bent hem nou al zat? Eigenlijk gisteren al
Jouw army of two ruilen tegen mijn Forza motorsport 2?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:53 schreef killermj het volgende:
Ik heb:
Ninety-Nine-Nights
Saint Row
Obvilion
Assasin Creed
Lost Planet: Extreme Condition
Burnout revenge
Army of two
Ik zoek:
Ninja Gaiden 2
Battlefield Bad Company
Topspin 3
Civilization Revolution
Fifa2008
Forza Motorsport 2
Rainbox Six Vegas 1
Rainbox Six Vegas 2
Ghost Recon 1
Ghost Recon 2
Command and Conquer 3
The Orange Box
Grid
Dirt
The Bourne Conspiracy
Weet niet of je Paypal hebt, maar hij kost iets van ¤11,35 inclusief verzenden bij Cd-wow.comquote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:43 schreef beelz het volgende:
Nogsteeds op zoek naar Smackdown vs. RAW 2008
Heb in de aanbieding: geld
Geen Paypal helaasquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Weet niet of je Paypal hebt, maar hij kost iets van ¤11,35 inclusief verzenden bij Cd-wow.com
met kado verpakking?quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:55 schreef robertlj_1984 het volgende:
Te koop: GTA IV 35 EURO
Assassins Creed 25 EURO
Check je PMquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:30 schreef robertlj_1984 het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel een strik omheen doen als je het daardoor koopt.
Hoeveel euro dingen inclusief?quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:49 schreef AQuila360 het volgende:
Lego Indiana te koop of te ruil
Bied maar wat leuks aan
Wil je Army of two ruilen tegen Forza 2?quote:Op zondag 6 juli 2008 11:21 schreef MrManiak het volgende:
Te koop / te ruil (het lieftse te ruil):
Saints Row
Army of Two
Iemand nog een leuke game liggen waar ik misschien nog wel interesse in heb?
Army of two tegen Bully?quote:Op zondag 6 juli 2008 11:21 schreef MrManiak het volgende:
Saints Row
Army of Two
Ao2 ruilen tegen:quote:Op zondag 6 juli 2008 11:21 schreef MrManiak het volgende:
Saints Row
Army of Two
Dan ga ik voor Bioshockquote:Op zondag 6 juli 2008 13:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ao2 ruilen tegen:
Bioshock
Stranglehold
Ninety nine Nights
Superman returns
you've got pmquote:Op maandag 7 juli 2008 16:08 schreef Leonos het volgende:
Hallo,
Ik heb hier verschillende spellen liggen die ik wil verkopen. Eventueel zoek ik ALLEEN Top Spin 3 en is met dit spel een ruil te maken
Het gaat om de volgende spellen:
Colin Mcrea: Dirt // 20 euro
Grand Theft Auto 4 // 40 euro
Pro Evolution Soccer 2008 // 20 euro
Ace Combat 6 // 30 euro
Alle spellen zijn nog in perfecte staat. Spellen kunnen opgehaald worden of worden verzonden waar de verzendkosten van 2 euro erbij komen.
Met vriendelijke groet,
Leon
Heb je ze nog liggen?quote:Op zondag 29 juni 2008 11:59 schreef robertlj_1984 het volgende:
Vanaf nu is GTA IV ook samen verkrijgbaar met Assassins Creed.
Prijs: 49 EURO
Nee, zijn beiden verkocht.quote:
Far Cry 8 INCL geboden PM me maar als je akkoord bent (en alleen als FarCry compleet is en in goede staat en non-classic)quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:27 schreef robertlj_1984 het volgende:
[..]
Nee, zijn beiden verkocht.
Heb alleen Far Cry Predator en Smackdown vs Raw 2007 nog. Beiden voor 7,50 excl. te koop
In wat voor doosje zit die gears of war? Als t een normaal doosje is met een degelijk hoesje bied ik 10inc.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:27 schreef ChickenMan het volgende:
Te koop/ruil:
Splinter Cell: Double Agent
Ghost Recon AW 2
Gears of War (bundle copy ding)
MotoGP06
Saints Row
Ik zoek FIFA08 en Top Spin 3 (ik bied ook geld)
De schatkist van Rossdale gaat open jongens daar zullen wat toppers uit komen vanavondquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:21 schreef Rossdale het volgende:
Even een tvp'tje. Plaats hier vanavond nog wel even wat ik te koop/ruil heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ik heb nogsteeds geen interesse.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:25 schreef Motorhoofd het volgende:
Ik heb Bully nog steeds te ruil.
Waarom koop je hem niet gewoon, bij cd-wow is die 13 euroquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:12 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb nogsteeds geen interesse.
Waar ik wel interesse in heb is Smackdown vs. Raw 2008. Dus als iemand die heeft...
Als iedereen gewoon games ging kopen dan had dit topic weinig nutquote:Op zondag 13 juli 2008 13:38 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Waarom koop je hem niet gewoon, bij cd-wow is die 13 euro
Als je geen games koopt, heb je ook niks te ruilen of te verkopen.quote:Op zondag 13 juli 2008 14:46 schreef beelz het volgende:
[..]
Als iedereen gewoon games ging kopen dan had dit topic weinig nut
quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:45 schreef killermj het volgende:
Ik heb:
Ninety-Nine-Nights
Saint Row
Obvilion
Assasin Creed
Burnout revenge
Army of two
Devil May Cry 4
Ik zoek:
Ninja Gaiden 2
Battlefield Bad Company
Topspin 3
Civilization Revolution
Fifa2008
Forza Motorsport 2
Rainbox Six Vegas 1
Rainbox Six Vegas 2
Ghost Recon 1
Ghost Recon 2
Command and Conquer 3
The Orange Box
Grid
Dirt
Jouw Lost Planet tegen mijn Rainbow Six Vegas 1?quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:45 schreef killermj het volgende:
Ik heb:
Ninety-Nine-Nights
Saint Row
Obvilion
Assasin Creed
Burnout revenge
Army of two
Devil May Cry 4
Ik zoek:
Ninja Gaiden 2
Battlefield Bad Company
Topspin 3
Civilization Revolution
Fifa2008
Forza Motorsport 2
Rainbox Six Vegas 1
Rainbox Six Vegas 2
Ghost Recon 1
Ghost Recon 2
Command and Conquer 3
The Orange Box
Grid
Dirt
Ik heb GTA4 wel liggen, wat heb je er voor over?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:49 schreef Die4iT het volgende:
heya
ik zoek om te kopen:
COD 4
BF BC
GTA 4
Dragon Ball Z
Iemand deze te koop voor nice price??
¤25 ?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik heb GTA4 wel liggen, wat heb je er voor over?
GTA 4 wil k kopen of ruilen tegen gears of war.quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
Heb nog (Steeds) liggen:
GTA 4
Stranglehold
Ninety nine Nights
Superman returns
't liefst ruilen, maar kopen mag natuurlijk ook.
Heb je Stranglehold en Superman Returns nog? Ik heb Condemned, Battle for Middle Earth 2 en Kameo nog.quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
Heb nog (Steeds) liggen:
GTA 4
Stranglehold
Ninety nine Nights
Superman returns
't liefst ruilen, maar kopen mag natuurlijk ook.
Neh, voor minder dan 35 gaat ie niet weg.quote:
Heb ze nog, maar heb condemned en kameo al gehad, en BFME2 is niets voor mij, helaas.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:19 schreef Haijo het volgende:
[..]
Heb je Stranglehold en Superman Returns nog? Ik heb Condemned, Battle for Middle Earth 2 en Kameo nog.
Zoek je deze spellen of verkoop je deze?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 23:50 schreef Wessiej het volgende:
TK/TR 360:
PGR4
PGR3 in seal
Dead or Alive 4
Smackdown vs RAW 07
Gears of War
Assassins Creed
NBA 2K8
Mercenaries (xbox 1)
Ik wil em wel.quote:Op woensdag 30 juli 2008 13:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik heb hier een splinternieuwe Mass Effect. 25 euro inclusief verzenden.
Daarnaast nog de SE van GOW in blikken verpakking met boekje etcetera. 35 euro inclusief verzenden.quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik heb hier ook nog een splinternieuwe Devil May Cry 4. 30 euro inclusief verzenden.
Moet je Bully heben?quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:00 schreef PP. het volgende:
Heb nog liggen:
GTA 4
Stranglehold
Ninety nine Nights
Superman returns
Army of Two
't liefst ruilen (ook evt. 2 tegen 1), maar kopen mag natuurlijk ook.
Army of Two ruilen tegen een van deze?:quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:00 schreef PP. het volgende:
Heb nog liggen:
GTA 4
Stranglehold
Ninety nine Nights
Superman returns
Army of Two
't liefst ruilen (ook evt. 2 tegen 1), maar kopen mag natuurlijk ook.
Je hebt een PM.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:31 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Army of Two ruilen tegen een van deze?:
-Bully
-Assassin's Creed
-Oblivion
-Lost Planet
Ik heb Call of Duty 3 hier nog liggen. Wat bied je ervoor?quote:Op maandag 4 augustus 2008 15:58 schreef ivo-de-piefo het volgende:
Op zoek naar Call of Duty 3!
Heb je dinsdag gepmdquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:30 schreef killermj het volgende:
Ik heb:
Saint Row
Assasin Creed
Obvilion
Ik zoek:
Ninja Gaiden 2
Battlefield Bad Company
Topspin 3
Civilization Revolution
Rainbox Six Vegas 2
Ghost Recon 1
Ghost Recon 2
Grid
Dirt
PGR4
al reeds in collectiequote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:31 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik heb Call of Duty 3 hier nog liggen. Wat bied je ervoor?
Iemand voor 35 dan?quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:08 schreef Leonos het volgende:
Top Spin 3 te koop.
Uitstekende staat 40 euro inclusief!
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:57 schreef Leonos het volgende:
[..]
Allebei al verkocht
Wel goeie deal van je opzich
12,50 voor Hitman ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:00 schreef Dylanesque het volgende:
In de aanbieding:
Crackdown
Blue Dragon
GoW
Dead Rising
Saints Row
Perfect Dark: Zero
Bully
Condemned
Dragon Ball Z : Burst Limit
Hitman
Lost Planet
Moto GP '06
Ninety-Nine Nights
Pes6
Table Tennis
Tony Hawk Project 8
Virtua Tennis 3
Hele zwikkie voor 200, dan ben ik er meteen vanaf
Andere voorstellen hoor ik wel (ruilen of bieden).
Hoeveel wil je dan geven voor GTA ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:54 schreef OG-Loco het volgende:
Op mijn wishlist:
- GTA IV
- Call Of Duty 4
Zij het dat ik voorlopig gierig ben, ik heb nu 5 games liggen die allemaal nog (uit)gespeeld moeten worden, kan niet alles tegelijk....
En nieuwe gesealde remote in de aanbieding!!!!
Remote + 18,- , maar dan moet jij hem verzenden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoeveel wil je dan geven voor GTA ?
Nee, dan koop ik 'm wel nieuw voor 25 eur (http://www.budgetgaming.nl/games/1/bully/console-all.html)quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:48 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
22,50 incl en hij is onderweg
Ah, touché. 15 is prima, PM is onderweg!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:08 schreef para909 het volgende:
[..]
Nee, dan koop ik 'm wel nieuw voor 25 eur (http://www.budgetgaming.nl/games/1/bully/console-all.html)
15,00 inclusief?
Jij ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:36 schreef para909 het volgende:
Thank you voor de snelle afhandeling!
Heb je Dead Rising nog en hoeveel wil je er voor hebben ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:00 schreef Dylanesque het volgende:
In de aanbieding:
Crackdown
Blue Dragon
GoW
Dead Rising
Saints Row
Bully
Condemned
Dragon Ball Z : Burst Limit
Hitman
Lost Planet
Moto GP '06
Ninety-Nine Nights
Pes6
Table Tennis
Tony Hawk Project 8
Virtua Tennis 3
Hele zwikkie voor 200 185 150, dan ben ik er meteen vanaf
Andere voorstellen hoor ik wel (ruilen of bieden).
Yup, 15 inc?quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:28 schreef CabinFever het volgende:
[..]
Heb je Dead Rising nog en hoeveel wil je er voor hebben ?
Voor 25 kom ik hem bij je ophalen, ik zie dat je in Den Haag woont?quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:28 schreef CabinFever het volgende:
[..]
Voor de overige lezers:
[TK/TR] Guitar Hero : Aerosmith
Yep , 25 euro hebben we n deal , ik ben vanavond om 19:00 wel thuis ...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:13 schreef Ash het volgende:
[..]
Voor 25 kom ik hem bij je ophalen, ik zie dat je in Den Haag woont?
Ik wil CoD 4 wel kopen/ruilen voor fifa 08?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 14:52 schreef BMH het volgende:
[TK] [TR] Call of Duty 4!!! Deel 4! Je weet wel.. Dat spel dat je allang in bezit hebt. Maar als je er nog een wilt kun je die van mij kopen.
Hoi,quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:18 schreef CabinFever het volgende:
[..]
Yep , 25 euro hebben we n deal , ik ben vanavond om 19:00 wel thuis ...
FIFA? LOLquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:40 schreef JC_7 het volgende:
[..]
Ik wil CoD 4 wel kopen/ruilen voor fifa 08?
Laat wat weten!
Ola,quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:18 schreef CabinFever het volgende:
[..]
Yep , 25 euro hebben we n deal , ik ben vanavond om 19:00 wel thuis ...
Nog interesse in Dead Rising? (zie eerdere post)quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:28 schreef CabinFever het volgende:
[..]
Heb je Dead Rising nog en hoeveel wil je er voor hebben ?
Voor de overige lezers:
[GZ] Rockband
Ik woon in Naaldwijk, en kan wel in Den Haag langsdroppen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:44 schreef CabinFever het volgende:
Tenzij je in de buurt van Den Haag woont dan kunnen we vanavond wel effe meeten ofzo
COD4 tegen PGR4?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:12 schreef Rekkie het volgende:
COD4 en/of GTA IV in de aanbieding voor een goede racesim bijvoorbeeld
Forza 2 heb ik al
Ik heb FIFA08 hier liggen. Zo'n "not for resale" uitvoering maar het is wel het complete spel. Als je daar een redelijk bod op doet mag je hem hebben.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:54 schreef CabinFever het volgende:
Heeft iemand nog Fifa 08 for sale ?
Ik heb hem ook van een fokker gekochtquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:43 schreef CabinFever het volgende:
Je hebt m in een pack gekregen bedoel je ? 15 euro is dat redelijk ?
Euro's voor GTA IV?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:12 schreef Rekkie het volgende:
Forza 2 heb ik al
PGR4 zonder doosje voor GTA4? Doe ik er 20E bij.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:12 schreef Rekkie het volgende:
Forza 2 heb ik al
hoeveel voor halo 3?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:01 schreef w00h00 het volgende:
Te koop/ te ruil:HALO 3 Assassins Creed Viva pinata Forza 2 Looney tunes Acme Arsenal World Championship Poker 2 World series of poker 2007
Roflol wil je Table Tennis ergens tegen ruilen?
hoeveel wil je voor TDU hebben>quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:22 schreef ROFLOL het volgende:
Te Ruil / Te Koop
- Call Of Duty 2
- Def Jam Icon
- Pro Evolution Soccer 2006
- Project Gotham Racing 3
- Rayman Raving Rabidds
- Table Tennis
- Test Drive Unlimited
- UEFA Champions League 2007
- Viva Pinata
Bied maar wat! :-)
GTA IV voor Dirt doen?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:12 schreef Rekkie het volgende:
Forza 2 heb ik al
Crash of the Titans ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 01:30 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
hoeveel wil je voor TDU hebben>
8 incl of Saint Row ?quote:
Prima! PM je gegevens ff!quote:
Compleet, doosje, boekje, krasvrij, non classic, .. 7,50 inc?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:57 schreef killermj het volgende:
@Dylanesque - Wat vraag je er voor ? Compleet ? Doosje ? Boekje ? Krasvrij ? Non Classic ? (Heb deel 2 voor 12,- gekocht)
pm onderwegquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:07 schreef killermj het volgende:
Deal, pm mij je gegevens maar, maak ik het geld vanavond over
PM me maar ff.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:40 schreef Etimm het volgende:
Ik heb interesse in Bully, helaas heb ik niets te ruil.
wat dacht je van ¤15,- inclusief verzenden?
table tennis 10 incl?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:22 schreef ROFLOL het volgende:
Te Ruil / Te Koop
- Call Of Duty 2
- Def Jam Icon
- Pro Evolution Soccer 2006
- Project Gotham Racing 3
- Rayman Raving Rabidds
- Table Tennis
- Test Drive Unlimited
- UEFA Champions League 2007
- Viva Pinata
Bied maar wat! :-)
Inmiddels gewijzigd , GH:Aerosmith houd ik zelf , wel heb ik nu in de aanbieding Rockband geheel nieuw.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:28 schreef CabinFever het volgende:
Voor de overige lezers:
[GZ] Rockband
Hahaha rockband beviel je niet?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:57 schreef CabinFever het volgende:
[..]
Inmiddels gewijzigd , GH:Aerosmith houd ik zelf , wel heb ik nu in de aanbieding Rockband geheel nieuw.
Doe een bod
Hahahah RockBand beviel me prima maar ik heb geen Gitaar en RockBand is zonder niet te spelen , dus ik kon alleen de zangpartijen doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:06 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hahaha rockband beviel je niet?
Ik heb fifa 08 hier liggen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:54 schreef CabinFever het volgende:
Heeft iemand nog Fifa 08 for sale ?
Ik heb Fifa 08 al gehaald , tot november wachten op 09 dat trek ik niet. Iemand nog intresse in RockBand ??quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:55 schreef JC_7 het volgende:
[..]
Ik heb fifa 08 hier liggen.
wat wil je ervoor geven?
Ik ben geinstreseerd in COD 4!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:12 schreef Rekkie het volgende:
Forza 2 heb ik al
Mijn lost odyssey is leukerquote:
Ik doe er inpak papier + strik omheenquote:
Mijn disc 2, 3 en 4 zijn nog nooit aangeraaktquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik doe er inpak papier + strik omheen
Je hebt PMquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:04 schreef gers het volgende:
gezocht fifa 08 voor een leuke prijs
PM terugquote:
heb er al een gekocht (10 minuten geleden) sorryquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:33 schreef JC_7 het volgende:
[..]
Ik heb fifa 08 hier liggen
wat wil je ervoor geven?
AQuila360 volgens mij, of is die al weg?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:58 schreef mug89 het volgende:
iemand BF: bad company in de aanbieding??
Ik heb hier nog een regiovrije NTSC-versie liggen. Wat had je in gedachten?quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:00 schreef JC_7 het volgende:
heeft iemadn cod 4 nog?
Hoeveel euro's had je voor GTA4 in gedachten?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:05 schreef PP. het volgende:
in de weg liggend:
Superman Returns
Ninety Nine Night
Halo2(xbox1)
Jade Empire(xbox1)
Doom3(xbox1)
Ook te ruil/te koop:
GTA4
Unreal Tournament 3
Bully
25 blinkende euro'squote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:01 schreef w00h00 het volgende:
Te koop/ te ruil:HALO 3 Assassins Creed Viva pinata Forza 2 Looney tunes Acme Arsenal World Championship Poker 2 World series of poker 2007
Zonder instrumenten neem ik aan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:29 schreef CabinFever het volgende:
Iemand nog geintresseerd in RockBand ?
Uiteraard ... maar je instrument van GH zijn volgens mij wel compatible .. intresse ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zonder instrumenten neem ik aan?
Ik probeer steeds te pmen maar die flipt op mn telefoonquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik heb hier nog een maand gratis XBox Live liggen. Iemand interesse? De eerste die een PM stuurt krijgt vanavond de code van me.
Genoteerd. Ik PM je vanavond wel even.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:05 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik probeer steeds te pmen maar die flipt op mn telefoon
quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Genoteerd. Ik PM je vanavond wel even.
Ik heb wel interesse in dbz. Ruilen tegen lost odyssey of pgr4?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:05 schreef Dylanesque het volgende:
Iemand die dit stapeltje:
DBZ: Burst Limit
Crackdown
Blue Dragon
GoW (SE)
Saints Row
Condemned
Lost Planet
Moto GP '06
Ninety-Nine Nights
Pes6
Table Tennis
Tony Hawk Project 8
Virtua Tennis 3
voor 100 wil overnemen?
Waar woon je ergens? Ik heb misschien wel interesse in de gehele stapelquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:05 schreef Dylanesque het volgende:
Iemand die dit stapeltje:
DBZ: Burst Limit
Crackdown
Blue Dragon
GoW (SE)
Saints Row
Condemned
Lost Planet
Moto GP '06
Ninety-Nine Nights
Pes6
Table Tennis
Tony Hawk Project 8
Virtua Tennis 3
voor 100 wil overnemen?
Ik woon in Den Haag; bod van 85 inc is genoteerd van lennartbquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:27 schreef Blinker het volgende:
[..]
Waar woon je ergens? Ik heb misschien wel interesse in de gehele stapel
90incquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik woon in Den Haag; bod van 85 inc is genoteerd van lennartb(liever niet ruilen btw, maar bedankt voor t aanbod
)
Wat houd dit dan in?quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een regiovrije NTSC-versie liggen. Wat had je in gedachten?
Eigenlijk nietsquote:
Is een (waarschijnlijk) amerikaanse versie die wel regiovrij is. Dus exact hetzelfde misschien een ander hoesje en geen nederlands in t boekje.quote:
En voor hoeveel wil je hm weg doen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Eigenlijk nietsHet is NTSC maar gewoon af te spelen op je Nederlandse XBox 360 zonder wat voor beperkingen dan ook. Alleen het boekje en de hoes zijn allemaal in het Engels.
Ik wacht nog even een reactie van Blinker af, mocht die 't wel welletjes vinden zo krijg jij ze voor 95 inc.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:40 schreef lennartb.nl het volgende:
95inc dan, fuck schoolboeken
Maak ik t vandaag nog over
Agh word je rijk van johquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik wacht nog even een reactie van Blinker af, mocht die 't wel welletjes vinden zo krijg jij ze voor 95 inc.
Wel lastig trouwens, 2 geïnteresseerdenWilde er geen veilig van maken ofzo
Is de cd wel nog in orde en krasvrij etc?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:58 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik dacht aan iets rond de 30 euro.
die heeft m niet meer..quote:Op zondag 24 augustus 2008 15:17 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
AQuila360 volgens mij, of is die al weg?
15 incl voor DBZ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik woon in Den Haag; bod van 85 inc is genoteerd van lennartb(liever niet ruilen btw, maar bedankt voor t aanbod
)
Jaquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:29 schreef JC_7 het volgende:
[..]
Is de cd wel nog in orde en krasvrij etc?
[edit] zie er toch van afquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik wacht nog even een reactie van Blinker af, mocht die 't wel welletjes vinden zo krijg jij ze voor 95 inc.
Wel lastig trouwens, 2 geïnteresseerdenWilde er geen veiling van maken ofzo
Nee dankje, mijn GH2 gitaar werkt ook niet helemaal lekker meer dus zonder instrumenten dan sla ik hem even over denk ik.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:23 schreef CabinFever het volgende:
[..]
Uiteraard ... maar je instrument van GH zijn volgens mij wel compatible .. intresse ?
In dat geval is 't makkelijk, en kan lennart me even pm'en om 't zsm af te handelenquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:40 schreef Blinker het volgende:
[..]
[edit] zie er toch van af
Veel plezier lennart
Done!quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:55 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
In dat geval is 't makkelijk, en kan lennart me even pm'en om 't zsm af te handelen
Alles in goede staat, maar ik ga 't uiteraard nog even dubbelchecken voor je. You've got mail!quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:19 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Done!
Allemaal in goede staat met boekje neem ik aan?
Dankjequote:Op maandag 25 augustus 2008 20:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Alles in goede staat, maar ik ga 't uiteraard nog even dubbelchecken voor je. You've got mail!
Okee dan vertrouw ik daar maar op.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
JaIk kan met de hand op mijn hart zeggen dat hij zo goed als nieuw is.
Ik ga even verder per PM anders spammen we het topic volquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:28 schreef JC_7 het volgende:
[..]
Okee dan vertrouw ik daar maar op.
Heb je mss n foto van t hoesje omdat ie amerikaans is,
Dus de handleiding is in t engels? (gelukkig kijk ik er bijna nooit in)
En het menu is engels? (is mij pc versie ook, dus no problemo!)
Laat wat horen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |