Mijn excusesquote:Bijzonder dat je me dit PM'ed, terwijl ik duidelijk aangeef geen speciale versies te zoeken
Ik wil eigenlijk alleen Pirates kan dat ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:44 schreef robertlj_1984 het volgende:
TE KOOP:
GTA IV 360 + keuze uit één van onderstaande XBOX 360 spellen
- Pirates of the Carribbean: At worlds End
- Far Cry Instincts: Predator
- SmackDown VS RAW 2007
- VIVA Pinata + Forza Motorsport 2 (2 in 1 combobox, dus extra voordeel!)
Prijs: 45 EURO
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De overige spellen zijn ook in combinatie met deze aktie te koop voor 10 EURO per stuk
Dat hoeft nou ook weer niet hoorquote:
Voor 15 excl. kan datquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk alleen Pirates kan dat ook
Sorry dat is te veel voor mijn kleine beursquote:
Ik wil pirates wel ruilen tegen 1 van de volgende spellen:quote:
Vroeger, toen had d'r nog wel eens iemand interesse in 360 spellen, nu blijkbaar niet meer?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
Owja, ik heb te ruil/te koop:
GTA 4
CoD 4
Bioshock
Ninety nine Nights
Stranglehold
Superman returns
Beide voor 49?quote:Op zondag 29 juni 2008 11:59 schreef robertlj_1984 het volgende:
Vanaf nu is GTA IV ook samen verkrijgbaar met Assassins Creed.
Prijs: 49 EURO
Gek idd iedereen bied nu zijn spellen aan maar volgens mij wordt er niets verkochtquote:Op zondag 29 juni 2008 12:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Vroeger, toen had d'r nog wel eens iemand interesse in 360 spellen, nu blijkbaar niet meer?
Maar helaas niet bij mijquote:
Je hebt AC net 2 dagen en je bent hem nou al zat? Eigenlijk gisteren alquote:Op maandag 30 juni 2008 21:06 schreef robertlj_1984 het volgende:
GTA 4 + Assassins Creed voor maar 49,- EURO..
Ze moeten weg, ik ben ze namelijk heeeeelemaal zat
Heb 'm al eerder gehad. En heb AC liever dan Pirates dusssquote:Op maandag 30 juni 2008 22:14 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je hebt AC net 2 dagen en je bent hem nou al zat? Eigenlijk gisteren al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |