Wil je Army of two ruilen tegen Forza 2?quote:Op zondag 6 juli 2008 11:21 schreef MrManiak het volgende:
Te koop / te ruil (het lieftse te ruil):
Saints Row
Army of Two
Iemand nog een leuke game liggen waar ik misschien nog wel interesse in heb?
Army of two tegen Bully?quote:Op zondag 6 juli 2008 11:21 schreef MrManiak het volgende:
Saints Row
Army of Two
Ao2 ruilen tegen:quote:Op zondag 6 juli 2008 11:21 schreef MrManiak het volgende:
Saints Row
Army of Two
Dan ga ik voor Bioshockquote:Op zondag 6 juli 2008 13:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ao2 ruilen tegen:
Bioshock
Stranglehold
Ninety nine Nights
Superman returns
you've got pmquote:Op maandag 7 juli 2008 16:08 schreef Leonos het volgende:
Hallo,
Ik heb hier verschillende spellen liggen die ik wil verkopen. Eventueel zoek ik ALLEEN Top Spin 3 en is met dit spel een ruil te maken
Het gaat om de volgende spellen:
Colin Mcrea: Dirt // 20 euro
Grand Theft Auto 4 // 40 euro
Pro Evolution Soccer 2008 // 20 euro
Ace Combat 6 // 30 euro
Alle spellen zijn nog in perfecte staat. Spellen kunnen opgehaald worden of worden verzonden waar de verzendkosten van 2 euro erbij komen.
Met vriendelijke groet,
Leon
Heb je ze nog liggen?quote:Op zondag 29 juni 2008 11:59 schreef robertlj_1984 het volgende:
Vanaf nu is GTA IV ook samen verkrijgbaar met Assassins Creed.
Prijs: 49 EURO
Nee, zijn beiden verkocht.quote:
Far Cry 8 INCL geboden PM me maar als je akkoord bent (en alleen als FarCry compleet is en in goede staat en non-classic)quote:Op woensdag 9 juli 2008 01:27 schreef robertlj_1984 het volgende:
[..]
Nee, zijn beiden verkocht.
Heb alleen Far Cry Predator en Smackdown vs Raw 2007 nog. Beiden voor 7,50 excl. te koop
In wat voor doosje zit die gears of war? Als t een normaal doosje is met een degelijk hoesje bied ik 10inc.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:27 schreef ChickenMan het volgende:
Te koop/ruil:
Splinter Cell: Double Agent
Ghost Recon AW 2
Gears of War (bundle copy ding)
MotoGP06
Saints Row
Ik zoek FIFA08 en Top Spin 3 (ik bied ook geld)
De schatkist van Rossdale gaat open jongens daar zullen wat toppers uit komen vanavondquote:Op woensdag 9 juli 2008 17:21 schreef Rossdale het volgende:
Even een tvp'tje. Plaats hier vanavond nog wel even wat ik te koop/ruil heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |