Deze noteer ik niet eensquote:Op donderdag 26 juni 2008 07:14 schreef sonderpower het volgende:
20euro
Onder de 50 gaat hij sowieso niet wegquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:34 schreef sonderpower het volgende:
25euro
Playstation fanboy? Neuh, meer leverancier van netwerk hardware. Ik zou wel een station adapter van 3 tientjes kopen van Linksys of Sitecom.quote:Op zondag 29 juni 2008 14:54 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik heb het niet verzonnen
Maar nu opbokken Playstation Fanboy
Tja, als je gewoon je muil had gehouden ipv een beetje bijdehand doen met je fanboy stond er nu geen lagere prijs dan je simpele tyfus adaptertje in je topic.quote:Op zondag 29 juni 2008 14:56 schreef Blinker het volgende:
Ieder z'n meuk, maar totaal offtopic.
Super, en nou opbokkenquote:Op zondag 29 juni 2008 14:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, als je gewoon je muil had gehouden ipv een beetje bijdehand doen met je fanboy stond er nu geen lagere prijs dan je simpele tyfus adaptertje in je topic.
Neuh ik blijf nog wel ff hangen. ff linkjes zoeken naar alternatieven. Volgens mij zijn ze zelfs goedkoper dan je vraagprijs!quote:
Dat bod loopt al van een week terug. Ik koop em zo over voor 40, aan jou de keuze. Ik zal je mijn mailadres pmmenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 11:16 schreef Blinker het volgende:
Ik heb KWM eerst een PM gestuurd, is wel zo eerlijk of jij moet natuurlijk meer bieden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |