En niet een keer nee gewoon bijna alle reacties in dat gastenboekquote:webside
quote:Anoniem Geplaatst op 20-06-2008
Waardeloze zanger!
Zonde van je Geld! Slechte kwaliteit zang! Alleen als je slecht horend ben, of een krappe portomonee hebt, zou...
Waardeloze zanger!
Zonde van je Geld! Slechte kwaliteit zang! Alleen als je slecht horend ben, of een krappe portomonee hebt, zou ik hem boeken, verder niet!
Niet aanbevolen
Reactie van de adverteerder Geplaatst op 20-06-2008
als je een vent ben of een vrouw bel me dan als je het dan nog durf vind ik het oke wat je schrijf maar als je me niet ken moet je zeker geen slechten dingen over me schrijven afz bas vermeer
Hij typt al die berichten gewoon zelf.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:51 schreef switchboy het volgende:
wtf
[..]
En niet een keer nee gewoon bijna alle reacties in dat gastenboek![]()
Diep triest
Dit is toch wel de klapper van de avondquote:Op zondag 22 juni 2008 18:17 schreef Gierigesloeber het volgende:
Anoniem Contact Geplaatst op 22-06-2008
Als een kwaadaardig kankergezwel zou kunnen zingen, zou het klinken zoals zanger Bas.
Als een kwaadaardig kankergezwel zou kunnen zingen, zou het klinken zoals zanger Bas.
Niet aanbevolen
quote:agenda
20-06-08 optreden besloten bruiloft
28-06-08 bruiloft brielle besloten
02-07-08 optreden besloten
05-07-08 optreden besloten
10-07-08 optreden driebregen besloten
12-07-08 optreden camping dikkenberg
13-07-08 optreden aalten besloten
19-07-08 optreden cafe noordewolde
26-07-08 optreden de keizer
02-08-08 optreden besloten
13-09-08 optreden aalten besloten
08-11-08 optreden besloten
30-11-08 optreden besloten
Dat plaatje daar ook bijquote:Op zondag 22 juni 2008 17:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Inderdaad, 1 of 2 keer kan een willekeurig persoon die fout maken, maar toch echt niet vaker.
Hij schrijft zelf in zijn eigen Gastenboek.
Oja:
10:06 14-04-2008Arie Koedink
Hallo Bas,
Ik ben Arie Koedink en deel namens de Hollandse topartiesten John en Willeke het John en Willeke Keurmerk™ uit. Deze award wordt alleen uitgereikt aan Nederlandse artiesten die succesvol zijn in de muziek. Voorts vinden we dat je een professionele webside hebt en daarom deze eervolle onderscheiding.
*Kutplaatje*
Download bovenstaande plaatje en plaats hem op je website. Zo kunnen we je site linken op de binnenkort te verschijnen Hollandse Topartiesten Site �!
Vriendelijke Groet,
Arie Koedink
namens de John en Willeke Keurmerk™ Stichting �
1 zinquote:hoi ik wil ff laten weten wat hier gebeurt zeker niet waar is want dit is mijn vriend en ik ga altijd met hem mee en overal waar we komen is het een feest en zo met 60 optredens in het jaar kan ik zeggen dat hij goed aan de weg aan het timmeren is hij is bezg met een nieuwe cd singel alleen door zijn drukke schema komt hij er niet aan dus ik wil jullie er toch op attent maken dat dit mensen zijn die het licht in de ogen van zanger bas niet gunnen dus wil je het zelf een keer zien hoe hij zingt kom dan naar cafe de keizer in bennekom daar staat hij 10 x in het jaar en 8 keer in cafe de domme aanleg in aalten en 6 x in noordewolden dus heb je niks te doen kom dan naar 1 van deze cafe's voor meer info wijzen wij u door naar www.zangerbasvermeer.nl
quote:Op zondag 22 juni 2008 19:14 schreef Toryu het volgende:
Check deze 'side' voor nog meer gangmakers![]()
http://johnenwilleke.nl/artiesten.htm
http://www.10minuten-mail.nl/quote:Op zondag 22 juni 2008 20:12 schreef Gierigesloeber het volgende:
Godver, daar iets posten is nog verdomd moeilijk, als je hier iets serieus wilt posten maak je gewoon een kloon aan.
Wat hij zegtquote:Op zondag 22 juni 2008 21:11 schreef Quir het volgende:
Goed topic trouwens.
Ze hebben zijn apparatuur in de gracht gegooidquote:We hebben gisteren zanger Bas aan boord van onze boot gehad en niet alleen wij, maar heel Amsterdam heeft genoten van Bas! Ga vooral door Bas en laat je niet gek maken door die onzin die andere mensen schrijven. Nogmaals bedankt voor het spetterende feest! (is je apparatuur inmiddels weer in orde?)
quote:Op zondag 22 juni 2008 18:41 schreef EvoViper7 het volgende:
Ik ook, vraag ik hem offie nummertje headhunterz of blademasterz kan doen.
Dan zal wel knallen worden dan
Dat is hij zelf johquote:Op maandag 23 juni 2008 12:59 schreef bladerdeegroller het volgende:
Mijn god, zelfs Jannes plaatste een reactie in zijn gastenboek..![]()
quote:Op maandag 23 juni 2008 13:24 schreef sungaMsunitraM het volgende:
http://www.youtube.com/user/basvermeer7
quote:Op maandag 23 juni 2008 13:24 schreef sungaMsunitraM het volgende:
http://www.youtube.com/user/basvermeer7
quote:JDarkooJDarkoo (13 hours ago) Show Hide 0 Marked as spam Reply | Spam
Lekker nummertje Bas, mijn dag is weer gemaakt. Jij zou echt bij de toppers moeten.
Dan kan de pret pas echt beginnen.quote:Op maandag 23 juni 2008 11:43 schreef fotostarter het volgende:
Laat hem toch.
Straks komt hij hier op het forum, en dan?
WTF ?quote:Wat een topartiest! Echt fenomenaal! Zijn geld dubbel en dwars waard!
Wij hadden lage verwachtingen toen wij deze held boekten, maar hij heeft alles ruimschoots goedgemaakt met zijn spetterende optreden!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, als je niet beter wist zou je denken dat deze vent net zoveel chromosomen heeft als ieder normaal mens! Wat een held mensen!!BOEKEN BOEKEN BOEKEN!!
Tja hij ziet er als een mongool uit dus wel een goede comment van de fokkerquote:Op maandag 23 juni 2008 16:20 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
WTF ?chromosomen als ieder normaal mens
hee jij moet uitklijken anders zing ik niet nooit nie t meer voor jouquote:Op maandag 23 juni 2008 16:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Tja hij ziet er als een mongool uit dus wel een goede comment van de fokker
Ik geloof dat je geluk hebtquote:
ja natuurlijk heb je geluk al s iok voor je zing want dat is de avond van je elven en dan voel je je goed jonge dat an iok je verzekerenquote:
hjea jij moet uitkijken ander s ga jijnaa r ZON of waar dat ook is en dan reken ik wel me t ja fquote:Op maandag 23 juni 2008 17:23 schreef s0ul1991 het volgende:
Moet dit niet naar ONZWat een triest geval zeg
quote:Wat een topartiest! Echt fenomenaal! Zijn geld dubbel en dwars waard!
Wij hadden lage verwachtingen toen wij deze held boekten, maar hij heeft alles ruimschoots goedgemaakt met zijn spetterende optreden!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit, als je niet beter wist zou je denken dat deze vent net zoveel chromosomen heeft als ieder normaal mens! Wat een held mensen!! BOEKEN BOEKEN BOEKEN!!
Goed antwoord op de vraag.quote:Is dit uw echte naam of uw artiestennaam? Zanger Bas
quote:Hoe bent u begonnen met zingen? Ja zoals iedereen
Hoe cliché.quote:Doet u naast het zingen nog iets anders wat u leuk vindt? Opbouwen van de kermis
quote:Doet u ook optreden voor een goed doel zoals Kika (Kinderen Kanker Vrij)? Ja ik doe alle goede doelen
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:26 schreef Hpzone het volgende:
Die reacties bij de nieuwe advertentie
[..]
de cencer die wilbert hequote:
quote:Op zondag 22 juni 2008 20:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
Nu ik zo bij mijzelf denk, heb ik hem wel eens eerder gezien, kan zijn op TV of zo, maar misschien ook wel in het echt. Wajoooow. Ik ga even diep nadenken.
Jij geeft me het antwoord, ik heb hem gezien op verschillende Kermissen.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:56 schreef TC03 het volgende:
Hier een mooi interview met deze knaap.![]()
[..]
Goed antwoord op de vraag.
[..]
![]()
[..]
Hoe cliché.
[..]
[..]
Site waar de muziek automatisch word afgespeeld.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:22 schreef luckass het volgende:
www.danny-zanger.nl
Deze zanger van het hollandse lied is op zijn 17e trotse vader geworden.
Goed gedaan jongen.
quote:Op maandag 23 juni 2008 21:22 schreef luckass het volgende:
www.danny-zanger.nl
Goed gedaan jongen.
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:56 schreef TC03 het volgende:
Hier een mooi interview met deze knaap.![]()
[..]
Goed antwoord op de vraag.
[..]
![]()
[..]
Hoe cliché.
[..]
[..]
De site komt in ieder geval een stuk profesioneler over.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:23 schreef leolinedance het volgende:
Savanna is pas 13 maar nu al een zeer groot talent! ()
Zingen is voor Savanna haar lust en haar leven! "Mensen blij maken met zingen is het mooiste wat er is!", alsdus SaVaNNa!!
http://www.zangeressavanna.nl/
http://savanna-fan13.hyves.nl/
Dat klopt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:32 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
De site komt in ieder geval een stuk profesioneler over.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja daar vraagde je ook wel een beetje naar he![]()
De 'gelukkige' oudersquote:Op maandag 23 juni 2008 21:22 schreef luckass het volgende:
www.danny-zanger.nl
Goed gedaan jongen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:39 schreef switchboy het volgende:
Klink erg "gezellig" in de zaal![]()
Je hoort nog net geen krekels
Bas of Danny?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:53 schreef Kriegel het volgende:
Haha, wat fokking zielig, die mongool verwijdert steeds mijn comments!
* Irritatie100 stemt voorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:07 schreef TheZapster het volgende:
Zullen we een KLB meet houden en bas inhuren om de avond op te vrolijken
Ik zeg niets.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja daar vraagde je ook wel een beetje naar he![]()
Die 'gangmakerséquote:Op zondag 22 juni 2008 19:14 schreef Toryu het volgende:
Check deze 'side' voor nog meer gangmakers![]()
http://johnenwilleke.nl/artiesten.htm
Die biografie van zangerwilbertquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:52 schreef Kriegel het volgende:
http://www.zangerwilbert.nl.nu/
Kamper-alarm!
Puyke samenvatting van Nederlandstalige muziekquote:Op maandag 23 juni 2008 15:38 schreef Kriegel het volgende:
Het Hollands lied, wat een fokking meelijwekkend debielenwereldje is het toch ook...
John & Willeke keurmerk!
De side is top!
De zanger voor u feesten!
Zelf je gastenboek vullen!
30 zijn maar eruitzien als 50!
Een kutsite hebben!
Schrijven als een derderangs mongool!
Mensen bedreigen als ze je afzeiken!
Zanger Bas!!1@
!!!2
ein~s
lollerheinz
die foto op de frontpage laadt nogal langzaam omdat ie eigenlijk keigroot is.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:52 schreef Kriegel het volgende:
http://www.zangerwilbert.nl.nu/
Kamper-alarm!
dat is een oudje van andy. dat kapsel heeft ie niet meer.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:45 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik vind Andy de Witt wel een stukkie erger.
hahahahahahaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:05 schreef TC03 het volgende:
http://www.domenico-davanzo.nl/muziekpagina/mijnmuziek_pagina.htm
Al die nummers beginnen tegelijk met afspelen.
Lol, inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:05 schreef TC03 het volgende:
http://www.domenico-davanzo.nl/muziekpagina/mijnmuziek_pagina.htm
Al die nummers beginnen tegelijk met afspelen.
quote:Op maandag 23 juni 2008 21:57 schreef afcajos het volgende:
Die dekselse Wilbert![]()
Maare, dat wijf ziet er fapbaar uit?
![]()
quote:Wilbert is begonnen toen hij 10 jaar was en begon toen al met muziek.
hij wou graag gaan zingen en wist wat hij ging doen.
Dat was Rutger!quote:Op woensdag 25 juni 2008 03:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
Btw er was ook nog zo'n andere gozer. Zanger xxx. Die had zo'n clip dat hij met zo'n breezerslet zat te dansen in zijn tuin ofzoEn soms van die scenes dat je feestende mensen op het terras zag
Help me please
Check die moves foutgaan bij 1:23quote:Op woensdag 25 juni 2008 07:03 schreef Joenes het volgende:
Mr Nightlivehoort hier ook wel thuis. Met een superclip waarvoor schaamteloos zijn dochters(?) worden ingezet. Hij heeft ze gelukkig wel eerst op dansles gestuurd
.
www.misternightlife.nl
Ja, echt meerdere malen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:23 schreef chiren het volgende:
[..]
Check die moves foutgaan bij 1:23!!!111lollers
'Webside'. Is dat nieuw?quote:Hallo Bas,
Ik ben Arie Koedink en deel namens de Hollandse topartiesten John en Willeke het John en Willeke Keurmerk™ uit. Deze award wordt alleen uitgereikt aan Nederlandse artiesten die succesvol zijn in de muziek. Voorts vinden we dat je een professionele webside hebt en daarom deze eervolle onderscheiding.
Download bovenstaande plaatje en plaats hem op je website. Zo kunnen we je site linken op de binnenkort te verschijnen Hollandse Topartiesten Site �!
Vriendelijke Groet,
Arie Koedink
namens de John en Willeke Keurmerk™ Stichting �
Geniaal die gast, met zo'n kop een beetje stoer lopen doen, daar moet je ballen voor hebben.quote:
Mijn god ik dacht dat het niet erger kon dan zijn vorige nummerquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:56 schreef Kriegel het volgende:
Die gast heeft een gave daarvoor man, hij beweegt zo lekker natuurlijk.
En alweer zo'n tekst beneden niveau sinterklaasgedicht, echt, waarom toch altijd? Wat er gezegd wordt lijkt gewoon geen reet uit te maken, als het maar rijmt. Simpel volk.
Godverdomme, raap me op!
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:16 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
die comments bij youtube.com ook als het 1 of 2 dagen op fok staat![]()
De meeste videoclips zijn in elkaar gedraaid met Magic Video Maker 2004 en die specials komen dan uit de tutorial![]()
Wat ik me afvraag is of hier nog seriues geld mee te verdienen is lijkt me sterk dat iemand ze bruiloft laat vergallen door Bas Vermeer. Elke amateur DJ kan nog beter plaatjes draaien dan deze droeftoeters op laten draven.
Oke ik geef toe stiekem wil ik een meeting en dan lekker swingen op de reggae met klaagbak users
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het trieste aan programma's als Idool en X Factor. Elke triangeljosti denkt dan dat hij talent heeft om het te maken. En ze proberen het dan ook nog.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:56 schreef Kriegel het volgende:
Die kerel heeft een gave daarvoor man, hij beweegt zo lekker natuurlijk.
En alweer zo'n tekst beneden niveau sinterklaasgedicht, echt, waarom toch altijd? Wat er gezegd wordt lijkt gewoon geen reet uit te maken, als het maar rijmt. Simpel volk.
Godverdomme, raap me op!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door AMS_FUE_Reggaeton op 25-06-2008 14:44:52 ]
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:31 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[..]
![]()
![]()
Er wordt zelfs thuis op geplaybackt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whaha koning rutger hoorquote:
dit nummer zong bas vermeer toch ook?quote:Op woensdag 25 juni 2008 07:03 schreef Joenes het volgende:
Mr Nightlivehoort hier ook wel thuis. Met een superclip waarvoor schaamteloos zijn dochters(?) worden ingezet. Hij heeft ze gelukkig wel eerst op dansles gestuurd
.
www.misternightlife.nl
WE HEBBEN EEN KENNER!!quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:40 schreef BozoNightmare het volgende:
[..]
dit nummer zong bas vermeer toch ook?
Thanksquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:56 schreef Kriegel het volgende:
Die kerel heeft een gave daarvoor man, hij beweegt zo lekker natuurlijk.
Godverdomme, raap me op!
Mooi wark - in de blote kont, is dan wel weer geniaalquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:54 schreef Rebubbled het volgende:
Voor je het weet heb je je middag gevuld met kansloze nederlandstalige shit.
Omdat het geen onzin is. Duh.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:04 schreef postmortum het volgende:
waarom staat dit in klb en niet in onz ?
Omdat je moeder een baard heeft.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:04 schreef postmortum het volgende:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:00 schreef Kriegel het volgende:
[ afbeelding ]
Onze hunk in volle glorie!
Heeft rutger daar nou focking veel borsthaar?quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:16 schreef zagevent het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.gewoonrutger.nl/
Hij is naar het schijnt ook bij Jensen geweest. Iemand daar beelden van?
Waar bemoei jij je mee?quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:04 schreef postmortum het volgende:
Pallets!!quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[ afbeelding ]
En moet je nou toch eens kijken door wie onze kankerkachel Rutger gesponsord wordt!!!!!!!!!!!111111111
quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[ afbeelding ]
En moet je nou toch eens kijken door wie onze kankerkachel Rutger gesponsord wordt!!!!!!!!!!!111111111
http://www.rtl.nl/shows/jensen/home/seizoen2008.xmlquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:16 schreef zagevent het volgende:
[ afbeelding ]
Die zijn veel te commercieel manquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat Roef en Marjan nog niet voorbij zijn gekomen in dit topic trouwens
Ja, dit topic is voor de undergroundquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die zijn veel te commercieel man
Syndroom van down?quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:16 schreef zagevent het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ze hebben wel reclame voor ons gemaakt bij Jensenquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die zijn veel te commercieel man
Uitgebreidere verhaallijn voor niet Jenssen kijkend volk wordt erg op prijs gesteld.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel reclame voor ons gemaakt bij Jensen
quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:03 schreef zagevent het volgende:
Hoorde ik hier daarnet geen paardengehinnik?
http://www.zangeres-wilma.nl/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.shirley4you.nl/index.html
Hoezo dat?quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel reclame voor ons gemaakt bij Jensen
Heb je het topic niet gelezen/bekeken?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:02 schreef CasB het volgende:
Deze is ook geniaal. Iig wel bouncede tieten in de clip
Dit is engquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:49 schreef Rebubbled het volgende:
[ afbeelding ]
Rutger en Frans Bauer, zomaar hier op ons eigen Fok!![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
See? [ afbeelding ]
Mijn godquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:27 schreef Joenes het volgende:
Marco de Hollander wil ook richting de top. Hij heeft iig een hippe vader die in zijn clip speelt.![]()
http://www.marcodehollander.nl/
[ afbeelding ]
Inderdaad...quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:36 schreef Semargofni het volgende:
Rutger is ondanks het succes wel nog gewoon lekker zichzelf gebleven, dat kan ik dan wel waarderen.
Goed topic trouwens.
wtfquote:Muziek is me lust en leven
Vlak na 0:40 dan, Baywatch all over againquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:26 schreef Kriegel het volgende:
Hilarisch hoogtepunt is trouwens al op 0:04, als die dikke broodjosti met z'n rooie plofkop echt stompzinnig onbeholpen heen en weer zit te droogneuken op een ketting die gewoon bijna breekt onder z'n vet en zou schreeuwen om genade als ie dat kon.En vervolgens flikkert die malloot bijna het water in.
!
Fak man, ik ga echt dood hier.![]()
Is die linker niet uit Jensen toen samen met Roef en Marjan aan de roulettequote:Op donderdag 26 juni 2008 23:58 schreef dronkeykong het volgende:
[ afbeelding ]
Wil niet weten wat voor opmerking Gordon daarvoor heeft gemaakt
Als hij een rood badpakje aan had gedaan was het net Pamela Anderson, de tieten heeft hij ervoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:00 schreef viagraap het volgende:
[..]
Vlak na 0:40 dan, Baywatch all over again
Dit vind ik nog de minst slechtste van dit hele topiquequote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:14 schreef kthxbye het volgende:_!
Die houding en die bek van die Ed de hele tijd
Als hij onze geliefde friet 'patat' gaat noemen heeft hij het per definitie al bij mij afgedaan..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dit vind ik nog de minst slechtste van dit hele topique![]()
"Hey lieve schat, wat gaan we nu eten? Word het patat of pizza Hawai"
En zij staat ook zo heel overdreven te articuleren, zo van 'quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:14 schreef kthxbye het volgende:_!
Die houding en die bek van die Ed de hele tijd
Uit de wolfskuil, zegt al genoeg dacht ik zoquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:07 schreef boskameel het volgende:
Deze gast is ook geweldig: http://www.davevanwell.com/ Die zie ik best vaak in Nijmegen lopen. Ook eens mee gevoetbald
![]()
. Best aardige gozer, maar kansloos als artiest.
quote:
Die clip... Wtf, is dit geen grap?quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:27 schreef Joenes het volgende:
Marco de Hollander wil ook richting de top. Hij heeft iig een hippe vader die in zijn clip speelt.![]()
http://www.marcodehollander.nl/
[ afbeelding ]
Iets minder epileptieveroorzakend mag van mij inderdaad ook welquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:47 schreef BaronPils het volgende:
[ afbeelding ]
Geef mij die zonder Marco maar.
Iedereen dat nummer doodspammen!quote:Telefoon: 0641203063
Naam: bas vermeer
lamequote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:56 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Zanger BOB is een andere weg ingeslagen
Ja jongens, ik vind dit ook NIET normaalquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:10 schreef John_en_Willeke het volgende:
Beste Fokkers,
Wij krijgen van steeds meer artiesten klachten over beledigende commants op youtube en in hun gastenboek. Na enig speurwerk kwamen wij er achter dat de beledigingen mogelijk uit deze hoek komen (Fok! forum)
Wij willen jullie vriendelijk verzoeken hiermee op te houden!
Met vriendelijke groeten,
John@Willeke
Krijgt deze side geen john en willeke keurmerk?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:10 schreef John_en_Willeke het volgende:
Beste Fokkers,
Wij krijgen van steeds meer artiesten klachten over beledigende commants op youtube en in hun gastenboek. Na enig speurwerk kwamen wij er achter dat de beledigingen mogelijk uit deze hoek komen (Fok! forum)
John@Willeke
Wij vinden het een hele mooie website met veel nieuws en rubrieken, het is alleen jammer dat een paar mensen het weer moeten vergallen voor de rest. De spelfout in het Keurmerk was ons ook opgevallen echter hebben wij het nooit veranderd, we vonden het wel iets aparts hebbenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Krijgt deze side geen john en willeke keurmerk?
Jullie hebben groot gelijk John en Willeke, die spelfout heeft zeker wel iets! Ik heb er ook een grote hekel aan dat een klein groepje mensen het zo kan verpesten voor de rest. Ik wens jullie het allerbeste in de toekomst!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:07 schreef John_en_Willeke het volgende:
[..]
Wij vinden het een hele mooie website met veel nieuws en rubrieken, het is alleen jammer dat een paar mensen het weer moeten vergallen voor de rest. De spelfout in het Keurmerk was ons ook opgevallen echter hebben wij het nooit veranderd, we vonden het wel iets aparts hebben
mvg,
kutkloonquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:10 schreef John_en_Willeke het volgende:
Beste Fokkers,
John@Willeke
Kloon ga wegquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:07 schreef John_en_Willeke het volgende:
[..]
Wij vinden het een hele mooie website met veel nieuws en rubrieken, het is alleen jammer dat een paar mensen het weer moeten vergallen voor de rest. De spelfout in het Keurmerk was ons ook opgevallen echter hebben wij het nooit veranderd, we vonden het wel iets aparts hebben
mvg,
kutkloon , janetje gooi hem in de shreddertquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:07 schreef John_en_Willeke het volgende:
[..]
mvg,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |