quote:Op maandag 23 juni 2008 21:35 schreef frankpaul1 het volgende:
Heb de volgende games in de aanbieding. Zoek GTA 4 en Lego Star Wars The Complete Saga.
Alle spellen zijn intact en compleet met boekje.
Xbox 360 (los):
- Condemmed
- The Darkness
- Tom Clancy's, Ghost Recon Advanced warfighter 1
- Beautiful Catamari
Xbox (PACK):
- Area 51
- Tombraider Legend
- Return to Castle Wolfenstein, Tides of War
- The Suffering
- Prince of Persia, The Sands of Time
- Rayman 3, Hoodlum Havoc
- Halo
- Oddworld, Munch Oddysee
Dus heb je GTA 4 en Lego The complete Saga, laat het me weten.
Dan moet je bij frankpaul1 zijn, niet bij mij. Ik quotte alleen de laatste post uit het vorige topic.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:50 schreef kulandra het volgende:
@ Paarse_Passhaas
Ik heb interesse in Beautiful Katamari. Hoeveel wil je daarvoor hebben?
Uno is wel grappig, heb ik ook met zo'n code gedownloadquote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:25 schreef Heintje het volgende:
Ik heb te koop of te ruil:
NFS Most wanted
Crackdown
Saints Row
Assasins Creed
En voor iemsnd die er serieus in geintereseerd is heb ik nog codes om Uno en robotron te downloaden. GRATIS.
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:15 schreef s0ul1991 het volgende:
Heb hier nog Dead or Alive Xtreme 2 liggenmag weg voor een kleinbedrag.
dat kan, het is idd een oud spel dat ze op XBLA hebben uitgebracht.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:32 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Uno is wel grappig, heb ik ook met zo'n code gedownload. Robotron...Heb ik ooit op mijn Atari gedaan,kan dat?
Ruilen tegen 1 van de spellen die ik te ruil heb?quote:
Ik heb geen 360 meer, ik vond DOAX2 toevallig nog bij mijn PC gamesquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:46 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ruilen tegen 1 van de spellen die ik te ruil heb?
Je hebt PM.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:50 schreef kulandra het volgende:
@ Paarse_Passhaas
Ik heb interesse in Beautiful Katamari. Hoeveel wil je daarvoor hebben?
25 gebodenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:26 schreef nogal het volgende:
TK: Burnout paradise. 30 euro inclusief, iemand?
En zag in het vorige topic dat iemand op zoek was naar Colin Mcrea dirt, en hij wou
dit ruilen voor ace combat 6, kan alleen nergens meer vinden wie dat was!
Sorry ben ik er helemaal vergeten bij te zeggen, zitten paar lichte krassen op de cd, zoquote:
als het niet meer dan de gebruikelijke krassen van gebruik zijn heb ik er geen problemen meequote:Op woensdag 25 juni 2008 11:16 schreef nogal het volgende:
[..]
Sorry ben ik er helemaal vergeten bij te zeggen, zitten paar lichte krassen op de cd, zo
heb ik hem van iemand anders over genomen. Je heb er geen last van als je het spel speelt!
Indien je daar geen problemen mee heb, ga ik akkoord.
Bijzonder dat je me dit PM'ed, terwijl ik duidelijk aangeef geen speciale versies te zoekenquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:44 schreef robertlj_1984 het volgende:
VIVA Pinata + Forza Motorsport 2 (2 in 1 combobox, dus extra voordeel!)
Mijn excusesquote:Bijzonder dat je me dit PM'ed, terwijl ik duidelijk aangeef geen speciale versies te zoeken
Ik wil eigenlijk alleen Pirates kan dat ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:44 schreef robertlj_1984 het volgende:
TE KOOP:
GTA IV 360 + keuze uit één van onderstaande XBOX 360 spellen
- Pirates of the Carribbean: At worlds End
- Far Cry Instincts: Predator
- SmackDown VS RAW 2007
- VIVA Pinata + Forza Motorsport 2 (2 in 1 combobox, dus extra voordeel!)
Prijs: 45 EURO
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De overige spellen zijn ook in combinatie met deze aktie te koop voor 10 EURO per stuk
Dat hoeft nou ook weer niet hoorquote:
Voor 15 excl. kan datquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk alleen Pirates kan dat ook
Sorry dat is te veel voor mijn kleine beursquote:
Ik wil pirates wel ruilen tegen 1 van de volgende spellen:quote:
Vroeger, toen had d'r nog wel eens iemand interesse in 360 spellen, nu blijkbaar niet meer?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
Owja, ik heb te ruil/te koop:
GTA 4
CoD 4
Bioshock
Ninety nine Nights
Stranglehold
Superman returns
Beide voor 49?quote:Op zondag 29 juni 2008 11:59 schreef robertlj_1984 het volgende:
Vanaf nu is GTA IV ook samen verkrijgbaar met Assassins Creed.
Prijs: 49 EURO
Gek idd iedereen bied nu zijn spellen aan maar volgens mij wordt er niets verkochtquote:Op zondag 29 juni 2008 12:31 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Vroeger, toen had d'r nog wel eens iemand interesse in 360 spellen, nu blijkbaar niet meer?
Maar helaas niet bij mijquote:
Je hebt AC net 2 dagen en je bent hem nou al zat? Eigenlijk gisteren alquote:Op maandag 30 juni 2008 21:06 schreef robertlj_1984 het volgende:
GTA 4 + Assassins Creed voor maar 49,- EURO..
Ze moeten weg, ik ben ze namelijk heeeeelemaal zat
Heb 'm al eerder gehad. En heb AC liever dan Pirates dusssquote:Op maandag 30 juni 2008 22:14 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je hebt AC net 2 dagen en je bent hem nou al zat? Eigenlijk gisteren al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |