Ze bemoeien zich met zaken die ze niet kunnen overzien.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:11 schreef EchtGaaf het volgende:
Klopt. Chinezen veroorzaken alleen problemen. Ze kijken gewoon veel te nauw
Je zou zo als grappenmaker kunnen optreden in de show van Harry Mens.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:11 schreef EchtGaaf het volgende:
Klopt. Chinezen veroorzaken alleen problemen. Ze kijken gewoon veel te nauw
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je zou zo als grappenmaker kunnen optreden in de show van Harry Mens.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:15 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wat nou. Heb je in mijn pr0n-map zitten loeren?
quote:Digitale kinderlokker
In Nederland is één zaak ontdekt van een ‘digitale kinderlokker’, die ongeveer tien slachtoffers heeft gemaakt. Dat zegt een woordvoerder van de Stichting Mijn Kind Online in reactie op de waarschuwing van politie en het Openbaar Ministerie voor dit fenomeen, waarbij op afstand met een zogeheten Trojaans paard beelden worden gemaakt van kinderen om hen onder druk te zetten.
Ik doelde meer hierop:quote:
quote:
Het is erg teleurstellend dat zo'n P-brain zoveel geld verdient.quote:
'n mooi levenquote:
Het toernooi is nog niet eens voorbij, maar hij is alweer aan het schnabbelen.quote:
Ach, de eerste die zo'n mogelijkheid zou laten lopen werpe de eerste steen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het toernooi is nog niet eens voorbij, maar hij is alweer aan het schnabbelen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:50 schreef Apropos het volgende:
De foto is trouwens al voor het toernooi van start ging, genomen.
Achterlijke oplossing en bovendien nog discriminerend ook. Maar ja, ALLE jongeren zijn slecht.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:36 schreef Picchia het volgende:
Mosquito mag hangjongeren weg blijven piepen
De meerderheid van de tweede kamer keurt het sarren van inwoners door gemeenten wederom goed. Ik heb hier zo'n hekel aan. Jammer dat je op dit punt soms bij de linkse partijen moet zijn en soms bij rechtse.
Het feit dat ik geen carriere als toptrainer op m'n CV heb staan nekt me een beetje.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ach, de eerste die zo'n mogelijkheid zou laten lopen werpe de eerste steen.
Mooi zo. Eindelijk iets dat werkt tegen hangjongeren. Een meesterlijk concept.quote:
Tjsa, je verplaats het probleem alleen. Volgens mij kun je beter gewoon periodiek met een Uzi om je heenschieten op plekken waar hangjongeren aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi zo. Eindelijk iets dat werkt tegen hangjongeren. Een meesterlijk concept.
Een super triest concept.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi zo. Eindelijk iets dat werkt tegen hangjongeren. Een meesterlijk concept.
Sieg .....quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk snorretje, wil hij op iemand lijken???
Met een giletto?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:04 schreef Autodidact het volgende:
Volgens mij is zo'n ding in 1 dag kapot...
Vooral mooi vind ik dan het debat over het al dan niet aanwezige risico van gehoorbeschadiging, terwijl deze pipo's de halve dag met een mp3speler op volume 80 rondbanjeren.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:55 schreef Picchia het volgende:
Het is ook behoorlijk symptoonbestrijding. Nu zullen die jongeren zich natuurlijk niet meer rondom die zoemer begeven, maar je wilt eigenlijk dat ze zich gaan gedragen.
quote:De Franse regering gaat vanaf juli het voorzitterschap van de Europese Unie bekleden, en wil dit gebruiken om het wetsontwerp gericht op het betrappen en straffen van filesharers, voor de hele EU te laten gelden.
Het Franse wetsontwerp werd vorige week onthuld, en voorziet erin dat zowel uploaders als downloaders die worden betrapt eerst een waarschuwing per e-mail krijgen, en als ze doorgaan een aangetekende brief op de mat aan zullen treffen. Wordt ook die genegeerd dan volgt afsluiting. Dit duurt twee maanden voor wie schriftelijk verklaart het nooit meer te zullen doen en twee jaar voor wie dit weigert.
Hoe het Europese voorstel er precies uit gaat zien, moet worden afgewacht. Volgens Zdnet wil de Franse cultuurminister Christine Albanel in ieder geval bereiken dat de lidstaten het eens worden over het maken van afspraken tussen de culturele sector en internetproviders om piraterij te bestrijden.
Jan-Petertje zal wel weer de beste en braafste van de klas willen zijn....quote:
Tsja, tegenwoordig moeten we het doen met Bas Haring.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:46 schreef Klopkoek het volgende:
Morgen is er een leuk programma op TV. Dan wordt er een programma uitgezonden waarin Fons Elders Naom Chomsky interviewt. Hier een fragment uit 1971 waar Chomsky en Foucault met elkaar de degens kruisen onder leiding van dezelfde Elders.
Toen maakte de PO nog goede programma's kennelijk. Bijzonder om te zien dat grootheden op de Nederlandse TV verschenen en ook niet te laf waren om met elkaar in debat te gaan.
Simplisme, maar goed dat is weer zo'n kip en ei discussie.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:05 schreef El_Matador het volgende:
Heeft niks met de PO te maken. Zijn geniale programma's op de PO verschenen (Waskracht o.a.), maar vlak de discussieprogramma's van Theo van Gogh op Veronica aan het begin van de nacht (uur of 00:30) niet uit (ben de titel kwijt).
Het probleem van de PO is dat er belastinggeld naartoe gaat en er toch dezelfde pulp wordt gemaakt als je ook op de commercielen vindt.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tsja, tegenwoordig moeten we het doen met Bas Haring.
Een drie uur durend interview met Douglas Hofstadter zou ik wel interessant vinden.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:09 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ja. Eigenlijk leven er ook niet meer zo heel veel grote filosofen he? Wie zou je moeten interviewen?
Ik weet niet of bekende moderne filosofen te laf zijn. Iets meer dan een maand geleden hadden we hier nog een debat met als panel Doekle Terpstra en Jaffe Vink. Het was wel geen tv, maar toch. Je moet zulke dingen een beetje weten te vinden als je de contacten hebt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:46 schreef Klopkoek het volgende:
Toen maakte de PO nog goede programma's kennelijk. Bijzonder om te zien dat grootheden op de Nederlandse TV verschenen en ook niet te laf waren om met elkaar in debat te gaan.
Kinneging uiteraard.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:09 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ja. Eigenlijk leven er ook niet meer zo heel veel grote filosofen he? Wie zou je moeten interviewen?
Terpstra vs Vink steekt toch en beetje schamel af tegen Foucault vs Chomsky.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik weet niet of bekende moderne filosofen te laf zijn. Iets meer dan een maand geleden hadden we hier nog een debat met als panel Doekle Terpstra en Jaffe Vink. Het was wel geen tv, maar toch. Je moet zulke dingen een beetje weten te vinden als je de contacten hebt.
Goed, hij krijgt een behoorlijke (over)dosis aandacht. Ella -joods-christenlijk-islamitisch- Volgelaar beweerd dat zijn initiatief ervoor heeft gezorgt dat het "debat" zich nu in de huiskamers afspeeld.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:24 schreef El_Matador het volgende:
Een debat met Doekle Terpstra? Interessant man, hoe staat het met zijn brede "volksbeweging"? (8)7
Kom kom, het was ook maar een lokaal dingetje.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Terpstra vs Vink steekt toch en beetje schamel af tegen Foucault vs Chomsky.
Prachtig stijlmiddel; sarcasme.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Goed, hij krijgt een behoorlijke (over)dosis aandacht. Ella -joods-christenlijk-islamitisch- Volgelaar beweerd dat door zijn initiatief ervoor heeft gezorgt dat het "debat" zich nu in de huiskamers afspeeld.
Voor een lokaal dingetje is het prima hoor, maar KK klaagde over de lingoisering van de PO.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Kom kom, het was ook maar een lokaal dingetje.
Dat klopt en vergeleken met de vulling van de publieken van vandaag kwam het aardig in de buurt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Voor een lokaal dingetje is het prima hoor, maar KK klaagde over de lingoisering van de PO.
Ook als je naar de programmering van de afgelopen 5 jaar kijkt. Afgezien van de actualiteitenprogramma's, hier en daar een aardige documentaire, een uurtje 'wetenschap' in de week en een boekenprogramma onderscheid de PO zich nauwelijks van de commercielen. Vrij magere opbrengst voor 3 zenders.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:33 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat klopt en als je naar de vulling van de publieken vandaag kijkt kwam het aardig in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |