Ze bemoeien zich met zaken die ze niet kunnen overzien.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:11 schreef EchtGaaf het volgende:
Klopt. Chinezen veroorzaken alleen problemen. Ze kijken gewoon veel te nauw
Je zou zo als grappenmaker kunnen optreden in de show van Harry Mens.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:11 schreef EchtGaaf het volgende:
Klopt. Chinezen veroorzaken alleen problemen. Ze kijken gewoon veel te nauw
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je zou zo als grappenmaker kunnen optreden in de show van Harry Mens.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:15 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wat nou. Heb je in mijn pr0n-map zitten loeren?
quote:Digitale kinderlokker
In Nederland is één zaak ontdekt van een ‘digitale kinderlokker’, die ongeveer tien slachtoffers heeft gemaakt. Dat zegt een woordvoerder van de Stichting Mijn Kind Online in reactie op de waarschuwing van politie en het Openbaar Ministerie voor dit fenomeen, waarbij op afstand met een zogeheten Trojaans paard beelden worden gemaakt van kinderen om hen onder druk te zetten.
Ik doelde meer hierop:quote:
quote:
Het is erg teleurstellend dat zo'n P-brain zoveel geld verdient.quote:
'n mooi levenquote:
Het toernooi is nog niet eens voorbij, maar hij is alweer aan het schnabbelen.quote:
Ach, de eerste die zo'n mogelijkheid zou laten lopen werpe de eerste steen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het toernooi is nog niet eens voorbij, maar hij is alweer aan het schnabbelen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:50 schreef Apropos het volgende:
De foto is trouwens al voor het toernooi van start ging, genomen.
Achterlijke oplossing en bovendien nog discriminerend ook. Maar ja, ALLE jongeren zijn slecht.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:36 schreef Picchia het volgende:
Mosquito mag hangjongeren weg blijven piepen
De meerderheid van de tweede kamer keurt het sarren van inwoners door gemeenten wederom goed. Ik heb hier zo'n hekel aan. Jammer dat je op dit punt soms bij de linkse partijen moet zijn en soms bij rechtse.
Het feit dat ik geen carriere als toptrainer op m'n CV heb staan nekt me een beetje.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ach, de eerste die zo'n mogelijkheid zou laten lopen werpe de eerste steen.
Mooi zo. Eindelijk iets dat werkt tegen hangjongeren. Een meesterlijk concept.quote:
Tjsa, je verplaats het probleem alleen. Volgens mij kun je beter gewoon periodiek met een Uzi om je heenschieten op plekken waar hangjongeren aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi zo. Eindelijk iets dat werkt tegen hangjongeren. Een meesterlijk concept.
Een super triest concept.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi zo. Eindelijk iets dat werkt tegen hangjongeren. Een meesterlijk concept.
Sieg .....quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk snorretje, wil hij op iemand lijken???
Met een giletto?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:04 schreef Autodidact het volgende:
Volgens mij is zo'n ding in 1 dag kapot...
Vooral mooi vind ik dan het debat over het al dan niet aanwezige risico van gehoorbeschadiging, terwijl deze pipo's de halve dag met een mp3speler op volume 80 rondbanjeren.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:55 schreef Picchia het volgende:
Het is ook behoorlijk symptoonbestrijding. Nu zullen die jongeren zich natuurlijk niet meer rondom die zoemer begeven, maar je wilt eigenlijk dat ze zich gaan gedragen.
quote:De Franse regering gaat vanaf juli het voorzitterschap van de Europese Unie bekleden, en wil dit gebruiken om het wetsontwerp gericht op het betrappen en straffen van filesharers, voor de hele EU te laten gelden.
Het Franse wetsontwerp werd vorige week onthuld, en voorziet erin dat zowel uploaders als downloaders die worden betrapt eerst een waarschuwing per e-mail krijgen, en als ze doorgaan een aangetekende brief op de mat aan zullen treffen. Wordt ook die genegeerd dan volgt afsluiting. Dit duurt twee maanden voor wie schriftelijk verklaart het nooit meer te zullen doen en twee jaar voor wie dit weigert.
Hoe het Europese voorstel er precies uit gaat zien, moet worden afgewacht. Volgens Zdnet wil de Franse cultuurminister Christine Albanel in ieder geval bereiken dat de lidstaten het eens worden over het maken van afspraken tussen de culturele sector en internetproviders om piraterij te bestrijden.
Jan-Petertje zal wel weer de beste en braafste van de klas willen zijn....quote:
Tsja, tegenwoordig moeten we het doen met Bas Haring.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:46 schreef Klopkoek het volgende:
Morgen is er een leuk programma op TV. Dan wordt er een programma uitgezonden waarin Fons Elders Naom Chomsky interviewt. Hier een fragment uit 1971 waar Chomsky en Foucault met elkaar de degens kruisen onder leiding van dezelfde Elders.
Toen maakte de PO nog goede programma's kennelijk. Bijzonder om te zien dat grootheden op de Nederlandse TV verschenen en ook niet te laf waren om met elkaar in debat te gaan.
Simplisme, maar goed dat is weer zo'n kip en ei discussie.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:05 schreef El_Matador het volgende:
Heeft niks met de PO te maken. Zijn geniale programma's op de PO verschenen (Waskracht o.a.), maar vlak de discussieprogramma's van Theo van Gogh op Veronica aan het begin van de nacht (uur of 00:30) niet uit (ben de titel kwijt).
Het probleem van de PO is dat er belastinggeld naartoe gaat en er toch dezelfde pulp wordt gemaakt als je ook op de commercielen vindt.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tsja, tegenwoordig moeten we het doen met Bas Haring.
Een drie uur durend interview met Douglas Hofstadter zou ik wel interessant vinden.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:09 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ja. Eigenlijk leven er ook niet meer zo heel veel grote filosofen he? Wie zou je moeten interviewen?
Ik weet niet of bekende moderne filosofen te laf zijn. Iets meer dan een maand geleden hadden we hier nog een debat met als panel Doekle Terpstra en Jaffe Vink. Het was wel geen tv, maar toch. Je moet zulke dingen een beetje weten te vinden als je de contacten hebt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:46 schreef Klopkoek het volgende:
Toen maakte de PO nog goede programma's kennelijk. Bijzonder om te zien dat grootheden op de Nederlandse TV verschenen en ook niet te laf waren om met elkaar in debat te gaan.
Kinneging uiteraard.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:09 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ja. Eigenlijk leven er ook niet meer zo heel veel grote filosofen he? Wie zou je moeten interviewen?
Terpstra vs Vink steekt toch en beetje schamel af tegen Foucault vs Chomsky.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik weet niet of bekende moderne filosofen te laf zijn. Iets meer dan een maand geleden hadden we hier nog een debat met als panel Doekle Terpstra en Jaffe Vink. Het was wel geen tv, maar toch. Je moet zulke dingen een beetje weten te vinden als je de contacten hebt.
Goed, hij krijgt een behoorlijke (over)dosis aandacht. Ella -joods-christenlijk-islamitisch- Volgelaar beweerd dat zijn initiatief ervoor heeft gezorgt dat het "debat" zich nu in de huiskamers afspeeld.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:24 schreef El_Matador het volgende:
Een debat met Doekle Terpstra? Interessant man, hoe staat het met zijn brede "volksbeweging"? (8)7
Kom kom, het was ook maar een lokaal dingetje.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Terpstra vs Vink steekt toch en beetje schamel af tegen Foucault vs Chomsky.
Prachtig stijlmiddel; sarcasme.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Goed, hij krijgt een behoorlijke (over)dosis aandacht. Ella -joods-christenlijk-islamitisch- Volgelaar beweerd dat door zijn initiatief ervoor heeft gezorgt dat het "debat" zich nu in de huiskamers afspeeld.
Voor een lokaal dingetje is het prima hoor, maar KK klaagde over de lingoisering van de PO.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Kom kom, het was ook maar een lokaal dingetje.
Dat klopt en vergeleken met de vulling van de publieken van vandaag kwam het aardig in de buurt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voor een lokaal dingetje is het prima hoor, maar KK klaagde over de lingoisering van de PO.
Ook als je naar de programmering van de afgelopen 5 jaar kijkt. Afgezien van de actualiteitenprogramma's, hier en daar een aardige documentaire, een uurtje 'wetenschap' in de week en een boekenprogramma onderscheid de PO zich nauwelijks van de commercielen. Vrij magere opbrengst voor 3 zenders.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:33 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat klopt en als je naar de vulling van de publieken vandaag kijkt kwam het aardig in de buurt.
Daarom noemde ik ook iemand uit de Parijse school die nog leeft. Derrida of Lacan zou ook vrij lastig worden.quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
Met Foucault wordt nu een beetje problematisch.
Neem dan Johan Cruyff....quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:55 schreef Monolith het volgende:
Overigens zou de PO Julia Kristeva in plaats van Foucault kunnen laten debatteren met Chomsky.
Wat is jouw studieachtergrond eigenlijk? Kristeva kende ik niet (van Hofstadter heb ik uiteraard wel gehoord) maar ik zie dat ze beide onderzoeken hoe de hersenen werken en daar aan theorievorming over doen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:55 schreef Monolith het volgende:
Overigens zou de PO Julia Kristeva in plaats van Foucault kunnen laten debatteren met Chomsky.
Technische informatica met een redelijke hoeveelheid AI.quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat is jouw studieachtergrond eigenlijk? Kristeva kende ik niet (van Hofstadter heb ik uiteraard wel gehoord) maar ik zie dat ze beide onderzoeken hoe de hersenen werken en daar aan theorievorming over doen.
Toevallig hier in Twente?quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Technische informatica met een redelijke hoeveelheid AI.
Je bent al klaar?quote:
Foucault is ongeveer de enige uit de Parijse school die in mijn ogen echt iets aan de filosofie heeft bijgedragen - qua concepten. De rest is toch een beetje blijven steken in postmodern gegoochel, of gewoon oproerkraaierij.quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:00 schreef Klopkoek het volgende:
Foucault pwnt daar trouwens wel Chomsky. Er staan ook fragmenten op internet dat Chomsky met Bolkesteijn debateert, daar gedraagt Bolkesteijn zich weer uitermate kinderachtig.
Ja, alweer bijna een jaartje aan het werk.quote:
De grote kracht van Foucault vind ik eerder dat hij het begrijpelijk heeft opgeschreven. Laat het een havist uit de 4e klas lezen en hij begrijpt het. Ook Foucault heeft het één en ander geleend en daar z'n eigen sausje overheen gegoten, alhoewel je hem niet zo makkelijk in een hokje kan stoppen. Het meest onwerkelijke is nog wel dat de Parijse school voortdurend met elkaar in de kling lag terwijl de onderlinge verschillen niet eens altijd heel groot waren.quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Foucault is ongeveer de enige uit de Parijse school die in mijn ogen echt iets aan de filosofie heeft bijgedragen - qua concepten. De rest is toch een beetje blijven steken in postmodern gegoochel, of gewoon oproerkraaierij.
Ook erg interessant is trouwens Louis Althusser.quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:39 schreef Reya het volgende:
[..]
Foucault is ongeveer de enige uit de Parijse school die in mijn ogen echt iets aan de filosofie heeft bijgedragen - qua concepten. De rest is toch een beetje blijven steken in postmodern gegoochel, of gewoon oproerkraaierij.
PvdA, verschrikkelijk...quote:Ruimere reclame commerciële tv
Wilco Dekker
gepubliceerd op 25 juni 2008 11:08, bijgewerkt op 11:08
De commerciële omroepen in Nederland krijgen als het aan de PvdA en het CDA ligt veel meer mogelijkheden reclame te maken in en om hun programma’s. Op dit moment mogen programma’s om de twintig minuten onderbroken worden voor een reclameblok. Bij films mag dat om de drie kwartier. Beide regeringspartijen stellen vandaag bij de behandeling van de nieuwe Mediawet in de Tweede Kamer voor het onderbreken van programma’s door reclame helemaal vrij te geven. Films zouden voortaan elk half uur reclame mogen hebben.
Het amendement van PvdA en CDA komt overeen met de nieuwe Europese regels. Normaal duurt het een tijd voordat die regels in de Nederlandse wetgeving zijn verwerkt. ‘Maar we behandelen de nieuwe Mediawet nu toch, dus laten we het maar meteen invoeren’, zegt het PvdA-Kamerlid Martijn van Dam.
Hij is niet bang voor Amerikaanse toestanden met programma’s die voortdurend worden onderbroken. ‘Daar heeft de Nederlandse kijker een hekel aan. Die haakt dan af en dat weten de commerciële omroepen heel goed.’
Met het voorstel van PvdA en CDA ligt SBS opeens voor op concurrent RTL, aldus Van Dam. RTL valt onder de (soepeler) Luxemburgse wetgeving. Als Nederland de Europese regels direct invoert, blijft RTL gebonden aan de oude regels tot ook Luxemburg zo ver is. Van Dam: ‘Hadden ze zich maar in Nederland moeten vestigen.’
De overheid die bepaalt hoe vaak een privaat bedrijf reclame mag maken, verschrikkelijk ...quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:05 schreef Klopkoek het volgende:
PvdA, verschrikkelijk...
Toch nog gevoel voor humor bij de PvdA. Het zal mij persoonlijk verder een rotzorg zijn. Laat SBS maar lekker elke 5 minuten reclame uitzenden.quote:Met het voorstel van PvdA en CDA ligt SBS opeens voor op concurrent RTL, aldus Van Dam. RTL valt onder de (soepeler) Luxemburgse wetgeving. Als Nederland de Europese regels direct invoert, blijft RTL gebonden aan de oude regels tot ook Luxemburg zo ver is. Van Dam: ‘Hadden ze zich maar in Nederland moeten vestigen.’
Ik hoop dat ze haar man Maarten van Poelgeest (GL weth. A'dam) gaat vervelen. Heel goed dat ze zelf doorheeft dat ze gewoon niet functioneertquote:‘Verdrag biedt juist meer democratie’
Van onze correspondent Bert Lanting
Vertrekkend europarlementariër vindt het jammer dat Ieren ‘vernieuwingen’ hebben weggestemd
Interview
Kathalijne Buitenweg
De GroenLinks-politicus houdt het na tien jaar voor gezien in het Europees Parlement.
BRUSSEL De 38-jarige Kathalijne Buitenweg (GroenLinks) heeft besloten zich volgend jaar niet opnieuw kandidaat te stellen voor het Europees Parlement. Na bijna tien jaar als europarlementariër vindt ze het tijd om ‘iets anders te doen’. ‘Het lijkt me spannend om weer eens in een heel andere omgeving te werken’, zegt de parlementariër die sinds 2004 delegatieleider was van GroenLinks in het Europees Parlement. ‘Boven - dien is dit werk ook heel moeilijk te combineren met kinderen.’
Voor de partij moet dat slecht uitkomen.
Uw collega Joost Lagendijk stapt volgend jaar ook op.
‘Dat klopt, maar anders zou ik dat besluit over de Europese verkiezingen van juni volgend jaar heen moeten tillen. Dan krijg je weer het verwijt dat je aan kiezersbedrog doet. Dit lijkt me zuiverder.
‘De partij heeft nu ruim de tijd om nieuwe kandidaten te zoeken en ik maak gewoon mijn tweede termijn vol. Ik blijf tot het einde gewoon mijn werk doen.’
U zit nu bijna tien jaar in het Europees Parlement.
Heeft u het gevoel dat u iets heeft kunnen bereiken?
‘Ja, ik ben vooral blij ‘Ja, ik ben vooral blij dat de Europese Commissie nu heeft toegezegd dat er een nieuwe, uitgebreide anti-discriminatierichtlijn discriminatierichtlijn komt die ook voor homo’s gaat gelden.
In 2000 heb ik als rapporteur al meegewerkt aan een eerdere anti-discriminatie- richtlijn.
‘Ik ben er trots op als je ziet hoe die regels worden toegepast in de EU-landen. Je ziet dat ze er in sommige landen, zoals Polen, moeite mee hebben, maar het heeft wel maar het heeft wel echt effect.
‘Ik vind het ook een doorbraak dat we in 2004 in het parlement de benoeming van (de aartsconservatieve Italiaanse) kandidaat Buttiglione tot eurocommissaris hebben kunnen tegenhouden.
‘Dat heeft toch echt iets veranderd aan de macht van het parlement.
Formeel hebben we niet het recht om individuele commissarissen weg te stemmen, maar in de praktijk wordt dat nu wel geaccepteerd.’
Onder het Verdrag van Lissabon zou het europarlement nog meer bevoegdheden krijgen. Is het erg dat de Ieren nee hebben gezegd tegen het verdrag?
‘Ja, ik vind dat erg jammer, omdat ik het gevoel heb dat veel van de kritiek op Europa juist komt doordat de EU niet goed functioneert.
Het Verdrag van Lissabon biedt een oplossing: meer democratie, meer openheid.
‘Het ironische is dat de mensen die vernieuwingen nu hebben weggestemd omdat ze ontevreden zijn over hoe het nu gaat.’
Wat gaat u na volgend jaar doen?
‘Ik heb echt geen idee. Misschien een of andere leidinggevende functie bij een maatschappelijke organisatie. Of iets anders. Maar in ieder geval ga ik niet verder de politiek in.’
En terecht, beetje Lingo lopen sponsoren.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:35 schreef Klopkoek het volgende:
De geldkraan voor de PO wordt ook steeds meer dichtgedraaid, met toestemming van de PvdA.
Ik geloof niet dat het voor SBS mogelijk is om te banaliseren.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:35 schreef Klopkoek het volgende:
Alsjeblieft niet zeg. De TV banaliseert steeds meer. Wat een naieve gedachte van Van Dam: "Amerikaanse toestanden heeft de kijker geen trek in". Wat een malloot.
Een flink aantal miljoenen ophoesten zodat iedereen weer braaf op zondag met z'n bord op schoot voetbal kan kijken helpt daar ook niet echt bij.quote:De geldkraan voor de PO wordt ook steeds meer dichtgedraaid, met toestemming van de PvdA.
Zwakzinnigenzorg.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:02 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
En terecht, beetje Lingo lopen sponsoren.
Wat mij betreft wordt er continu reclame uitgezonden; ik denk alleen dat dan vrijwel alle kijkers afhaken. De markt corrigeert zichzelf.quote:
Het kan nog erger geloof me.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het voor SBS mogelijk is om te banaliseren.
Ik moet eerlijk zeggen dat in principe voetbal niet op de publieken thuis hoort, maar eigenlijk ben ik er toch wel blij mee. Talpa/RTL heeft zijn kans gehad en het verprutst. Je kunt duidelijk zien dat de NOS het met meer liefde en kunde maakt.quote:[..]
Een flink aantal miljoenen ophoesten zodat iedereen weer braaf op zondag met z'n bord op schoot voetbal kan kijken helpt daar ook niet echt bij.
Dat dachten ze in de VS ook maar op een gegeven moment capituleert de kijker voor het geweld van het grootkapitaal.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat mij betreft wordt er continu reclame uitgezonden; ik denk alleen dat dan vrijwel alle kijkers afhaken. De markt corrigeert zichzelf.
Dat worden dan Bijbels zonder bergrede.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:59 schreef Aoristus het volgende:
eigenlijk zouden ze gratis bijbels met reklame moeten uitdelen, dat zou pas een goed idee zijn
quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:28 schreef Klopkoek het volgende:
Dat dachten ze in de VS ook maar op een gegeven moment capituleert de kijker voor het geweld van het grootkapitaal.
In de Verenigde Staten kijkt men constant naar reclame?quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:28 schreef Klopkoek het volgende:
Dat dachten ze in de VS ook maar op een gegeven moment capituleert de kijker voor het geweld van het grootkapitaal.
Heb je weleens voor de grap naar Dr.Phil of Oprah gekeken? Elke 3 minuten worden ze onderbroken.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:33 schreef Reya het volgende:
[..]
In de Verenigde Staten kijkt men constant naar reclame?
Daar kiezen mensen zelf voor; als ze zich eraan ergeren, kunnen ze iets anders gaan kijken, of - beter nog - de televisie uitzetten.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Heb je weleens voor de grap naar Dr.Phil of Oprah gekeken? Elke 3 minuten worden ze onderbroken.
Piet Paulusma zou het weer nog kunnen gaan presenteren in een olifantenstring inderdaad.quote:
Of dvd's bekijken, of pay per view, etc.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:13 schreef Reya het volgende:
Dan kun je er alsnog voor kiezen om geen televisie te kijken.
Beetje makkelijk argument he?quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:13 schreef Reya het volgende:
Dan kun je er alsnog voor kiezen om geen televisie te kijken.
Het voelt bijna als een overwinning.quote:'Jensen is de schrik van Hilversum'
door onze redactie
Het doek is gevallen voor Robert Jensen; zijn talkshow verdwijnt volgend jaar van de buis. Over de reden wil RTL niets kwijt en de presentator is niet bereikbaar voor commentaar...
Boze tongen beweren dat het moeilijke en onberekenbare karakter van Jensen een rol speelt. De presentator wordt niet voor niks 'de schrik van Hilversum' genoemd. Vrienden noemen hem zelfs 'lui en verwend'. Daar komt bij dat RTL de talkshow ordinair en te duur zou vinden. Dit meldt het weekblad Weekend .
Maar woordvoerders van de zender blijven geheimzinnig. "We zijn niet ontevreden. Wellicht keert Jensen later weer terug."
De talkshowhost geniet momenteel met volle teugen van een privéleven vol luxe, maar of dat nog lang gaat duren is nog maar de vraag...
De overheid is er niet om een bepaalde mate van "plezier" aan te bieden. Buiten dat. Als je persee geen reclame wil zien dan koop je harddisk recorder waarin ingebouwd zit dat hij geen reclame's opneemt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:40 schreef Klopkoek het volgende:
Je ontneemt mensen hun plezier. En als met een simpele overheidsmaatregel het plezier kan worden vergroot ten koste van de manipulators (dat schijnen we adverteerders te noemen maar in wezen is het doel hetzelfde) dan lijkt me dat toch te verkiezen.
Nou, dat wordt weer extra dokken voor maanzaadbollenquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:49 schreef Aoristus het volgende:
[ afbeelding ]
Opium Een Afghaanse politieagent houdt woensdag toezicht op de verbranding van een grote hoeveelheid illegale opium in een buitenwijk van de hoofdstad Kabul. (foto:AP)
Dan ben je nogal naief..quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:18 schreef Klopkoek het volgende:
Moet je weer trollen met je hippiesTegenwoordig is iedereen die tegen oorlog is meteen een hippie. Rechtvaardige oorlogen bestaan mijns inziens niet.
Hoe ironisch.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:25 schreef Klopkoek het volgende:
Naief of gewoon realistisch dat rechtvaardigheid een hol begrip is in handen van verkeerde mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |