Ze bemoeien zich met zaken die ze niet kunnen overzien.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:11 schreef EchtGaaf het volgende:
Klopt. Chinezen veroorzaken alleen problemen. Ze kijken gewoon veel te nauw
Je zou zo als grappenmaker kunnen optreden in de show van Harry Mens.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:11 schreef EchtGaaf het volgende:
Klopt. Chinezen veroorzaken alleen problemen. Ze kijken gewoon veel te nauw
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je zou zo als grappenmaker kunnen optreden in de show van Harry Mens.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:15 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wat nou. Heb je in mijn pr0n-map zitten loeren?
quote:Digitale kinderlokker
In Nederland is één zaak ontdekt van een ‘digitale kinderlokker’, die ongeveer tien slachtoffers heeft gemaakt. Dat zegt een woordvoerder van de Stichting Mijn Kind Online in reactie op de waarschuwing van politie en het Openbaar Ministerie voor dit fenomeen, waarbij op afstand met een zogeheten Trojaans paard beelden worden gemaakt van kinderen om hen onder druk te zetten.
Ik doelde meer hierop:quote:
quote:
Het is erg teleurstellend dat zo'n P-brain zoveel geld verdient.quote:
'n mooi levenquote:
Het toernooi is nog niet eens voorbij, maar hij is alweer aan het schnabbelen.quote:
Ach, de eerste die zo'n mogelijkheid zou laten lopen werpe de eerste steen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het toernooi is nog niet eens voorbij, maar hij is alweer aan het schnabbelen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:50 schreef Apropos het volgende:
De foto is trouwens al voor het toernooi van start ging, genomen.
Achterlijke oplossing en bovendien nog discriminerend ook. Maar ja, ALLE jongeren zijn slecht.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:36 schreef Picchia het volgende:
Mosquito mag hangjongeren weg blijven piepen
De meerderheid van de tweede kamer keurt het sarren van inwoners door gemeenten wederom goed. Ik heb hier zo'n hekel aan. Jammer dat je op dit punt soms bij de linkse partijen moet zijn en soms bij rechtse.
Het feit dat ik geen carriere als toptrainer op m'n CV heb staan nekt me een beetje.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ach, de eerste die zo'n mogelijkheid zou laten lopen werpe de eerste steen.
Mooi zo. Eindelijk iets dat werkt tegen hangjongeren. Een meesterlijk concept.quote:
Tjsa, je verplaats het probleem alleen. Volgens mij kun je beter gewoon periodiek met een Uzi om je heenschieten op plekken waar hangjongeren aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi zo. Eindelijk iets dat werkt tegen hangjongeren. Een meesterlijk concept.
Een super triest concept.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi zo. Eindelijk iets dat werkt tegen hangjongeren. Een meesterlijk concept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |